- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
gp A Bungie alig két hét múlva végre elhozza nekünk a játék következő nagy kiegészítőjét.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
jó lenne, meg az is ha ezek mind jönnének naked kivitelben...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
nyepi
tag
Köszönöm a hsz-eket!
Szerintem jobban járok akkor, ha egy eleve SM-et keresek! Csak találtam egy LC4-et elég jó árban, ami enduro. De azt akkor el is vetem, mert amúgy is szürkeblokkos, de fekete blokkosnak a hengerfeje van rajta, így hogy még enduro is, inkább hagyom! Köszi a segítséget -
dellfanboy
őstag
ezt a témákört már én is bújom egy ideje. mi lenne jobb enduro-t venni és átalakítani sm-é vagy gyári sm-et.
én azt veszem észre, hogy a supermotok mostanság nagy keresletnek örvendenek a használt piacon, ezért amilyen sm-t felraknak a hahu-ra, képesmotorra jó árba hamar elviszik. már két tuti vételről csúsztam le mert lassú voltam. elég idegtépő. enduróból faragni sm-t annyira nem éri meg kívéve ha van egy bontós ismerősőd aki olcsón tud szerezni alkatrészeket, meg aki be szereli...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nyepi
tag
válasz dellfanboy #43453 üzenetére
Ráadásul alig találni SM-et. Most max 3-4 db. van, meg még néhány irreális áron!
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok,
Ahogy nézem senkinek nincs a fórumon Honda Hornet motorja. Megkérdezhetem miért, mert amúgy elég elterjedt motor. Egy ilyen vásárlásán gondolkozom. Tudnátok valami pro, kontrát mondani róla vagy valamim más gépet ebben a kategóriában ami ajánlott? Köszi -
Xaels
félisten
válasz pityaa23 #43456 üzenetére
Egy remek alap motor, de szerintem unalmas is. Ezért van, hogy relatív hamar cserélik. Rutinszerzésre tökéletes, de amikor az érzelmek is a felszínre kerülnek akkor hamar másfelé kacsint az ember.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
-
Xaels
félisten
válasz Grillo #43458 üzenetére
Mondjuk nem csodálom. A HD elég csattogós, nyers motor. Lehet egy japán sportsterutánzattal nem lenne ilyen gondja.
(#43459) pityaa23 haver is 2évet nyúzta az övét. Most Transalpra akarja cserélni. Ütni vágni az első években jó választás, relatív olcsón van hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Arra gondoltam, nem tudom van e értelme, de átmosnám a blokkot ezzel a tisztító olajjal. Csinált már valaki ilyet? Mi a procedúra. Nem egész 2000km múlva olajcsere.
-
Xaels
félisten
válasz pityaa23 #43461 üzenetére
Ha meg van a kereted azért érdemes folyamatosan résen lenni, mert a jobb ajánlatok hamar elkelnek vagy felvásárolják őket. Persze elkapkodni sem szabad.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Archer
őstag
Miért kellene ezekbe több technika? Pont az a lényeg, hogy viszonylag alacsonyan tartsák az árukat. Nyilván lehetne ezekre is tenni fordított tellót, dupla féket előre meg minden ilyen kutyafülét csak akkor még ~egy millióval drágább lenne, így is 2 misi körül mennek ezek a motorok, ki venné meg 3-ért? 3,5 körül vannak a 600-as szupersportok amiken aztán tényleg szinte minden van, ami ma elérhető. Egyedül talán a több térképes ECU, ami eddig az ezresek kiváltsága volt de a 600-as Gixxer meg a 636-os is kapott már ilyet.
SymbianOS: Én biztos nem öntenék ilyen mindenféle trutyikat a motorba. Ha kapott rendszeres olajcserét valami normálisabb olajjal, nem hiszem, hogy nagy gond lenne a blokkban. Meg aki már pucolt valahonnan olajsarat, az tudja, hogy elég ragaszkodó egy valami, egy kis csodaszeres öblögetéstől nem fog az eltűnni, szetszedés meg oldószeres mechanikus tisztítás kell neki amikor már komolyabb lerakódás van. Szóval szerintem ha jó állapotban van a motor, akkor minek, ha meg tisztításra lenne már szükség, akkor úgysem ez fogja megoldani. Meg mivel teljesen nem tudod leengedni az olajat, maradni fog a csodaszerből is a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz Archer #43468 üzenetére
Trutyi lenne amit már többen ajánlottak? Úgy tudom kap egy ilyen lötyit, fel kell melegíteni és le kell engedni (de full nem tudom ami bennem felmerül). Tavasszal ami biztos, hogy más olajat kap mint eddig (castrol). Visszatérek a motul 5100-ra.
Olajcserénél még soha nem volt a csavaron fém por vagy bármilyen más dolog olajon kívül. Leengedéskor mindig megnézem. Illetve 1 órát csöpög a régi és az olajszűrő környékén is szárazra törlöm.A többivel egyet értek. Olajsárral naponta találkozok ipari mennyiségben. Tudom milyen jószág.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #43469 üzenetére
Először ugye az olajszűrőn nyomja át a szivattyú az olajat, elvileg az megfogja a nagyját de ha nagyon eltömődik, nyit benne a bypass szelep (optimális esetben) aztán mehet minden amerre akar.
SymbianOS: Kik ajánlották? Akik látták a motor belsejét előtte/utána állapotban vagy csak úgy "fülre hallották", hogy használt a motornak? Mert szerintem csak az első eset a mérvadó. Amúgy csak paraszti ésszel logikázok, lehet, hogy bizonyos körülmények között a jól megválasztott ilyen cuccnak van értelme. Csak ugye van az a mondás, ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Pocee
senior tag
válasz pityaa23 #43456 üzenetére
volt hornet 600asom 2001-es újan vettük,5 évet 36ezret hajtottam bele.semmiképp nem unalmas,inkább x idő után ha fogékony vagy rá ki tudod nőni a teljesítményét,de hozzáteszem,hogy most cb1000r van és nagyon keményen kell húzni hogy elhagyja a 600ast,szóval hidd el hogy nem unalmas,baja soha nem volt a kopó dolgokat leszámítva,nekem puhának tűnt az eleje ezért kapott egy progressive szettet,de az sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket,de jobb lett kicsivel.ha kérdésed van szívesen válaszolok.
Mr.Brightside
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43456 üzenetére
Én azt kérdezném meg hogy mire használnád elsősorban?
Városban melóbajáráshoz? Országúton? Hol használnád inkább? Vagy túrázni szeretnél vele?
Esetleg 2 személlyel? Azért vennéd mert optikailag tetszik?
Ezekután sokkal jobban tudunk segíteni...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Czimby
addikt
válasz Kolondrum #43463 üzenetére
Nem szabad, mert nem fog teljesen eltávozni a blokkból a mosó amikor leengeded!
Inkább vegyél még egy cserére való kevésbé minőségi olajat amit 500-1000km mulva leengedsz majd, ugymond azzal kimosva.
De igazából, ha jó minőségű olajat használsz rendszeresen cserélve, nincs mosásra szükség.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
[link] Hm. 3:00-tól 10-ig bezárólag érzem, hogy
felrúgnám.Ez erős volt.[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz Kolondrum #43481 üzenetére
Castrolból meg motulból is van ám sok fajta....
Motul 5100 10e körül megkapod a 4L-t szerintem ennyit megérdemel a moci.
A motoralkatrészek.eu-t tudom ajánlani elég jó áron van náluk minden.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
pityaa23
senior tag
válasz Ferdzsoo #43476 üzenetére
Szia!
Elsősorban kikapcsolódásnak kell, az, hogy ehhez országút, autópálya, vagy szerpentin kell még nem tudom, de nem vadállatként szeretnék száguldozni, csak vigyen a gép amerre mennék éppen. Melóba járni nem ezzel fogok. 2 személyben abszolút nem gondolkozom, első motor, amíg nem kezelem rutinból, addig nem merek felültetni senkit mögém. Optikailag viszont bejön nagyon, de nyitott vagyok mindenre, ha a válaszaim alapján ajánlatok párat. Nagyon bejönnek a VFR-ek, de azt kezdetnek nem mernék. Azt is vegyétek figyelembe, hogy "ezzel" a motorral fogok vizsgázni, régebben itt beszéltük is, de a 30 éves motortól elment a kedvem. Mintha moszkviccsal kéne tanulnod vezetni manapság. Valakinek megy, engem felidegesített nagyon. 168 centi vagyok, ha ez számít, egy nagy vason eltűnök. Keret mondjuk 800 körül van de jó lenne ha minden hercehurcával beleférne ennyibe. Inkább kevesebben gondolkozom.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43484 üzenetére
Nah értelek.
Nem akarlak elkeseríteni de ha 800 a keret rá akkor olyan 600 körül nézhetsz motort, de inkább 550.
A többi elmegy a részletekre (bukó, ruha, védőfelszerelés, motorátiratás, olajcsere, légszűrőcsere legalább)
Amiket leírtál azalapján egy hornet szerintem teljesen nyerő, van benne annyi erő hogy ne und meg 1-2 év alatt, ahogy elnézem ilyen 2000-es évjárat körül lehet is kapni. Szerintem hasznos dolog a fejidom, van belőle fejidomos is esetleg nézegetheted azokat is. Különben számítanod kell rá hogy 120 felett izomból kell tartanod magad a menetszéllel szemben.
Nekem az első álmom mindig egy hornet volt, de aztán cbf-lett belőle, utána pedig rájöttem hogy mi is kell nekem igazán. Ezt csak akkor fogod megtudni ha már ültél egykét motoron, és nem 2 perc erejéig.
Vfr-től nem kell azért félned mert 20-30 pacival több, annyira nem lehet azt érezni, de a vfr egy túrásabb motor minden szempontból. Én aztmondom sornégy haccá, é lehet gyakorolni, egy hornet jó választás kezdetnek...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
pityaa23
senior tag
válasz Ferdzsoo #43488 üzenetére
Ruházat megvan már majdnem. Caberg bukó, Sidi csizma, FF térdvédő. Shox textil ruházat, (mert sajnos a komolyabbak nem jönnek rám). Alacsony széles vállú-derekú vagyok. Kesztyűt kell még vennem valamit, mert van egy de az protektorszegény, meg elsőkörben gondolkozom egy ff hátprotektoron. A 800-at csak a motorra és a megvásárlásra, hazahozásra, egyéb költségekre mondtam. Motor nélkül is drága ez a hobbi Nekem tetszik az első idomos hornet is, meg még olcsóbb is majdnem, csak ilyenkor elgondolkozom, hogy ha el akarom adni, lesz-e rá vevő.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #43489 üzenetére
Akkor az úgy már elég jó. Szerintem kár azon rágódni hogyha majd el akarom adni mi lesz, még meg se vetted. 800-ért elégjó gépeket lehet már kapni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Megyek egy karikát éjjel, ki tart velem?
-
.mf
veterán
válasz Czimby #43491 üzenetére
"Az teljesen jó, van amelyik új korában megeszik annyit."
Akkor annál gondok vannak
Hallom néha, hogy ez-az csipeget, néhány egészen vedeli az olajat, fura, mert az enyém meg nem, pedig 2001 ZX6R, 76k km, időnként pályán is van. 4,5 szezon és 38k km alatt idén evett először, 0.5~1 dl-t 5-6000 km alatt. 12k-s csereperiódus, 6-8k között cserélem használat függvényében.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Czimby
addikt
Pont ahogy előttem is irták, a levegős es a boxer motorok is hajlamosak kis olajfogyasztásra akkor is ha hibátlanok. Ismeretségi körben volt Fz6 ami szalonból ujonnan került ki, rendesen be lett járatva, mégis megette a fél litert egy periódus alatt.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
polimorf
tag
B.Ú.É.K. Mindenkinek!
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen