- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hatalmasra nő a Razr 50 külső panelje
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
ma Alapból elkeserítő volt, hogy az IQOO szemtelenül jó árú csúcsmodellje nem hajlandó ideutazni, most forgattak még egyet a tőrön.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41997 üzenetére
Ez a videó azért arra megy hogy látványos legyen amennyire tudjon.. ezt én annó úgy postoltam ki a műhely facebook oldalára hogy: "90 es évek? Hol volt ilyenkor még a Dirt, freeride, trial, városban való csapatás mindenen át? Hát itt ni ->> (link) "
Valamint azért a bicikliket itt nézd meg jól.. ezek elég pici kis bringák, cromo acél váz, cromo merev villa, teljesen más mint egy mostani könnyű alu XC gép teleszkóppal. Ezekkel ezeket a trükökket sokkal könyebb megcsinálni.
Az első keréken gurulás, tengelyig vízben menés, lépcsőn lejövetelen kívül a többi produkció ha nem hülyén van előadva, akkor nem káros egy könnyű XC bringára sem!
Egyébként ha spd pedált használnál, azzal nagyon tanulni se kell a bringa emelgetését, jön veled a bringa.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
HÁhÁháháháá Kipróbáltam.
Befejeztem a nagy MTB projectet pár hete, nagyon rég óta készült és aránytalan mennyiségű munka volt benne.. már ki se mertem próbálni csak nézegettem a szobában.. Aztán mai időjárás meg a szabadnap miatt felbuzdultam, aztán levittem az első teszt útjára a cuccot.
Nagyon jóóóóó annyira megy.. ezekkel a terep gumikkal is sokkal könnyebben gyorsítható mint a régi felállásban 1 colos slick gumikkal, elképesztő! Teleszkóp mint a vaj.. ilyennek kéne lennie mindnek! Gumival betonon is lehet fordulni lendületből, tapad, füvön se csúszik. Hú én régen nem szerettem mtb -re ülni se.. városból itt eléggé ki kell menni hogy terepet találj, de kimentem a kórházdombra ahol a gyerekek szoktak szánkózni, aztán lendületből legurul, kistányéron vissza mászik.. újra legurul mint valami gyerekes idióta.Most már megmutatom képeken is: (jobb a gomb a képen majd: "Kép megjelenítése új lapon" menüponttal meg lehet nézni nagyba is, ide a prohardverre nem akartam méretezgezni..)
Súlya 10271 gramm. Nagyon sok apróság, finomítás van rajta ami így elsőre fel sem tűnhet vagy épp nem is látszik a képen, de rengeteget dolgoztam vele. Van rajta pár alkatrész ami annyira nem illik rá, de sajnos pénzügyi gondok miatt nem tudtam tovább építeni. A nyeregcső valamint a hátsó váltó majd cserélve lesz. Valamint a fogsor. Ezeket lecserélve előzetes számításaim alapján 10 kilóra le tudom vinni.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42004 üzenetére
Köszi.
Fogóval esélytelen pl kitekerni is őket, villáskulcs meg lefordul róla aztán vége van a dalnak. Kis satut tudom ajánlani ha nincs más, vázat forgatod rajta, nagy élmény, vagy a "titkos" általam becézve "mindent vivő" szerszámot, azzal faszán kijön, gyorsan egyszerűen, knipex párhuzamosító pofás fogó, nagyon jó szerszám, az ára már annyira nem az..csabi94
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #42007 üzenetére
Köszi, igen össze számoltam nagyjából.. sajnos. Túl haladtam a tervezett költségvetésen csúnyán, és ráadásul nem is lett meg minden.. Mondjuk utólag rájöttem hogy azért, mert átgondolatlanul vásároltam meg apróságokat nagyon drágán.
Pl.:
Titán gyorszár, titán ahead csavar, titán kupak. Titán tárcsa csavarok, titán adapter rögzítő, csomó kcnc apróság..
Egyébként össze számolni elég nehéz volt, mert van rajta olyan alkatrész, ami már 6 éve megvan. Valamint az összeg nem tükrözi olyan szinten a valóságot, hogy csomó dolog nagyon áron alul lett véve, meg kicsit használt.. másik bicikli átépítéséből, ismerős variálásából beszámított, átcserélt alkatrész kompatibilitási hiba miatt stb, szóval igazából ha megmondom az összeget, nem mond semmit.. mert ugyan ezt ugyan ennyiért nem fogja senki szerintem összehozni.
Egyébként előtte én egy tioga factory xc -t használtam, mondjuk nem volt rá semmilyen előzetes szándékom hogy azt használjam, csak az akadt a kezembe. De az borzalmas volt ehhez képest. Hol rossz szerinted a race king? Sárban?_seth_
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42010 üzenetére
Köszi. Igen a féknyereghez már nem jutott titán csavar, majd egyszer.
Nem állnak azok furán, karom folytatásával áll egy szögben.
Már rég mértek meg, nem tudom pontosan, 181 körül vagyok. A váz 20 colos, 120 as stucnival. Kb 3 és fél centivel van lejjebb a kormány, a teleszkópra meg most rá van hagyva 2 centi beülés, szóval azzal együtt van 5 centi is. Jó ez így..
Hát igen ez a gumi a ballonossága miatt is szépen csillapít.
2.0 es gumit akartam, csak mire össze állt hogy miket kéne rendelni másnak is, addigra elfogyott, így lett 2.2, most hogy kipróbáltam, nem rossz ez, terepen csak hasznos ha szélesebb. Egy hátárnya van hogy a légellenállása jó nagy, tehát gyorsan menni nehezebb vele. A felni az keskeny 21mm körül van.
Minden sportos biciklin lejjebb van a kormány, mert úgy jók a szögek ha rajta ülsz. Súlypont, irányíthatóság, légellenálláson, sokat változtat hogy milyen magas a kormány. Egyenes háttal kell ülni, nem gerincből, hanem tartó izmokból kicsit, azokra pedig mindig kell erősíteni, minden versenyző folyamat edz hátra és hasra, ez alapfeltétele hogy stabilan tartsd magad a bringán és ne fájjon, ne fáradjon el a hátad.Az túlzás hogy kezeden nem veszel észre semmit, fizikát azért nem lehet legyőzni., a róka se egy csoda, csak egy jó teleszkóp, de a belsejének az elvi felépítése ék egyszerűségű, csak jól van kitalálva és jó minőségű. Nagyon finoman puhán mozog, de jobban letapad mint egy rugós teló. Ami tetszik benne hogy ennek ellenére a kis rázkódásokra is megmozdul, a nagyobbakra pedig hosszú mozgással reagál. Pl mikor első métereimet tettem meg vele, rámentem egy kis gyalogosoknak fellépését segítő kisebb útpadkára, és azt hittem leeresztettem a gumim, annyira kidolgozta a szintemelkedést.
Olyan féket szereltem is már amit linkeltél, az egy borzalom, valami értelmetlen mellé fogás volt, nem is létezett sokáig.
belaazallat
Attól függ mennyire sérül meg, azért nehéz azt teljesen elrontani, úgy lehet hazab*szni ezeket a féktüskéket, ha fékkel együtt kitekeredik, és a menet lóg csak ki a fékből, akkor jön az anyás megoldás, de az se szokott segíteni, főleg ha nincs satud amibe bele tudod tépni, akkor muszáj lesz a menetre ráfogni ha hátulról nincs benne imbusz.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Auratech #42040 üzenetére
Köszi! Hát igen.. nem az a típus vagyok aki csak azért szereli mert nincs más, hanem mert szereti csinálni, hosszú fárasztó napok után is még örömmel álltam neki itthon finomítgatni, felszerelni az épp beszerzett apróságokat.
A fának volt a bal pedál neki támasztva picit hogy ne dőljön el. Vagy hogy érted?
dqdb Köszi. Tulajdonképp ez volt a cél, hogy úgy legyen könnyű szép és jó, hogy nem egy csicsa micsa menő mai szalon bicikli..
lorcsi; pengemetalBaltoafarkas Attól függ hova meg hogy meg milyen vázra rakod fel, milyen hátsó agy (menetesnél eleve felejtős), küllőzet, felni van hátul stb.. Egy nem agyon könnyített, normális bringa olyan 100-120 kilót kibír, úgy hogy nem tükör felületen van tolva, hanem normálisan biciklizel vele, de azért akkora súlynál már nem árt a padkázásokkal vigyázni, valamint jobb előre egy cromo villa..
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Manitou #42045 üzenetére
Köszi. Jah Sajnos már régóta felfedezhetőek nálam a gramm mánia tünetei. Csak jelenleg a monti kereke könnyebb mint az országútimé... Egyszer próbáltam outiban egy 1300 grammos szettet, azóta abba is elfogadnék valami ultra könnyű kereket, néztem is már mikből lehetne építeni, de a felni az problémás. Kínai komplett szetteket nézegettem most, de azokat meg luxus lenne bringázgatásra használni, de ha versenyeznék még akkor tuti hogy minél hamarabb berendelnék egyet. Pl ez tetszik: Link Egy könnyű szingóval mit lehetne már vele menni.
A súly az teljesen valós, apám ipari mérlegekkel foglalkozik, egy fej egység össze van rakva egy egyszerű húzócellával a szobába.Mire vadászol?
Mennyire tartós ez a markolat? Neked bevált? Én szerettem régebben is a kemény szivacs markolatokat, remélem ezzel sem lesz baj. Minden esetre ez a markolat iszonyú könnyű, végdugóval 11 gramm egy darab úgy emlékszem.Baltoafarkas
Veled együtt.
Toomy
Köszi, hát igen.. most hogy kicsit össze is sároztam, ugyan úgy vissza került a szobámba.. itt van az országúti is a görgőbe rakva.. elférni már nem lehet, de ez sosem zavart.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #42064 üzenetére
Ennek vége van mint a botnak. A sor az nem kicsit kopott, az iszonyúan.
A hajtómű középső tányérja is iszonyú, az csoda hogy nem szalajt a használt lánccal is.
A nagytányér az határeset az talán még jó, a kicsi meg nem látszik a lánc miatt. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Manitou #42069 üzenetére
Én is így indultam neki ennek anno, hogy akarok másik telót, aztán nem kaptam felni féktüskés foxot, jó akkor legyen tárcsás, úgyis szerettem volna egy tárcsás montit, na de akkor kerék? Régi kerekekhez hozzányúlni nem volt érdemes.. akkor csinálok egy könnyű kereket, majd így jött végül hogy akkor építek egy tök új montit.
Ha nem olyan nagyok az elvárások teló terén, akkor még lehet kifogni használtba felnifékeseket.
Tune agyak Jó hogy nem chrisking.
Nem halunk bele ha nem bírja olyan soká ez a markolat.. annyira nem volt drága.Baltoafarkas
Az univerzumban található fekete lyukak.
Hátul ott van a lábad, kicsit el emeled magad a nyeregtől és akkor te vagy a hátsó teleszkóp. Elől elég hogy a kormányzott kereket a földön tartsa, valamint ott könyékből nem tudsz rázkódást annyira csillapítani, kezedet is szétrázza, tehát elől indokoltabb, de van olyan terep ahova MTB -be sem szükséges teleszkóp. Lájtos XC versenyeken előfordul hogy csak egy merev karbonvillával mennek.
Hátsó teleszkópnak akkor van értelme, ha terepen 30-35 felett akarsz menni, vagy gurulni, mert ott a bringán ülve és egyben állva is iszonyat dobál már a merev seggű váz, tekerni se tudsz már ha nagyon ráz, végén meg már megtartani se.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz SOAD19 #42076 üzenetére
Attól függ hol használtad. Ha nagyon rázós terepen, ahol fájtak a rázkódástól a kezeid, könyököd, csuklód, akkor ott biztos kíméletesebb egy teleszkópos bringa, de azért egy jó első teleszkóp se szed ki mindent, tehát nagyon éles ellentéteket nézve lehetne azt mondani hogy így van.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42100 üzenetére
Persze hogy lehet tányért cserélni rajta. Mondjuk az új tányérok ára iszonyat, de azért ha nyúlás előtt cserélsz láncot, akkor kibírja a 760 as kis és nagy tányérja rohadt sokáig, csak a középső fog elhalálozni, az 6 ezer valamennyi azt hiszem.
salieri.
Köszi, még te kértél pár hete képet róla ugye(?), amikor még tiltakoztam.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Érdekesség..
Ez mi a bánat... [link][ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Kodiak88 #42110 üzenetére
Az olcsóbba jobb a teleszkóp, világítás viszont nincs rajta ahogy nézem, bár ezek a dinamós megoldások nem nagy számok, meg állandóan letörnek. Drágábba meg jobb a hajtómű.. Egyébként meg a legalsóbb kategóriájú holmik vannak rajtuk, amik közt igazából lényegtelen különbség van. Kicsit rablásnak érzem ezekért a 100 ezer ft ot.
Felniket nem tudom milyenek lehetnek, mert a berettából is van csepel feliratú, mi meg már fűztünk át pár csepel kereket, mert a felnik repednek mint a hipós trikó.
Egyébként 100 kiló alatt ezek a kerekek úgyis cserések lesznek ha rendszeresen nyomni fogod neki.. ezekbe elég hulladék küllők vannak, okádék anyagminőségű felni, menetes agynak az első nagy döccenőnél főleg ha még csomagot is viszel tengelye elhajlik a francba.. Szóval ha komolyabban akarsz egy ilyen bringát használni, akkor egy kazettás shimano agyas, DT/sapim küllős, normális felnivel ellátott 3 kereszre fűzött kerék upgradet majd végre kell hajtani.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Bagira01 #42123 üzenetére
A piros az nagyon tetszetős ezzel a felszereltséggel ennyiért, főleg ha a váz tényleg csak ennyit futott, akkor ez tényleg nagyon olcsó. Nem kell félteni annyira az országútiakat a rossz utakon mint amennyire a közhiedelem gondolja, de minden esetre a Rolf kerekek nem a tartósságukról híresek. De ennyiért szerintem be lehet vállalni úgy is, hogy később kicseréled a kereket valami erősebbre/jobbra.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
A piros bringa, az 58 as, az 56 ra nem tudom mit ért, gondolom a felső cső hosszát (de azt is vajon hogy mérte le.. cső középtől középig..?). Szóval nem egy hosszú vázról van szó. 58 körül kéne a hosszának is lenni. De ha berak egy 120 as stucni, akkor viszont szerintem jó, de ez aztán test alkat kérdése, meg lehet hogy nem akar elsőre hosszú országútit, nem mindenkinek kényelmes. Szóval innentől kezdve le kéne méretni a csávóval normálisan, vagy ráültetni a leendő tulajt, aztán oldalról lefényképezni.. Egyébként ami rajta van kormány, az egy ritchey logic nak néz ki, az jobban előre nyúlik mint a többi.
A fekete, az biztos hogy kicsi.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42144 üzenetére
Ezt tudtam már régóta, hogy létezik ez az összkerék meghajtású bringa, de hogy ebből léteznek komolyabbak is azt nem tudtam.
Annó a dakaron indultak ilyen motorok, amiknek, mint a mozdonyoknak, olajmeghajtású volt az első kereke, így a homokba könnyebben lehetett velük menni, szerintem ott lenne neki jelentősége, csak az ember mikor biciklizik homokon? Évente 2 szer? Mert betéved valami homokos földútra vagy ilyesmi. Na meg egy szélesebb gumival már nem ássa el magát a bicikli, mert nincs egyszerűen akkora súly. Szóval ez mindenképp bukásra volt ítélve. Főleg hogy szerintem akármilyen precízen van megalkotva, akkor is rengeteg elvesz hogy hajtod ezt az egész miskulincát pluszban.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42241 üzenetére
Kulacstartóról nincs kép, nevéből meg meg nem mondom milyen ez.
Órát nem ismerem. Lehet hogy jó, de láttam már okádék cuccokat a blackburntől durván túl árazva.
Pedálból ennyiért ipari csapágyast nem találtál? Szerintem ennyiből már talán kijönne egy olyan is, sima kónuszosért én ennyit nem biztos hogy szeretnék adni..
Ez a klipsz ez jó ehhez a pedálhoz? Én nem tudom.. nem azért mondom, csak nehogy baj legyen vele. Egyébként ez a klipszes megoldás.. nem akarsz inkább spd-t?
Nyeregtáskánál azt nézd meg hogy hogy kell felrakni, mert azzal volt már baj sokszor, hogy a nyereg pálcája nem passzolt úgy, nekem eddig a meridás táska vált be a legjobban aminek van egy nyeregpálcára felcsavarozható tartója. Volt zefal is, az nem állt meg a helyén normálisan, valamint szétszakadt az anyaga a semmitől.. úgyhogy azért ezeket is meg kell nézni.
Mini pumpából olyat vegyél amit rá lehet csatolni a szelepre és ott marad, ezek az odatartósak ezek nagyon szenvedősek, jah meg legyen teleszkópos, a kelly-snek van ilyen egyszerű de jó pumpája olcsón.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42249 üzenetére
Az a kónuszos nem rossz, ami minőségi, pl a shimano spd pedálok is kónuszosak, és azok is sokkal tovább jók mint egy ipari csapágy. De ezek a gagyibb pedálok, ezekbe nem az igazi a kónuszos megoldás, szerelni meg beállítani is borzalom.. Ezért én ilyen egyszerű tapósóból inkább iparisat vennék ha van.. De ha nincs akkor nem nagy tragédia egy kónuszos se, csak 4 ezerért nem tudom ez a BBB mit tud többet, mint mondjuk egy wellgo 2700 ért.
6 ezerért már találsz 520 as shimano spd pedált bikemagon, cipőt meg 15 ért már lehet kifogni.Van olcsó pumpából is jó, csak valamelyik olyan bénán van megcsinálva hogy használhatatlan, azért ajánlom a kelly-st mert azt én annó 2000 pár száz forintért vettem, és rohadt jól működik, pedig az is csak egy műanyag kínai szemét.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42253 üzenetére
Hiába nem hiszi, pedig ezek így vannak.
Ráadásul miből hiszi azt hogy tökéletesen be van állítva? Megcsinálta a beszorításos tesztet amit mondtam neked privátba? Egyébként megtöltöd vízzel, vagy valami iszonyat fáradt koszos zsírral, és beállítod, nem fogod rajta érezni simán kézzel tekergetve hogy jó-e vagy sem..
Az még annyira nem is drága, van amelyikhez dupla ennyi.
Párban illene, de ha csak az egyik rossz, akkor igazából ki cserélheted egy oldalon is.. Pl ha az egyik oldal ázott csak be, és az be van rágódva, stb, akkor ha csak azt az egyet cseréled ki, nem lesz abból baj.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ---Lasali--- #42255 üzenetére
lejárt a szerkesztési idő..
Ez nem olyan mint az ipari csapágy, hogy érzed rajta azonnal kézzel hogy rág, vagy zsírral van valami baj, ahhoz hogy ezt érezed túl szorosra kell állítani a kónuszos, gyorszáras cső tengelyes agyat.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42257 üzenetére
Cső tengelyesnél ha ráhagysz annyi lógást, amit majd a gyorszár összetép a csapágyon, és ha ezt szorítás nélkül tekergeted, akkor löttyennie kell, és nem fogod érezni a golyókat, mert eleve lóg a csapágy ilyenkor. Aki ezt képtelen felfogni, az soha nem fog jól beállítani gyorszáras kónuszos agyat, és tévedésben éli le az életét.
Jó jel mert akkor a tömítés is kapott zsírt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz deicide #42280 üzenetére
Nem állítható a pántja?
Én kicsit lejjebb szoktam, a szegycsont alá mert nekem ott bajos a mellkasom, az egyik borda oldal előrébb van csúszva meg kicsit tyúkmell efektus, annyira nem durva de ahhoz elég hogy arra ne tudj semmit se rárakni, meg én nem szeretem ha a tüdőmet ott szorítja, de igazából mindegy hol van, ahol kényelmes és mér, ott jó. Nekem volt hogy már lecsúszott a hasam magasságába, jól beizzadva ott is mért.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #42461 üzenetére
Oda van írva a felsorolásba a HG40 es lánc, szóval jónak kell lennie. De én jobban szeretem a sram patent szemeket: [link] Ezt nem mondom 100%-ra hogy jó hozzá, de ez faszább megoldás.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Én saját használatra azt s 10 es sramot is megbontottam már nem egyszer.. az olyan hülyeség egyébként hogy egyszer bontható.. ilyen tipikus sram hozzá állás, egyébként a színe is vicces, hogy fekete, és megfogja a kezedet is a fekete festék amivel be van mázolva, igazi minőségi darab..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42495 üzenetére
Berner Nagyteljesítményű kenőanyag 500 ml Ez a legolcsóbb, legegyszerűbb, és talán az egyik legjobb megoldásra láncra, sok-sok drága szar kipróbálása után ez a véleményem. Valamint egy csomó máshoz is használható.
Ez a PTFE feliratú, ebbe van golyó, meg sárga színű a zsír benne, szerintem ez ásványi, mert ez a lebomló, láncra ideális ha van bennünk egy kis környezetkímélő hajlam. De van belőle fehér, golyó nélküli, szintetikus is.Teleszkóp az attól függ hogy milyen a perselyezése. Műanyag perselyezésűbe mehet a lágy szilikonzsír, de a komolyabb teflonosokba azt ne, azokhoz kell venni manitou prep-m -et vagy ami még jobb az az RSP teló zsírja. Ezeket lehet megbolondítani egy kis teleszkóp olajjal, ha valami folyékonyabb dolgot akarsz kikeverni.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #42534 üzenetére
Én vásároltam a múltkor mert sehol máshol nem tudtam beszerezni a kedvenc XTR váltómat viszonylag jó áron, ha lehet jó árról beszélni egy xtr alkatrésznél..
Szép ez a villa. Ilyen állapotú duke al ma már nehezen lehet találkozni. Mondjuk jó lenne látni a belsejét.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #42538 üzenetére
Ezigen apukám.. bírom az ilyeneket.. átnézte a szerelő.. mi az anyámat nézett ezen át? Félig el vannak vágva a küllők.. ilyet neki se állok centrírozni, vagy javítani, csak ha felajánlottam a küllő cserét.
De az is igénytelen aki ilyet elad.. ha már látja hogy szét van cseszve, és el akarja adni, akkor legalább kicseréli azt a 9 küllőt aztán kész.. na jólvan tovább nem is jártatom a szám.
Én egy hátsó váltót vettem, amire azt mondták hogy karcmentes, bontott. Kértem róla fotókat, rendes volt küldött egy csomót jó minőségűeket, na azon kiszúrtam egy karcot. "Még mi sem vettük észre hangzott el a válasz.." (barátnőm is egyből észre vette mikor kivettem a dobozból.. jó mondjuk ezt csak úgy jeleztem nekik hogy szőrszálhasogatás, mert kit érdekel.. csak mindig nézegetjük az oldalukat, hogy mennyiért adják a bontott cuccokat, mert nekünk is van egy csomó, aztán nem egyszer láttuk már használt cuccnál, hogy újszerű.. meg új.. mikor látod hogy már volt rajta lánc..) Mondjuk nem tragédia, fél méterről már akkor sem veszed észre ha tudod hogy ott van.. meg volt rajta egy pici nyomás, egy egy mm es de az feltűnőbb, de az lehet gyári hiba is, furcsa kis sérülés. Na mindegy a végén a kérésemre a postát elengedték. Mondtam hogy csomagolják be nehogy megsérüljön a postán. A csomagolás első osztályú volt, dobozka, benne ilyen szivacs kígyók, és zacsiba benne a váltó. Én előre utaltam, akkor nem akart az ember válaszolni hogy meg jött a pénzem-e. De gmail chaten mikor már ráírtam.. akkor válaszolt. Szóval végül is én elégedett voltam velük. De ha ha ilyen kereket kaptam volna tőlük mint amit te... hát attól kiakadtam volna. Jah számla az nálad se volt divat gondolom..?(#42562) Teasüti
Azt hiszem hogy csak a 48 as XT tányérra lehet tenni gatyavédőt.. de lehet hogy arra is csak az eredeti XT megy rá, elég komoly ára van. De jó minőségű, és kis fekete alu csavarokat is adnak hozzá..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #42573 üzenetére
Ha ilyen "jól" megy a láncszerelés, akkor inkább vegyél bele patent szemet, a régi csapot vagy tüskét ne nyomd bele vissza, ahhoz kell szerelő tüske. Főleg ha vékony shimano lánc, aminek a csapja vége el van lapítva, valamint ha nem vagy ügyes meg fog sérülni az oldal lap, akkor meg garantáltan akármikor el fog szakadni a lánc.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #42576 üzenetére
Milyen láncba akartad ezt berakni? Ha nem érte át akkor szélesebb a lánc..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #42580 üzenetére
Ja igen.. akkor nem értem.. Ezek 7/8 sebességes láncok amik fel vannak sorolva.. jónak kell lennie..
[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #42593 üzenetére
Jah és azokra a szétrohadt hidakra később OSB lapot csavaroztak, hogy az majd lefedi a lukakat.. végül is lefedte.. de utálom ezeket az osb lapos megoldásokat... mindenre jó vagy semmire, olyan mint a wd40..
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ezmi? Felesleges fejlesztések tanszéke munkában? Kerékpár ABS: blokkolásgátló fékrendszert fejleszt a Pannon Egyetem Ekkora baromságot se láttam mostanában..
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2027. 04.20. Apple garancia MM vásárlás
- Samsung Galaxy S23 Ultra / Green / 512GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 12 Pro Max / Graphite / 256 GB / 86% akkumlátor / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 15 Pro / Black Titanium / 256 GB / Bontott doboz / 0 perces / Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen