- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon us megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134151 üzenetére
Es ha az egyik tarcsa pl eltorik es beekelodik? Tenyleg csak elmeleteket gyartok.
Pusztan a betolasbol tippelgetek es a zajbol. Na de ha azt mondod lehetetlen, akkor ignore me. -
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134149 üzenetére
Önerőből gondoltam hogy nem moccan. Vagyis berakom egyesbe kattan ahogy kell N lámpa kialszik kuplung elenged, majd gáz és egy helyben áll. Felvàltok kettes ugyanez és úgy tovább.
A motor tolható.
De majd csinálok videót
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bigdady #134153 üzenetére
Tehat a motor beindul. Beinditas utan pedig valtasz, es kerreg nagyon durvan, de nem megy?
Ha eltorik a fogaskerek, akkor nem tudod vegigvaltani a fokozatokat, vagy valamelyiknel lesz hajtasod, mert mindegyiket nem tudod szettorni. Mivel vegig tudod valtani, ezert ugy tunik, nem a valtoval van baj, hanem a kihajtassal ami nagyon nagyon fura.
vedd le a kislanckerek deklit, hogy lejott-e a biztosito anya, bar a dekli pont nem engedi, hogy lejojjon a bordastengelyrol a kislanckerek, legalabbis a legtobb motoron, tehat ezt sem ertenem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134155 üzenetére
Kattogás csak toláskor van! A motor hibátlanul jàr. Ha jár a motor nyilván nem is hallom ha úgy tolom mert nem hangosan kattog (de nyilván akkor is kattog lényeg hogy nem szabadba)
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134157 üzenetére
Érzésre hangra minden oké, kattan ahogy kell, ki is alszik az N, majd kuplung elenged és meg se moccan és le se fullad. Fordulat megy fel de mintha üresben lenne magyarul. Simán felvàltok 5-ig meg vissza de semmi a vàltás hangon érzésen kívül. Tényleg mintha nem lenne rajta a lánc. De nem súrlódik semmi.
Ha leàllítom és úgy tolom akkor kattog valami (akárhányadikban hagytam tudom tolni)
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134159 üzenetére
Hétvégén lekapom a burkolatot
-
bacus
őstag
válasz bigdady #134156 üzenetére
De hogy tudsz itt fórumozni, ahelyett, hogy a motor mellett lennél, vennéd le a kis lánckerék takaró deklit, videóznál, stb?
No kíváncsi vagyok hol a hiba, lehet nincs a kis lánckeréken egy fog se?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #134149 üzenetére
a valamelyik yamaha az pont a fazer szokott lenni, amin így lejön a biztosító lapkán szoktak spórolni tulajok/sufni műhelyek is és simán visszahajtogatják azt, amint már többször leszedtek.
egyelőre én sem tudom elképzelni, hogy pontosan mi hogyan történik bigdaddy-nél (egy videó akár még jól is jöhetne a távgyógyításhoz arról, ahogy álló motorral bekattintja az 1-est, majd el tudja tolni a motorkerékpárt), hátha el tudjuk képzelni mi történik
de az első tipped elég jónak tűnik: az első lánckerék így elég sok embernek le szokott csavarodni és a műanyag takaró miatt így "otthon" nehéz elhagyni. minden esetre azt a műanyag takarót levéve hamar kiderül.
@bigdaddy: esetleg tudsz videót csinálni a váltás + üresben maradásról? (pl gyújtás nélkül, hogy halljuk is a váltó kattanását. eléggé markáns tud lenni egyesbe váltásnál). ez pontosan melyik típus? a korai fz6, ugye? azon tényleg jellemzően lecsavarodik az első lánckerék. érdemes ránézni, amikor legritkábban évente egyszer kitakarítja onnan a dzsuvát az ember
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bigdady #134163 üzenetére
Nem. A betolas nem csinal ilyet. Ez mar reg lejott- ha egyaltalan ez a hiba- csak most jott le a bordastengelyrol, hogy bsztatva lett a motor. Orulj neki, hogy nem 120 nal csinalta, mert akkor a legkisebb, hohy szettori a blokkot, es akkor a testi epsegedrol ne is beszeljunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134164 üzenetére
Most már én is nagyon kiváncsi vagyok akkor
-
duni84
aktív tag
válasz bigdady #134163 üzenetére
akkor 5 perc alatt ki fog derülni, hogy lejött-e az anya és vele a lánckerék még a váltókart sem kell levenni, hogy ki tudd szedni a műanyag fedelet. a betolás nem tudja így "tönkretenni", nekem is volt sokáig, toltam is be elég sokszor sajátot is, másét is
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bigdady #134167 üzenetére
Annyira azert nem bagatel ez sem, mert a bordastengelyt elegge megnyektette, ha anya nelkul mentel ki tudja hany kilometert.
Meg hogy most egy kicsit megdaraltad hogy vegigvaltottad a sebessegeket :D de meg a legjobb forgatokonyv, mivel szemelyi serules nem tortentNem menekülsz a csendőrség elől.
-
LógaGéza
addikt
Ismét lesz a KTM Centrum által szervezett MotoMia - 2022 április 9., szombaton. További infó: https://www.facebook.com/events/238929601693153/
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Topiccsendőr
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #134173 üzenetére
Nagyíts bele az első képbe! Nekem az síknak tűnik. Ott látszódnia kéne a menetnek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #134164 üzenetére
Ugyan, a cagiva-ról is lejött, egy hátsó kerék blokkoláson kívül sokminden nem lett vele. Meg beállt a váltókar teljesen De végül az megoldódott, lazítottunk a láncon kicsit.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #134173 üzenetére
pedig én is úgy látom annak a tengelynek a vége teljesen sima :\
-
gonger
senior tag
Sziasztok.
Ruházat ügyben kérek szépen tanácsot, tapasztalat megosztást.
NC750D-re kellene még kiegészülnöm, nadrág és csizma terén.
Napi 40-50 km-t megyek majd március végétől ősz végéig, munkába. A döglesztő meleg előtt egy Rev’it béléses kabátot nyúzok, nyáron viszont egy Plus Ice kabát van befogva. Magas szárú Forma cipőm van, ami nyáron jó, de ilyen időben azért kell bele a sízokni bőven 😊
Nadrágot és esetleg zártabb rövid szárú csizmát kellene még beszereznem. Ezeket munkába járáshoz legfeljebb csak az átmeneti időszakban használnám, de tréningekre, hétvégi motorozásra viszont nagyon kellene.
Nadrágból olyan verzióra gondolok, ami 4 évszakos és mondjuk 10-12 fokig még a béléssel is használható.
A Plus termékeiből a 40 ezres kategóriáig ebben van best buy? Van olyan egyéb gyártótól gatya, ami jobb ár/értékű?
Vagy inkább a külön téli és külön nyári ruházat a jobb alternatíva ?
Ugyanez a kérdés rövidebb szárú csizmára is. Plus vagy Forma zárt, bőr csizmáival (30-40ezres ársávban) kapcsolatban van valakinek tapasztalata? -
dellfanboy
őstag
válasz gonger #134179 üzenetére
lehet nyalokazni, ilyen olcso alsopolcos (plus) termekekkel, aztan ha veszel egy jo markat spidi/rukka/ akkor rajosz mekkora szopo volt idaig az eleted
ezeket a roman forma csimmakat en a kukaba hajigalnam fuggetlenul attol, hogy volt 1-2 szponzoralt versenyzojuk a gp-ben
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz bigdady #134169 üzenetére
Ez nagy cuminak látszik.
Ha szerencséd van akkor bele nyalta az anyát a menetbe, és azért látszik olyannak, mintha a tengelyen menet sem lenne.
Az anyának eredetileg puhábbnak kellene lennie mint a tengely.
Aztán, hogy idővel ez hogy változott...4évszakos a klímás autó. :d
Pont azt keresed az olcsóbb termékek között amit a drágábbak tudnak. A komfortot. Ezt leginkább a felső árfekvés adja meg.Felpróbáltam olcsóbb nadrágot a W-tech terméke közül. Ment is vissza.
Maradok a protektoroknál, és külön nadrágnál egyenlőre. Még akkor is ha nyűgös a felöltözés. És keresek tovább. Az Adrenalinnal szemezgettem, de bizonytalan, hogy egyáltalán lesz itthon. A lengyelek bent tartják a belső piacon.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
Gondolom az nem kis meló meg egy rakás lóvé. Kuka a motor?
-
bacus
őstag
válasz bigdady #134188 üzenetére
Az az anya nem engedi lejönni a kis lánckereket. Szerintem javítható, egy "arany kezű Gabi bácsit" kell keress a környékeden, aki tud arra a csonkra menetet csinálni, vagy bármilyen, oldható, használható dolgot kitalálni.
36e km van benne, akkor ez már párszor leugrott, az előző tulaj csak visszanyomta, ment tovább, talán akkor tudom így elhinni, hogy ennyire lenyalta a menetet, hogy most már nyomokban sincs.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #134189 üzenetére
Arra a csonkra legfeljebb esztegálni lehetne egy menetet, de ahhoz is ki kell venni. Aztán a fene tudja, hogy van edzve. Sztem a felhegesztés az egyetlen bontás nélküli megoldás. Utána lehet használni a motort és közben alkatrészt vadászni. Ha megvannak a cuccok, akkor le lehet flexelni a varratot (nem baj, ha a tengely is sérül, hiszen annak már úgyis kampeca) és kicserélni a tengelyt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #134189 üzenetére
Nem. Ez, ahogy latom a gyari lanckerek-lanc. A yamaha a 600 asaira is 530 ast rakott, sokat elmennek. Sosem volt ranezve. Ki tudja miota nem volt rajta anya. R6 osnal is talalkoztam ezzel a jelenseggel.
Itt pedig a nyektetes daralta le a menetet. A kislanckerek bordai nyaltak le, amikor vegig volt valtogatva az osszes sebesseg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz bigdady #134183 üzenetére
Beszéltem a Tacsnerrel. Azt mondja, h ezt ő 2 perc alatt javítaná, átfúrná a tengely végét és kapna egy sasszeget.
Nincs mit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
norbert1998
veterán
válasz bigdady #134183 üzenetére
Én lehet a tengely végébe fúrnék egy hatos menetet, valamint egy biztosító lemezt vágnék hozzá, ami a csavarfejet "magába foglalja", és azt a lemezt két négyes csavar húzza fel a lánckerékre, nyílván abba is kell úgy két négyes menet. Így ki se kell venni a tengelyt. Persze jó kérdés, hogy mekkora az a tengely.
A Hondámon hasonló megoldás van, a különbség annyi, hogy ott a lemez nem csavarfejet fixál, hanem abban is bordás lyuk van, amely a bordstengelyre felmegy, azonban fordítani kell rajta egy fél bordányit, és úgy lehet a lánckerékre csavarozni, így nem hagyódik el. Mondjuk nekem csak egy Saeger gyűrű van ott, az én llemezem sincs meg
-
bigdady
nagyúr
válasz norbert1998 #134195 üzenetére
Lehet én is valami ilyesmin gondolkodnék első körben mielőtt szét kéne kapatni a blokkot. Hogy érted két négyes csavar húzza fel a lànckerékre?
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #134194 üzenetére
Ugyanez jutott az en eszembe is :D
-
bigdady
nagyúr
válasz Somatom #134191 üzenetére
Egyébként lehet ez lesz hiszen a tengely így is úgy is kuka és nem gyengítenèm furással
Co-val odahegeszteni és kész az erősebb mint bármelyik csavaros anyás megoldás. Ha meg cserélni kell később bármit akkor úgy is szét kell kapni majd az egész blokkot és cserélni a tengelyt is meg lànckereket is.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz bigdady #134198 üzenetére
Sztem még állványban is nemes feladat lenne annak a tengelynek az átfúrása, nemhogy kézben.
Még valami eszembe jutott. Ráteszel egy olyan bilincset, mint amit a kipuffogóra szoktak. Esetleg megforgatott tengelynél sarokcsiszolóval "esztergálsz" bele egy hornyot, amibe beül a bilincs, hogy semmiképpen se tudjon lecsúszni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs