- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz soldi3r #107301 üzenetére
Ekkora méretekkel a motorok 90%-a megfelelő lehet.
CB akár jó választás is lehet, kicsit unalmas, de ha arra kell amire írod... Mindjárt jönnek fikázni a CB-ket, meg isteníteni az SV-t, VFR-t.
Amúgy SV650 is jó választás lehet az újabb injektoros változatokból szemezgetve, esetleg z750, z800, VFR800....
Ha fontos a kényelem, akkor DL650 és egyéb túraendurók. Ezekkel nem kell annyira az utat figyelni, aknafedél, fekvőrendőr, kátyú nem akadály, egyenes háttal ülsz rajtuk, nem fárasztják a csuklót se, ellenben nagyok, szélesek, városban kicsit nehezebb velük a kocsisorok között araszolni.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz soldi3r #107303 üzenetére
Ülj rá, ne képek alapján dönts.
Nekem a DL650 nagyon bejön, már nagyméretű, de még nem monstrum.
Nem tudom mennyi a kereted, de még az nc750-re nézzél rá. A napokban pont erről volt szó a topicban, hogy mennyire frankó motor.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
Minden motor endúró. Ez nem vitás.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz LustaDick123 #107284 üzenetére
Mintha a totalbike szerkesztője olvasna a fórumot.
Cb500 vagy nc700, esetleg transalp?
[link]vendingo: Nekem "szerencsém" volt a DL után a Tracerrel. Mármint, úgy értem a szerencsét, hogy elsőre ráülve kegyetlen furcsa volt az üléshelyzet. Sokkal előrébb ülsz rajta, elsőre el sem bírtam képzelni, hogy lehet ez jó nekem. Aztán második, harmadik alkalomra megbékéltem a helyzettel, és mostmár két egésznapos gurulás után ki merem jelenteni, az üléspozcióval kapcsolatban nem lesz gond.
Jó lenne még pár centi szivacs az ülésen (ezt nem tudom, hogy akarom-e cserélni), illetve a szélvédelmen fogok majd próbálni javítani, és persze a dobozok...
A DL után minden motor, ami nem batárnagy túraenduró, szokatlan lesz, ez biztos.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz vlevi #107308 üzenetére
Na, a link, csak nem lett jó..
NC700 vs. CB500? -
vendingo
veterán
válasz vlevi #107308 üzenetére
Nekem nem tetszik a Tracer, mondjuk ezt rámondom az új motorok 90%-ra.
Én továbbra is bújom a hahut, hogy milyen kalandmotor lenne a legmegfelelőbb, de Andor videói után egyre jobban megbékélek az africaval. Amúgy az újabb kiadású KLR650 nagyon bejön, illetve az xt660z is ideális lenne, csak ez előbbi ritka, az utóbbi meg drága.
Már csak azt várom, hogy elkészüljön végre az africam. Lassan 1 hónapja szerelőnél van, Öhlins malmai lassan őrölnekBezsnei Andor videóival vigasztalódok.
Nagyon rácuppantam a csatornájára, a jó időnek köszönhetően napi 4-5 videóját megnézem.
Neki is leolvadt valahol a világvégén a sárga vezetékes csatlakozó, mint nekem. Ő megoldotta a semmi közepén, én meg trailereztem 25 kilométert hazáig, mert nem volt szerszámom.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
TDM 900-al valakinek tapasztalata esetleg?
Gipsz Jakab
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz Moleman #107235 üzenetére
Szia!
NC ügyben tudok nyilatkozni, igaz nekem S verzió van, egy 2015-ös modell, viszont burkolattól eltekintve semmiben nem különbözik a kettő. Én elővárosi igázáshoz használom leginkább, napi 40-40 km-t.
Én két éve hajtok egy S verzió, teljes megelégedéssel, a fogyasztása egyszerűen bajnok 3-3,5 literrel eljárok, amikor elmesélem komolyabb motort hajtóknak, csodálkoznak, hogy egy 750-es blokk, hogyan ehet csak ennyit. Nagyon jó a tároló rekesz a "tank helyén", az én méretű sisakom be megy, de sok NC-s kolléga mondta, hogy nem minden sisak megy bele, de whatever. Egy kisebb, közepes bevásárlás tartalma belefér, vagy egy karton sör egymáson. De akár, még egy két napos ruházat is belefér, ha kisebb túrára megy az ember. Ha kell megy, nem tudod agyonforgatni, mert 6600-nál már letilt, az újakat már felengedik 7500-ig. Az irányíthatósága tökéletes. A súlypontja nagyon lent van, ami szintén tök jó dolog, mivel egyszerűbb a kezelhetősége. Kis íven megfordulsz vele simán, kanyarokat szépen veszi, oda megy, ahová beteszed, köszönhető a 160-as guminak.
Az ülés kényelme az relatív, egy idő után már én is elkezdek fészkelődni 200-250 km után, pedig nagy ülepem van és nem is csontos a 95 kilómmal, ajánlott egy Shad zselés ülésre cserélni a gyárit, úgy meg lehet duplázni a hatótávot az üléssel.
És, amiért én valószínűleg jövőre eladom (ha a jó ég is megsegít), az nem más, mint az 54 lóerő. Nagyszerű, hogy alul nyomatékos, de mire elkezd húzni, legalább kettőt vissza kell pakolni, hogy meginduljon, plusz gyorsan leforog. Szó se róla, lehet vele gyorsan menni, mert pályán nekem meg volt a 191 km/h, de az élvezhetetlen volt.
Kiváló tanuló motornak tartom, de ebben a motorban számomra nincs meg a tűz, pedig szeretem. Viszont kivisz a világból, szépen nyugodtan elvisz A-ból B-be, nem egy stresszes motor. Nem ettől a motortól fog felpezsdülni az ember vére.
Az X-is kb ilyen érzés, csak burkolattal és egy front plexivel. Illetve, ha NC-t veszek, mindenki azt mondja DCT-ben érdemes beruházni leginkább.
Illetve, ha bármilyen kérésed lenne, keress meg minket Facebookon: Honda NC Club Hungary néven.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Tamás9x
őstag
Otthon van valaki Lifan blokkokban? 1P52FMI bekötési rajza érdekelne, persze, hogy nem egyezik egy szín sem azzal ami benne volt.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Burt1793
veterán
válasz Jakab66[hun] #107311 üzenetére
Nekem egy RN18-as, 2008-as TDM900A-m van, mi a kérdésed?
(#107312) XFishboneHUN: Az africa twin gps szerinti 130-nál 140-et mutatott, szóval azt a 191km/h-t is így kell kezelni, 54 lóerő kevés ekkora sebességhez. Én is néztem ezt a motort korábban az sh300-as helyére, irigykedve nézem a városban az integrát, de persze egy X-et vettem volna a magasságomhoz, akkor még nem volt csak A2-es jogsim, ahhoz jó is lett volna. Amúgy az a vicc, hogy a tdm is nagyon kezes a városban, ha jó az idő, nincs nagy hátrány a robogóval szemben, oké, többet fogyaszt, de nem is úgy megy.
(#107278) geresics: Próbáltam S2-ben is, tényleg nem rossz, de én imádok váltogatni. Brutál jó motornak tartom az AT-t, ha lett volna rá pénzem, akkor azt vettem volna a TDM helyett, ez igazából az AT megfelelője Yamahában, ha nem akarsz terepre menni. Egyelőre jó lesz ez nekem. Meg van minden papír, le van szervizelve, egy topcase kell rá (oldaldobozokat kaptam az előző német tulajtól) és mehet a szezon (persze idén már mentem vele bőven, az elmúlt két héten vagyok a robogóra szorulva 100%-ban a csodás időjárás miatt...).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz XFishboneHUN #107312 üzenetére
Csak viszonyításképpen írom: a korábbi CB500X/F/R esetében 9100 a revlimit, 2019-től pedig 9500. Szóval Moleman inkább NC-ben gondolkodjon, ha az alacsony fordulat a zsánere.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Jakab66[hun] #107311 üzenetére
Nekem egy utolsó szériás 850-es volt, imádtam. A 900-as pedig mindenben jobb egy kicsit, mentem olyannal is párszor. Az ülés kemény, ha kicsit nagyobb darab vagy, érdemes zseléset csináltatni rá. A szélvédelem nem a legjobb, de orvosolható. A kinézetében van némi túraendurós árnyalat, de nem igazán alkalmas terepre, az országúton érzi jól magát. Erős, nagyon jól kezelhető, a sor kettő el van fokolva, így inkább V motor feelingje van. Nekem nagyon bejött.
-
Mentolka
senior tag
válasz Jakab66[hun] #107316 üzenetére
2007-es TDM900A van alattam.
Harmadik éve használom nagy megelégedettséggel.Eddig 30ezer km-t tettem bele, így most van 95000-nél a számláló. Eddig semmi probléma nincs vele, a szervíz szerint - ahová hordom kötelezőre, meg szezon felkészítésre - újszerű állapotban van.
A teljesítménye pont elég túrázáshoz. Városban vagy kocsisorok közt nagyon jól manőverezhető, jó a gázreakció, faxák a fékek rajta. Jól dönthető, szereti a kanyarokat.
A kényelem az szubjektív, én például a gyári nyerget átszabattam, a kormány nekem picit messze van (176cm), szóval egy kiemelőt elbírnék.
A fogyasztást még soha nem mértem, de ha nagyon tépem akkor 250km-t elmegy egy tankkal.
Viszont, a kerekek közt van méret eltérés, ezért párban nem szokták árulni. Nekem most Michelin PR4 van fent, előtte Dunlop Roadsmart3 volt, ami csúszósabbnak bizonyult. -
Burt1793
veterán
válasz Jakab66[hun] #107316 üzenetére
Nekem most volt vele 40 ezres szerviz. Gyertyacsere, szelephézag állítás (amúgy még alsó határon volt), szűrőcserék, fékfolyadékcsere.
Fogyasztása 5-6 liter/100km, elég sok a tartalék (elvileg csak 3,5 liter, de már hamarabb elkezd villogni), szóval azért a 20 literes tankkal bőven lehet 250 km felett menni.
Én nagyon magas vagyok, azért is kell ilyen jellegű motorokat néznem magamnak. A szélvédelem gyári állapotban így elég kevés, nekem majd kell még valami magasabb plexi. -
Archer
őstag
válasz Archer #107277 üzenetére
Kicsit (sokat) nézelődtem a piacon. Néztem én már mindenféle típust meg márkát, hát sokra nem jutottam. Sok a lom és még az is drága. Eredetileg 2M körül gondoltam, most, hogy nézegettem, felvittem az elméleti határt 2,5-re, de a legtöbb még ott is kétes eredetű vagy futású, ilyen-olyan tuning bizbaszokkal felszerelt példány. 2,8-2,9 körül már látni jókat de annyit tényleg nem akarok erre szánni, nem használom annyit egy évben, hogy megérné.
1200 VFR-ekből az itthoni kínálat elég khm... Rendszám alapján amiket lekérdeztem, az egyik fehérként született meg, egyszer csak piros lett belőle, van amelyiknek már 6 tulaja volt, az egyik motorcserés volt közel új korában (erről amúgy tud valaki valamit, volt ezeknél valami gyártási hiba?), még mindig az tűnik a legjobbnak amit néztem. Németből behozott, elvileg első tulajtól, felhívtam őket, a szervizkönyv van vezetve km állásokkal, képről majdnem új gumik. Ok, doboz nincs, de olcsóbb is mint a dobozosak. Néztem a német árakat, 5500-6000 eurótól mennek ezek hasonló futással, lehet ez reális vétel vagy tuti van a dologban valami susmus?Találtam még egy BMW 1200GS-t aminek márkaszervizes számlákkal igazolható a km-e (54e) és az elvégzett javítások, korrektnek tűnt a tulaj. Gyári dobozokkal. Tudom más világ mint a VFR de ettől sem zárkóznék el, két főre kellene megoldás kirándulni, a kamionok közötti cikázásból már kinőttem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #107325 üzenetére
Hát 6k EUR-ért nemtudom mit kapsz. Sok jóra nem számítanék. Én nem hallottam ezekből ilyen motorcserékről, se fórumon se imserősök között nem volt senkinek motorcseréje. Ott valami gebasz lehetett...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz Archer #107325 üzenetére
2 főnek kirándulni az 1200gs-nél nincs jobb választás. Nagy, kényelmes, kellően erős, remek futómű, extrázható. Ezzel úgy nyomsz le egésznapos utakat, hogy nem fáradtan estek le róla. Magyar urakra meg végképp jobb választás, nem kell a kátyukat, aknafedeleket kerülgetni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
Nem próbáltam egyiket sem. Eladtam a 600RR-t, sokat nem akarok ezen rugózni, egyszerűen nincs rá időm, hogy hetekig járjam az országot motorokat nézegetni. Ami kényelmesebb két embernek meg jobban pakolható mint az RR (gondolom gyakorlatilag bármi) és napi mondjuk 4-500km viszonylag kényelmesen megtehető vele, azt megveszem. Árban férjen bele a keretbe meg ne egy gányolt roncs legyen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #107327 üzenetére
Én jövő héten több órára/több 100km-re át fogok ülni egy vatta úJ 1200GS-re, az egyik barátom most vett egyet. Nagyon-nagyon kíváncsi leszek, tényleg igazak e ezek az ódák amiket zengnek róla.
Ha valaha, valamire lecserélem a VFR-t akkor az egy ilyen BMW lesz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #107329 üzenetére
Amikor elhatároztam, h lecserélem a 800-ast, nagyjából 1 évig figyeltem a hazai 1.2-es piacot. Épkézláb darabot nem árultak, csak már akkor is a relatív sokat futott, első generációs, 2009-es példányokat, így maradt a német piac.
Ha tetszik a gép, akkor szvsz hozz be egyet kintről.
Viszont vásár előtt mindenképpen próbáld ki mindkettőt, ennyi rugózást azért mindenképpen megér.. Hisz tűz és víz a két motor. Míg a VFR egy sportos túragőzös, nagy erővel, nagy nyomatékkal, sportos üléspozícióval, addig a GS egy csúcs túra-enduro. Nyilván ott is van erő, sokkal kényelmesebb és azokkal is lehet tempósan motorozni, de totál más világ, más felhasználói igényekre szabva.
A szebb, kis km-es példányok 7-8k €-tól indulnak kint is. A facelift verziók pedig 10k környéke (itt már van kipörgésgátló pl.)
Blokkcseréről én sehol nem olvastam.. ennek oka származhat egy komolyabb balesetből is. Elég széles mindkét felén a dekli, így nagy bukfencnél hamar beszakadhat és a belső elemek ütödése által károsodhatnak a forgó alkatrészek annyira, h hamar gazdaságtalan a javítás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Khaosz55
addikt
válasz Ferdzsoo #107334 üzenetére
50mm-es hangszoró ment be. Azért fülesben brutálisabb volt a mély mert ott volt a hangszórónak tere itt egyből hungarocell van mögötte, de így is brutális a javulás. Elkövettem az a hibát hogy megvettem a gyári pro sund szettet ami egy nagy fos olyan ideges lettem hogy beraktam a 3500FT-os gamer fejhallgató hangszoróját ami kb 10X jobb. Kb fél hangerőig tolom fel, mert maxon leszakad a fejem. Gyári meg maxon is halk volt, meg a minősége....
Most már ott tartok, hogy aliról lehet rendelek egy pár 50mm fejhallgató hangszórót amit sokan vettek és dicsértek.PL ezt:
[link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #107337 üzenetére
Én múlt héten ültem a Tracer után (ami akkor már megvolt vagy 1 napja... ) a Tenerén. Háááát, igencsak kiábrándulás volt nekem. Oké, nagy batár, elférek rajta, de ennyi.
Egy GS-el nem szabad összehasonlítani. De, megkockáztatom, hogy országúton egy 1000-es V-Strom-t is inkább választanék, mint a Tenerét. Vagy bár mást.. Nem tudom.Ferdzsoo: "vatta úJ 1200GS-rea" Hiába, azért mégiscsak irigyellek. Én még vagy 10 évvel ezelőtt mentem egyszer egy 1150GS-el, az nem kéne, de utána ráülhettem egy 1200GS-re, az bakker tényleg nagyon ott van a szeren.
Ismerős körökben volt belőle többféle, amikor kijött az első vizes boxer, akkor többen állították, hogy az utolsó évjáratú léghűtéses GS-t érdemesebb megvenni, mint az első vizeseket. A fene tudja. Azóta már van 1250 is, változó szelepvezérléssel, lehet, hogy az újságírók áradoznak róla, de az is lehet, hogy pár hónap múlva a tulajok majd találnak rajta ezt-azt. Nincs GS-em, szóval a dolgok valóságalapján nem tudom ellenőrizni. -
-
#45302528
törölt tag
-
vendingo
veterán
válasz vlevi #107338 üzenetére
Nagyon befürödtek a nagy tenerevel. Én még élőben nem is láttam, pedig megfordultam már itt ott. Túraendurokban a gs, dl, ktm, at ami lefedi a jelenlegi piac 95%-át, gyakorlatilag mást nem is látok az utakon kalandozásaim során. Gs toronymagasan vezet eladásokban., utána jön a dl és minden más.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#45302528
törölt tag
válasz vendingo #107343 üzenetére
Tény, hogy nem sokat látni az utakon, tavaly nyáron a Glockner környékén kb. 2-öt láttam, a többi GS volt, meg új AT. Még Multistrada-ból is többet láttam. Sőt, régi Vara és DL is több volt.
Viszont akinek van ST-je, az isteníti és biztos, hogy nagyon jó motor. Menni nem mentem még vele, csak ültem rajta. Rohadt nagy a hely még az én lábaim is elférnek kényelmesen. Nem tudom, mi lehet a baj? Az árképzés? A GS-őrület? Súly? Mondjuk dög nehéz, de alacsonyan van a súlypontja, menet közben könnyen irányítható és a GSA is megvan 250 kg körül. Hallottam, hogy sokat eszik a Yamaha, ez nem tudom, mennyire igaz (meg nem is nagyon érdekel a fogyasztás, mivel hobbi).
-
vendingo
veterán
válasz #45302528 #107344 üzenetére
A nagy hely kb minden ilyen nagy dögre érvényes. Már csak azért se vennék ilyet, azt nem mondom, hogy eladhatatlan, de minden mástól elöbb szabadulsz meg mint ettől, ha váltani szeretnél. Amikor megjelent, akkor nagyot durrant, de a lufi elszállt, utána meg jött sorban a jobbnál jobb konkurencia. A versys is keresettebb motor mint ez. Az átkozmetikázott xt660 meg mai napig egy nagyon keresett szuper motor, az telitalálat lett a részükről. Kis befektetéssel alkottak egy hatalmasat, rengeteg kalandor falja vele az utakat. Az egyetlen újabb kiadású motor, ami instant kellene. Kíváncsi leszek, hogy a honda mikor alkotja meg az AT 600-800ccm változatát, ami a ktm790 és a 700 tenerevel lenne egy partyban. A crf250 egy foskupac lett, pedig hatalmas reményekkel vártam. Nyerő külső szar technikával, fos futóművel, kis teljesítménnyel. Ennek a külsőnek a mintájára építhetne egy igazi kalandmotort 600-800ccm-rel.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #107346 üzenetére
Van 750-es blokk a Hondának, az NC-ben, de szerintem annak is az a baja, hogy papíron gyengécske.
Amikor nézelődtem, akkor elvben felmerült az NC, a DL után, de az alig 55 lovat nem éreztem nagyon csábítónak.
Ha ezt akarnák belerakni az AT vázába, abból szintén nagy leégés lenne, mert a KTM 790, F850GS, vagy a 700-as Teneréhez hasonlítva az azért már édeskevés. Annyi lova az 500-as Benellinek is van. -
#45302528
törölt tag
válasz vlevi #107345 üzenetére
De miben marad csúnyán alul? A kinézet szubjektív, azt hagyjuk.
Kényelem?
A lábaim jobban be vannak hajlítva a GSA-n, mint az ST-n, a párom is kényelmesebbnek érezte a japánt. A kormány mindkettőn magasítóval tökéletes, ülésmagasság állítható. Szélvédelmet hagyjuk, 2 méter vagyok, egyik motoron sem jó a gyári plekó.Mindkettő nehéz, de mindkettő jól irányítható, mert jól lett belőve a súlypont. A BMW-nek nagyobb a hasmagassága, de egyiket sem vinném terepre.
Futómű?
A BMW Telelever, a Yamaha-n fordított teló van. Nekem is bejön a telelever, de nem hiszem, hogy annyival rosszabb a Yamaha futóműve. Lásd Onroad tesztje. A Varaderoé, na az fospuha gyárilag.Fékek?
ABS-esek, teszik a dolgukat. Mindkettőben kipörgésgátló.Váltó?
A Yamahán az elmondások szerint finomabban működik, mint a németen.Motor?
Elegendő motorerő, a boxer nyomatékosabbnak érződik. (114 vs. 120)BMW-t karakteresebbnek érzem összességében, de azért szerintem annyira nem rossz a ST. Szerintem az ára miatt vérzik el, ennyiért inkább GS-t vesznek a népek. Hozzáteszem, én a 2010-es ST-ről és GSA-ról beszélek, nem a 2019-esekről.
-
Geresics
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Dragon Age: Origins
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ismét mozgásban a Kingmakers
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest