- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #900 üzenetére
szerintm egy ilyne koru 2.0ás 6hengeres mocitól eza fogyi jó, mondhatni több mint jó....
Tekintve hogy a mostani 2.0ás ami már csak 4 hengeres viszont +20ló..a gyár szerint 8.5-9.uhh láttam ebayen egy olyan cumot..lehet eladok valamit. ...m-es küszöb és fényezve van már oylna ami nekem kell.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #900 üzenetére
Ez az 1991 cm3 -is, 150 lovas, 190 nm -es, dohc vezérlésű motor? A motorblokk neve nem jut eszembe....
Mert havernak a 97 -es 520i -jében is ilyen van, ott 7-8 literrel megelégszik...
Vagy véletlenül nincs kicsit buherálva a több lóért?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #902 üzenetére
Ha 97es valszeg igen...1litert simán számíthat minuszba az ujabb konstruciós moci....
lásd m40 m43 között is van ennyi szerintem...u.i.:még régen írtad megtörték a verdádat, azótamizujs van vele készen van már klasszul?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #904 üzenetére
Hát, egy ideig szarozott a biztosító, kész lett. És jobb mint amilyen volt. Minden teljesen gyári alkatrész maradt, és ez a fontos.
Ha már itt tartunk el is mesélem: Kijött a kárfelmérő ürge, megnézte, felírta, elment. Küldte a e-mailt, 380.000 Ft. Én eközben vittem az autót szervízbe, mázlim is volt, még aznap megrendelték az összes alkatrészt, 2 nap múlva már csinálták az autót. És 1,5 hét alatt kész lettek vele. 950.000 Ft lett a végszámla. A biztosító azt mondta erre, hogy ő nem fizet. Kiment az okozóhoz, és megnézték az autóját, lefényképezték. Ezután még mindig azt mondták, hogy nem fizetnek, mert a másik autó alig sérült meg. Bementem a biztosítóhoz faterral, na persze tomboltunk... Előtte elmentünk a rendőrségre a fotókért amit a helyszínen csináltak a rendőrök, elhoztuk azokat is. Vissza a biztosítóhoz, majd megnéztük a képeket amit a csávónál csináltak. Tényleg alig volt megtörve. Majd megmutattuk a rendőrségi képeket, volt ám ledöbbenés... Erre következő nap fizettek, és hozhattam el az autót.
A lényeg az az, hogy a csávóval valszeg összebeszélt a biztosító. A csávó kicsit kikalapáltatta az autóját, hogy úgy látszon, hogy nem volt nagy ütközés. ( a rohadék, már gondolkoztam rajta, hogy kib@szok vele valahogy... )
De hála a fotóknak, megoldódott.
Én csak azt ajánlom nektek, hogy ha olyannal karamboloztok, akinek ilyen szar biztosítója van ( TIR, MÁV, stb ), akkor jelentsétek föl a csávót. Az lehet tovább tart 1 hónappal, de a biztosító utánna köteles fizetni, nem szarozhatnak.És most egy kérdés a tuningos kollegáknak: Nekem 528i -m van, az újmotoros. Van benne egy kisebb chip gyárilag, olyan 205L -t tud most. De szeretnék még egy kicsit többet kihozni belőle, úgy hogy a fogyasztás nem nő egyáltalán. Amúgy nekem most a komputer 8,7 -et mutat, pedig nem 90 -nel közlekedek. Ezért nem is akarok ebből engedni, főleg, hogy megint drágul a benya. Szal mi a mód még plussz lóerő előhozására, hol tudnám megcsináltatni, és kb. mennyiért?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #905 üzenetére
fuu mákod volt....csodálkoztam is egy 5ösön csinálnak 400ért bármit is......szerintem innentől turbósítás van csak....6os leömlő?..sportrendszer??...220nál több sosem lesz belőle szerintem anélkül...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #906 üzenetére
Ahha, hát az automata az mindent megmagyaráz. Egyik ismerősömnek is 528i -se van mint nekem, de az övé automata. És ott bent van a +2 liter, mert az átlaga 10,6l/100km. De tényleg sokkal kényelmesebb az automata, bár azért manuállal odavertem amikor gyorsultunk. Az automata nálad engedi 70 -80 padlónál visszarakni 2. fokozatba?
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #908 üzenetére
Szia!
Látom nem nagyon vagy otthon automata témában................
Igen engedi mert úgy néz ki
p
r
n
d
4
3
2Na most ha behúzom a váltót kettesbe akkor nem is tud föléváltani.......mert leszabályzásig 110-ig pörget... ez ugyanígy van a 3-as és négyessel.......
Igaz ez lejtmenethez van kitalálva, hogy ne gyorsuljon fel a kocsi azáltal, hogy nincs motorfék asszem.........Értelemszerűen 150-nél nem fogom visszarakni 2-be mert minek.............
De ha arrról van szó az automata váltó előzés közben csupán a gázpedál intenzívebb lenyomására úgy visszadobja akár 5-ből 3-ba a váltót mint a sicc..........akkor aztán kapaszkodj...... és akkor még nem beszéltünk a váltó sport állásáról...ami ugyanazon gázpedál nyomás mellett akár 600-700-at is rádob a fordulatra.....
Ui... biztosítás sokkal drágább 2000cm3 felett??? Én most kijövök 40 alatt évente b2-ben
???Hy..
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #910 üzenetére
Hát nem nagyon vagyok otthon az tény. Szeretem a váltót rángatni, az biztos, szal az nem az én sportágam. De azt belátom, hogy sokkal kényelmesebb. Havernál mindig kuplungot akartam nyomni, meg nyúltam a váltóhoz, amikor kipróbáltam az automatát.
Nem drágább. Én a Generali biztosítónál b1 -ben fizetek 60.000/év. Azért mert nagyon fiatal vagyok, és a jogsim még 10 éve sincs meg.Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #914 üzenetére
Az nem szilikon.........
Bőr a belső... és oda is juttott a bőrápolóból.......... ne mondd el senkinek johnsson&johnsson vagy mi a franc gyermek bőrápoló...
végül is gyerek még 13 éves...
merre lax??? én heves megye...60...
ja és jogsim még csak másfél éve van...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #916 üzenetére
Akkor ne mond el senkinek te se, de... Amikor megvettem az autót, elég kopott volt a bőr, meg kemény, szal nem sokat volt ápolva.
Először körömvirág krémmel bekenytem az egészet, ettől megpuhult. Majd átkenytem az egészet -ne nézz hülyének - KIWI bőrcipőápolóval. Ettől újra szép fekete lett, eltűntek a kopások, és még erős fényt is kapott. 1 napot száradt, majd áttörőltem. Ezután ment rá a johnsson&johnsson olaj. Ezért mindig olyan mint ha új lenne, és gyönyörű.
Én Tolna megyében, Paks mellett Madocsán.
Nekem már lassan 4 éve, hogy van jogsim, de még az is kevés.Don't Tread On Me
-
csudri
őstag
Eddig is szerelmes voltam ebbe a kis kupéba, de ezek után...akarom, kész!
-
dragonfx
veterán
Hát én nekem is nagyon tetszik..az 1eskué szeintem nagyon eltalált.
És ez a kéturbó tényleg lehetne M1 a neve.
Vagy tán bele akarják rakni az e46 m3 mociját 343malNézd megazAc Schnitzer verziót és elkezded az első bankrablás terveit szövögetni, nekem az a háttérképem..kiba szép..és mit tud.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
csudri
őstag
válasz dragonfx #919 üzenetére
Ismerem az AC verziót, instant get, de durván!
Pár évig még használom a mostani Drágámat, aztán attól függően, hogy jönnek ki a dolgok majd meglássuk mi lesz az "Ide nekem egy zsírállat 1-es Beemert" projektből. Ha közben beakad egy gyerek, akkor valszeg bukta a dolog, de az még odébb van...
-
csudri
őstag
válasz God Vazzeg #924 üzenetére
De a Te kocsid még igazi AUTO! Nekünk is volt E30, imádtam, soha semmi baja nem volt. Attól félek, hogy az E46 nem húzza majd olyan sokáig, mint a régiek.
De azért bízom benne!
-
God Vazzeg
veterán
Húú ez nagyon jól esett, köszi Én is dilemmázok, mert tavaszra vannak terveim, és ha bejönnek, lehet autót cserélnék. De nem tudom eldönteni: erre költsek pézet, és legyen belőle egy polír nagyon szép/jó E30, vagy inkább vegyek egy E39-et, vagy E46-ot, és az legyen. Az utóbbira hajlok, mégiscsak 5-ös széria, de ugyanakkor sajnálom a kis Drágámat
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #926 üzenetére
Vegyél E39 -et, mert nagyon kényelmes és agyig pakolható, de közben sportos is. Csak ne dízelt, mert a gatyád rá megy!!!
Ma versenyeztem egy Lexus GS 450H -val. Kapaszkodó előtt ért mögém, mert egy ifa belassított. Na kapaszkodó kezdete, ifa mellé érek, 80 -nál tól lefelé. Visszatettem 2. ba, 110, majd 3. ba 170, majd, majd 4. 200. Amíg 3. -ban voltam, nem is tudott mellém érni, de azért én lehúzódtam neki. Mikor 4. be raktam akkor kezdett feljönni, azt 200 -nál elment. De a faszikám nézett, hogy most mi van, mert megszenvedte az előzést a 20 millás gépével.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
csudri
őstag
válasz God Vazzeg #926 üzenetére
Szép gépek az E39-ek, de magamat hazudtolnám meg, ha nem az E46-ot ajánlanám. Szép dolog a szerelem!
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
Az e46nekem is tetszik, de az e36 az igazi.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #930 üzenetére
Nekem E46 -ból csak az M -es kivitel tetszik. De a belseje az szerintem a legrosszabb az összes közül, főleg a középkonzol. E39-E38 azért abban sokkal stílusosabb, és szerintem a belsőt tekintve ez volt a legszebb irányvonal. És ez mind formavilág, mind kialakítás szempontjából... .
Az E36 -ban meg a középkonzol is a helyén van, abból még egy 3.2 -est elfogadnék.
Amúgy ez a belső dolog az összes új BMW-t érinti, mert mindegyik kegyetlebn ronda, szerintem. Na jó, az új E90 belsője már kezd alakulni, de még mindig nem az igazi. De jó nyomon járnak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Olvastátok?
[link]Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #934 üzenetére
Hát sírok tényleg minyá...m3ak..és amásik képen mi van??..1eskupé..... ..valszeg 135i
Még jó nem európába jönnek mert akkor mennének a fusi eladások..meg mocicserékmásba..de baxxus mekkora ütközés volt ez hogy így totálrra mentek az autok .....azért bimmeréknek ez elég szép kiesés ...gondolom biztosítva voltak de azértm3ast gyártani gondolom nemkönnyü..és emnnyi sok szép motor karosszériaelem kuka lett....935>>huuhh hát köszke persze...e36 rulez... a kupéból inkább e46 tetszik....de ez nagyon szépnek tűnik de túl régóta fenn van eladóként valami nem stimmt lehet vele....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #936 üzenetére
Biztos biztosítva voltak azok a gépek. Azért én egy új M3 -as mocit is elfogadnék a váltóvakl együtt az autómba. Nem húznám a számat, hogy beépített...
Igen, már elég régóta. Már gondolkodtam rajta, hogy felhívom a tulajt, és elmegyek megnézni. Még lehet, hogy cserébe is belemennék, ha a tulaj arra utazik. Hát, belsőre nagyon szép, ápolt. És a fényezésre is el lehet mondani ugyan ezt. Most hogy a mocival nem stimm valami, vagy egyszerűen nem lett szervizelve az csak egy szerelőnél derülne ki.Don't Tread On Me
-
E34M5
csendes tag
Persze egy M5 elég ugrós de ha vezettél már ilyet nem alélsz el tőle elsőre.
1770kg elég nehéz. Alul szinte semmit nem csinál. OK 5000-től elszabadulnak az indulatok, de napi szinten azért nem szerepel vele az ember. Alul aránytalanul halovány volt.
A chip után alul is rendesen tol.Mit számít a chip? Lóerőre a fene tudja mennyivel lessz több. Csúcsban mérve biztos kimutatható valami. De talán nem is ez a lényeg hanem ha odatolsz lendüljön rendesen.
Chipekben is van több féle "stílus". A legy szimplább aminél csak a limitert tolják fel. (nem ér semmi és veszélyes is.
Van aminél csak a padlógáz karakterisztikát módosítják.
Szerintem a leg tutibb aminél a "részterhelés" mezőt is feltupírozzák meg a padlógáz mezőt is.
A chippelésnél az alapjárati részt nem szokták birizgálni...ugyhogy a zöldkártyánál nincs gond.
Pia,nők,száguldás...
-
MPowerPH
félisten
Hát figy, attól ne is várd, hogy keveset fogyasszon. Az azért nem spórolgatásra való, hanem száguldásra. Lehet zokon is venné az autó, ha csigáznál vele. Azért le a kalappal előtted, hogy bemertél vállalni egy ekkora bikát.
Azért az a 17 lityi az reális is, ekkora mocihoz meg 8 hengerhez.Chippelésnél biztos nő a lóerő is, de ami a legfontosabb, alulról nagyon jól húz.
Ugye a nyomatékcsúcs előbb megjön, és utánna mint állat már beindul. És redline közelében nem veszik el a teljesítmény, hanem ott is tartja a szintet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs