- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz Geresics #134450 üzenetére
Igen, ezt mondtam is neki, hogy elvárom a jogsi után rögtön menjen el egyre. Tavaly voltam én is és nagyon jó volt...
Xero: megmondom őszintén, fogalmam sincs, hogy az oktatáson ráengedik egy nagyobb motorra. Bár nekem is 600-as van, az nem számít, mert a Bandit legalább 50 kilóval nehezebb mint a z650
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
norbert1998
veterán
válasz Biqci #134452 üzenetére
Egyből talán nem célszerű, kicsit szokja a gépét, a féket, hogy tud elindulni nagy gázzal (kellenek majd ezek az oktatáson, pl kikerülő manővernél ahol én voltam, elég rövid volt a szakasz ahhoz, hogy a végén kért tempót a legbetegebb elindulásokkal sem bírtam megközelíteni sem a 125-össel). Szintúgy a vészfék gyakorlónál.
Amúgy a hondánál miért hvínak mindent CB-nek?
CB a Rebel is, meg az 1000RR is. Közük sincs egymáshoz. Jelentése sincs (most olvastam utána), csak generációjelölés volt, ami catchy lett. Viszont ez már kínosan túl van tolva.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #134453 üzenetére
Csak azért vetődött fel az A2-es z650, mert az is egy nagyon könnyű és kezes motor a kategóriájában. De a 300-as csak könnyebb, ahogy Geresics is írta, jobb a fokozatosság. De eleve egy 500-assal fog tanulni, talán azután a 300 nem lesz visszalépés
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #134453 üzenetére
hat en pedig ugy tudtam a cb=citybike,
elso nagyszerias 750-es 4hengereset hivta igy a honda a 70es evekbol, aztan elkezdte nyomni a kis kobos 4t-ket azsiaba azok is megkaptak mert jol bejaratott brand, aztan ment globalissa
meg ugye mindegyik blokk keresztbe van fuggetlenul h 2 v 4hengers ergo Cross beam[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xero
nagyúr
válasz norbert1998 #134453 üzenetére
Az 1000RR mar CBR. A sima R a CB, es ahogy fentebb is szerepel CB = City Bike eredetileg, de azota a motor konfiguraciot jeloli.
CB - soros
VF - V 4-es
GL - Boxer
stb stb.Valojaban mar szerintem a Honda sem tudja mivan kiindulva a CBR1000RR-R SP-bol. A lenyeg, hogy minel tobb az Rrrr annal jobban meg akar olni.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #134453 üzenetére
"Egyből talán nem célszerű, kicsit szokja a gépét"
Ezzel vitatkoznék! A jó tréningen jelzed az oktatónak, hogy Te tök kezdő vagy, és extra figyelmet fogsz kapni! Ott sokkal gyorsabban, sokkal jobb beidegződésekkel leszel felhomályosítva, mintha "önerőből" nekiálnál gyakorolni! Egyik alap tréningre jött egyszer egy tök kezdő srác, és a nap végére összehasonlíthatatlanul jobb volt!
CB az én fejemben is City Bike (az NC pedig a New Concept)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pakfong
tag
válasz norbert1998 #134453 üzenetére
Állítólag a C(A) széria utáni motorok kapták a cb jelölést. Először '69-ben a cb750, de hogy azóta miért ragadtak le itt, azt szerintem már a Honda se tudja.
What Does Honda’s “CB” Stand For?A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #134458 üzenetére
A z400 is szóba jöhet az Mt-03 mellett, mert ez a két márka ami bejön a fiúnak. A Hondák nem tetszenek neki, nameg mindenképp nakedet akar venni. A Duke, hogy is mondjam... inkább nem. Valamiért, érdekes módon túlreprezentált az eladó motorok között a mobile-n. Csak van valami oka...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
válasz Biqci #134460 üzenetére
Valamiért, érdekes módon túlreprezentált az eladó motorok között a mobile-n. Csak van valami oka...
Az egyik legnagyobb számban eladott motor kb. minden piacon, szóval valahol természetes, hogy használtból is rengeteg van belőle. Plusz valóban van egy kellemes árelőnye minden más kategóriatársával szemben.
Just a simple Lineman...
-
Biqci
aktív tag
válasz Burt1793 #134461 üzenetére
Ez a Huski vonal eddig nem is volt képben, majd továbbítom az infót
És Pfiucska + A Zéé: erre nem is gondoltam. Mondjuk az feltünt, hogy tényleg olcsóbbak, mint a japán társak. Azt gondoltam, hogy valami más van a háttérben ...[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
LógaGéza
addikt
válasz Biqci #134464 üzenetére
Igen, 2019-ben elég jó akcióban volt majdnem egész évben, és akkor több piacon is a legtöbbet eladott motor volt. Én akkor vettem, most ahogy nézem a piacot, többért tudnám eladni, mint amennyiért vettem akkor... Viszont más nem nagyon kapnék érte ebben a kategóriában, szóval marad - majd esetleg ráfizetek az új 790-re
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Biqci
aktív tag
Köszi srácok a hozzászólásokat, de úgy néz ki, a fiam megy a feje után, tehát marad a Kawa Z/ Yamaha Mt vonal...
Akkor tehát inkább lesz kezdésnek a kisebb, 3-400cm³, mint a lefojtott pl. Z650. Majd kiderül, mit talál belőle. Bár ahogy néztem, itt sem sokkal drágábbak az új gépek, mint az 1-2-3 éves használtak..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #134468 üzenetére
Ha így van, akkor viszont marad a használt, mert biztos nem fog annyit várni Hétfőn megy a Bürgerbüroban, leadni a papírokat, hamarosan kezdődik a tanfolyam
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #134470 üzenetére
Ezért kezdünk időben a kereséshez. Bár szerencsére van több olyan kereskedés, olyan 100-200km-es távban, ami garanciával, friss Tüv-el, akár némi felárral házhoz szállítással is kínál gépeket. Most még...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz vlevi #134473 üzenetére
Igaz, ez jó ötlet, megtesszük
fattyu aha, ez kimaradt...
De van még nyugatnémet márka olcsón, ha valakit érdekel (lásd Üvegtigris )"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
norbert1998
veterán
válasz Biqci #134454 üzenetére
Én a tréningre gondoltam, hogy azzal érdemes várni egy keveset a jogsi után szerintem. Geresics: igazad van, én a csoportos tréningből indultam ki, amin én is voltam.
Ha ez most átmeneti motor lesz, akkor is ilyen fiatalt szeretnetek? 3-400 kobcentivel alig 1-3 évet tölthet. Én személy szerint idősebb gépeket néznék, mert így nem a második meg harmadik tulajnak veszed az olcsó, jó motort, drágán.
CB téma:
A forrásom is azt írta, volt a C széria, majd annak utódja félig logikusan CA lett, majd CB. És ez utóbbi annyira az emberek fejébe ivódott, hogy azóta minden CB. Amúgy persze jelentést lehet neki adni ezret. Talán japánul rövidíthető arra is, hogy személyi motorbicikli.
Ahogy Pakfong is mondta. -
d@vee
őstag
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #134476 üzenetére
Ja értem. Bár szerintem a tréning eléggé fontos, mert akar a fiam velem jönni majd a hegyekbe, oda pedig elég fontos egy biztonságos motorkezelés, aminek az alapjait ott lehet igazán megtanulni.
Fiatal pedig azért kell, mert ezekben már van abs, ami nélkül manapság már nem szabad motort venni."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Teasüti
nagyúr
válasz bacus #134446 üzenetére
Attól függ. Motorozni pikk-pakk meg lehet tanulni, ha van hozzá érzék.
A forgalmat már nehezebb kiismerni.
Nekem 17 évesen lett B, majd 23 évesen A - kb. Így elég volt 10 órát motorozni úgy (vagy nemtom mennyi volt a minimum óraszám), hogy előtte még egy robogón sem ültem soha. Igaz nagy bringás voltam, szóval a két keréken természetesebb volt közlekedni, mint lábon.
A forgalmi vezetés az meg kisujj gyakorlat volt már ennyi év vezetés után, a vizsgát kifejezetten élveztem. -
Somatom
veterán
válasz Teasüti #134479 üzenetére
16 évesen én is ezt gondoltam. De, miután egy ugrató utáni földetérésnél kiszakadt a blokk a Simsonból, majd egy siratófalon hanyatt estem egy MZ -vel, átértékeltem a motorozási tudás fogalmát. Az aktuális világbajnok az, aki tud motorozni. Mindenki más csupán lelkes nebuló.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #134481 üzenetére
Itt általában az ember elsősorban a forgalomban való részvételre gondol és a biztonságos eljutásra A-ból B-be. Ami technikai tudás ide nem elég, azt már sportnak, esetleg extrém sportnak hívják, ami egy teljesen más világ. Mellékesen oda általában már amúgy is sporteszközöket használ az ember, nem közlekedési eszközöket: krossz motor vs Simson, rally autó vs Suzuki Swift, enduro hegyikerékpár vs városi kerékpár.
Ez épp olyan dolog, hogy mikor vki előadja mekkora király autóvezető, akkor én rögtön elásítom magam ezen a blődségen.
Nyilván az emberek 99%-a azért hiszi magát királynak, mert gyakran elrúgja a turbó dízel VW kombinak és "sportosan" vezet - ami számomra inkább felelőtlent jelent - és idáig még vmi csoda folytán elkerülte a baj. A hülyéknek áll a szerencse, tartja a mondás. De életében nem csinált még egy kézifékes fordulót aszfalton, életében nem vett még részt vezetéstechnikai tréningen, mint pl. egy Safety Car vagy vmelyik rendőr tréning, esetleg elmenni egy jeges utat szimuláló pályára ahol felrakják a kocsit görgőre és akkor lehet gyakorolni.
Szóval lehetne vitatni mit jelent az, hogy vki tud autózni vagy motorozni.
Autózás is szerintem ott kezdődik, ha vki rallyzik és még jó is benne. Na ő akkor mondhatja, hogy királyul vezet.
Vagy esetleg talán az is jelenthet vmit, hogy foglalkozásszerűen autózom napi 6-8 órákat az elmúlt években városban, illetve most toltam le egy London-Sopron utat egyhuzamban 30 óra alatt balesetmentesen, illetve 17 éves korom óta egyszer nem okoztam még balesetet (33 vagyok épp). Én akkor szarul vezetek, nem? Főleg Schumacherhez képest.Motorosoknál is mit jelent ez? Én úgy értelmezem ezt, hogy ha vki balesetmentesen "szórakozik", az talán tudja mit csinál. Ehhez meg nem is technikai tudásra van leginkább szükség, hanem kitűnő helyzetfelismerésre (situational awareness) és józan ítélőképességre (calculated risks). Az aki óvatlanul hozza magát olyan helyzetbe, hogy szüksége legyen városi forgalomban mondjuk egy off-road tréningre, az vmit rosszul csinál és az én értelmezésem szerint nem jó motoros, még ha meg is fogta a motort.
Én is kezdőként hiába adtam be egy perfekt kikerülési manővert fagyott országúton - 90-ről 60-ra lassítva majd az álló és a szembejövő között mentem el -, ha előtte a reggeli fáradtságtól egyszerűen nem tűnt fel, hogy megáll előttem a kocsisor egy akadály miatt.
Meg is hallhattam volna ott és akkor. Rengeteg videó van a neten, ahol a motorosok nem hogy vészfékezni nem tudnak rendesen, de még egyenesen bele is mennek a kocsi hátuljába.
Most már van annyi gógyi, hogy inkább fel se üljek a motorra, ha vmi nem szupi.Haverom 20 éve motorozik, krosszal kezdte dirt pályán, majd később sport motorozott; nálam nagyobb vaddisznó és technikailag jókora különbség van köztünk. Mégis ő törte el a gerincét a szemem láttára - lement az útról 90-nél, majd birkózott vele a füvön vagy jó 50 métert, majd high side dobta le a keresztbe álló paripa és még 50 métert bucskázott és csúszott a srác vissza az út közepére. Ő ott KO volt. A 650-es Daytona gtk lett - míg én meg biztonságosan jöttem mögötte és volt lélekjelenlétem kikerülni a csúszó roncsot és megállni, majd mentőt hívni. Szóval elég szubjektív témakör ez szerintem, hogy mitől jó motoros vki.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Meghalt az aksi a Strom-ban, így cserére szorul Exide aksit akartam venni, de végül helyben délutánra lenne ugyanannyiért Jász-Plasztik. Remélem nem rontottam el nagyon Az Exide egy boltban lett volna kapható, és kitudja mennyi idő. Arra meg még szállítás is jött volna pluszba.
Ez ugye úgy volt, hogy vittük volna rutinra, de reggel már bikázni kellett, holott előtte hétfőn 120, kedden további 20 km ment bele, gond nélkül, bár mindig is merülékeny volt az aksi. Jóóó, nem baj, talán csak a hideg, a motor is melgebb lesz, stb, tankoljunk. Hát az nem úgy megy, át se akart fordulni már. Benzinkúton kuncsoroghattam bikáért. Rutinon le se mertük állítani, mindössze háromszor, akkor is tolva ndult csak be, hármasban is csúszott a kerék
Szerdán megyek a következő órára, arra kell akksi mindenképp.[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
Voltam ma 6 hetes kontrollon a vállsérülésemmel. Az orvos azt mondta, hogy május elején jön a második műtét, és utána 1 hónappal már egészen jól lesz a vállam (már ha minden jól megy). Lehet, hogy mégsem az egész szezon megy a kukába
Én kérek elnézést!
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #134487 üzenetére
Nekem a JP is bírt 3 évet, utána meg mindegy milyen már nem bízok benne. Igen, hallottam én is történeteket, hogy csak a gyári, mert az 9 évet ment, stb., de szerintem jobb 3 évente új akkut vásárolni negyed áron.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
martonx
veterán
Erről jut eszembe március 16-tal lejárt a műszaki a motoromon. Mivel nem vagyok motorozás képes állapotban, lenne-e itt olyan szegedi / környéki topiklakó, aki vállalná, hogy elviszi a motoromat (2018-as Honda CB650F) műszakiztatni? Mindent leszerveznék természetesen, csak oda kellene vinni, és amikor kész, vissza kellene hozni. Autót tudok vezetni (úgy-ahogy ), szóval a motor nélküli utakban tudnék segíteni, csak maga a motorozás nem megy
Vagy most a covidos veszélyhelyzet miatt még van egy csomó időm pótolni a lejárt múszakit?
Én kérek elnézést!
-
-
-
bigdady
nagyúr
-
bacus
őstag
És most mi biztosítja az anyát letekeredés ellen? A menetrögzítő? Az elég? (csak kérdezem)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- Escape from Tarkov
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Ukrajnai háború
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Milyen autót vegyek?
- Bestbuy játékok
- Autós kamerák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest