- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SECTORnooB
addikt
válasz molnarpeter #46633 üzenetére
Mármint, hogy nemnfelújítható. Mi nem rég cseréltük a nagyon szarokat kevésbé szarokra. Kopp kopp egy darabig reméljük elmennek, de előbb utóbb szembe jönnek a nagy kiadások.
1.8 Dezsőt tudom ajánlani, nyomatékos és részecske hamutartó nélküli ,sztem 2010 ig biztos az is volt. -
#04331520
törölt tag
Forscan modulok közül hiányzik egy csomó például a SASM modul amiben a kormány szögelfordulás érzékelő kalibrálása opció található. 2 hónapos Extended liszensszel és az ajánlott VLinker interfésszel használom. Valaki tudja mi lehet a probléma? Az autó Egy 2008-as C-Max 1.6TDCi/109LE.
-
Mauzes
őstag
válasz Mauzes #46551 üzenetére
További adalék re szerviz árak: arra a munkára (időszaki nagyszerviz + vezérlés), amire az ESS összesen kb 330 ezres ajánlatot adott, és nagyon sokalltátok, a Carnet Auto-tól kaptam egy 600 ezres ajánlatot. Ami viszont külön érdekes, hogy az ESS drágábban adja a motorolajat, mint a márkaszerviz.
U.i.: kwikfit és Borsodi Kft. folyamatban, de nem kapkodnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz DeFranco #46612 üzenetére
Én is arra venném csak. Munkába járni. Semmi másért. Arra meg tök jó lenne, ha nem ilyen drága lenne... Ha autózni szeretnék, akkor egy Evo, vagy STi... Vagy egy ST vagy RS...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #46662 üzenetére
Nekem is kellene, a benzinest nem szeretem beinditani 1-2 kilometeres utakra (csaladot vasutallomashoz vinni, lidibe menni, gyorsan elszaladni a gyerekkel edzesre, stb.) nyilvanvalo okokbol. Ezt altalaban megoldjuk mashogy, de van, hogy kenyelmetlen/lassu az alternativa.
Viszont mivel a toltes eleve nem megoldott igy addig targytalan is mindenkeppen.
-
#04331520
törölt tag
Jól érzékelem, hogy a második generációs C-Maxnak kisebb a beltere, mint az első generációsnak és talán a C-Max Grand akkora mint a Gen I.?
-
Balcsix
senior tag
válasz radi8tor #46666 üzenetére
Abból lehet tudni, hogy nem kis autó a Kuga, hogy nagyon eltűnik alatta a 18-as felni.
Nagyon fura, először azt hittem, hogy csak 16-os kb.Tudom magyar utak, stb... de ha nekem lenne ekkora autóm (magasságra) tuti alávágnék minimum egy 20-asat 225/50-es gumival, vagy egy 21-eset, mert még az is viszonylag élhető lenne például egy 225/45-ös gumival szerintem... És még úgy sem lenne feltűnően nagy, csak átlagos lenne a kerék a kocsi méretéhez képest.
Keményebb terepre meg úgysem megy az ember Kugával, meg utcai gumival.Egyébként meg reálisan nézve nem is kell nagyobb felni a mindennapokra, így tökéletes komfort szempontjából (itthonra meg pláne), csak én szeretem ha az autó méretéhez képest nagyobb a felni az átlagosnál.
[ Szerkesztve ]
-
-
Balcsix
senior tag
válasz radi8tor #46669 üzenetére
Hmm... Azért az a 600k nem túl reális. Nyilván nem ér annyit az a felni, azt meg nem hinném hogy magnéziumból, vagy valami szuperkönnyű anyagból adogatnák Kuga mellé.
Télre nyilván én sem használnék nagyobbat, de gyári méretben egyébként van milliónyi felni 5x108-as osztókörrel, illetve itt-ott el is lehet térni ésszerű kereteken belül a gyárilag megadott paraméterektől bármiféle negatívum/hátrány nélkül.Szerintem a 225/45 például még bőven használható itthon is mindennapra.
225/60 R18 kerékátmérője (gumival együtt) 727 mm, a 225/50 R20 pedig 733 mm szóval még bőven tűréshatáron belül is van, és még magasabb is a kocsi pár mm-el.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Balcsix #46670 üzenetére
Akciósan 143k darabja a 20-as felninek, és akkor még ott van a gumi felára is. Szóval teljesen reális az új autónál a 600k pénz érte.
Az meg szerintem nem éri meg, hogy megveszed a kocsit 18-assal és rögtön rá a 20-as felnit meg gumikat.
Persze használt autónál csak így oldható meg.Amúgy nekem teljesen fekszik a 18-as felni, élvezem hogy nem kell annyira vigyázni rá parkolásnál vagy járdára felhajtásnál. 20-assal azért veszélyesebb az élet jóval.
Szerk:
Hmm most nézem a 18-as gyári felni is 125k újonnan. Szóval akkor valóban lehúzás a 600k a 20" upgrade-re.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Balcsix
senior tag
válasz radi8tor #46671 üzenetére
Hát én a gyári 20-asért biztosan nem fizetnék annyit, de ez is csak nézőpont kérdése.
Itt van pár, amit egyedi méretekkel gyártanak le neked. 143k-től indulnak (blank), és kicsit különlegesebbek is (persze ez szubjektív dolog), de ezektől is vannak még olcsóbb 20-as szettek, amik már egyáltalán nem alsókategóriás felnik.Persze-persze jobb parkolásnál, főleg a fővárosba. Oda biztos én sem vennék sokkal nagyobb felniket.
[ Szerkesztve ]
-
-
Balcsix
senior tag
válasz radi8tor #46674 üzenetére
Az ATS felnik elég jók, és szerintem is nagyon jól áll rajta egyébként!
Igazából csak érdekesség képpen írtam, hogy az évek alatt annyit nőttek az autók (főleg a SUV-ok), hogy már az egyébként nagy méretűnek számító 18-as felni is el tud veszni alattuk, míg egy kompakton már majdnem hogy "túl" nagyként hat még egy peresebb gumival is.
Illetve teljesen megértem a helyzetet. Kerék nélkül nyilván nem kérheted az új autót , így én is inkább a 18-al vettem volna, mert azért 600k nem kevés egy átlagos 20-as gurulóért.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz #04331520 #46676 üzenetére
Ha Budapesten jársz, akkor szívesen ránézhetünk az OBDLink EX kábellel is. Hátha azzal mutatja, bár nem sok esélyt látok rá, hogy 1-1 modult nem mutat az adapter. Ha jól rémlik első csatlakozásnál végig szkenneli a bus-t hogy milyen modulok jelentkeznek be rajta.
⭐ Stella
-
(Bundás)
addikt
Szerintetek mennyire gátolja vagy segíti elő a sárvédőív stb rozsdásodását a X-road féle műanyagozás?
-
embe
nagyúr
Tudtok ajánlani valami olcsó, de azért használható rétegvastagságmérőt? Nem igazságügyi műszaki szakértő által is használható kell, hanem egy laikus által is használható, valami a szemrevételezésnél pontosabb infót szolgáltató eszközre gondoltam.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! 2010 körüli Mk4 dízel Mondeokat nézegetek. Vagy a 140 lovas 2.0 vagy a 175 lovas 2.2tdci aki érdekel. Utóbbi felé kicsit jobban húzok a Bosch rendzer miatt. Főleg ha jól tudom cp1 pumpa van rajtuk.
Mindegy. Összességében a rossz hírukkel ellentétben jók ezek a fordok/motorok? Megbízhatóak?Nekem egy ingázos autó kell aki nagy kényelmes utazó autó ha úgy van 4 személlyel heti 700km kb és bírja. Köszi
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
troll81
addikt
Sziasztok.
Szerintetek van értelme 280mm-rol 302mm re váltani hátsó féknel?
A tárcsa az szintén valami rottinger Zimmermann lyugatot matt olcsóbb lenne.
Ha már elöl nagy akkor hátul is kapna kicsi upgrade ét.Vélemények?
-
Balcsix
senior tag
válasz volvoguy #46681 üzenetére
Ahogy ReFleXx is írta, az Mk4-ben már a kimondottan megbízható PSA HDi variánsok vannak (2.0 és 2.2), ezek elég jó konstrukciók. Inkább a Power Shift névre hallgató automata váltókat érdemes kerülni, de kézivel vagy az Aisinnal, elég jó vétel lehet mind a 2.0, mind pedig a 2.2 TDCi.
#46684troll81
Még a nem gyári ST vagy RS-eknél sem igazán szokták a hátsókat növelni. Viszont elől annál inkább.
Persze hátrányod nem származhat belőle, na meg sosem baj ha a fék nagyobb mint a gyári, egyébként én is feltenném ha nem túl idegörlő az átalakítás.[ Szerkesztve ]
-
-
troll81
addikt
válasz #27070592 #46693 üzenetére
Igen ez rendszámos autó.volt és lesz is szerintem.
Minden lehetséges itt amit át vesz a TÜV.
Ennek a díjazása az meredek de egyszeri összeg.
Én is azért faragok bele mindent úgymond hogy egyszer fizessem ki,és utána semmi gond.
Illetve Magyarországon is legális lenne ha forgalomba helyezném ..gond nélkül -
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #46696 üzenetére
Ez a Focus is rendszámos, két üléssel, becsövezve, kompresszoros blokkal.
Engem egy rendszámos Mk1 RS Turnier érdekelne, két üléssel, két ajtóval, hátsó zárt raktérrel, kisáruszállítónak vizsgáztatva. 4WD-n még gondolkodom. Mennyiért tudod intézni?
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget/ tanácsot szeretnék kérni tőletek, hogy milyen irányba induljon el az ember.
Adott egy Mk2 1.6 Ti 2 katis- 4 szondás Focus.
Előzmények és szervizek a képen.
Korábban már sokat szívtam P0172, P0175 hibakóddal, amire a megoldás a motortér kábelköteg lett, amivel közel féléve nem is találkoztam, egész idén elejéig...Viszont a napokban elkezdett egy új hibát dobni az előző kettő mellett, a P0430, P0420 kódot... aminek az az érdekessége, hogy januárban voltam műszaki vizsgán ahol mértek káros anyag kibocsátást, és azt mondta a szervízes hogy bőven jók az értékek. Illetve a kocsi km alapján se gondolnám, hogy indokolja a katik cseréjét.
Esetleg gyertya gond lehet?
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen