Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • roger92

    tag

    válasz roger92 #128966 üzenetére

    Kedves Kábelmánia27!

    Volt kint a szerelő, sajnos a hiba továbbra sem hárult el. Sőt, csak egyre rosszabb!
    Volt a padláson, nézett minden csatlakozót, ki is cserélte őket, a kábelmodemet resetelte is. Csinált vonali mérést és a legnagyobb gond, hogy állandóan változnak az értékek.

    Továbbította külsős szerelőknek, mivel véleménye szerint az utcán lehet a gond. Azonban a legnagyobb meglepetésemre érkezett egy e-mail mi szerint a hibát sikeresen elhárították. A telefonos ügyfélszolgálaton, azt mondták, hogy egy véletlen adminisztratív hiba történt és megkísérelik a jegyet újranyitni. Na igen, egy nap már eltelt és a hosszú hétvégére való tekintettel ez amolyan…

    3 napja még csak időszakosan szakadozott, egy órában 16-szor csatlakozott a modem, akkor még némi kimaradásokkal, de viszonylag folyamatosan ment a telefon, elfogadható hibatűréssel.

    2 napja már jóval többször szakadozott, de azért maximum egy db 20 perces beszélgetést lehetett folytatni.

    Tegnap 2 x 12 perc volt a maximum és azóta vége a dalnak. Egyáltalán nincs se internet, se telefon.
    A szinkronba állás is folyamatosan egyre több ideig tartott. Tegnap már 1,5 órát kellett várni, hogy legyen 10 percig net és telefon, utána teljesen vége.
    Tegnap este óta már tv jel is alig van.

    A legfurcsább az, hogy amikor újraindítjuk a modemet, még jobban szétesik a kép. Mintha túl lenne terhelve a hálózat…

    Nem gondoltam volna, hogy a 67 éves édesanyámmal még jelszinteket fogok kifényképeztetni a telefonján keresztül. De ezt is megértük. Ezek az értékek, akkor készültek, amikor pont volt vétel és meg tudtuk gyorsan csinálni távelérésben.

    Mit gondolsz?
    Mit gondoltok?

    Üdv,
    Tibor

    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]
    [kép]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák