- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Jenne
senior tag
válasz ReFleXx #46947 üzenetére
"...biztos hogy az akku a rossz es nem az onindito..."
Az akku nem rossz, csak már érezni hogy kicsit nehezebben pörgeti meg az önindítót ha pár napig áll.
Ezt akkor venni észre, ha pár napot nincs használatban. Feltöltve és utána néhány napig (mikroprocesszor vezérlésű töltőm van) csodásan pörgeti és pöccre indítja a dízelt.
Egy éve (akkor volt az akku 8 éves) a közeli akkus-villamossági szervizben/boltban rámértünk terheléses méréssel, 500 A terheléssel mértük és így 408 A-t mutatott a műszer. Kiszámolva és az 590 A indítóáramú akkumra vetítve ez kb. 80-81%-os jóság volt ... akkor. Azóta eltelt egy újabb év....A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
#27070592
törölt tag
válasz ReFleXx #46952 üzenetére
Átcímkézett vagy az még a Bosch jobb minőségű szériájából került ki.
Jah, egy guminak hasznos ha fénytől védett száraz helyen tölti az idejét. Érdemes lenne Angliában junkyardokon az ott lévő levetett Focusokból összegyűjteni egy szép rakomány gyári pótkereket és hazahozni. -
Treff
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék: 2003-as MK1-ben külső mosás után nem megy a ventillátor 1-2 fokozatban, csak 3-4-5-ben. Előtte ment, utána már nem.
Mi lehet a baja és hogyan lehet a legolcsóbban orvosolni? (Szegénykém már a végelgyengülés felé tart…)Na kérem, megoldódott a probléma: NEM előtét ellenállás volt a hiba, mint ahogy sejtettem - mert 3. fokozatban ment a ventilátor - , hanem egy totál banális dolog: a kesztyűtartóban tartunk eldobható átlátszó zacskókat és az egyik oda volt csúszva a venti környékére, emiatt nem ment 1-2-ben.
-
-
darvinya
titán
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #46978 üzenetére
Akkor az kizárt hogy gyári megoldás.Így érthető más mk2-ben miért nincs.
Bár először azt írtad hogy a csatlakozója a gyári kábelkorbácson van ami azért bonyolítja a dolgot mert gyári manuális kapcsoló semmilyen ventilátorhoz nem létezik akár a kesztyűtartóban van az a ventilátor akár máshol[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Rendelt már valaki a petrányitól felnit?
Elég jó az ár. Gondolom az agyméret is gyári 63,4./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Treff
aktív tag
válasz ReFleXx #46960 üzenetére
Akkor az a nagy fekete, kör alakú mi? Nem abban van a levegő beszívó ventilátor?
Egyet tudok, oda be volt csúszva egy nylon zacsi, amit kivettem és láss csodát, ment mind a 4 fokozat.A lényeg, hogy szerencsére semmit nem kellett cserélni, valahogy valahol beszívott az a rész egy zacskót. (Sajnos nem értek az autó alkatrészekhez)
[ Szerkesztve ]
-
inspiroyhome
aktív tag
Sziasztok! A segitsegeteket, illetve tanacsot szeretnek kerni. Felmerult elsokorben mint hobbiauto, ez a peldany:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/maverick/ford_maverick_2.3i_xlt_awd_kivalo_motorikus_es_muszaki_allapot_egeszseges_kaszni_friss_muszaki-19291891
Olvasgatalas utan az derul ki, hogy elvileg a motorral nem nagyon lehetnek komolyabb gondok, a rozsdasodassal mar annal inkabb.
Tudom nem ez az elso peldany ami az emberek eszebe jut mint hobbiauto, de nekem valahogy megtetszett a kulseje, meg hogy eleg jol felszereltek. Ha bevalik mint hobbiauto, akkor a napi jarkalost (nagyon regi, de jol felszerelt Audi A3) egyuttal le is cserelnem ra. A fogyasztas novekedve, arra felvagyok keszulve, viszont csak heti 2-3 alkalommal van az auto hasznalva, 10-15km-re.
Szoval a kerdes az az, hogy van-e valami hatalmas hatrany amirol nem tudok, oda kell -e valamire figyelni, vagy ez tenyleg egy megbizhato, olcso off road masina.
Minden segitseget elore is koszonok!
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
válasz inspiroyhome #46983 üzenetére
én azért jobban utánanéznék.. ha ez a kiszemelt példány..
2018ben lett behozva,azóta 10 tulajdonos volt, és eléggé sokszor ki volt vonva a forgalomból.
JSZP szerint. : [kép]lehet,hogy épp a karosszéria van tré állapotban, lehet hogy motorikusan van gebasz. Vagy csak a fenntartása drága?
szerk1.: tény és való, nem gyakori utcakép látvány.. Sok szerintem nem futkoz belőle itthon.[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
inspiroyhome
aktív tag
válasz Joker88 #46984 üzenetére
Igen, ezt neztem en is - a 10 tulajdonos az teljes autoelet, vagy csak az elmult 4 ev? Mert ha az utobbi, akkor ez a peldany valoszinuleg felejtos. De maga a tipus + evjarat kombo az szimaptikus.
szerk1: esetleg problemanak azt tudom elkepzelni, hogy nem nagyon van alkatresz. Amit lattam, az viszonylag nem tul draga (16k elso fekbetet par) de peldaul komplett generatorra keresve, egyaltalan nincs talalat.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #46979 üzenetére
Mi az, hogy nincs manuális ventilátor kapcsoló?
Hogyne lenne, ott van a középkonzolon.
Ventilátor 1-7 - Hőfok - Szellőzők kapcsolók, közte Belsőkeringetés - AC kapcsolók
Kábelkorbácson fekete 3 pólusú autónáé használatos csatlakozó anya.inspiroyhome
Ez a fajta Marevic-hez vigyél megnézéshez legalább festék réteg vastagság mérő.
Marevic nem más, mint egy Landrover.
Ami képes mindenhol rohadni, de úgy, hogy egyik nap még csak felületi, másnapra szinte elporlad.
Anno sokat néztem, de mindegyik valahol totál átrohadt volt.
Egyik a félév szerelőnél állásban még lengéscsillapító is rohadt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
hdanesz
senior tag
válasz inspiroyhome #46985 üzenetére
Az bizony csak a magyarországi tulajok száma. (Tehát 2018 óta...)
-
Joker88
őstag
válasz inspiroyhome #46985 üzenetére
a Jármű Szolgáltatási Platform, mindig csak a magyarországi adatokat mutatja. Onnan kezdni,amikor regisztrálták a magyar adatbázisba az adott járművet. Külföldről behozott autó előéletéről nem tud információt szolgáltatni. Arra más szolgáltatások tudnak alkalmasak lenni ( a teljesesség igénye nélkül például Carvertical , viszont ezek 99%ban fizetősek, míg a JSZP használatához csak ügyfélkapura van szükség, amelynek készítettése ingyenes az okmányirodákban)
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz diablo1984 #46991 üzenetére
hát ha egyáltalán találkozik a külföldi forgalmival.
a forgalomból kivonásos esetről is hallottam,de nem voltam biztos a menetében. de egy támpontnak jó a JSZP. több mint a semmi.In loving memory of Garrett Lockhart
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #46991 üzenetére
ezt nem írja a forgalmi..csak ha a volt tulajdonos a régi érvénytelen papírokkal együtt adja az autót...mint pl én szoktam ha megvan hozzá
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Még egy akkus kérdés.
Mennyi eltelt idő az - a gyártástól a beszereléség számolva- ami még elfogadható egy új akkunál? Internetes vásárlás lesz majd, így sajnos nem tudom személyesen megnézni.
Annyit sikerült utána néznem, hogy a gyártók a gyártástól számítva 18 hónapon belüli beszerelést javasolnak, de például ha már kb. 1 éves a gyártástól számított akku az még elfogadható? Nem gond ha ennyi idő elteltével, mivel állt egy évet a raktárban tárolásnál, akkor lesz beszerelve? Nem veszt a tartósságából? Gondolok itt például arra, hogy 1-2 évvel hamarabb fog elhasználódni?A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
#27070592
törölt tag
Vitás kérdés.
A tárolási idő csak egy paraméter. Ha feltöltve kerül raktárba, sokkal kisebb az esélye a szulfátosodásnak. Ha már eleve alacsony töltöttséggel tárolják (akár fűtetlen raktárban, fagypont alatt..) akkor sokkal hangsúlyosabb lehet ez a szulfátosodás.
Lehet hogy ezért is van olyan tapasztalati "fluktuáció" az akkuk tartósságával kapcsolatban. Ha valaki elég szerencsés és olyan akkuhoz jut amit feltöltve tároltak vagy eleve friss gyártású akkut tud venni, az pozitívan nyilatkozik egy adott márkáról. Kevésbé szerencsés enduser egy merülve tárolt akkut vesz amit két év után kukázhat mert tönkrement..
Állítólag egy friss gyártású akku, amit havonta egyszer kivesznek az autóból hogy töltővel fullra töltsék, elmegy annyit amennyit egy gyári beszerelésű akku. De nincs linkelhető teszt erről. -
inspiroyhome
aktív tag
Mindenkinek koszonom a valaszokat, a valoszinuleg problemas eloelet miatt ejtem a peldanyt, az alkatreszekek hianya miatt meg valoszinuleg maga a tipus sem szerencses valasztas itthon. Akarmennyire hobbiauto lenne, nem szeretnek Ebayt vadaszni egy generatorert, majd heteket varni, vagy bontokat korbejarni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest