- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
gp A Bungie alig két hét múlva végre elhozza nekünk a játék következő nagy kiegészítőjét.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#14787072
törölt tag
válasz bekiss #123350 üzenetére
Nekem is volt 650-es DL 2005-2011 között. Meg tudom erősíteni, amit a fékről és a futóműről írtatok. Ennek ellenére én szerettem azt a motort, nagyon megbízható volt, sok helyre elvitt.
Az új 1050 formailag tetszik, de ráülve én kicsinek éreztem. Az ára pedig brutál elszállt. Tavaly 4,6 volt az XT, a 2021-es modell pedig már 4,8.....És valóban: a KTM 1290 Super Adv. S most akciósan 4,84+regadó....
-
Mentolka
senior tag
-
LustaDick123
tag
válasz Predator2 #123328 üzenetére
Nyugodtan moshatod.
Évek óta petróleummal, fogkefével mosom a motort hátulját a láncspray koszától (MOL teflonos, jó ragadós, nyúlos koszgolyókban áll meg mindenhol) illetve a kis lánckerék környékét és a deknit belülről.Aminek nem használ az a forgó, csapágyazott részek (ha esetleg bejut) és a fék .
Ilyesmit, hogy villa, lánc, felni, rendszám(tartó) stb. nyugodtan mosthatod imho petróval. -
LustaDick123
tag
válasz csongi #123320 üzenetére
A 600-650 és a 1200-1250 Bandit váza pár felfogatófültől eltekintve azonos, csak nagyobb blokk van benne. A 600 és az 1200 blokk között annyi a különbség, hogy a 600-as háromszor megpörgeti ütés előtt a kezét, mint Popeye, míg az 1200-es 5 centiről is tud akkorár ütni. Nem a 20 LE a fő különbség ott. :-)
A boxerek magas embernek, ha nincs magasított ülés rajtuk, akkor kényelmetlenebbek, mert a hengerek miatt hegyesebb a térdszög. 300kg-os csatahajókat pedig kezdőnek nem javasolnék (bár hamar megtanulja majd, hogyan parkoljon).A felsoroltak közül a DL650 a legjobb, sok helyet nyújt, barátságos motorerőt, van belőle sok, "eldobós" és "patika" is. Egy-két év használat után pedig már látni fogja mire kell neki a motor és meg tudja venni az álommotort.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
Honda VFR800X Crossrunner-ről tudunk valamit? 2016 utániak tetszenek.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
Após a múlt héten műszakiztatta az MZ trophy 250/2 motorját és a vizsgabázison mondták neki, hogy középsztender kell a motorra különben nem megy át legközelebb.
Ez mennyi igaz?
Márciusban műszakiztatni kell az én motorom is és nekem sincs középsztenderem.
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
-
Chris0321
addikt
válasz McReay #123361 üzenetére
Hello.
Én egy ilyen öreg motort nem tartanék folyamatosan oldalsztenderen mivel pl. a Harley-vel ellentétben nem a súlynál a blokknál és a tanknál tartja a motort hanem a hátsó felfüggesztésnél. Nekem is van a donor kisTrophy-n oldalsztender de folyamatosan a középsőn tartom. Elvileg a súly akár a vázat is elhajlíthatja, én legalábbis ilyet hallottam. Mivel egy papíros nagyTrophy váz keresése szerintem hiábavaló próbálkozás lenne így én nem kockáztatnék feleslegesen. -
Topiccsendőr
addikt
Ezert nem kuldhetnek haza. Nem buktathatjak meg a motort barmilyen gyari kiegeszito miatt, ami be van jegyezve mindenhova, es europaban legalis.
Ezek teljesen felreertelmezik hogy a muszaki vizsgan mit kell csinalniuk. Rajuk lett piritva, aztan most mindent, amit nem ismernek, vagy fogalmuk sincs rola, azt inkabb buktatjak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #123370 üzenetére
a mondás az volt, hogy a forgalmiban a szállítható személyek száma 2. ebben az esetben pedig az ülésnek a helyén kell lennie.
5 perc alatt megfordultam, inkább ez a felesleges bszakodás volt a bajom. -
Somatom
veterán
válasz Chris0321 #123368 üzenetére
Nem a vázat, hanem a lengővillát. Főleg az amúgy is ócska perselyeket deformálja, amitől egy idő után ferdén fog állni a kerék. A Trophy még bölcsős, a vázat nem tekeri meg. Az utána jövő nyeregvázasoknál volt az, hogy hátul egy Z alakban hajlított lemez tartotta a blokkot (az ETZ -nél is). Ezt a Z alakot deformálták el a dühöngő lóerők és ettől egy idő után minden nyeregvázas 250 -esben ferdén állt a blokk. Én anno kazánlemezből faragtam blokktartót, de lehetett kapni utángyártottban erősítettet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz LustaDick123 #123356 üzenetére
Ertem. Jah nem. :).
Mi van?bacus; etnies:
Akkor ez a tokico nyergek ennyit tudnak.
Ismerosom nem panaszkodott ra, de lehet azert mert tatasan motorozik. :)
Tesom 1000-e 2018-as, nem jelezte ezt.
Ebbol gondoltam, hogy nincs ilyen tipus gond. Koszi az infot, igyekszem megjegyezni. :) -
McReay
aktív tag
Akkor fals infó volt.
Egyébként, nem OT vizsga volt, de hosszú listát kapott, hogy minek kell rajta lennie, hogy átmenjen.
Amit pl azonnal meg kellett csinálnia az a 2 visszapillantó tükör felszerelése. (gyárilag ennek a típusnak csak 1 van/volt)Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123376 üzenetére
A Trophy indexe helyett jobb lenne, ha semmilyen index sem lenne. Nincs foncsor, előre/hátra ugyanaz a 18 Wattos szuffita pislog. Nappal teljesen láthatatlan.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #123374 üzenetére
"Cserebe valoszinuleg 30 ezret elmesz egy betettel"
Én 50e km-el vettem, az első fékbetétekre akkor azt mondták, hogy úgy 70%, a hátsó 50% volt, azt hamar legyilkoltam, akkor mondta haver, hogy minek használod annyit? Azt csak szerpentinen kell, normál közlekedésnél szinte sose. Utána átszoktam erre.
82e km volt a motorban mikor eladtam, az első fék kb 70% volt , a hátsó 95%-n.Igaz, nem pályáztam vele sosem. A DL motorfékje mellé tényleg nem kell a hátsó féket használni, az első fékek meg amúgy sem fognak daliásan, ott időben kell fékezni
Egyébként ez csak akkor érződik, mikor ráülsz egy másik típusra és érzed, hogy kellene működni a féknek.A 2017-es 650 -ek közül többről is mondták, hogy egyszer csak nem volt fék elöl, valószínűleg az eső - sár és ABS körül lehetett a probléma, mert "megjavult" magától, amit én nem igen tartok lehetségesnek.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz #14787072 #123379 üzenetére
Pont így jártam én is A 2008-as GS fényévekkel volt jobb, kezelhetőbb, pedig ott még nem volt se ESA, pláne nem D-ESA2 , ABS pro, meg ilyenek.
Mondták pedig, hogy ne próbáljam ki, ne üljek rá, de nem hallgattam rájuk
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz bacus #123380 üzenetére
Nekem nagyon régóta tetszettek a BMW motorok, még a nagy GS-mánia előtti időkről.
Magasságomból adódóan csak a GS(A) jöhet(ett) számításba, de 2011-ig nem tudtam kipróbálni. Nyilván nem volt "tisztességes" a verseny, mert egy fullos, ESA-s BMW-t próbáltam ki, de letaglózó volt a különbség.
Hangsúlyozom, szerettem a DL-t, soha nem hagyott cserben, de nem egy kávéház a két motor, az tény.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123374 üzenetére
Az a 30 ezer nem olyan szar.
A tárcsa átmérőt nem néztem. érdekes, hogy dupla tárcsa puding.
Mondjuk van motor fék ezeknél is. Érdemes lehet kihasználni.
Én is alig fékezek. A hátsó kombináltal megoldom.Legutóbb azért tűnt fel az első fék pulzálása,mert sportosabbra vettem a figurát. Ami persze azóta megoldódott, és vissza álltam a normál üzemmódomra.
Motorfék, párosítva üzemifékkel. Tudom torttyos üzemód ez. . Evvan . -
lumpy92
aktív tag
Engem ETZ 250-el azert küldtek haza műszaki vizsgáról, mert a hátsó sarvédőn nem volt gumilap... Pedig a sárvedő nem volt visszavágva. Mondás az volt, hogy így felveri a kavicsot a mögöttem jövő autóra. Ott volt édesapám egy 125ös enduroval, aminek gyarilag vagy 60 cm magasan van a sárvédő vége, de hiába hivatkoztam rá, az jó volt úgy, az más tészta.
Haza szaladtunk, régi autó gumilábtörlőből kanyarítottunk rá gumilapot, popszegeccsel rögzítettük a gyári lukaknál. Visszamentem fél óra múlva, átment a motor, mert igy már rendben van...
Vicc az egész, csak én nem tartozom azok közé akik tudják értékelni."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123380 üzenetére
Ne beszéljetek róla
Megint átnyálaztam a motorpiacot és elhatároztam, hogy veszek egy 2019-es DL1000-et jövőre, mert nekem jó a DL, kicsi futómű és nagy fék upgrade kellene, azt pedig teljesíti.
Láttam párat, 3000 Font ráfizetéssel eltudnám hozni őket, még gyári garis, dobozos, alig km-es példányok, stb.Erre ti most elkezdtek GS-ról beszélgetni, amire mindig is vágytam, csak sajnálom rá a pénzt..
Csongi, DL1000 2015 előttiek szarok, DL650 2017 előttiek szarok. A DL650 egyébként nem biztos, hogy igaz, mert ránézésre ugyanaz a fék, nem próbáltam.
Nézd meg, micsoda adapteripar épült rá
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #123384 üzenetére
"csak sajnálom rá a pénzt."
Nyugi, más is van így ezzel, de mikor már túl vagy rajta, akkor rájössz, hogy nem lett volna szabad sajnálni, sőt már sokkal korábban meg kellett volna vedd.Nem mindegyikünk van ugyan abban az életciklusban, az elmúlt x év minden nagyobb kiadásánál - amit galád módon magamra költöttem - bűntudatom volt, hogy ezt a gyerekeimtől veszem el.
De elengedtem , nekem is csak egy életem van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123385 üzenetére
Ja-ja... Dupla 320-as tárcsa, négydugattyús nyergekkel...radiális főhengerrel. Konkrétan egyujjas....hátul is van fék,mert az kell rá gyárilag... . De annál a motorfék (horgony) jóval többet ér....nem viccből van a csúszókuplung.
-
Biqci
aktív tag
Hamár fék... Szerintetek a 600 K2 Bandit féken lehet érdemben valamit javítani, vagy egyszerűen nem éri meg és fogadjam el olyannak, mint amilyen. Mert ha veszek rá új tárcsákat és betéteket (pl. EBC), plusz a fém fékcső és majdnem ott vagyok amennyi a motor értéke...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #123389 üzenetére
Én a motort sokat használom a hegyekben és azért eléggé elnyúlósodik egy idő után. Gyári betétek és tárcsák, valamint a fékolaj is rendszeresen cserélt. Azért az is számít, hogy maga a motor vagy 230 kiló és én is vagyok kb. 90
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#14787072
törölt tag
válasz bacus #123386 üzenetére
Ezt a hozzászólást mintha én írtam volna szóról szóra.
Abszolút egyetértek, még annyi, hogy engem ez az év döbbentett rá több szempontból is, hogy nem érdemes semmit sem halogatni. Ha olyan az élet/anyagi/egészségügyi helyzet bele kell vágni, akármi is legyen az. Nincs értelme mire várni.
"Majd ekkor, majd akkor". Aha. mindig lesz indok, hogy miért ne...
-
bekiss
csendes tag
Nálam ez most jött el. 5 éves lesz a gyerek hitelek kifizetve, kocsi lecserélve 2 éves ami álom cél volt utazások javarésze megvolt.
1 évig kerestem a megfelelő motort már csak a bmw vizese van hátra hogy meghozzam a döntést de elegem van abból hogy mindig találok valamit amin a japánok spórolnak. Ha a bmw nem lesz jó akkor ktm lesz mert az eddigi összes közül ez volt a legjobb. De persze az r1200gs adventure annyira böszme hogy az már számomra szép.
2018-ast nézegetek kb 5,5 körül lehet találni feldobozolva.
Mondjuk én könnyen vagyok mert asszony is motoros és tudja milyen a feeling😀. Nem kell attól tartani hogy ez miatt családi háború lesz -
etnies
senior tag
válasz #14787072 #123391 üzenetére
Igen, ez az év sok ember gondolkodását megváltoztatta, én is kicsit jobban tolom a yolo-t.
Lakást akarok venni Magyarországon, nyáron már majdnem vettem egyet, de mire elfogadták az árajánlatomat, mehettem haza Londonba. Most télen megyek haza, de a sok karantén szarakodás miatt megint esélytelen, talán nyáron.
És ha nyáron megvan a lakás, akkor jöhet a motor.Nekem is GS1200 a terv, fapadosban. Csak attól is félek, hogy itt Londonban a BMW-t nagyon lopják .
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123334 üzenetére
Hmm ezt sem láttam még itt leírva, hogy szigorúan kintről vegyek adott típust.
Az a magas mennyire magas? 825mm-ert ír az általad nem annyira kedvelt motorcyclespecs.
~180-al felejtős lenne? Egy oldalasan is? Kollégád milyen magas?
Ha nézek valamit a CB mellé egy bő két szezon múlva akkor valami élvezetesebbre szavaznék ezek a motardszerűségek(hyper és a dorso) meg egészen szimpik.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #123397 üzenetére
Magyarorszagon senki nem vett ducatit, azok mind valahonnan behozott motorok, amikben mar van km, es nem annyi, amire visszaporgettek. El lehet veluk lenni, de ugyanaz lesz vele, mint a cb-vel. Mindig kiderul valami, hogy mi lett megganyolva, aztan lehet venni hozza mindent. Olaszorszagbol behozott ducati pedig nemetorszagban szitokszonak szamit, mert csak a baj van vele. Eddig egy ilyen import monster 696 hoz kellett hozzanyulni, mindent elallitottak a befecskendezesnel, hogy legyen alapjarat, amivel valoszinuleg egy ecu hibat lepleztek. Rengeteg munka van az ilyen motorral, amire kiderited, hogy megis mi a baj, es otthon nem nagyon van kiolvasod se hozza, hogy ellegyel vele hetvegeken, sorozes mellett. Magyarorszagra pedig rengeteget vittek olaszorszagbol szetganyoltat, mert az volt az olcso.
Szoval ha nem magyar papiros bizonyithato eloelettel, en nem vennek ilyen motort otthon.Feloldalasan leer, de nekem nagyon magas.
180 magassaghoz mar jo lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Diablo IV
- Linux kezdőknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs