- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123801 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
hugi0
őstag
válasz Tamás9x #123792 üzenetére
2K ragacsok lyukas hutohoz. - es sokminden mashoz.
A benzintankot kiegeszited plusz tartallyal vagy "Naponta 2x, de lehet tobbszor is !" ?(Egy holgy ismerosom monda, amikor megkerdeztek hazakiserhetik-e .)
[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123808 üzenetére
Ez az!
2T volt? nagyon xar volt a hang. Planeta talán, olyasmi.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
A ZZR250 blokkjáról tudunk valamit?
A kis sor2-es ~30-32 lovasra gondolok most.Fater eladja végre a robit és keresgélünk valami aránylag könnyű 30-50 ló közti alacsony és egyszerű dögöt.
F650(magasság bukik de tetszik neki)/ ZZR250 /ER5 /CB500 / GPZ500-at néztünk eddig.
Valami ami felett elsiklottunk? Néztem CB400SF-et is, ha a karbi rendbe lenne talán nem lenne öngyilkos választás. Mondjuk eddig 4ből 1 volt hajlandó rá, hogy ott megnézzük a membránokat telefon alapján...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #123812 üzenetére
Kieg, ha jól rémlik az a blokk a GPX250 "öröksége", egyszerű vizes sor2-es. Egész szimpi cucc lenne mert alacsony, országúti tempóra pont elég.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123814 üzenetére
Én meg a CB-re csak abból a szebbek érezhetően drágábban szaladnak mint az ER5-ök.
Szempont a magasság mert apum jó 10 centivel alacsonyabb mint én, és 56 lesz nyáron szóval fiatalabb sem lesz így a súly és a súlypont is számít.(F650-et ezért nem igazán támogatom...)
NT650 is tetszetős darab amúgy ha jól rémlik az ráadásul transalp blokk talán.
edit.: talán méh Xj600 de ott a súlytól félek szerintem fixen érezhetően nehezebb lesz tologatva a garázsban / udvarban. (elég szerencsétlenül vannak elhelyezve most a motorok...)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Madwe
nagyúr
Sziasztok, lehet elcsábulok egy Teiumph Tridentre, ezzel kapcsolatban lenne olyan kérdésem, h budapesten a szakszervízről milyen vélemények vannak (ha van egyáltalán, hirtelen nem találtam...) mennyire túlterhelt, gyors, megbízható, árazásban a tübbi márkaszervízhez képest hol helyezkedik el?
első 2-3 évben csak márkaszervízbe vinném a motort, első gyári új motorom lenne, kényeztetnémköszi!
-
Zin
senior tag
Tavaszi szezon előtt milyen dolgokat érdemes cserélni át nézetni?3 évig visszamenőleg a munkalapok megvannak.
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
GTVili
tag
válasz Micsurin #123815 üzenetére
Pont a magasság az egyik,ami miatt arra szavaznék.....
A feleségem tavaly vizsgázott...lehetett választani egy GS 500 és egy ER5 között. Centivel mérve szinte azonosak,de....de a Kawa ülése jóval keskenyebb a tanknál, így az asszony lába leért róla, míg a GS-ről nem....
Az asszony is alig 165cm.... -
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123818 üzenetére
Igen az ER5 nálam is emiatt volt bukó választásnál végül mert nagyon kicsi, a CB sem túl testes de érezhetően nagyobb és kényelmesebb volt.
A GS-től erősen fázok, haverok évi 15-20 ezret csavartak bele 2 GS-be, azóta sem értik mégis mitől híresen megbízható.
Egyébként gusztustalan... most, hogy nem szempont az A2-es teljesítmény az 500-asokat nézegetve 2-300 ezerrel is olcsóbban akár.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #123816 üzenetére
Yamaha szervizzel van összehasonlítási alapom: kb ugyanolyan minden, az árak is. Tavaly 9-10000 volt az óradíj ha jól emlékszem, de majd otthon megnézem a számlát és írok árakat, úgy jobb képet fogsz kapni.
A kiegészítők árai elég drágák, de a sima kopó alkatrészek nem. Ha akarsz rá kiegészítőket akkor érdemes a motor rendelésekor már kérni hozzá mindet, úgy olcsóbban jössz ki.
Általában héten belül szoktam időpontot kapni szervizbe. Apró hülyeségekre is ugyanúgy normálisan válaszolnak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123818 üzenetére
Egyébként az a baj szinte nincs alternatíva... , az újak ha feltoljuk a keretet sem játszanak mert nem tetszenek neki hiába lenne tök jó gép neki egy 390ADV vagy Duke390 ha nem tetszik neki a forma mert túl szögletes és túl modern.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #123823 üzenetére
És tényleg!
Köszi ezzel futunk még egy kört hátha begyere lesz!
edit.: mondjuk a kormánymagasítás fixen erős kérdés lesz mert szempont az aránylag egyenes derék is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #123825 üzenetére
CB500F is képbe került egyébként, egy jó állapotú szerintem a következő 5-6 évet nevetve húzná végig vele, főleg mert egy kényelmes 110-120-as utazó + néha 130-as pályatempó csak a cél.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #123828 üzenetére
Az már 810mm nem? Jó 3 centivel magasabb az ülés és szélesebbnek is tűnik mint az F.
F650-nel is a magasság a baj, apum ~172.
Kell még pár apróság úgyis, majd megnézzük Karasnában milyen magas is a gyakorlatban.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #123830 üzenetére
Nekem is erősen transalp szökevénynek rémlett akárcsak a tied.
Igen elmegy kategória a kérdés, hogy a súlypont hol van, azért a súlytól és a magasságtól talán még nagyobb befolyásoló tényező is szerintem.A Hyom elvileg könnyebb volt papíron mégis macerásabb volt tologatni is..
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #123831 üzenetére
Inkább NT szökevény a blokk.
Innen lett származtatva a blokk a Transalpba.
A súlypont sztem kb egy helyben lehet. Inkább a súlypont felülete nagyobb az NT-nek.
Illetve a többlet súly valahol a kardánhajtásba keresendő. Az plusz súly meg lent van.
Kis sebességnél már stabil. Sztem az után futása nagyobb az NT-nek.
Kanyarba húzni kell, nem egy szimpla naked kanyarodása van. legalábbis az NTV-nek ilyen.
Teljesítményük azonos kb. Jó érzés alapjáraton elindulni
Picit rezeg a cucc, de ez ilyen.
Pokoli nagy mellélövés sztem nem lenne a CB-hez képest.
Alacsonyabb olcsóbb cuccos a kockalámpás bantit. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #123833 üzenetére
Akkor NTV -> NT / NT Hawk -> Transalp -> Duvi?
NTV-n ültünk már az nehéz volt és nem volt szimpatikus pedig képen nagyon tetszett neki.
Nem a menet közbeni súlytól tartunk régóta motorozik anno a gyerek (hello ) miatt lett csere robogóra aztán így maradt a dolog,hanem ha tologatni kell vagy felállítani a későbbiek során. A rezonancia a legkevésbé sem zavarja, a CB blokkja hiába kiegyenlítős az is rezonál 6k-nál mint akinek nincs jobb dolga... de ez pl nagyon tetszett neki.A kocka lámpás bandi is jó ötlet nem is jutott eszembe! Sok van belőle és aránylag egyszerű cucc az is..., szerintem meg kell nézzünk egy néhány tucat motort a következő pár hónapban.
Én rossz szellem lévén a fejidomos hornetet is propagáltam neki de az is a túl modern jelzőt kapta, ha nem 55 lenne most szerintem ha rajta múlna venne valami cafe racert első sorban úgyis amolyan szombati motor lesz belőle...
tboldi
Nehezebb másnak gondolkodni típusokon mint mikor az ember magának keresi az utódot.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #123834 üzenetére
Valahogy ugy. :).
Ott van meg a 600as diversion.
Alacsony, megy, van szelvedelem, konnyu tolni. De ugye ennek van az N valtozata, a naked.Nem sok van beloluk, de ott az XBR 500. Egy henger legolaj.
VT 500. Regi konstrukcio, azok se magasak.
Suzuki VX800. Neha lehet tallani kedvezobb arba.
GS500E.Hornet.
550 Kawa sorozat.Van mit megnezni :).
Ezek a klasszikusok. -
zgospel
őstag
válasz Madwe #123826 üzenetére
Na hazaértem, 10800 a bruttó óradíj a tavalyi számlán.
Az olajcsere nettó ~28 ezer volt pár aprósággal amiben az olaj, olajszűrő és 1 óra díj van benne.
A Yamahám számlái már nincsenek meg, mert azokat átadtam a motorral az új tulajának, de emlékeim szerint ugyanígy 30 ezer környékén fizettem a sima olajcseréért. Sőt, az olajszűrő még drágább is volt egy ezresselhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #123834 üzenetére
Épp ajánlani akartam a Banditot, én 168cm vagyok és 50+os, de még az alap magassággal is leér mind a két lábam, igaz nem teli talppal. De van hozzá kutyacsont, amivel már le tudok talpalni, csak most ősszel visszacseréltem az eredetire a vizsga miatt. Nem könnyű az igaz, de meg lehet szokni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Pocee
senior tag
Üdv!
Bács-Kiskunban vagy a környékén vagy valahoool tud valaki egy jó ruhajavító boltot/mester?
A krossz nadrág térdén kiszakadt a bőr,és ki szeretném azt a részt cseréltetni,csak a térdnél bőr a nadrág többi része cordura vagy vmi műanyag,lényeg hogy olyan mester kell aki a két anyagot faszán összehozza.Mr.Brightside
-
Micsurin
nagyúr
Ezek az Alpine pulcsik milyenek lehetnek?
Könyök + váll adott de egy felcsatolható külső gerincet alávéve mennyire lehet alternatíva egy nyári bőrdzsekivel szemben?Keresek valamit ami 50-70 körül alternatíva lenne ha bejön újra majd az egyetemre járás meg úgy alapvetően ha be-be mászkál az ember a városba. A mugen kabátom így 5. szezonjára kezd elég csatakmód kinézni.
edit.: Vagy nézzek valami szorosabb jellegű cordurát? Azokkal az a bajom végképp nagyon lobogósak általában akkor ennyi erővel már mehetne a "pulcsi" az legalább nem feltűnő ha rajtam van napközben is a póló felett.
Rider13-as akció tette bele a bogarat a fülembe..
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Micsurin #123842 üzenetére
Én még tavalyelőtt lőttem egy hálós dzsekit....imádom! Szinte olyan szellős, mint egy proktektoring, de azért mégsem. Van benne kivehető eső és szélálló membrán. Gyári kemény protektorok...és hely a hátprotektornak is. Azóta a zárt kordura dzsekit nem is használtam....
Tavasszal ha nagyon cúg van, legfeljebb felveszem az aláöltözőt hozzá....[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #123843 üzenetére
[link] Orion DS, de a Dominot is néztem az még teljes áron is éppen csak túlkarcol az elképzelt kereten.
GTVili Köszi! Erősen agyalok rajta mert a bőr hiába perforált kora tavasszal még elég hűvös ellenben nyáron meg nem szellőzik eléggé, legalábbis a Mugennel így jártam. Hálós helyett a zsebes nem jobb megoldás?
edit.: hajtogatást ezek mennyire szeretik / tolerálják? Nem akarok dobozt használni nem lenne rossz ha beletudnám hajtogatni napközben a Kappa táskába.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #123842 üzenetére
Osztom a fentebbi, hálós kabátokról szóló véleményt. Ha hideg vagy vagy esik, rávehetsz egy hosszabb, szorosabban illeszkedő esőálló réteget, urambocsá, túrakabátot. Ha meleg van, akkor meg átjárhatja a szél. De betehetsz a dobozba egy aláöltöző felsőt és egy szélálló/thermo bélést is, úgy is megfelel.
Micsurin, ez nyugodtan hajtogathatod.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Köszi! Végig nézem akkor az FC-t 99%, hogy ott lesz valami ami szimpi, a hajtogatás azért jött csak fel bennem mert egyik GS-es haveromnak volt egy SixGear az félév után mint amit a kutya megrágott konkrétan a háló a mellkason elkezdett foszlani bolyhosodni mint egy piacon vett melegítő.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
A Zéé
addikt
Tudom, hogy itt sokakat nem érint, de nagyon úgy néz ki, hogy idén változik a jogosítványszerzés menete. Ezt mondjuk már nyáron emlegették nekünk, de az akkori ötletelések alapján én kicsit radikálisabb átalakításra számítottam.
Rutinpálya is átalakul, 10 helyett 16 órát kell itt menni, forgalmi vezetés meg csökken 10 órára, ha van már valamilyen jogosítványa a tanulónak.
Teljes anyag.
Új rutinpálya:Kikerül a lassú, sokat indexelős szlalom, a 8-as, lesz helyette helyben körözés jobbra is, balra is. Az utolsó pálya az volt eddig is, nem? B125-nél a vizsgán nem volt, de velem gyakoroltatták ezt is
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Steam topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Politika
- Autós kamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen