- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz baboss #109294 üzenetére
Még annyi tippem lenne, hogy Autóklubnál érdeklődj egy járműbiztosítás felől. Tavaly mikor mentem Erdélybe (kocsival) szerettem volna kötni egy mindenre kiterjedő biztosítást, és valami potom összegbe került volna. Ami magába foglalja egy esetleges lerobbanás, baleset utáni szervizbe trailerezést, és javítást. Túl jónak tűnt az ajánlat, csodálkoztam is rajta. Aztán végül nem lett megköttetve, mert bezárt az iroda mire odaértem.
(#109299) etnies
Mondjuk a legtöbb hegyvidéktől hanyatt vágom magam. Kisalföld, én így szeretlek. Nem.
Tegnap már nézegettem is a foglalásokat Chamroussba...még nem elérhető[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz doddencs #109270 üzenetére
Immár új motorban gondolkodsz? A múltkor még 1 millió volt a keret, ezért kérdezem. Én is hasonlóan jártam, először nem feltétlenül akartam újat venni, de annyira drága volt a megkímélt példányokból álló használtpiaci felhozatal, hogy új lett belőle...
A helyedben a V-Strom 650-et venném, a most futó modell szerintem a legjobb vétel ár-érték arányban a kategóriáján belül. Nagyon kiforrott típus, kényelmes, magas emberek számára utassal is jó a helykínálata.
A Honda NC750X-et a gyártó is ingázómotorként tartja nyilván, erre érdemes odafigyelni. Lehet vele túrázni is, de nem arra való elsősorban. 190-es magassággal nagy szélzaj rajta és az idomzata gyakorlatilag egyáltalán nem véd. Előnye, hogy közel egy literrel kevesebbet eszik a Suzukinál és hogy kapható automatával is.
A Honda CB650R-en valóban gyönyörű, de 190-es magassággal nem lesz kényelmes, ahhoz túl magasan vannak a lábtartói. Egy nakeddel autópályázni amúgy sem kellemes, én 100-110-ig tartom jónak, utána a tempó növekedésével egyre kellemetlenebb.
A Versys 650 tengelytávja akkora, mint a városi robogómé (SH300), nincs olyan jó helyknálata, mint a V-Stromnak. Önmagában jó motor az is, de a Suzuki mellett nincs mivel mellette érvelni.
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #109303 üzenetére
+1
Én is ezért vettem DL-t, de szerencsére itt volt használt (1 év, 1300 km ) , plusz itt évente többször van hitel a Suzukinál és Hondánál 0% 4 évre.
Nem tudom otthon mennyi a biztosítás, a motorra 40 volt 23 napra és mindenre kiterjedt.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Megvettem az első esőruhám. Egy kétrészes, egyszerű cuccról van szó, viszont már a vásárlás napján kiderült, hogy valóban hasznos.
Kérdésem mindössze annyi lenne, hogy a lábszárak végén a gumipántot hogyan, illetve hova kellene rögzítenem?
baboss: Inkább ne dobozszám alapján válasszunk motort.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
baboss
őstag
-
dellfanboy
őstag
válasz KubanitoS #109308 üzenetére
milyen marka? milyen tip? esetleg vmi foto? valszeg a /csizmad/talpad alatt kellene atbujtatni.
de amugy ha azt mondjuk kosd a hatso kipuff moge 2cm-re akkor odakotod?ami nfo-t kozze tettel hogy/hogyan kellene kitalalnunk?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
doddencs
senior tag
válasz #31733248 #109302 üzenetére
Igen, a hasznaltak ara elmozditott az ujak iranyaba. Mar csak az a kerdes, hogy egy osszegben megvegyem vagy lizing. Suzuki 5,5% thm-et hirdet, mar az se rossz, meg hatha van mashol jobb lizing konstrukcio is.
Mindenesetre meggyoztetek a DL-lel kapcsolatban, koszi mindenkinek! -
baboss
őstag
Esőcsizma sima, vagy gumitalpú, kesztyű 1-3-5 ujjas, ruha 1 vagy 2 részes, melyikből milyet érdemes venni,
elfogadható áron ? -
Agostino
addikt
sziasztok
hasznaltauto, kepesmotor hirdetések között bele-bele futok olyan motorokba, amelyek aránylag elfogadhatóan néznek ki, külföldről jöttek (jellemzően germany) illetve a leírás szerint fél év motorikus garanciát vállalnak, de láttam olyat is, hogy km korlát nélküli garancia hat hónap. érnek a garanciák valamit vagy csak mézesmadzag? az a helyzet, hogy a magánszemélyek hirdetései is tele vannak sumáksággal. "első tulajdonosa vagyok, magyarországon vásárolt." lekérdezem, származási hely németország, tulajdonosok száma 5... ilyen helyek ahol láttam motort a martin motor, ami pl. a google vélemények alapján viszonylag korrekt, de ki tudja...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
hroberto
veterán
-
dellfanboy
őstag
válasz Agostino #109315 üzenetére
kereskedo es kereskedo, valamint maganszemely es maganszemely kozott is van kulonbseg, pl. egy k*r*sna,w*lk*r, ha garival hirdet azt tartja 3 cimbinek van jo tapasztalata veluk, mind 2019-es hasznalt gep vasarlas volt.
viszont volt vmi pecs?kornyeki brigad akik olaszbol hoznak be gepeket, arra ha itt rakeresel akkor nem sok pozitiv kritikat fogsz talalni.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BlackPriest
őstag
válasz baboss #109313 üzenetére
én is munkavédelmi boltban vettem esőruhát, a srác is motorozik, ő is ilyet használ. nem tökéletes, főleg melegben nem szellőzik, de a korábbi motorosom sem. ez viszont nem ment szét 10 használat után. többit passzolom, a csizmám vízálló, a kesztyűm meg megszárad*
* városi használat, nem túra. párszor tettem rá gumikesztyűt, de az szar5 ujjas esőkesztyű a kisujj védett (félig gyűrűssel összevarrt) kesztyűkre nem megy fel, szerintem a 3 ujjas kellő szabadságot ad
[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
#45302528
törölt tag
válasz Agostino #109315 üzenetére
A kereskedők igyekeznek azt sugallni, hogy mennyire jó fejek, mert ők fél év garit adnak a használtmotorra/-autóra, miközben erre jogszabály kötelezi őket. Ha kereskedővel kötünk szerződést magánszemélyként, azt fogyasztói szerződésnek hívjuk. Figyelni kell azonban arra, hogy a kereskedő saját nevére iratott járművet árul vagy bizományosi értékesítést végez: előbbi esetben 1 év utóbbi esetben fél év a szavatossági idő. 1 év esetén az első hat hónapban a kereskedőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a vásárlás után állt be, a 7. hónaptól megfordul a bizonyítási teher.
Akkor van szívás, ha külföldről hozza be és eladóként nem ő, hanem a külföldi magánszemély vagy cég van feltüntetve. Ilyenkor egy esetleges szavatossági igény érvényesítésénél a hazai kereskedő "láthatatlan"...
Én a magam részéről inkább a magánszemélyt preferálom és igyekszem a lehető legkörültekintőbben eljárni. Itt nagyobb az esély, hogy az eladó nemcsak tulajdonosa, de gazdája is volt a motornak. A kereskedőnél ez csak egy eladó gép a másik 10-20 mellett. Az emberek hajlamosak azt gondolni, hogy a kereskedőtől egy full átvizsgált gépet kapsz. Hát, tisztelet a kivételnek, de ez sok esetben nem így van. Nagyjából megnézi, azt jól van. Utána meg egyik-másik azt sem tudja, mit árul.
Megjegyzem, a magánszemély eladót is terheli a szavatosság és itt most a FOME-t idézem: "Ha magánszemélytől vásárolunk, akkor minden esetben a vevőnek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a teljesítés időpontjában is fennállt. A bizonyítás eszköze elsődlegesen szakértői vélemény."
-
Agostino
addikt
sziasztok
köszi mindenkinek, sosincs ingyen ebéd... : (
intruder77 - igen, itt lesz a kutya elásva, külföldi papíros gépek ezek. mondjuk az árak jópofák, mert "all inclusive" azaz hogy a feltüntetett árért ennyiért már lepapírozzák meg a nevedre is írják, meg hat hó gari... nem is rossz! hát akkor de. megmondom őszintén majdnem elcsábultam, de úgy voltam jobb kérdezni, az nem kerül semmibe, maximum hülyének néztek.
a magam részéről mióta legutóbb itt jártam megnöveltem a keretet 800k-ra, és honda körökben nézelődök. van egy transalpos ismerősöm, megpróbálom elcsábítani a környéken vadászatra. illetve beteges módon vonzódom a kocka, 80-as évek végi suzuki doktorok felé is, de asszem kezdőként lőni egy jó darabot necc.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
vendingo
veterán
válasz Agostino #109322 üzenetére
Jók a régi gépek, csak legyél tisztában a kiszemelt modellel, kell a mázli is egy jót kifogni, legjobb hozzáértővel keresgélni, meg tipúsra szakosodott oldalakat látogatni. Jelenleg az öreg motorok ára is kezd az egekbe menni, régen meg kis túlzással utánadvágták őket gombokért. A másik necces velük, hogy alig van választék belőlük, ki kell seggelni a jobb gépeket.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #109319 üzenetére
Uhh, az a pécsi csapat...
Pécsett RMC néven vannak. Halkan teszem hozzá, az RMC már többször szólt nekik, hogy ne használják a nevet, de pont sz@rnak rá...
Épp pár hónapja vitte oda a volt főnököm KLX-ét (övé volt a 3., amit lehoztunk Bp-ről), hiába mondtam neki, hogy ne vigye oda. Szerinted mi történt? Időhúzás, kifogások, kamuzások, végül elhozta rosszabb állapotban, mint odavitte...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#45302528
törölt tag
válasz Agostino #109322 üzenetére
A külföldről behozott gépekkel (ha nem én hozom be magamnak), akkor az a gondom, hogy:
a) nem tudom, mennyiről van az óra visszatekerve mire a magyar hatóság nyilvántartásba veszi,
b) az előbb említett szavatosság, ha gáz van,
c) mennyiért vehette kint azt a motort, amit itthon a piaci ár alatt hírdet úgy, hogy azon már rajta van a haszna (költői kérdés).Nem állítom, hogy kintről nem lehet jó gépet venni, de inkább úgy, ha te magad csinálod. És ami jó, az kint se olcsó.
Van az a mondás, hogy az alábbi három feltétel közül mindig csak kettő teljesül:
1. rendezett előélet
2. kevés km
3. alacsony ár -
etnies
senior tag
válasz baboss #109293 üzenetére
Volt egy kis időm munka előtt:
Első nap rendben, arra figyelj, hogy az M7 nyáron gázos tud lenni, főleg péntektől-vasárnapig. Én ilyenkor korán kelek és indulok, pl amikor jöttem vissza Londonban, akkor 4:30-kor már a motoron ültem (M0-M1 szintén halálzóna), Ti Szeptemberben mentek, akkor rendben lesz.
A második nap végét felkanyarítottam a Val Gardenara és készüljetek fel, hogy baromi kemény lesz, a vezetési idő 8 óra körül alakul, az pihenésekkel, evéssel, tankolással, fotózással lesz 12-14 óra.
Vagy nagyon korán induljatok aznap, vagy alakíts rajta.Ugyanez igaz a harmadik napra, átraktam az indulást és egyből felszaladt 8 órára.
Szerintem érdemes levenni napi 6-7 órára, különben nagyon szaladni kell és nyomás lesz rajtatok, hogy odaérjetek a következő szállásra. Ott ugyanis enni kell, nem minden szálláson van, időbe tart.
Egyelőre ennyi."önmagam hite vagyok magamban"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #109316 üzenetére
Na szép, hát milyen csizmát vettél? Amúgy én valami csizma védőt vennék, valami ilyesmit. Egy másik csizmát tuti nem cipelnék, feleslegesen foglalná a helyet.
Kesztyű védelmét nem vinném szintén túlzásba, bedobnék egy tartalék egyszerű kesztyűt, hogy ha az egyik elázik, akkor amíg kiszárad, legyen váltás.
Mérlegeld, hogy mennyi csomaghelyet veszel el az esővédelemmel és ahhoz képest mennyi valószínűsége lesz az esőnek.
Én sima munkavédelmi esőruhát dobok be, a csizma védelmére, meg pénzt se költenék.... dobnék be pár nagy zacskót és ducktape-et, ha nagyon szakad, akkor belelépek a zacskóba, pl szemeteszsák,kicsit erősebb és betekerném ducktappel a sérülékeny...talp, sarok, váltókar résznél. Nálam a preferencia a lehető legkevesebb felesleges szarság cipelése. Felül meg úgyis a rámegy az esőgatya, ott nem folyik be.
Fontos! - Esőruhából tanácsolom, hogy olyat vegyél ami JÓVAL nagyobb. Lehetőleg a gatya olyan széles szárú legyen, hogy csizmástól, beöltözve tudj belelépni!! A felső rész is akkora, hogy a protektoros kabátba tudj belebújni!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #45302528 #109325 üzenetére
Evi 6-8000 motort hoznak be kulfoldrol, magyarorszagi hasznaltmotor kinalat tulnyomo tobbsege eleve kulfoldi hasznalt motor. Szerintem rossz allapotban vannak altalanossagban a motorok, mint nemetorszagban, ahonnan altalaban jonnek (az en izlesemnek nem megfelelo allapotban - inkabb ugy mondanam, mert totalis motorkar, a legritkabban fordul elo), de nem annyira, amennyire felnek az emberek a tobb tulajdonostol, vagy a sok km tol. Ezek semmit nem arulnak el egy motor allapotarol, es nem elvarhatoak ebben az arsavban ezek a kivanalmak.
Az orat biztosan tekergetik.
Nemet kereskedesek kulon exportra adnak el motorokat, gari nelkul, ami nem tudom mennyire van lepapirozva es mennyire szabalyos. (most kulonoskepp ebben az arsavban ertendo minden pelda) sok evre letett, az etanolos benzin miatt nem indithato karburatoros motorokat- ez nagyon jellemzo. Ez amolyan zsakbamacska, ha nincs atnezve rendesen, de nagyon olcson lehet venni nagyon jo motorokat ilyen okbol. Tobbszor kellett a kezemre csapnom, hogy ne tegyem tele a melygarazst egy-egy gyongyszemmel. De tenyleg baromi jo dolgok vannak.Hogy miert nem csinaljak meg ok maguk? Egy karburatortisztitas, tuszelep, feszek, membran csere melle ha szelephezagot kell allitani, akkor mar a motor aranal vannak szervizkoltsegben. Ez megsporolhato egy magyar/ bolgar/ roman muhellyel. Termeszetesen a magyar roman bolgar kollegak nem fognak oem alkatreszeket beszerelni, ha a tervben amugy nem szereplo hiba elojon. Epp ezert nekem szimpatikusabb lenne egy felkeszitetlen, kulfoldi motort megvenni, az osszes szamlaval, szervizkonyvvel, de az eredeti km ora allassal. Mivel a magyar piac ezt a km szamot nem tudna feldolgozni, ezert addig marad a tekergetes, amig fel nem vilagosul nepunk.
A tovabbi olcsosagi faktor a csuszasserules, amit korabban kifejtettem, hogy egyaltalan nem baj, csak ne probaljak szakszerutlenul eltuntetni a nyomait, esetenkent meg nagyobb karokat okozva ezzel.
Valoszinusitem, hogy javareszt keresni akarnak ezek az emberek ezeken a motorokon es itt az igenytelenseg, gatlastalansag merteke szab hatart, meddig mennek el, de altalanositani nem altalanositanek, mert vettem mar olaszbol behozott serulesmentes motort neppertol.
Ha nem ertenek hozza, akkor vmi hozzaertovel mennek nezni motort, hogy milyen koltsegekre szamithatok. Amugy elso motornal nem mondanek le ekkora kinalatrol, hogy behozott, nem behozott, mert igy nincs kinalat, amibol valogatni tudnek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
válasz etnies #109326 üzenetére
Köszi szépen.
Az indulási és érkezési pontok nekem a szállás árakhoz voltak beállítva, max 20k, ennél többet nem vagyok hajlandó fizetni, a megváltoztatott két útvonal végén nem találtam szállást csak 35k, akkor inkább buszmegállóban alszom. Esetleg megpróbálom átszervezni az útvonalakat, hogy amit javítottál benne legyen, csak a szállás máshol legyen.
V.Stryker
A csizmára hason védőt keresgélek. Esőruha nekem van, munkavédelmi 3k, már többször jól vizsgázott, a fiamnak is veszek majd. PLUS Racing Gear ICE motoros nyári ruhaszett, elvileg vízálló béléses, csak az a kérdés, hogy mennyire. Múltkor megáztam, a ruha jól bírta, de a nadrág száráról, és az első kerékről felcsapódó víz java a csizmában kötött ki, mert elég sok szellőző rész van rajta az elején.[ Szerkesztve ]
-
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #109328 üzenetére
Nagyjából igaz amit írsz...
Az NKH vizsgán mondta is a vizsgáztató,hogy 20 motorból 10bukik náluk a Kpm vizsgán....ezért is nem fogadják el a kinti műszakit.
Aki kinti motorba gondolkozik,vagy külföldi papírosban, egy 100-ast tegyen az árára nyugodtan.
Én azt mondom jól jártam,jó a gép,kevés a kilóméter,teljesen lekövetett a motor.
Mondjuk a vizsga előtt kapott fékbetéteket,olajat,szűrőket,láncszettet,gumikat,és meg is csutakoltuk rendesen.Meg os jegyezte a vizsgán a pali,ennek van gazdája....
Summa.
Kinti papiros,műszakis 2001/04- es 38 kw-os Xj 600
280000 ft vétellel
520-ba van full magyar papírokkal, és a cserélt cuccokkal...Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
nyogo83
senior tag
válasz zolee5016 #109333 üzenetére
“ezért is nem fogadják el a kinti műszakit.”
Nekem ugy remlik, hogy ha meg ervenyes boven(nem tudom hany honap ervenyessegig) a kinti muszaki vizsga, akkor 8k csak a muszaki szemle/muszaki vizsga honositas. Ilyenkor gyakorlatilag csak papirmunkat csinalnak, nem olyan atfogo muszakit mintha nem lenne.[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz nyogo83 #109334 üzenetére
Szigorítottak márciustól,nem érvényes...a sok rom miatt
Guminak is 5 évnél fiatalabbnak kell lennie...Írtam már most lett vége az enyém forgalomba helyezésének...épp csütörtökön jött a BM től a törzskönyv...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
#31733248
törölt tag
válasz Geresics #109303 üzenetére
(#109303) geresics
Köszönöm és örülök, hogy helytállónak tartod.
(#109312) doddencs
Érdemes megkérdezni, van-e esetleg árengedménnyel járó finanszírozási kedvezmény. Én tavaly egy Mondeót vettem így (összesen 30 százalékos kedvezménnyel) és semmilyen szerződéses feltétel nem akadályozta, hogy röviddel később végtörlesszek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109333 üzenetére
20 motorbol 10?
Ennyire azert nem lattam rossznak a helyzetet, gondolom a hatosagi szemlen romoknak olyan motort neveznek aminek el van kopva a gumija, vagy a lanc szakaszosan nyult, es nem gyari kipufogo van rajta
Mert vazat nem fognak merni, co hc-t ugyancsak nem, amit meg tuv on neznek motornal is. Az meg milyen eljaras, hogy autonal a friss muszakit elfogadjak, de mindenfele kozlemeny nelkul motoron nem?a reszecskeszuro kiutott autokkal is kene valami ilyen kezdemenyezes, nagyon idegesito ez a sok premium negykereku kazan.
Ez a 6 eves gumi sem harmonizal a muszaki vizsga kovetelmenyekkel, nagyon furcsa, hogy szemlen egy masik rendeletet kell figyelembe venni, vagy mi van itt?
1000-2000 euros savban azert valasztanam elobb a behozatalt, mert tenyleg dobbenetes szarragas van itthon ebben a savban. milyen postok vannak egy fb marka csoportban, vagy markaforumon? Ha barmilyen alkatreszt kell venni, ott olyan brainstorming van, hogy hogyan lehetne ezt elkerulni, es a panaszaradat. Szoval a hatosagi szemle utan lesznek ezek a motorok egyre szarabbak...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #109340 üzenetére
helyesbítek elolvastam újra a doksit amit kaptam mielött vittem a motort az NKH-hoz
6-évnél fiatalabb,vagy 20k km alatt elfogadják,a kinti műszakit..érvényes dokumentumokkal,matrica a motoron nem elég..
Co-t mértek nálam egyébként....
E számok:
lámpák,plexik,kipufogó,esetleges nem gyári,de papíros kiegeken .
gumiállapot gumikód,5 évnél nem régebbi
világítás,indexek,vészjelzök vizsgálata
3 megfékezés ,ebben adott tartományon belüli értékek megfelelősége
külső szemrevételezés ,fotózás
váz,villanyak érintetlenség,görbülésmentesség,egyenesfutási követelmények,elsővilla stabilitás.
károsanyagkibocsátási értékeknagyjából ennyit néztek nálam.
............................
előttem 2 tulajjal levő két gép is bukott, világítási nem megfelelőségen,meg valami fékprobléma is volt
másiknál kormánycsapágy hiba,illetve idegen, nem gyári alkatrészek nem megfelelósége(valami sportdob volt rajta elég érdekesen felrakva.
Egy tag trike-ot vizsgáztatott,az volt vagy másfél óra igaz átment
.................
Mondjuk ami furcsa volt,és valaki esetleg járt már arra az láthatta,3-4-utcányi jármű áll a környéken ami ,vagy nem ment át,vagy esetleg vár a vizsgára...és persze a telep mellett élból van 2 bontó[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
baboss
őstag
A kesébbik fiam (21) nemrég rakta le a jogsit gk, azt mondták neki, hogy 1 évig nem vezethet külföldön állítólag. A nagyobbik (25) gyereknek megvan a jogsija GK, kb 3 éve. A korlátlan jogsit most rakta le májusban, azzal vezethet motorkerékpárt külföldön, arra nincs korlátozás ?
[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz etnies #109346 üzenetére
igazából igen...de akkor miért is csodálkozunk a sok romon???
Nameg én magamnak vettem a motort nem üzérkedni....megnyugtató,hogy pontosan tudom milyen az állapota,és úgy indulni....nem zizegni,hogy tulajdonképp nem is tudom mire ülök, aztán kiderül hogy ez se jó,az is kopott,megállhat bármikor,meg megbüntetnek,mert nem megfelelő valami....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109348 üzenetére
En nem csodalkozom, de mint mondtam, a motorok nem nemetorszagban lesznek romok altalaban, hanem amikor mar itt vannak.
Amugy nem tudom mi a terv ezzel a korrupcio fele terelgetessel, hogy ha van egy utangyartott dobod, az voros poszto, meg akkor is, ha be van jegyezve a forgalmiba, vagy ha van melle abe papirod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109349 üzenetére
Engem is baszogattak januárban, a harmadik helyen meg átment jatt nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- Energiaital topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest