- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferikek
aktív tag
ezt nem értem. csatlakoztatom a telefont a LG PC Suit Iv-hez, rákattintok a telefon szoftver frissítése gombra majd pedig kiírja, hogy Új sw érhető el LG-P990 Frissíti most?
mondom igen, csinál egy biztonsági mentést, utána nyomok egyet a telefonszoftver frissítése gombra, megjelenik az LG mobilefrissítés program majd az LG mobile Támogatás eszköz és kiírja, hogy nincs szükség frissítésre...
Ez hogy? -
ferikek
aktív tag
válasz Skynet258 #4752 üzenetére
Hibalista:
(független, hivatalos magyar importból, 10d, sohasem raktam rá más romot, minden gyári a telefonon)
- hívások nem mindig érkeznek meg hozzám (nem jelez semmit sem, még azt sem, hogy lett volna nem fogadott hívásom)
- smsek sem mindig jutnak el hozzám
- hamar merül akksi (egy éjszaka alatt - kb. 7 óra) 100%-ról 71%ra átlagosan)
- híváskezdeményezésnél többször kell próbálkozni, mert 3-szor is visszatér a főképernyőre a zöld gomb megérintése után és aktiválódik a bill. zár
- wi-fi hiba: többször azt írja, hogy a hálózat nem elérhető, közben ott jel, hogy csatlakozott vezeték nélküli hálózathoz
- többször magától újraindul a telefon, töltés közben is
- bill zár gomb feloldása nem mindig sikerül elsőre
- bill zár feloldás gomb megnyomása után sötét kijelző, világító funkció gombok,(működik a telefon, mert vakon ki tudom oldani a bill. zárat) ilyenkor akksi ki, majd újra bekapcs.
- 3g kapcsolatot nem tudom beállítani, még a gprs/edge sem működik
- belassul a telefon, ki- majd bekapcs után újra gyors
- többször magától elfordul a kijelző, pedig nem fordítom el a telefont (ez általában akkor, mikor belépek egy menüpontba, utána közvetlenül)
- csengetés hangereje állandóan változik, nem néma állapotban sincs hallható csengőhangÖsszességében sajnos több alapfunkció hibás telefonban, így gyakorlatilag többször használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
válasz Balázs1986 #4790 üzenetére
Szia!
A lényeg: beviszed a Telenorhoz és megmutatod a hibát. Nekik fel kel venniük erről egy jegyzőkönyvet (ez kötelező!). Vezettesd rá (vagy írd rá Te), hogy ha bevizsgálásra kerül a sor, akkor Te csak és kizárólag független szakvéleményt fogadsz el (pl. NFH-ét).
Nem mondhatják csak úgy, hogy Te okoztad a hibát, nekik ezt be kell bizonyítaniuk!
Ha azt mondják, hogy Te okoztad és nem vesznek fel jegyzőkönyvet, akkor írj bele a panaszkönyvbe!
Az is előfordulhat, hogy "megvonják a garanciádat". Na ilyen nincsen. A jogszabályban nincs, nem létezik garanciamegvonás, ezt csak kitalálják, hogy ne kelljen intézkedni!Nekem pl. volt egy olyan esetem, hogy egy mosdókgylóba beleesett vmi, a mosdókagyló meg szétrepedt. Ott mondjuk nem volt gond a garanciális cserével, mivel elismerték, hogy xar minőségű, túl érzékeny a mosdókagyló!
-
ferikek
aktív tag
válasz Skynet258 #4812 üzenetére
Én küldtem nekik mailt, várom a válaszukat.
Amíg nincsen hozzá új, hivatalos, gyári szoftver, ami javítaná a hibákat, addig tulajdonképpen sok szempontból használhatatlan, így sem a javítás (nincs még új szoft) sem pedig a csere nem megoldás, mert elvileg ugyanott vagy.
2 lehetőség van: vagy várunk ameddig ki nem hoznak egy olyan szoftvert ami lehetőleg javítja az összes hibát, de addig használjuk a "rossz" telefont vagy pedig az LG visszavásárolj a telefonokat (vagy kiállít egy igazolást, amivel a forgalmazónál a p990 tulajdonos eláll a szerződéstől). más nem nagyon van. -
ferikek
aktív tag
válasz Skynet258 #3248 üzenetére
Most vettem észre ezt a hozzászólásodat. Kerestem infót az Oktogonon levő szervizről.
Én oda fogom elvinni, mert ők letesztelik, ha pedig hibásnak találják, akkor egyeztetnek az LG központjával, onnantól pedig remélem eredeti állapot visszaállítása (én visszaadom a készüléket, a forgalmazó pedig a vételárat)Egyébként pedig sajnos a tied téves. nem terjesztek hamis infókat, Te tudod rosszul.
Átfutási idő: törekedni kell a 15 napra, de általában 30 nap után mondja ki a bíróság (ha perre kerül az ügy), hogy nem törekedett a forgalmazó (jogi értelembe vett forgalmazóról beszélünk).
Ilyen szempontból viheted akár a forgalmazóhoz akár a szervizhez, mindkettőnek törekednie kell a 15 napra.
Ha pl. Telenornál vetted és nem oda viszed vissza, akkor az esetlegesen felmerülő vitás kérdésben a szerviz nem tud neked segíteni, mivel az csak egy teljesítési segéd. Csak a Telenor tud érdemben bármit is tenni.[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
válasz Balázs1986 #4884 üzenetére
ha meg sem próbálod jótállás keretein keresztül elintézni, akkor fizess 40-et hajrá!
-
ferikek
aktív tag
Hasonló cipőben járok. Én kerestem az Lg-t ez ügyben, mert nekem is szinte egy az egyben ugyanezek a gondok vannak.
Nekem azt tanácsolták, hogy vigyem be egy ő általuk megadott LG szervizbe (Bp, Oktogon), ahol megnézik a telefont, tesztelik pár napig, ha rossz, akkor cseréik újra (nekem nem kell csere mert szinte az összes hibás a szoftver miatt)
uh LG nem fog azzal szarakodni h ne adja vissza az árát vagy h ne vásárolná vissza.
Minél többen viszik el a készüléküket szervizbe, úgy annyival nő annak az esély h a lg vmit kitalál és kártalanítja a P990-es vásárolókat. -
ferikek
aktív tag
válasz Skynet258 #4889 üzenetére
Pedig nekem javították Volt egy Samsung értőképernyős mp4 lejátszom, elfolyt a képernyő, de nem volt külsérelmi nyom (valszeg a gyenge minőség miatt zsebben hordásnál vmi történt vele). Simán javították.
Ha tisztában vagy a jogszabályokkal, akkor azokat a keseredőket, akiknek fogalma sincs ezekről (kb. 90%-uk) simán meg lehet fogni. Ha odatolod elé a PTk-t, akkor nem tud mit csinálni... -
ferikek
aktív tag
Az elégedett felhasználók többsége azért az, mert mondjuk lehet, hogy nem Magyarországra szánt telója van (német vodafone, honkong, stb.) és nem gyári a rom rajta.
úgy valszeg nekem is működne, de én csak azért sem romolgatok meg flashelgetek. azt se tudom mi az akkor már tervezek egy saját brandes telót és hozzá op. rendszer -
ferikek
aktív tag
Ma beadtam a szervizbe a telefont, írtam mellé egy részletes hibalistát, megnézzük mit sikerül "javítani" rajta. Azért közben írok az LG-nek is, ők javasolták, hogy vigyem szervizbe a készüléket "tesztelése". Gondolom a szerviz és az LG kommunikál majd egymással...
-
ferikek
aktív tag
válasz Alexander88 #5356 üzenetére
Én azt mondom neked h jelezd a hibát közvetlenül az LG-nél! mivel a hibák gyárilag nem orvosolhatóak (csak más eszközökkel) így lényegében javíthatatlan a telefon.
ha te is felrakod az ilyen-olyan romokat, akkor onnantól aztán vége... álladó kísérletezés, álladó hibák, álladó várakozás új szoftverekre...
Én azt javaslom h minél többen jelzik a hibát az LG.nek, annál nagyobb az esély h lesz vmi gyári megoldás.
De te tudod... -
ferikek
aktív tag
A gyári e-mail-es programnál hogyan lehet beállítani, hogy az üzenetek megmaradjanak? mert én úgy látom, hogy max. 30 napig tárolja, utána törlődik. ez hogy???
-
ferikek
aktív tag
Szerviz jelentkezett h mehetek a telóért. Felhívtam őket h pontosan mit is "javítottak" rajta. Szoftvert frissítettek. nekem 10d volt rajta, az amit LG updater felajánlott. A szerviz rárakta a b10c 2.2.2. (így mondták, írtam). Gondolom ez b nélkül a helyes.
Holnap elhozom és meglátjuk h megmaradtak-e azok a gondok, amik anno jelentkeztek.
Egyébként honnan lehet tudni azt, hogy pontosan milyen c-s szoftot raktak rá?(Szándékosan nem teszek a telóra semmilyen nem gyári vagy nem Magyarországra szánt cuccot, mert a célom, hogy ha hibás a telefon és nem jön ki normális frissítés hozzá, akkor visszakapjam a vételárat és ne kelljen eladnom kb. ennek a 70%-áért.)
-
ferikek
aktív tag
Tegnap elhoztam a telefont szervizből.
Javítás előtt 10d volt a telón, most 10c. Lehet, hogy ez az új 10c??? Ezt hol tudom pontosan megnézni?
Eddigi tapasztalatok:
- 1 napja használom, hívás és PIN kód bekérési problémák nem jelentkezek
- elég gyors a teló, még a böngészés is
- a legjobb h az sms-nél eddig meglevő probléma (ékezetes betűk) megjavult, így nem kel odafigyelnem, hogy esetleg kevesebb karaktert tudok írni a szövegbe.
- a Remote Call nevü progi sztem nem volt fenn nálam előzőleg, de lehet h nem figyeltemelvileg sztem minden ok, el ne kiabáljam
Ami viszont hiba:
- Wi-Fi hiába van bekapcsolva és csatlakozva vagyok vezeték nélküli hálózathoz, mégis többször írj a telefon h nem kapcsolódik hálózathoz és a wi-fi jel sincsen ott...
- nagyon hamar lemerül még mindig. 3g volt csak bekapcsolva, de egy éjszaka alatt, 25%-ot esett talán ezen a 2.3 javít majd.
- mobilinternet még mindig nem működik, pedig a szervizben beállították. elmegyek most már a t-het, hátha náluk van a hiba. -
ferikek
aktív tag
válasz djstavross #5673 üzenetére
Alap verzió: 1035.21_20110405 (sztem ez nem NEU)
Nem értem: 10d volt a telón és 10c-t tettek rá? Hogyan? LG Updaterrel 10d-ről lehet váltani 10c-re???
Ha a 10c ilyen jó (eddig), akkor nem bánom ha 'visszafele frissítettek'
Ékezetes probléma: nekem a régebbi 10b-ben nem volt vele gond, a 10d-ben viszont álladóan nézni kellet h merre áll az ékezet, mert ez csökkentette az írható karakterszámot. most már jó.[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
válasz ferikek #5675 üzenetére
Elkiabáltam: Tegnap este volt 89%-on, most már 2-nél tart az akksi... folyamatos 3G hálózaton van, volt kb. 2 db 1 perces hívásom, 1 sms, és 25-30 perc wi-fi...
Egy 2 perces telefonbeszélgetés 9-ről 4%-ra szívta le, uh hogy beszélgetés közben megszakadt, majd kérte a PIN kódot... -
ferikek
aktív tag
Eddig elégedett vagyok a telefonnal. 10d-ről 10c. mintha kicserélték volna. pl. be lehet már állítani naptárbejegyzésnél az emlékeztetőt 15 percnél rövidebb időtartamra.
Akkumulátor: SIM kártya nélkül, 18 óra alatt 2%-ot eset úgy, hogy hozzá sem nyúltam. akksival nincsen gond ebből a szempontból.
SIM kártyával 6 óra alatt 30%-ot esett, 3g, wi-fi, 5 hívás, több sms, e-mail, stb. ez már nem olyan jó, de még megnézem 2g-vel úgy még jobb.
Sajnos egyszer kérte a PIN kódot, de szerencsére pont észrevettem, hogy megjelenik a kijelzőn a PIN gombsor.
Szerintem nem is annyira rossz ez a telefon! Sőt! Ha így marad és még javul is a köv. frissítéssel akkor teljesen elégedett lehetek!Egyébként anno, mikor megvettem, többen próbáltatok segíteni az internet beállításában, sikertelenül. szervizben megnézték, ők tudták használni.
elmentem ma a t-mobilhoz (előzőleg telefonon beszéltem velük, de csak távolról, sms-ben tudták beállítani a netet, de így sem volt jó).
Kiderült, hogy le volt tiltva a net. nem is értem, a telefonos kollégáknak látniuk kellett volna, hogy, azért nem jó a mobilnet, mert tiltva van.
Azt nem tudom h ki és miért tiltotta le... -
ferikek
aktív tag
Hétfőig minden ok volt a telóval...
Azóta naponta 4-5-ször PIN-kódot kér, így nincs a hálózaton, elérhetetlen vagyok
Ezt mát elmondtam az LG ügyfélszolgálatán is, valószínűleg cserélik a telefont, vagy visszavásárolják.
Előjött 1 hét után a következő akku probléma is:
Tegnap este feltettem töltőre, eg yóra múlva ránézek a telefonra és még csak 13%-on tartott és rohadt forró a kamera körül.
Ki és bekapcs, utána már 97%.
Feltöltődött 100%-ra. Reggel 6:45-kor már 37%-on volt, pedig minden futó programot leállítottam az Alkalmazások menüben.
Task killer volt rajta, de az sokat nem ér.
A következő progik vannak a telefonon:
Angry Birds RIo, 3g Watchdog, APN OnOff, Opera Mobile, Shazam és BpMenetrend.
Ezek közül a 3g watchdog az, amit nem állítok le a már említett Alkalmazások menüben.
Milyen program futhat a háttérben, hogy ennyire merül az akkis? Maps leállítva, market leállítva...köszi a választ!
-
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok!
Van egy teljesen új, bontatlan, amazon-ról vásárolt LG Hard Case for LG-P990 (CCH-120) tok szerűség.
Én magam vásároltam kb. 5eFt-ért, de úgy tűnik, hogy megválok a készüléktől, így nincsen rá szükségem. Természetesen kevesebbért adom, mint amennyiért vettem.
Ha vkit érdekel, akkor írjon privátban, ott elmondom a részleteket.üdv. feriek
-
-
ferikek
aktív tag
Még július elején jeleztem telefonon az LG Ügyfélszolgálatán a problémákat a telefonnal (állandóan, naponta 3-4-szer kéri a PIN kódot, így leválasztja magát a hálózatról, szóval alapfunkciójába használhatatlan).
Ma kaptam egy levelet, miszerint vigyem el szervizbe, azok beküldik az LG-nek, ők tesztelik, majd pedig kijavítják. Erre kíváncsi leszek! A legfrissebb gyári szoft van rajta, az esetek többségében sajnos nem működik megfelelően a telefon a szoftverrel, új még nincs hozzá, egyszóval patt.
Készítettem rengeteg fotót és videót a hibákról, azokat mellékelem. Ha nem tudják javítani, akkor vételár vissza. -
ferikek
aktív tag
Sziasztok!
Normális az, hogy az alsó részen levő két hangszóróból csak az egyik működik? Nálam ha bal oldalit "befogom", akkor ugyanúgy szól!
-
ferikek
aktív tag
válasz horseface77 #7234 üzenetére
nem kérdeztem semmit
-
ferikek
aktív tag
A WI-Fi-e a telónak b/g/n szabványos, nem? Itthon 25 mbites net van, minden készülék a speedtest.net szerint simán 25 mbit a letöltési sebességet produkál, a 2x-nek max 7-8 mbit. Mi lehet a gond? A jelerősség ikon a kezdőképernyős még akkor 1-2 sávos, ha a router közelében vagyok. Rossz lehet a wi.fi?
-
-
ferikek
aktív tag
válasz Balázs1986 #9695 üzenetére
igazatok van, a hozzáaszólásom nem idevaló, elnézést kérek érte!
Sajnos nagyon sokszor találkozok hasonló panaszosokkal, nem nagyon értem h hogyan képes még vki szürkeimportos, számla nélküli telefont venni pl. egy pályaudvaron...mindegy, nem is ezért írtam most ide.
Tegnap az LG gyári szoftverével frissítettem a telefonom, 10d 07.25-re.
tapasztalataim 1 nap távlatából:
+ sokkal gyorsabb a szoftver, szinte minden alkalmazás fele annyi idő után indul el
+ eddig nem fagyott le és nem is kérte még a PIN kódot
+ a kijelző magától nem fordul el
+ fényképek nagyításánál már nem "húz félre", szépen lehet nagyítani, bár még mindig nem tökéletes
+ Wireless beállítások helyett Vezetéknélküli beállítások a menüben, így magyarosabb...
+ van Google Navigáció, bár sztem ez független az új 10d-től (még nem próbáltam, talán nincs hangnavigáció)
+ akku eddig ok, bár még mindig nem az igazi (este 11 óta 100%-ról 79%-ra esett, kb. 10 perc játék, 10 perc net, 8 perc hívás, sms-ek, rádió, zenehallgatás, stb.) - 3g folyamatos, de 0 fényerő
- elsőre nem reagál a képernyőzár feloldására... ("Feloldáshoz tolja fel" elsőre nem reagál)
- a hangminőség sztem rosszabb lett, a másik felet alig hallani és nagyon torz, ez zavaró
- sms-eknél 10c-vel ok volt a hosszú magánhangzók használata, most már ha ilyen karaktert szeretnék írni akkor csökkent az összes írható karakterszám - persze ha qwety-re állítom, akkor ok, de az nem "magyar", jó lenne ezt javítani...
- fotók minősége változatlanul gyenge
- videózás közben, fullHD-nál többször akad a felvétel
- még mindig nincs 16:9-es fényképezési lehetőség...kb. ennyi, sokat fejlődött stabilitás, gyorsaság, de azért lehetne jobb is. remélem a 2.3 nem vmi béta szoftverként fog kijönni a 2x-hez, tele hibákkal...
üdv.
ferikek
[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
belső sd-re sztem, mert nincs hozzá mem kártyám. tervezek venni hozzá, de majd csak ha már stabilabb a szoftver, meg egyébként sem videózok vele annyit...
ez az ékezet probléma nagyon zavaró. nem is tudom h miért nyúltak hozzá. egyedül az é betűt lehet normálisan írni, a többinél (á, í, ó, ű, ő) csökken a karakterszám, magyar billentyűzetnél.
továbbra sem értem h az e-maileknél miért a 30 nap a max szinkronizálási idő. ha pl, 2 hónapja érkezett e-mailre lenne szükségem, akkor bukta. nem lehet vhogy menteni az e-maileket?
-
ferikek
aktív tag
válasz Vasinger! #10414 üzenetére
Mert ócska a szoftver. Én se nyúltam soha bele a független, nem szürkeimportos, hivatalos forgalmazású telefonomba, mégis 2-3 naponta annyira belassul h újra kell indítani.
eLEhet próbálkozni mindenféle szoftver felrakásával innen-onnan, de félek, hogy sohasem lesz a 2x-ből normális, szinte hibátlan telefon. Ördögi kör.. -
ferikek
aktív tag
Lassan 3 hete használom a 07.25-ös gyári 10d-t.
Az elején még minden oké volt (egy-két kivételt eltekintve) de azóta sorra jönnek nálam elő a problémák:
- az akksi hamar lemerül, naponta 2-szer kell tölteni (Napközben, utána meg este). vmi zabálj nagyon, de fogalmam sincs mi, mert minden alkalmazás le van állítva (Alkalmazások kezelése menüpontban).
- 3g-nél nem mindig találja a hálózatot, újra kell indítani, wi-fi-nél ugyan ez
- 1 nap alatt rohadtul belassul a telefon, újraindítás után javul a helyzet, de közel sem olyan gyors, mint a frissítés után közvetlenül
- nem tudom h miért, de pl. a képernyőzár feloldását ill. zárását kísérő hang egyre halkabb, a feloldás szinte hangtalan
- sajnos torzít telefonálás közben a hangszórójó lenne már ez 2.3, főleg a akku üzemidő és az sms-ek írásánál tapasztalt karakterhibák zavaró
-
ferikek
aktív tag
válasz Balázs1986 #10513 üzenetére
köszi, ezt tudom, olvasom a fórumot. Azt mondjuk nem tudtam, hogy nem rögtön kezd el "zabálni", hanem el kell telnie pár napnak, mire nagyon megéhezik.
mindegy, inkább eltávolítom, és nem rakok fel mást helyette... -
ferikek
aktív tag
válasz porkolabda #10703 üzenetére
Én még kb. 5 éve vettem először és utoljára "Sufnigsm" boltban telót. Én nem ajánlom ezeket, mert nem hivatalosan forgalmazzák a telefonokat és a bolti garancia nem ér semmit, ha pár hónapon belül bezárnak és megszűnnek jogutód nélkül.
Én azt mondom h érdemes többet költeni a telefonra azért, hogy hivatalos úton vásárlod meg. -
ferikek
aktív tag
válasz jooker82 #10709 üzenetére
nem is a garival van it a gond, hanem az ÁFA mentességgel. Rohadt sokat lehet így csalni és sajnos a létező kiskapu miatt ezt meg is teszik. Én azt az elvet vallom, hogy inkább megfizetem az ÁFA-t, minthogy támogassam az "ÁFA-csalókat". Igaz h használt 0 perces készülék olcsóbb és így jól járnék, de megpróbálom a tisztességes utat járni.
Persze van lehetőség ÁFA-s számlát kérni, de így ugyebár növekszik vételár és így már drágább a készülék, mint hivatalos társaik.
És mennyi készüléket eladnak számla nélkül, feketén...[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
válasz porkolabda #10707 üzenetére
220volt.hu, itt 100eFT, de sztem kérdezz rá h jótállás, tartozékok, stb.
speedshop 119eft, talán itt érdemes megvenni. -
ferikek
aktív tag
csak nem tűnik fel h új market design-ja?
Egyébként én is megpróbálom ezt a Rotate által leírt ügyfélszolgálatos cuccot, hátha.
túl sok a hiba telefonnal. -
ferikek
aktív tag
válasz Rotate #11175 üzenetére
Még júniusban - pár héttel a telefon megvásárlása után - írtam nekik teljesen normális hangnemben. Azt ígérték, hogy ha elviszem szevizbe, akkor ott tsztelni fogják a telefont és a szeviz egyeztetni fog majd az LG-vel. telefont megjavtották (természetesen csak egy résézt, mivel szotveres hibákat nem tudna javítani), de LG nem tudodd semmilyen hibárl, mert nem egyeztettek a szervizzel...
Mivel a telefon problémája nem oldódott meg, így írtam újból az ügyfélszolgálatnak, akik küldtek egy levelet, hoyg elfogadták a javtsát garaciában, így vigyem el a szevizbe. Ez volt júliusban. Mivel a levélből semmi sem derült ki, így ismát kerestem az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztata, h alaplapot cserélnek majd. Elmodtam h hibsa cserélik, mivel nincsen újabb szftevr mai megoldaná a problémkat, felesleges, egyszerűbb lenne cserélni vagy a vételáart visszafizetni.
Gondoltam megvárom azt az egy hónapo h kijöjjön a GB. Azóta ugye kijött a 10d 07.25, eleinte ok volt (úgy ahogy) a telefon, de most már eljuttt oda h nem tud csatlkaozni vezeték nélküli hálózathot, mobilnet sem mindig működik. persze ezek egy restart után megoldódnak, de idegesítő.
lehet h változott az ügyfélszolgálat hozzáállása és hajanak az ügy rendezsée úgy h cserélnek vagy visszafizetik a vételárat, úh megpróbálom amit írtál mg egyszer.Láttam h te sgII-t vennél. nem félsz h úgyaígy jársz? én biztosra megyek uh lejjebb adom és SE xperia mini pro lesz a köv.
-
ferikek
aktív tag
válasz Rotate #11179 üzenetére
2x is az lenne, ha lenne normális támogatása a telefonnak, de nincs. ez az egyetlen nagy baj.
Ha nem az alapfunkciók lennének hibásak (hangminőség, karaterhibák sms-eknél, kamera, kijelző), akkor csak-csak, de így.
SGS II ennyire jó? Az a baj h az is rohadt nagy telefon
ARC-on nincs előlapi? videotelefont úgy sem használok, skpye ócska -
ferikek
aktív tag
igen,, olvastam már régebben h átpártoltál az SGS 2-re. jól tetted.
sajna sztem én is akkor vette a 2-x, mikor lehetett kapni hivatalosan először és gondolom első szériás sorozat. hibás.
design-re nem rossz, de nekem speciel sgs2 jobban tetszik
lehet h meggyőztök és sgs 2- lesz belőleegyébként ez a xar 2x recseg ropog, főleg a hátlap. 130eFt-s telefonnál ez tuti nem efogadható!
-
ferikek
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 Pro
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Samsung Galaxy S20 FE SM-G780F/DS 6+128GB Cloud Mint hálózatfüggetlen telefon+tok+üvegfólia!!!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256 gb, Phantom Black, Garanciális!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest