- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön a PC Gaming Show 2024
gp Alig több mint egy hét múlva jön az esemény, amelyen több tucat játék bemutatójára számíthatunk.
-
Bemutatta első vízhűtését a Montech
ph A HyperFlow ARGB kétféle méretben és kétféle színben érkezik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Sziasztok, na akkor most várom okos hozzá értő emberek véleményét.
A Golf II-es szervízkönyvéből idézek, mert hogy közben megszereztem ezt is.
"A 2EE porlasztó lényegében egy elektronikus szabályozással ellátott 2E2 porlasztó"
"Az alapjárati fordulatszám ellenőrzése és a CO-tartalom beállítása:
-Az alapjárati fordulatszám beállítására ennél a porlsztónál nincs lehetőség"
-A CO-tartalom beállításához diódás próbalámpára van szükség."A kiemelt mondat a lényeg, nincs lehetőség.
Akkor most mi a fene legyen piros lámpánál, ha benyomom a kuplungot van hogy 3000 az alapjáratom.:-(Az első mondat érdekel szerintetek egy mechanikus 2E2 porlasztót ha felteszek ennek a helyére az electronikát meg leszigetelem, hogy ne legyen baj a kikötéséből, akkor az működőképes megoldás lehet?
S.O.S. lenne urak, mert leissza a hajat a kocsi a fejemről.
Ilyen alapjárattal ahogy mérem 14liter a fogyasztás.
A favorit téli 8 literéhez képest ez nagyon sok.
Kiver a víz ha nem tudok vele hamarosan valamit csinálni.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
én vissza alakítanám mechanikusra, a elektronikáját meg kivenném vagy legalább is leszigetelném, katalizátor meg lambda szonda meg jöhet ki.
másik oldalt viszont ott van hogy ha nincs vizsgáztató helyen ismerősöd, akkor elég nehezen-drágán fog levizsgázni (ill zöldkártyát kapni).
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6755 üzenetére
Akkor 20 -at csal az óra(legjobb esetben is)... Mert ha egy kis, könnyű 1.6 -os Golf IV a 210 -et alig tudom kikönyörögni, akkor egy Toledotol, ami nagyobb és nehezebb is mit várhat az ember.
Még ha 10 -et is csal az óra, akkor is 220. Annyit megy egy 2.0 -ás, 150 lovas, sorhatos BMW.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6757 üzenetére
Nah, az már reális. Megy persze, agyon chippelve. Én elmondtam 3 imát is, hogy legyen már meg a 210. Biztos ment volna többet is, csak még várni kellett volna pár percet. Ahogy néztem 200 fölött már közelítettem a 10mp/1km/h -hoz.
Az volt a legrosszabb mikor előzni akartam, beraktam 3. -be 90 -nél. Padló, és körülbelül annyi volt, hogy a kipufogó üvöltött, a fordulatszámmérő szépen ment a piros felé, csak az óra nem akart úgy menni ahogy én gondoltam. Mintha én a sajáttal félgázzal növelném 5. -ben a sebességet, olyan volt. Nagy csalódás egy ilyen kis autótól. Jól néz ki, de semmi több.
Viszont egy R32 -őt bepróbálnék, az biztos nem ilyen papucs.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6764 üzenetére
1.6 100Le? Talán 105Le, + a Remus még legalább +5 ló, mivel komplett rendszer.
És kicsit idegesítő volt, hogy egy 1.6 -os Astra odavert 100 -on. 140 -nél meg már messze járt...
1.6 -os BMW hidd el jobban megy. Dragon -é odacsapná mint a szart. Nem is az, hogy az utazója legyen annyi, de akkor ha már ilyen papucs szar gyenge, ne egyen 10l -t 100 -on 130 -as utazóval. Én a majdnem dupla akkora motorral kijövök 8,5 -el, temposabb vezetéssel. És ahogy tudom, a csávó a mindennapokban is 8 -as átlag fölött ár vele.
Szvsz ez az én bajom, hogy nem megy a gép, de több volt a benya mintha az én autómmal mentünk volna.VW Golfokat mindenki versenyzésre akarja használni, pedig messze nem arra valók. Ismerősöm Golf IV 1,9 traktor kombija is agyon volt chippelve, majd 200 lovas volt. De nem akart az se menni a kis súly ellenére se, csak füstölt, zabálta a gázolajat, és 2 hónap múlva kidobás lett a motor. Meg őszintén mondva, 4 hengeres auto nem auto. Ez alól kivétel a WRX STi és a Lancer EVO.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6766 üzenetére
ajánlom hogy egy kedves barátommal találkozz össze
-golfja van (82-es)
-4 hengeres
de úgy elkenné a bömid száját a kis koporsojával hogy csak lesnél
(igaz a szöke csaj nem széria tartozzék hozzá aki csak az a-t az o-t és az u-t tudja kiejteni a száján)a 10liter meg cáfnám már ha az 1,6 SR motorról van szó. van jó pár az ismeretségi körben Seat, Skoda, VW és mindegyik 7 körül jár helybe.
daragoné meg könnyebb mint a G4 szerintem.
de ez gondolom el se jutott a buksidik hogy dupla akkora motorral kb fele annyira kell nyomnod a gázt.
hát jah, csak az emberek nagy részében nem tudatosul hogy arra a GTI kell és nem a mezei 1.6
az meg hogy 3 hónap múlva kuka volt a motor a szar chipnek tudható be.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6767 üzenetére
Őszinte legyek. Én be nem ülnék egy szar régi Golfba. Nem szeretnék meghalni egy koporsóban, meg szeretem a bőrülések nyújtotta kényelmet, meg a csöndet. Ha sportkocsi kell, akkor E39 M5(3,5 milla), annak kenyné el a száját főleg pályán. De most megmondom, hogy szerpentinen még annak a szar régi Golfnak is elkenyném, úgy hogy csak nézne. Hol van az futóműben egy modernnek számító autohoz képest. Főleg, hogy nekem sportfutóműves, ami magyar utakra hátrány, de ilyenkor nagy erőfölény ám.
A korszerűség nem abból ered, hogy hogy megy egy auto. Hanem a hangja, a járási kultúrája, és az, hogy mlyen egyenletesen és szépen adja le a teljesítményt.
Autot én is tudok építtetni. Belepakolok ebbe egy kompresszort, és máris van 400+ lovam."de ez gondolom el se jutott a buksidik hogy dupla akkora motorral kb fele annyira kell nyomnod a gázt."
Akkor minek ilyen pöcsf*sz motorokat venni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6768 üzenetére
ebben kivételesen én is egyet értek veled hogy egy G4 méretű/súlyú kasztniba az 1,4 vicc az 1,6 már pont elég, az 1,8 20V szívó meg kényelmes.
hát nem tudom a gyári futóműhöz már nincs sok köze a mostaninak.....
azt azért ne feled hogy a szar régi golf fele olyan nehéz mint a te 528i-d és van +70le előnye
légy nyugot 2000-8000-ig húz folyamatosan, 4000-6700-ig meg majdnem hogy vízszintes a nyomaték görbéje..
-bőrős
normálisan használva ez is csöndes.
szvsz egy szimpla 220-240le-s egykilenc TDI is 6-os kézivel elég jól letolna pályán.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6769 üzenetére
"zvsz egy szimpla 220-240le-s egykilenc TDI is 6-os kézivel elég jól letolna pályán."
Aki egy 1.9 -es traktort 220 Le -vel használ, az annyit is ér. Én nem vagyok ennek a híve. Pont azért lesz az, hogy ahogy megtehetem veszek egy 2000 -es M5 -öt, vagy ha jobban megy egy 335i -t.
Azzal a Golfal 400km -re nem mernék elmenni, míg én a sajátommal egyhúzóba félelem nélkül megteszek/megtettem 3000km -et, többségben erőltetett tempoban, és ez meg se kottyan az autónak, meg nekem se. Nem kell ilyen tákolt szarokat hasonlítgatni egy AUTÓHOZ! Mert annál a szar egyes golfnál még egy mezei Suzuki is többet ér. Én az autót használom, mert néha elég sokat megyek, kell a kényelem, a megbízhatóság és a biztonság. Megnézném én azt a Golfot egy árokba fordulás vagy frontális karambol után. Vagy inkább a tulaját, persze ha marad belőle valami.
És ez igaz az agyontuningolt szaros dieselekre is. Azt a 200 lovas Golfot is simán lenyomtam, pedig könnyebb autó. Csak ráfogják, hogy annyi lovas, 1 hónap alatt ilyen tuning mellett a motor leamortizálódik, azt a végén már egy 150 lovas auto is elveri.
Ez kb. olyan, mint mikor egy cpu -t túlfeszelsz megfelelő hűtés nélkül. Többet nem lesz 100% -os.
Szal ezen kár vitatkozni, egy szutyok, régi, épített egyes Golf már nem autó. Arra jó, hogy néha gyorsulj vele, meg elmenj találkozókra. De én még akkor se bíznék meg benne, mert félő, hogy félúton lerohad. És tudom mit beszélek, haver ismerőse vett egy régi seat ibizát, persze dieselt. Versenycsomaggal vette, 250 lovas volt. Veszettül ment, sokszor elkerült. De a 8. hazahúzatás után megunta, és vett egy Suzuki Sx4 -et. Nah, ennyit ezekről a szarokról.Szvsz olyan dolgokról vitázunk, aminek nincs értelme. Mondhatnám én is azt, hogy akkor ott az 1000 lovas M5 -ös BMW, minden gyorsulásin ott van, meg driften, és általában porrá alázza a mezőnyt. Ezek a szarok erre valók, másra nem alkalmasak.
300k -ból én is megtudnám csinálni a turbósítást, azt meg 24/7 -re talán még bírná is az autó. De kérdem én, minek??????
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6771 üzenetére
Na ebben a leírásban van valami amia folytószelep állításáról kerceg csak ilyen nyelven én nem értek.
Kipróbáltam, ha a motortérrel szemben vagyok akkor a jobb oldalán alul a karbinak van egy rugóellentartású rudazat ez mozgatja a folytószelepet.
A karburátoron belül.
A bal oldalon is van egy ez a felső folytószelepet mozgatja.
Már ha jól gondolom akkor van egyes meg kettes ütem.
Na most ha ezt be lehetne állítani akkor az alapjárati problémám is megoldódna.
Mert hogy ezzel van a baj.
Hogy tudnám a két elektromos vezérlésű motort kikötni és úgy megcsinálni, hogy gázadásra mozogjanak a folytószelepek?
Van erre mód?
A leírásban úgy látom valami csavarokkal lehet szabályozni.
Az meg a másik fele, hogy mi van akkor ha csak a hőmérséklet jeladó szar a karburátoron?
Azt hiszem azért egy két dolgot kicserélek a karbin és ha nem lesz nyerő akkor így jártam.De ha valaki talál nekem egy 2E2-es karbit akkor vevő vagyok rá, de se vaterán se forumokon nem találtam egyenlőre holnap körbe telefonálok egy két bontót.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jah a 8 as oldalon van amire én gondolok, hogy be kéne állítani.
Renault power
-
vicces
addikt
no megtörtént a hétvégén nekem is a 30000-es szerviz.
természetesen nem seat "kereskedésbe" , hanem egy jóbarátom műhelyébe.
jó érzés volt saját kézzel nullázni a szervizciklus számlálót.
bár sok értelme nincs, mert az elektronika 15000km-es periódusokat számol, én meg 10000kmeseket:)
-
rob210
nagyúr
Na urak szorítsatok, sikerült szereznem egy 2E2 karbit csak épp az állapota nem tudom milyen.
Pénteken a szerelő srác átszereli nekem így 20.000.- ből megúszom a dolgot.
Ha minden jól megy még a végén autó lesz a golfomból.
Csak működjön a karbi.
Renault power
-
DeadMeat
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6772 üzenetére
az egészet baromságot Te kezdted mert egy mezei alsó kategoriás kocsit hasonlítottál egy volt közép felső/felső közép kattos kocsihoz.
tudod van olyan szó hogy üzem biztonság, bár erről Te tuti nem hallótál mert a bömi nem romlik el az újakat nem kell 2 hetente szoftver frissitésre vinni
dizelt meg nem úgy tuningulunk hogy meg emeljük a GT15 nyomását bár gondolom ezt haverod nem tudta elsőre..
a szutyok egyes golf meg pont arra jó hagy az ilyen nagy arcú mercis/audis/bömis idiótákat helyre tegye másra valóban nem.
de fikázni menjél máshova meg flémet kelteni szerintem, a BMW istenítésnek meg van külön topikja.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6778 üzenetére
[OFF] Én csak röhögök az ilyen ilyeneken. Direktbe utánuk megyek néha, hátha sikerül széthajtatnom a gyerekkel a gépet. Asszem nem lenne nehéz dolog...
Te kezdted, én se idiótáztam le a szutyok VW -eseket... Te azért nem álltad meg, és megtetted. Ahogy nézem Te is az ilyen állat/menőzős VW -esek közé tartozol. Majd egyszer fa lesz a vége vagy árok neked is egy ilyen szarral... Utána már biztos nem írogatsz ide a topicba.
Vicces gyerek vagy teee... [/OFF]Más... Tulajdonképpen azért írogatok ide, mert úgy néz ki, lesz egy Audi a családban. Méghozzá egy 2006 -os Audi A6 3.0TDi quattro. Van valakinek hasonló autója? Tapasztalatok esetleg? Asszem S-line -os, héten megyünk megnézni. Azt mondják, hogy az Audi 3.0 -ás diesele nagyon ok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6779 üzenetére
nem baj pont az olyanok ellen találták fel a GTI-t mint amilyen Te is vagy
"áhh csak egy szar golf" aztán a lámpánál jön a csodálkozás...
hát nem tudom ki kereset fel egy 1,5 hónapos h.sz.-t.
jaja azok közé agyon akciózot tucat kipuf, kalaptartóból üvültő tüc-tüc, 1,6-os motor direkt szűrővel, meg sport gyertya kábelekkel pár no figuratív motivum, meg a neon, az hozza a kipuff mellet a legtöbb + lovatjah persze és a kársztájlingon én vagyok az isten király!
mod: CR vagy még PD?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6780 üzenetére
Hidd el, nem irigykedem az ilyenekre, inkább együtt érzek velük, hogy olyan szarba kényszerültek. De erről ne is vitázzunk, az én szememben ezek nem autók. Az autóról alkotott nézetedet kellene kicsit megreformálni, mert egy autó nem olyan dolgokra való, amit ide leírtál nekem. Legalábbis nekem nem lenne ideális. Biztos vannak olyan emberek, akik ráérősen havonta megtesznek 300km -et, meg gyorsulgatnak. Mint mondtam ez erre való, másra nem, és ezt kár is cáfolnod. Ezek az én szememben nem autók. Az a szar 1,6 -os Golf IV is autó, az már más dolog, hogy én gyengének éreztem, mert a kis súly miatt sokkal többet vártam tőle, na meg a fogyi... De az akkor is egy autó, ugyan úgy biztonságosan meg lehet tenni hosszabb távokat is vele.
Pont ilyen lesz. Nem tudom, hogy ez melyik fajta. PD -vel leálltak már, nem? Még a belső is egyezik.
Mennyire tartós ez? Apa elég sokat rak bele, átlagban havonta 8000km.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6781 üzenetére
milyen kis súly ?
1400kg a G4, majdnem olyan nehéz mint a bömid.
nyugi az általunk épített 1-2 vas napi használatban van a G1 V6 (2,8 motor) ides-tova 5 éve nem volt máson csak a kötelező kopó cserén.
jah és 2 évig pesten volt szinte csak használva a srác egész MO-t keresztül-kassul bejárta vele.pont váltás jó kérdés 3.0-ból volt szerintem még PD de arról se hallotam/találkoztma még rosszal ellenben 2,5-ből csak a hagyományos TDi-t
a km-t meg megszorozhatod kettővel."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6782 üzenetére
Nekem azt írja itt a gyári kiskönyv, hogy 1100 kg.
Nekem mondhatod, hogy napi használat... Az igazi nyúzást nem bírná. Most őszintén? Elmernél vele menni nyaralni Horvátba? Mert én a határt nem lépném át vele. A nem diesel az más... Ha nincs agyonhúzgálva, akkor az megbízható lehet, bár már nem mai darab az se. Azért elég koros dolgok ezek, semmi se örök. És az amortizációt még mindig ne felejtsd el, mert az triviális dolog ilyen tuning mellett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6783 üzenetére
utálom a dizelt.
csak említettem hogy ne egy 1,9-esből akarjál konzekvenciát levonni, és ne egy szarból ami 2 hónap után kifekszik.
ami x éve napi használatban az egy 2,8-as V6-os bengás gép G1-es kasztnival, dragon nagyából tudja a paramétereket, szivó ként egy új 530D simán meg lehet fogni, turbos ként meg nem lehet kiautózni csak pályán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
-
tomcsi23
veterán
Először hátulról láttam, azt hittem sport buzuki. Hát nem avvót. [link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz MPowerPH #6781 üzenetére
Azért ez a hozzászólásod már nekem is erős egy kicsit.
Az én kettes golfom miért nem autó?
Beleülök elindítom és elvisz A-ból B-be.
Ha kell 160-180Km/h val megy az autópályán amiért már ugyan úgy elveszik a jogsimat mint a te 42000000Km/h ás csillagrombóló csucssebességed miatt.
Szóval azért mert vannak kis pénzű emberek akiknek kisebb komfort fokozattal megálldott autóra telik az nem biztos, hogy az nem autó.
Mondjuk egy kispolskit vagy egy suzukit amiben halálfélelme van az embernek azt én se szívesen használnék, de azért mert valakinek arra tellik nem mondom azt, hogy az nem autó.Szvsz ennyi a véleményem.
És kihangsúkyozom ez csak a véleményem, nem az ítéletem!!!
Renault power
-
MPowerPH
félisten
Jah, félreértettél! Bocsánat, ha ez sértő volt, nem úgy akartam írni, tény tényleg kicsit félreérthető volt.
Én az olyan tákolt szarokra értettem azt hogy nem auto. Kis nyüzöge motorokat agyon chippelik, meg agyon turbózzák, és utána azzal villognak. Ezek másra nem is jók, sufnituningos szarok. Van 400 ló, csak az autót nem arra tervezték, és szépen lassan
Amúgy a Golf 1, Golf 2, Golf 3 -al semmi bajom. Imádom a szépen rendben tartott példányokat, múltkor is láttam egy gyönyörű szép, felújított, !!!SZÉRIA MOTOROS!!! GTi -t. Nagyon tetszenek nekem ezek a régiségek, és alapjában véve a legstrapabíróbb autók voltak. Nem beszélve arról, hogy abban az időben nem akármilyen dolog volt, ha ilyennek nyomtad a pedálját.Érted mi volt a bajom? Vagy mi a bajom VR6-Fan felfogásával és állításaival...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6792 üzenetére
hát nem tudom az enyémből a gyári legerősebb 210le volt, amit akkoriban a VW motorsportnál felhúztak (gyárilag ha megtutad fizetni) 300le-re, na most úgy érzem hogy ez az 1020kg-s súllyal a 0,34-es CW párosítva és a versenysportból átültetett hajtás lánccal nem rossz és az euro 4-5 "sport kocsik" közt mainapig megállja a helyét, még 1-2 kategoriával feljebb is. (nem csak attól sport kocsi valami hogy 400le, hanem hogy mondjuk a elektronika nem szól bele a gáz adásba, és nem birálja felül a döntéseim.
hány rally gépet láttál már elektromos gáz pedálal?)az meg kikérem magamnak hogy kis motor vagy agyon chippelve ha jól tudom neked is 2,8 van vagy neked csak a BMW 2,8-asa elég nagy?
a másik meg amég nincs egy gépész mérnőki diplomád szerintem nem kéne rámondani mindenre ami nem gyári hogy tákolt akkor ennyi erővel a DTM-ems bömik is tákolt szarok mert csak 1-1 van belőlük? vagy bármilyen egyedi verseny gép?
el vagy Te varázsolva egy csöppet...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6793 üzenetére
Veled nem vitázok, mert nem vagy vitapartner. Igen, tákolt szarok. Bazzz, ember fog már föl, hogy a közút nem versenyzésből áll, biztos néha jó érzés, de AKKOR SEM!!! És igen, a 2.8 -as moci már elég nagy, 2,7 -től 3,2 -ig van az az aranyközép, ami még nem eszik sokat, de kellően erős is. Ha megnézed, akkor az utakon szaladgáló gépek többsége mind 2000liter alatt van... És igen, én is már kinőttem a 2.8 -ast, így már nézelődöm a piacon, hogy 1 év múlva veszek valami harapósabb gépet, nagy köbcentivel. De az emberek többségének elég a sima 1.6 -os is, mert vagy arra van pénzük, vagy nem akarnak nagy fogyit, vagy nem szükséges nekik ekkora motor a mindennapi használathoz.
DTM -ben nincs BMW nagyokos, Audi és Merci van. WTCC -ben van a BMW, de azok az autók se lennének alkalmasak normális közlekedésre, mert annyira kivannak hegyezve, hogy pár 1000km után elszállna a motor. Ugyan ez van a Te általad dicsért vacakokkal is...Mond már meg hol használod az autót? Fater vagy én 1 hét alatt kivégeznénk egy ilyen eszetlenül agyontuningol gépet. Világosítsd már magad fel arról, hogy mire is való az autó. Én is munkára használom, és a jövőben még többet fogom használni az autót. Megmondta azt is nekem egy szakember mikor az én BMW -et akartam kicsit felhúzni, hogy ne tegyem, mert megjárhatom. Ha több ló kell, vegyél másikat nagyobb motorral. És ő 10 évig Németben dolgozott a BMW -nél, asszem ő jobban ért az ilyenekhez mint Te, meg a hozzád hasonló kontárok.Azon túl, kb. akkora mérnök lehetsz, amekkorát kamuzol itt. Az 1,6 autó 230km/h -s végsebességén még máig nevetek. Meg azzal se vagy tisztában, hány kiló is egy Golf IV. Nekem kell elmondanom neked BMW -s létemre, mert baromságokat irkálsz be a topicba.
De bizonygathatod nekem a hülyeségeidet, úgysincs igazad. Mert akkor mindenki rohanna a kis autókkal a tuning műhelybe, mert gyorsulni akarnak a nagyképű BMW -sek, Audisok, Mercisek ellen. Nem ebből áll az élet. Ha meg diplomás vagy, akkor legyen már ennyi eszed, hogy felfogod azt, amit itt már ezer hozzászóláson keresztül próbálok elmagyarázni.
"el vagy Te varázsolva egy csöppet..."
Nézz magadra öcsém....Itt égeted magadat a szarjaiddal. Egy komoly tuningcég jót nevetne....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rob210
nagyúr
válasz MPowerPH #6792 üzenetére
Így teljesen rendben van.
Akkor csak azt nézd, hogy ő még a fiatal tuningolós csajozós korszakát éli, amit mi már csak régi szép emlékként idézünk fel.
Nekem semmi bajom velük én a gyorsulásira is ki szoktam menni, mint néző.
Ennek ellenére, hogy tetszenek az ilyen autók én se ülnék bele soha egy 620lóerős kispolskiba például.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6794 üzenetére
csak azt nem értem hogy egy gyári motoron mit nyírsz ki? jó persze ki lehet az igazi barmoknak
csak egy gyári VR6-oson mi tákolt vagy egy 16VG60?
én nem vagyok vita partner? Te kevered itt a dolgokat, pedig én próbálok tagoltan írni.
nekem a gyári leírás 920kg-t ír, a forgalmi 790kg-t na melyiknek higyjek?
tudod mit hiszek a mérlegnek
jah a kis könyvbe elvileg az is le van írva hogy az autó száraz tömege az extrák véget változhat.
kettőnk közül ki szokott irkálni a BMW-s topikba hogy így megy úgy vezetem, meg így meg úgy villantottam fel a fék lámpát mert a seggembe jöttek?
szal ennyit az közúti barbárkodásról szerintem...
de mindegy amég nem tudsz építő jellegű h.sz.-t produkálni itt addig feleslegesen írsz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6796 üzenetére
rob210: 22 éves vagyok. Soha nem szerettem az ilyen autókat, nem is vágytam rá. Mindig a nagyobb, széria kocsik érdekeltek. Ha tuning van egy autón, nekem már nem az igazi. A motor tuningosokat meg kinevetem...
Neked meg... Szoktam irkálgatni, mert néha felhúznak a hülye sofőrök. Elég sok van itt
Mo.-n belőlük. De már levezettem két Franciaország távot, vagy 15 Lengyel utat Varsóba, nem beszélve a nyaralásokról. 17 éves koromtól kezdve, első utam Parma volt. És engem megtanítottak rendesen vezetni, nem úgy mint a nagy többséget. Azt már nem is említem, hogy szoktam indulni az amatőr opel astra kupában, az se véletlen. Ismerem a határokat, tudom mit meddig szabad feszíteni, és mit hogy illik csinálni. Akik miatt felhúzom magam, azok olyanok, akik pénzért vették a vizsgájukat, és még egy komoly távot nem tettek meg életükben.
Ezért nem vagy vitapartner... És nem is tudhatod miről beszélek, mikor az autókról ecsetelek.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6797 üzenetére
akkor az összes motor tuningos BMW-t is kiröhögöd?
kár pedig nem rég Te vagdaloztál hogy raksz bele egy turbot oszt 400le simán.
azt meg nem értem hogy fér össze hogy MO-n olyan a vezetési kúltúra+tudás amilyen, azzal hogy én nem vagyok a Te messze menőkig tökéletes tudásodnak megfelelő vita partner?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest