- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #123300 üzenetére
Nem ismerem az osztrák helyzetet, de németben a 600-as Banditra ami 78Le 44Euro az éves adó. Szerintem nem sok és nem számottevő lehet a kisebb teljesítménnyel bíró motorok adója. Ha csak fele annyi, az sem vágja földhöz az embert
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
norbert1998
veterán
válasz GTVili #123299 üzenetére
A jogosítványkategóriák régebben tényleg mindenfelé voltak A mostani elosztást látom a legjobbnak, legbölcsebbnek.
Mindenesetre, köszi a helpet, akkor ezek nem elírások, tényleg működőképes alternatívák.
Szóval, van annyival jobb az Afrika Twin, mint a Super Teneré, hogy ~2000 helyett ~3000 eurót kérjenek érte?
Mindkét esetben a legrégebbi vagy ahhoz közeli évjáratú darabokról van szó, 90-94 környéke. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #123303 üzenetére
Sztm nem jobb, siman kultmotor lett belole.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123303 üzenetére
Azt nem tudom. De ebben az évjáratban az F650GS funduro 48LE.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #123305 üzenetére
A GS és a Funduro két külön motor. Előbbi 2500 euró, utóbbi 800 euró kezdő árral bír kint. Előbbi nem kapható itthon A2-es forgalmi adatokkal, utóbbi 4-500 ezer forint körül kezdődik.
De ez még mindig egy egyhengeres ujjzsibbasztó. Ha ennyi opció van, miért ajánljátok a rotaxosakat?
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #123304 üzenetére
Így van, egyszerűen csak nagyobb a hype körülötte. "Legenda", meg "Dakar" meg "örök élet". Hát, én is meg voltam őrülve érte pár éve, aztán volt "szerencsém" egy 1994-es példányhoz, 1 szezon erejéig. Kétszer örültem: amikor megvettem, meg amikor eladtam. Egyik motorommal sem volt annyi probléma, mint azzal. Tény, hogy belenyúltam, de amikor ment (osztrák piacra gyártott, 48 LE-s verzió), akkor sem estem hanyatt tőle.
Nem azt mondom, hogy sz@r, mert a maga idejében biztos jó gép volt és a mai napig vagány a formája (az ST-nek is), de szerintem sem tud annyival többet a Yamaha-nál, mint amennyiért hirdetik mostanában a régi AT-ket.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #123307 üzenetére
Igen, inkabb ugy lehetne megfogalmazni, hogy mindketto ugyanolyan szar. En szeretem az oreg motorokat, de a mitoszt, ami oleli oket, azt nem ertem. 30 eves motorok. Nem lesznek fiatalabbak, a maiakhoz kepest rakat szarok elmenyben. Mondom ezt ugy, hogy ilyen idos motorokat mindig veszek, es mindig lesz egy ilyen a garazsban. Szerencsere a kognitiv disszonancia elkerul, mert nem egyetlen motorom van, ami mindennel es mindenkienel jobb kell legyen, a valasztasomat nem kell megvedjem, meg magam meggyozni, hogy vegulis akkor is nekem van a legjobb motorom, ha osszehasonlitom azzal, amire penzem amugy nem lenne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #123309 üzenetére
kifelejtetted azt a véleményt, hogy "sosem nézném a fogyasztást, mert az ember nem azért vesz motort, de azért az én motorom eszi a legkevesebbet!"
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #123309 üzenetére
Egyetértek. Főleg azzal, hogy a maiakhoz képest rakat szarok. Helyén kell kezelni őket. Pl motorikusan egy 650-es DL kb. mindenben jobb. Tudom, nem lehet így összehasonlítani, az egyik kb. 1982-1983-as fejlesztés (XLV750), a másik blokk 2004-es. Persze, szeretem az öreg motorokat, de én sem várom azt tőlük, hogy úgy viselkedjenek, mint egy mostani gép.
Én sem zsákbamacskát vettem, előtte kikupálódtam AT-témában, ismertem az egyes évjáratokat, a gyengeségeiket, de úgy voltam vele, csak akkor tudok róla megalapozott véleményt formálni, ha kipróbálom. Nem bántam meg, de ilyen értelemben nekem is óriási csalódás volt. Még egyszer hangsúlyozom, nem azért, mert fost vettem, hanem a vezetési élmény és a motort körülvevő mítosz miatt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #123302 üzenetére
Az sem, mert negyedévre fizetek rá 17Eurot Teilcasco-val, 150 Euro önrésszel
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123306 üzenetére
Mindegy melyiken zsibbad az ujjad Az összes régebbi rendszerű blokkal bizsergetni fog. Még a sor4 is bizserget egyes tartományokban.
És nem elviselhetetlen az egyhengeres sem, csak megszokás kérdése.
A v2-őt is megszoktam.
Picipénzből pici foci. 700-ba más nagyon nem fér bele. -
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #123316 üzenetére
Attól is függ, hogy milyen SF osztályban vagy. De ha ez mind beleszámít pl. abs, az cumi... De őszintén, nem néztem még más motorokat, hogy mennyi az annyi, mert minek. Elég az enyémet tudni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dong86
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni: most szereztem meg a nagy A-s jogsit tavasszal első motort szeretnék venni. 185 cm magas és 110 kg vagyok.
Minimum 3-4 évre szeretnék motort venni nem akarok az eladással és a vétellel szórakozni évente. Felhasználás: rövid túrák a környéken egyenlőre, esetleg munkába járás néha napján Budapesten. Fontos lenne, hogy kényelmes legyen a motor és kezdőként is tudjam kezelni, valamint ne nézzek ki úgy rajta mint majom a köszörűkövön. Illetve megbízható motort szeretnék jó alkatrész ellátással.
Amit eddig vezettem:
Kawasaki ER6 egyértelműen kicsi volt és a remegés sem annyira jött be, Karbis 600-as Hornet teljesen rendben volt talán kicsit kicsi volt,
Kawasaki Z-750 kicsit alacsonyan volt a kormány és egyértelműen éreztem, hogy sok lenne viszont az nagyon tetszett hogy nem remeg.Naked illetve Sport-Túra motorok tetszenek( BMW F800r,s,st illetve az Aprilla Shiver,,Kawaz-750 amiket eddig néztem), de igazából bármire nyitott vagyok a robogókat leszámítva.
Kicsit félek, ha egyből 100 lóerő körüli vagy feletti géppel kezdenék kimaradna a tanulási élményből valami.Ti mit ajánlanátok?
Előre is köszi!
-
csongi
veterán
válasz dong86 #123318 üzenetére
Mivel test merete a 600ccm korulieknek kicsi.
Marad a nagyobb ccm. Illetve koltseg savot nem irtal.
Bandit 1200.
1100, 1150 boxerek.
deauville 700.
St 1100.
Varsys.
Vstrom.
TDM
VaraderoKb mindegyik remegni fog, valamelyik fordulat, vagy sebesseg tartanyba. Vagy erossebben vagy kevesbe.
Azert ezek nem autok. :).
Az, hogy neked melyik remeg a legkellemesebben, az proba utan derul ki.
:). -
dong86
csendes tag
Köszönöm max 2 millió lenne a keret de inkább ilyen 1 körül lenne jó.
-
Fáraó
őstag
válasz dong86 #123318 üzenetére
Szia!
Hasonló helyzetben voltam nyáron. 185 cm magas és 110 kg vagyok én is, korlátlan A-val. Idén vettem meg az első motoromat, 1200-as Suzukit (Inazuma) választottam, mivel anyagi okok miatt nem tudok 3-4 évente motort cserélgetni. A gép egy szörnyeteg, ésszel és óvatosan kell menni vele. Az első pár alkalommal csak gyakorolni-gyakorolni-gyakorolni. Szerintem az ilyen nagy gépeknél a tanulás kicsit nehezebb és hosszabb, de ha szépen fokozatosan csinálod jó lesz. És persze vezetéstechnikára sem árt elmenni, bármit is választasz.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
zgospel
őstag
válasz dong86 #123318 üzenetére
Szerintem nem a lóerő miatt lesz elsősorban gond a tanulási élménnyel, legalábbis 100 lóerős sornégyesnél, hanem inkább a 200 kg feletti tömeg fogja a nagyobb nehézségeket okozni. Aztán lehet hogy rosszul gondolom.
Ha a Hornet működése bejött, akkor az FZ6 és a CBF 600 jut eszembe, azokon magasabban van az üléshelyzet mint a Horneten.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz vlevi #123319 üzenetére
Bármilyen nagy endurora ül sport motor után, így lesz vele Egyenes hát, kényelmes lábtartás, szarabb úton még jobban érződik az előny, alacsony fogyasztás, jól dobozolható..
A DL után egyszer rá ültem egy sv650-re, gondoltam csak egy kör erejéig, de 100 m -t se mentem vele, visszafordultam, hogy ennyi bőven elég volt
A DL talán a legolcsóbb ebben a kategóriában, én is ajánlom.
2 millió inkább a reális, 1 millió környékén csak ABS nélküli verziót kap, ilyen volt nekem is, tulajdonképpen teljesen jó, de azért a használati nyomok egyre több lesz rajta.Első motornak nem is biztos, hogy meg kell venni az álommotort, mert lesz pár borulás vele, ha esés nem is, de a 220-240 kg -t nem lehet megtartani, ha már elérte a kritikus dőlés szöget. Első motornál fontos, hogy teli talppal leérjen a lába a delikvensnek.
(Feltételezem, hogy ha ez az első motor, akkor nincs előtte x év A2-es motorral motorozás.)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123325 üzenetére
Dorsoduroval volt dolgod?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Predator2
addikt
Helló
Újabb elég amatőr kérdés.
A lánc tisztító spré használata előtt ajánlott "becsomagolni" a motort, valami olyasmit hallottam, megmarja a gumit, meg a motor más egyéb felületét is.
Vagy ez csak a sima petróleumra igaz?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
vlevi
nagyúr
válasz bacus #123326 üzenetére
Kicsit elfogult vagyok a DL irányába, mégiscsak 15 évig volt alattam
Mostmár biztosan nem akkora nagy durranás, de 2004-ben az volt, mert nem volt vetélytársa.
Hasonló árban volt, mint a Pegaso, BMW F650, Honda Transalp, csak éppen azoknál szűk 20 lóval erősebb.
Nem csoda, hogy 2x nyerte meg az Alpenmasterst Akkor még más erények voltak a fontosak abban a tesztben, mint manapság. Vagy, 2004, 5-ben tényleg nem volt normális kihívója.De igazad van, bármelyik túraenduró után minden más kicsinek tud tűnni. Főleg, ha sokáig használta az ember, kell egy idő, míg fejben átszokik a más méretarányra.
"A lánc tisztító spré "
A hátsó kereket én le szoktam takarni, amikor a láncot tisztítom. Ártani nem árt, ha le van takarva, és azért csak ott van a festett felni, a gumi, aminek nem tudom, mennyire használ a lánc pucoló spré,vagy a petróleum.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz vlevi #123329 üzenetére
15 évig? És nem vagy a v-strom klub tagja? vagy mégis?
Nekem 3 év 3 hónap 3 napig volt DL-em, egy 2004-es, 650. Jó volt, de pont azt éreztem mint az informotoros srác, mindent cserélgettünk, javítgattam, de sosem lesz olyan mint amit eleve extrákkal hoztak ki a gyárból. A dl650 baja manapság, hogy gyakorlatilag ugyan ott tart mint 2004-ben, persze jobb lett a fék, rájöttek, hogy az olajhűtő felesleges, a dupla gyertyástól jobb a fogyasztás is, 2x változtattak a kinézeten, de mégis ugyan az. Pl a hátsó rugó ugyanaz a "fos", ami hamar kilágyul.. A DL1000 2014 utáni, az jó lett, remek fék, fordított teleszkóp, erő, de drága.
A 1050xt nagyon tetszett, tényleg remek, már sok mindent tud, amit a 6-8 éves egyéb márkák is , árban is felzárkózott, 4,6 milla dobozok nélkül, dobozokkal elérte az 5-t, ezért viszont már elég széles a választék. Nem tudom mi lesz a jövő, de ezért az árért már egy F850GS is belefér jó pár extrával.----
A lánc tisztító ha megmarja a gumit, akkor a láncban lévő O gyűrűket is, ez elég szarul hangzik.
Egy rendes (akár saját készítésű) láncolajozó kell, és többé nem kell tisztítani sem.., max mindent általánosan, mert azért ott jut mindenfele olaj, egy kicsit mindig túl olajozza az ember.. (de az még mindig jobb, mint amikor kevés az olaj)
Egyébként, meg a kardános a tuti
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz bacus #123330 üzenetére
De, voltam a tagja sokáig, csak nekem a Pesti, dunántúli összejövetelek nagyon messze vannak.
Igen, pont ezt írtam én is, 2004-ben nagy durranás volt a DL, de utána nem fejlesztettek rajta semmit. Igaz, minek fejlesszék, ha így is viszik, gondolhatják a japók.
Igen, hát, az ezredes, a 2015 utáni, az egy más világ. Akkor úgy voltam vele, hogy vagy az, vagy a 900-as Tracer...
De, hogy mást mondjak, ültem az új, 2020-ason. Az volt rajta az érzésem, hogy mit csináltak ezzel a motorral? Sok mindent megváltoztattak rajta a 2015-öshöz képest, és szerintem nem a jó irányba.
Valahogy más lett az üléspozicó, a blokk hangolása a +5lóerő miatt mintha beáldozták volna az alulról tolós nyomatékot.
Bezséltem olyannal, akinek a korábbi, 2016-7-es van, és próbálta az újat, neki is hasonló véleménye volt róla. -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123332 üzenetére
Igen a blokk elvileg(olvasottak alapján) mind a 750 mind a 900-as Dorsoban a Shiverrel azonos.
Vehető technika?
Elég erősen tetszik a formája, semmi racionális nincs benne de szép és jó a hangja. ~2-3 szezon múlva elég erősen elgondolkodtató lenne a CB mellé egy mint hétvégi motor a CB-t megtartani bejárós ingázónak.Az első szériás Hypereket is nézegettem de ott erősen nagy a szórás minőségben, pedig tetszik ez supermoto külsejű naked vonal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #123333 üzenetére
Szerintem veheto, a blokkjaval nem volt semmi nalunk, a hyper levegos blokkal szinten eleg egyszeru, de magyarorszagrol biztosan nem vennek.
Illetve a hyper nagyon magas. Legalabbis nekem. Labam nem er le rola sehogy. Kollegam hasznalja evek ota, teljesen jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tag
-
Biqci
aktív tag
válasz Predator2 #123328 üzenetére
Én mindig a lánc mögé teszek egy kartont vagy régi újságot ami kitakarja a gumit/felnit/féket. De amúgy évente kétszer átpucolom lánctisztítóval és láncmosó kefével majd 6-700km után befújom zsírral és fasza. Mivel csak hobbi a motor, így esőben csak nagyon ritkán van részem, de egy alapos zuhé után is érdemes befújni.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz etnies #123337 üzenetére
Szerintem ez erősen szubjektív, az az érzésre mondják. A gyár által kiadott nyomaték/teljesítmény görbe ezt nem igazolja.
Az ezresek 4000-es fordulatnál tudtak 101 Nm-t, ahol a 1050 alul marad, mert ott az "csak" 95 Nm körül van. Tehát 5-6 Nm kevesebb, cserébe 5000 felett már mindenhol nagyobb a nyomaték 2-5 Nm-el. Véleményem szerint ehhez igen jó segg kell, hogy ezt érezze valaki !
A teljesítmény görbe szinte fedi egymást, 6500-as fordulattól jobb a 1050, de ember legyen a talpán aki ezt így érzi
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #123339 üzenetére
Igazad van, de tudtommal az nem változott, de aki biztosat tud, az majd megírja.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #123337 üzenetére
Igen, nekem az valahogy jobbnak tűnt.
De mivel sok idő eltelt a két próba között (1 v. 2 év), egyáltalán nem mervado, amit állítok.
Sok dolog közre játszik ebben. A korábbi DL tesztre egy 650esrol ültem át, persze, hogy erősnek éreztem. A mostani, nyári próbára viszont a Tracer900 volt a viszonyítási alap, annál nagyon érezhetően gyengébbnek tűnik. Nem csoda, vagy 30 kilóval nehezebb, pár lóval gyengébb. És lehet, hogy emiatt éreztem alul különösen erőtlennek, mert hozzá szoktam a 3 henger simasagahoz :)
Viszont, akinek a korábbi típus van, asszem 17-ben vette, ő is próbálta az újat, és szerinte is egy nagyon más motor.Az viszont, amit bacus elrajtolt, az lehet az, amit én éreztem, hogy induláskor, ha alacsony a fordulat, akkor nagyon kelletlenül akar elindulni az új ezres.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
Mentem az előző DL el is pajtásomnak 2000 évjáratú van.
Nekem a futómű és fékek az ami kb különbség a teljesítmény szerintem tök ua az.
Nyél gázon 200 a vége kb , hiába váltasz 6. ba, semmivel nem megy többet, nem egy farkas .
Az ülés még tök más szerintem az új kényelmetlenebb , pedig azt mondják jobbnak hosszú távon.
Én úgy hívnám a 1050 Xt -t hogy motorok Vitarája .Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
etnies
senior tag
Köszi a sok reakciót.
Jómagam igénytelen motorosként jellemezném, mindig elfogadom a motorom összes hülyeségét, nem vergődöm különösebben.
Mások másmilyenek, ők nagy pénzeket elköltenek a különböző tunningokra, esetleg évente cserélgetik a motorjuk. Megértem őket, keresik az igazit, csak én nem olyan vagyok.Nekem a 650-ben az első féke nem tetszik. Erősen kell húzni, főleg utassal és csomagokkal. Ebből kifolyólag nehezed adagolható pontosan, sokszor úgy állok meg a piros lámpánál, hogy végén kicsit bólint a motor, idegesít.
A többi részével elvagyok, különösebben nem fáj az ereje, futóműve, stb. Az első telórugót kicseréltettem, ami ide nyugatra jó, de odahaza szétverte a vállam. Ennyi tunningoltamViszont szeretnék egy kicsit feljebb lépni, mert olyan 4-6 évente rám jön a válthatnék érzése. de ugyanolyan kényelmes motort keresek, jó szélvédelemmel, de rendes fékkel.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz csongi #123344 üzenetére
Mind ilyen, sok próbálkozás volt, fém fékcső, más fékbetét, meg a felső munka hengernél módosítás, stb, jobb lett, pl konkrétan azt mondta klubtárs, hogy 1 ill. max 2 ujjas lett a fék, de nem az igazi. Én azt mondtam mindig, hogy a 650-en nincs fék, helyette raktak egy lassító berendezést rá, de a fék, no az nem ilyen.
Az 1000-en azon jó a fék.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Polemius
aktív tag
Valahol olvastam régebben, hogy ha valaki nagyon külföldre (európán kívülre) akar motorral (járművel) utazgatni, kell valami kiviteli engedély.
Hülyeségre emlékszem, vagy valaki tudja mi ez, vagy merre találok erről infót? -
etnies
senior tag
válasz csongi #123344 üzenetére
Nem, Elvileg az 2015-ös 1000-es és a 2017-es 650-en már rendes fék van. Nem lehet mit kezdeni vele, gyenge és tompa a motor súlyához képest.
Én is vettem kariarit magamnak. A fülest beleraktam, a mikrofon nem illeszkedik pontosan, picit meg kellene hajtogatni, majd pár nap múlva megcsinálom, ha beválik a füllhallgató része. Elsőre hangosabbnak tűnik, mint az eredeti, amit az intercomhoz adtak. A magas és a közepes tartomány sokkal jobban szól, a basszus csak jobban. Majd pár nap használat után tisztább lesz a helyzet.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bekiss
csendes tag
Sziasztok!
A Vstrom témához csak annyit hogy nekem is volt 2007 és sajnos ahogy fentebb is írták a fék és futómű nagyon gyenge pontja volt a motornak el is adtam pár hónap múlva. Az új 650 nem próbáltam de nem gondolom hogy eget verően brutális fék lenne rajta! Az új 1050Xt nekem tetszett de az ára már nem egy kicsivel többért megkapod a KTM 1290 SuperAdventure-ét ami fényévekkel jobb technikát tartalmaz, futóműben, motorban, váltóban, fékben.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen