- Apple Watch
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iOS alkalmazások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Honor 90 - modellalkat
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz _ATi_1 #43005 üzenetére
"A tisztítás óta mentem vele 100e km-t, most azonban újra esedékes lenne, "gyakori regenerálás" hibát olvastak ki a szervizben, viszont azt mondták, hogy a DPF állapota miatt a tisztítást már nem javasolják. Ajánlottak még egy felújítási lehetőséget 220e Ft-ért, de úgy látom, ennél még a csere is költséghatékonyabb lenne. Találtam egy utángyártott DPF-et:"
OK.
Érdemes lenne tudni, hogy az utolsó tisztítás mit takart?
Ha csak számítógéppel regenerálták, akkor a szűrő megbontása és fizikai takarítása segíthet.
Ha bevállalod az utángyártottat, akkor nyerhetsz vagy veszthetsz az ügyön. Ha minden jól megy, akkor működni fog és teljesíti a környezetvédelmi vizsga előírásait. ha nem akkor kidobott pénz volt az utángyártott és a szerelési költsége.Vissza az eredeti szűrőre.
A szétszedéses tisztítás a nem éghető szennyeződéseket távolítja el. Az üzemanyagba került szennyeződések egy részét nem lehet kiégetni. Termelődik például salak, ami lassan de folyamatosan tömi el szűrőket.
A gyakori regeráció ennek a jele.A szétnyitás és tisztítás sem segít már azokon a szűrőkön, amikben a porcelán elkezdett töredezni.
Nagy közelítéssel. 60 ezrenként adalékfolyadék utántöltés. 120 ezrenként felújítás és 240 ezremként csere eredetire a járható út.
A következő generációs DPF már nem ennyire kényes. nincs additív olaj és elmegy 240 ezret, beavatkozás nélkül.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs