Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    Nem csak a gyárit preferálom, de ezek inkább sufnituning kategória nálam mint sem radikális gyári imádat :D
    Szeretem az igényes szép tuningot, én sem venném le a mugen cuccokat, hogy csak azért is gyári legyen :N
    Amiket kukáznék azokat joggal tenném, ill. a xenont mert illegális és a kipuffot mert baszottul hangos, főleg ha kat se nincs benne, akkor mint a rossz lada :D Momo kormányt nem vágnám ki, de nem is érzem létszükségletnek, ahogyan az intis váltókart sem.

    "ugye nem gondolod h ha 300as willwoodra futotta akkor nem volt pénz a motorra?!?!?!"

    Mivel nem ismerem, ezért fogalmam nincs. Nem kell ahhoz messzire menni, hogy jogosan kételkedjek benne.
    Ott van az ismerősöm, egyedi színre fújatta az egész bódét, fóliázott üvegek, teleaggatta minden féle Skunk2 cuccokkal az FN2-jét, már hondataban és sportfutóművön gondolkozik, de fogalma nincs mikor ér el az olajcsere ideje a 10ezres periódus végéhez, és addig rá sem néz az olajra :F A kuplungja annyira szar, hogy sebességet váltani alig lehet vele (szó szerint), és amikor üresből sebességbe teszi az autó előre-hátra mozdul :F de sorolhatnám még az alapvető hibáit amire szarik nagy ívben, csak az igényes tuningra költ.

    Lehet, persze lehet h megveszik ezt a VTi-t, de aki nem Honda buzi az ennyiért már vesz egy páréves jó autót, ami mégis prioritást élvez egy 16 éves 180 ezer km-es megkímélttel szemben.
    Ha meg Honda buzi és tényleg ez kell neki, és van is neki lóvéja, és szarik arra is, hogy nem sokkal többért egy 50 ezres buszt vehetne már, akkor persze szerencséje van, mert eladhatja, de egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ép eszű ember ezért ennyit adna :N
    Na de nem vagyunk egyformák én minden jót kívánok a tulajnak, hogy sikerüljön neki amit szeretne :)

    Integra – mondjuk jó dumál itt, éppen én is azt terveztem amikor megvettem, hogy eladok minden extrát, és marad egy gyári jó autóm, de a vissza nem csinálnám nonfl kinézetre, a gyári dizájn elemeket, lámpákat stb.. meg tuti nem adom senkinek, egyedül a zenemotyót kukáznám (akarom mondani hirdetném meg :D ), amire azóta sem került sor, sajnálom azt is kiszerelni :O
    DE mentségemre szóljon, hogy az extrák ellenére sem áron felül vettem, az akkori valuta szerint még 1.8 milla sem volt, tehát olcsóbb amit ezért a VTi-ért kérnek, a bódé garantáltan törésmentes, és motor teljes mértékben bontatlan.
    Azóta is a kompetens ismerősöm azzal jön, hogy 3 millát simán kérhetnék érte...(főleg annak fényében amilyeneket eddig láttunk) jólvan mondom.... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák