- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Az jó hír, hogy lesz idehaza is teszt, majd jól kinyitom a szemem hátha megpillantom mint múltkor a BMW I8-ast. A többivel sajna nem tudok mit kezdeni. Most, hogy jön a 2. gyerkőc 1héten belül, nem engedhetek meg magamnak új motort és akkor sem sportgépet vennék, mert egyszerűen nem tudok vele bánni(részben fizikai korlátaim miatt).
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #40897 üzenetére
A2vel....csak arra emlekeztem h valami uj jogsival vezetheto. Sorry.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Szerintetek megeri? Most vettem kesztyut itt, es felprobaltam a nacit is de nem hoztam még el. Velemeny?
Már csak két nap...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Outlander
őstag
Most már értem, h miért van ilyen sok "papiros 50-es" a használtautón.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
-
-
pakriksz
őstag
válasz Ferdzsoo #40905 üzenetére
csak külföldön lehet hogy nem jár a rendszám mellé egy rakás állami lehúzás/sarc... Ha jól tudom a járműátírás költségekben is a toppon van magyarország... a drágaságban.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #40910 üzenetére
Szerintem nem mindegyiken van, a régebbiekbe szinte biztosra veszem hogy nem tettek ilyen (akkor még) űrtechnikát, illetve sanszos hogy az olcsóbb gépekhez sem jár. De azt sem tartom kizártnak hogy ez a sportmotorok kiváltsága. Úgy rémlik a Vihar sem állt le mikor elfeküdt.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #40909 üzenetére
Lehet hogy a járműátiratás drágább magyarországon, de azt 1x fizeted ki.
Tudod mennyibe kerül külföldön a teljesítmény/súlyadó kötelező biztosítás amit évente kell fizetned?
Ill. milyen lehúzásról beszélsz? az évi 3000ft teljesítményadóról/kötelező biztosításról??"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
Akkor borulásérzékelő Sportmotorokon tuti van, haver sajnos nemrég tesztelte is de akkor ezek szerint csak azoknál számolnak a gyártók eséssel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
basel00
tag
Hello motoros tesók
Segítség kéne mégpedig van egy Sv 650-s motorom és szeretnék bele olyan izzót venni ami kékes színen világít de ne legyen büntetendő, tudtok ilyenben segíteni mely izzók a jók?
Köszönöm
-
PoLizei
aktív tag
válasz basel00 #40915 üzenetére
Azt is vedd számításba a kékítésnél, hogy a melegebb (sárgább) színű fényszórókat messzebbről ki lehet szúrni nappali fénynél.
A borulásérzékelőről azt olvastam, hogy inkább az injektoros gépekbe építik, mert a karbis úgyis leáll, mikor az úszóházban "elfordul" a benzinszint (ezt most nem tudtam szebben megfogalmazni )
P*L****
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #40918 üzenetére
Nem érzed az ellentmondást? Homasita és "nem gagyi". Autószerelő ismerőseim csak Bóvlimpexnek hívják....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lipton
őstag
Sziasztok!
Szeretnék valamilyen normális motoros ruhát venni. Kabát - nadrág - kesztyű.
A nadrág kifejezetten "motorzáshoz" lenne használva de olyan kabát kellene mellé amit "napi szinten" lehet rendesen használni és akár egy ingre is normálisan fel tudom venni (munkába járás).
CB1000R a motor, nem görnyedős ruha kellene hanem ami valamennyivel "kényelmesebb".
Nem nevetni a leíráson, nincs benne tapasztalatom, most nyáron vettem a motort.köszi
-
pakriksz
őstag
válasz Ferdzsoo #40913 üzenetére
Hát nem tudom te mire számoltad ki, de én egy 10 év körüli ~70 paripás motorra évi 12k-t számoltam teljesítményadóra...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #40925 üzenetére
Alapból nem 70-le-s motorokról beszélgettünk hanem az 50 meg a 125ccm-re reagáltam a hsz-emmel, te nem tudom hogyan jutottál a 70Le-ig? De ezen felül megnyugtatlak hogy külföldön igen majdnem havi 12k és nem pedig évi.
Szóval itthon még nyugodtan csendbenmaradhatunk... nincsen itt semmilyen olyan lehúzás ami másik országban ne lenne, ráadásul sokkal nagyobb mértékben...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
"más jelleggörbe vonatkozik a normális megvilágításban történő színlátásra (fotopikus látás) és más a gyenge megvilágításban történő alaklátásra (szkotopikus látás).
A szem spektrális érzékenységi görbéjének a csúcspontja világosban az 555 nm-es hullámhosszú zöldessárga fényben van, sötétben pedig az 507 nm-es kékes színnél található a csúcspont."Én ezt úgy értelmezem hogy sötétben a kékes előnyösebb. Egyébként nem szeretem a kékes lámpa tuningot.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
polimorf
tag
válasz Ferdzsoo #40928 üzenetére
Bocs, hogy belebrekegek.
Nem tudom más országokban, hogy van de nálunk Szlovákiában csak a kötelező biztosítást kell fizetni, ezen kívül semmi más fizetnivaló nincs.
Az én 650cm3-s 56le gépemre évi 80eurót fizetek kötelező biztosítást, de semmi más nincs.
Se teljesítményadó se súlyadó se más baromság.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #40930 üzenetére
Nézd meg nyugateurópa bármelyik országát és ott sajnos így van ahogy írtam.
Valszeg szlovákok kivételek, emiatt is van itthon nálunk oylan sok SK-s 7-es BMW."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Polemius
aktív tag
Azért, mert az éjjellátók monokróm képet adnak (egyetlen szín árnyalatait), és az emberi szem a zöld szín árnyalatait képes legjobban megkülönböztetni. szerk: megelőztek..
És hogy akkor már ne maradjon ki a vörös szín se: arra meg a legtoleránsabb a szemünk, kevésbé "ég be" a kép a retinánkba, ezért szoktak éjjel bámulandó műszerekbe piros vagy hasonló világítást tenni: ha ránézel, utána meg a sötétbe, kevésbé káprázik a szemed.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Hmmm ez egy állat lesz.. KTM
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #40935 üzenetére
Egy ekkora nagy dög túraenduro kb annyira enduro, mint a Ninjám...
Persze sarkítok, de ezek a 250 kilójukkal üresen, kavicson-sárban helybenelforgó nyomatékukkal, nem igazán terepre valóak. Aszfaltra meg inkább sporttúrát vennék, mert annak jobban fekszik az autópályás utazótempó, aszfaltravalóbb a vázgeometriája, jobb a szélvédelme, stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
Ma megyek a motoromert
Persze az eső az esik...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
canniball
nagyúr
válasz dellfanboy #40938 üzenetére
Azért "useless"-nek nem mondanám őket, akinek számít az üléspozíció annak nyilván jobb választás mint egy sport gép.
Ribi!
Több idom=több szélvédelem.Laraxior!
Itt sem esik, mire odaérsz ott sem fog. Aztán hazafelé óvatosan!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
.mf
veterán
Miről beszélsz? A sporttúra motoroknak nagyobb plexije van, mint a sportmotoroknak, és a többségnek felfelé csavart kilépőéle. Nem kell a tankon feküdni, hogy már egy sportmotor plexije is érjen valamit (ültél-e már valaha sportmotoron?); és nem értem, hogy miért gondolod azt, hogy nem lehet egy sporttúrán behajolni, nekem érdekes módon még tanktáskával is sikerül.
Ellenben a túraendurok enduros méretű gyári plexije az, ami egy-két tenyérnyi, sokan panaszkodtak rá, hogy alig jelent valamit, érdemes nagyobbra cserélni, ha valaki legalább közép-tempós utazót menne.
Amit meg az autópályáról mondasz, nem tudom, voltál-e már valaha többnapos, esetleg többhetes külföldi túrán -- mert akkor nem mondanál ilyeneket. Tudnád, hogy néha nem lehet elkerülni, vagy néha egyszerűbb, ha rossz az alsóbbrendű utak minősége, időre kell szállásra odaérned, szét vagy már fáradva, vagy csak egyszerűen unalmas az adott táj és gyorsan túl akarsz rajta lenni, mert jobb szakaszok várnak.
Másrészt pedig, az autópálya kifejezésen fennakadás helyett értelmezhetted volna úgy, ahogy annak ott a lényege lett volna: tempós haladás, 130-150-180-as utazótempó.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ribi
nagyúr
Nekem kb. fél óra ótópálya után megfájdul a hátam ha be akarok görnyegni a plexi mögé. Mert oda csak görnyedni lehet. 170 fele pedig már kell görnyedni, vagy igencsak cibálja a fejem a szél. 1 szóval sem mondtam, hogy sportmotoron nagyobb a plexi mint bárhol. Azt mondtam, hogy sportmotoron talán be tudsz feküdni a plexi mögé, mert olyan a motor kialakítása. Sport túrán nem nagyon, max begörnyedni tudsz, de attól mint írtam megfájdul a hátam hosszú távon. 100-as tempónál még nem kell görnyedni. Viszont lehet pont a tank táska miatt egyszerűbb is a dolog, mert az legalább megtart, mint 1 kispárna. Voltam több naposon, igaz nem volt benne ótópálya. Túra mocikra szoktak gyártani bazi plexiket, amivel igen jó szélvédelmet lehet elérni. Ott görnyedni sem kell, és kényelmesen tudsz menni. Azért ekkora plexivel gyártják a motort, hogy jól nézzen ki, nem azért hogy jó legyen a védelem. Azért mert így reklámozzák még nem kell ezzel használni.
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem a Vfr-en 180 felett is bőven kényelmes a szélvédelem, pedig ez igazán sporttúta gép. Semmi légörvényem nincs, pedig stock plexi van rajta nem is fogom lecserélni. Autópályán 160-as tempo hosszútávon kényelmes. És igen megint mf kollégával kell egyetértenem nem vagyok speedhuszár de ha van egy célom pl. Alpesi szerpentín és 130km-re van tőle a szállásom akkor igenis az autópályán fogok odáig menni, ott vagyok 1 óra alatt, nem pedig a bundesstrássén, mert mire odaérek lefáradok meg 2,5 óra az út. Én ott akarom élvezni a kanyarokat nem pedig az odaúton elfáradni. Néha igenis nagyon jó az autópálya hogy gyorsan odaérj a célodhoz. A sporttúrán egyáltalán nem kell gugyognod hogy ne szedjen le a szél. Nekem is van még tanktatyóm is. Hozzá sem érek.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Sokat számít mondjuk milyen magas az ember...
Én 182 vagyok mondhatni konfekcióméret. Valszeg ezért nincs bajom egyetlen motorral sem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
Ezek a nagy dögög inkább aszfaltra valóak. Nem mondom,hogy nem lehet elmenni egy laza földes útakra de oda inkább 400-700cm3, pl XT vinnék ki mondjuk. Varával is lehet ilyenre menni. [link] Autópályát idén kb1200km-t láttam. Ne gondold,hogy ilyen vasakkal nem lehet szerpentinezni/kanyargászni lábtartókat koptatni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #40949 üzenetére
Arról meg nem is beszélve hogy amin nem tudsz egyenes háttal ülni az sokaknál ki van lőve, mint nálam is.
Elöbb veszek én is ilyet mint bármi mást amin előrefelé kell dőlni hajolni etc. Próbálgattam idén pár túrasport gépet, és megerősített benne hogy ha lecserélem a burgit vmi hasonló felépítésü üléspoziciójú gépet vegyek, pl DL1000.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen