- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Nekem mindig a John Deere fűnyíró traktor jut róla eszembe ami a melóhelyen van Különben nem rég kaptam itt meg a magamét, hogy nézegetni veszem vagy használni Viccet félre téve a fekete jobban tetszik, az a lime zöld túl rikító, nekem legalább is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #14750 üzenetére
Most melyikre irtatok, hogy jo? kettot linkeltem. Amugy egymas mellett voltak, mindkettot korbeneztem, karcmentesek.
-
Djuree
félisten
nem rossz darab
kíváncsi vagyok milyen lesz neked az R6 a hornet után
az első link nem jó helyre mutat sztem, a 2.-ra írtam
én is eljátszok a gondolattal majd a fazer után mit veszek (majd csak évek múltán, még mindig szinte csak tanulom a fazert, még sok van ebben a gépben nálam), néha feljön a zzr1400 is, hogy minek azt nem tudom, de mégis baszogat a kisördög talán ez mégsem az a nagyon hasalós gép, meg nagydarab is, de erőnek sincs híján, persze addig még kegyetlen sok tanulás vár rám, de majd egyszer talán...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #14743 üzenetére
kecsón a piros blade, a Jani (asszem így hívják a srácot), ő is mondta, hogy volt olajfogyasztási gondja, aztán gariban javították és azóta megszűnt, de a 2012-es blade-nél pont ez volt amit teljesen kiküszöböltek. szóval ja, honda sem matyóhímzés
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
battlax 03 milyen gumi?
-
Djuree
félisten
lehet jövőre veszek egy bőrruhát. kétrészeset gondoltam. van ilyen magasságra ruha (198cm, de amúgy meg vékony vagyok), vagy csináltatni kéne?
mugenrace-t néztem, 100k-ért vannak.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ALI_G
veterán
válasz Djuree #14758 üzenetére
Van rád is, csak mivel nagyon vékony alkat vagy, lehet a hátsódnál és a hátadnál bő lesz. De fel kell menni a superzone-ba, és végig próbálni. Vannak külön alsó+felső részek, annyi a különbség ezeknél, hogy a cipzár rész általában csak a hátsó részen van. Télen nagyobb akciók is szoktak lenni.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #14762 üzenetére
igen. durván benéztek valamit, elég ciki
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
viszonylag régi fejlesztésű gumi, a bt002-őt váltotta, szerintem kb 2006 környékén..
Mostmár az R10 az új sportgumi a bridgestone-nak, a bt003-at már nem gyártják tudtommal.
Michelin power one-al egyenértékű.
tesztet itt olvashatsz róla..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
.mf
veterán
BT03? Nekem nincs gondom vele, elég jól tapad, eddig még csak ritkán tudtam kihozni a sodrából, akkor is inkább azért, mert még nem volt bemelegedve.
A kopás / fogyás csukló- és stílus-függő is. Pár pályakörrel vettem, azóta beletettem 8-9k km-t, és még mindig van elegendő profilmélység, úgyhogy nálam saccra 10-12k-t bír, ami egyáltalán nem rossz egy ilyen tapadós gumitól.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
A bridgestone slick egesz jo amatoroknek valo gumi. Nagyon nehez szettepni, es kivalo vezethetoseget es jo visszajelzeseket ad. A bt003 palya verziok ennek a guminak feleltek meg nagyjabol. A 003RS az utcai keverek. Annyit meg a bridgestone slickrol, hogy tapadasban nem olyan jo mint a dunlop, es az elso gumival regebben akadtak gondok. Hidegben hajlamos elmenni az eleje mindenfele visszajelzes nelkul. Persze ez azota lehet javult, hiszen a brigdestone is folyamatosan javitgatja a keverekeket.
Emiatt nem egy embert lathattal dunlop elsovel es bridgestone hatsoval menni Ennek az oka az is, hogy hungaroringen, meg euroringen a dunlop hatsokat eleg konnyu szejjel szaggatni, a bridgestonet meg nehez. Valamint a dunlop sokkal dragabb. Ezert raktak hatra a brigdgestonet ami olcso, es birja jol a strapat.
Az uj gumit (R10) nem ismerem. WERA forumot olvasgasd ott van brutalis mennyisegu gumi info.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #14763 üzenetére
Nem hinnem, h benezes. barmi lehet, de benezni ott nem szoktak semmit. Tesztelik a blokkolat nagyon kemenyen a mernokok, nagyon sok ideig. Ez azonnal szemet szurt volna. Ez szimplan szar beszallito, vagy ilyesmi. Vagy sporolas, ami nem jott ossze.
1.2 banditnal is volt ilyen, semmi baja nem volt a blokknak. Aki kerte kicsereltek a lehuzogyurut masmilyenre, aki nem kerte annak ugy maradt. Persze ott nem volt akkora olajfogyasztas, csak befosott azonnal a legtobb tulaj, h csipegeti. Es hiaba van elmondva, h nincs baja.Mivel a motorgyartas nagyon komplex, szerteagazo dolog, ezert ez benne van a plakliban mindig.
Es akkor jonnek a segghulye markahuszarok, h melyik a legiobb motor, a hibak felevel nincsenek tisztaban, meg szart sem ertenek a motorokhoz.. Azon szoktam felrantani magam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #14772 üzenetére
akkor a tqm-nél szívták meg, mert nem tudták kiszűrni a rossz anyaghasználatot/beszállítót. nem az a baj, hogy ilyen van, előfordul, hanem az, hogy az ilyen egyre gyakrabban fordul elő. mindenki k+f költséget vág.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #14775 üzenetére
akkor azt kell majd venni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
KoVee84
senior tag
nyálcsorgatós smiley
-
ALI_G
veterán
Ez lehet origi? [link], valahol fent van, hogy ebben az évben milyen színben dobtak piacra? Fehér felnivel kicsit gáz
90%-os gp211 gumival van, de párszor volt hringen, így a széle viseltesebb persze úgy állítja be mintha tökéletes lenne. Bal oldalt volt valami sérülés a fényezésen amit javítottak, láncot cserélt 15.000-nél ez indokolható?
Akra végcső, adja a gyárit is. Nyár óta árulja.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #14781 üzenetére
A két kérdés, hogy 15.000 km-nél mi indokolja a lánc cserét?
Pályán mennyivel gyorsabban fogy a lánc? -
Topiccsendőr
addikt
Utcan ha nem utod egy r6 lanc elmegy 25 e-t is, mert valami baszottnagyot raknak ra gyarilag.
De ez nem jelent semmit, meg kell nezni a vasat, ez alapjan semmit nem lehet kijelenteni.
Kerdezgetni kell az embert a nezegetes kozben, mi miert volt, eleg jol lejon, h hogy bant vele stb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
guy saját sorozatot kap
csak el ne felejtsem megnézni, be is írom a naptárba...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
Ki gyárt ilyen kipuffot? áállat
-
vendingo
veterán
Én ilyen kipuffot szeretnék, de nem nagyon találtam a neten.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KubanitoS
veterán
Véleményetek szerint létezik az úgynevezett "motorlustulás"? Én hülyeségnek tartom az egészet, csak gondoltam feldobom a labdát. A lényeg: ha a motor időről időre nincs meghajtva maximális, vagy ahhoz közeli fordulatig, akkor később nehezebben fog felpörögni, "ellustul".
A mai modern motoroknak egyébként mennyire "probléma", ha maximális fordulaton vannak hajtva? Elég keresni egy youtube videót, ott is szinte mindig teljesen kiprögetik a gépeket. Nem tudom, hogy csak a videó kedvéért, vagy szimplán mert így is használják a mocikat a mindennapokban.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vendingo
veterán
válasz KubanitoS #14795 üzenetére
Ha ártana neki a max fordulaton való használat, akkor a gyárba visszavennének a max fordulatból, nehogy baj legyen belőle a későbbiekbe.
A lustulás meg szerintem létező dolog. Amikor haverom muterjának a kocsiját hajtottuk, akkor ha rendesen kiforgattuk utána sokkal jobban reagált a gázadásra.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #14795 üzenetére
Regen volt ilyen, az acelperselyes, leghuteses motorok idejeben.
Akkor eleg puha volt ahhoz a hengerfal, hogy egy vall alakuljon ki a hengerben. Ez azert volt rossz hatassal a teljesitmenyre, mert alacsony fordulaton nem megy fel annyira a dugattyu a gyuruvel a hengerben, mint magas fordulaton. Ilyenkor a vall tomitetlenseget okozott a gyurunel.Manapsag a hengerfalbevonatok nem vallasodnak. Ha van valla, az a henger megy a kukaba.
En inkabb azt mondanam, azert karos mondjuk egy sornegy sportmotor alacsony fordulaton hasznalata, mert lerakodasok jelentkezhetnek a szelepeknel, meg a belerakott gyertya sem arra van tervezve, h gyokkettovel forogjon a motor. Mas baja nem lesz. Ellustulni nem fog.
Ketutemnel lehet az, h telemegy a kipufogo koksszal, ez okoz ellustulast, valamivel kesobb tortenik ha uvegeled, de az gyulik a kipufogoban, ami csokkenti a keresztmetszetet.Az uvegelesre visszaterve. Sportmotort ugy kell hasznalni. Aki nem ugy hasznalja, az nem tudom minek vette.
A terheles az, ami a kart okozza a regi es az uj motoroknal is. Ha pl 250 el mesz, akkora a legellenallas, h rendesen paszirozza a dugattyut a hengerfalhoz. Olyankor kapja az ivet. De egyebkent 50-100 al uvegelni megint nem ugyanaz a tema. Nem annyira van forszirozva a blokk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #14796 üzenetére
A fordulat nem mindig egyezik a terhelesmaximummal.
Inkabb a terheles szabja meg, mennyire birja a strapat.A muter kocsinal meg lehet egy millio problema ami miatt jobb lett egy kiforgatas utan, szenzorproblematol kezdve akkuig. De a klasszik regi hit szerinti ellustulas nincs a technologia kulonbsegbol fakadoan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox Series X|S
- Nyomtató topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- BestBuy ruhás topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen