- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #43250 üzenetére
Felmásztam rá én is tavasszal. Nekem kicsit magas volt, de egyszerűen nem bírtam neki ellenállni. Mondjuk ha lenne 10millám akkor már nem szériamotorban gondolkodnék
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
Hétfőn a benzint megint megvágják 7 forintal. durva...
Tutti ilyenkor esik a benzin ára amikor nem lehet motorozni...
Annyit mennék azt se tudnám már merre menjek...
Csak húzza ki jövő szeptemberig. Legalább egy olcsóbb nyarunk legyen."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Laraxior
titán
válasz Ferdzsoo #43253 üzenetére
Hetfon? Szerdan es penteken szokott valtozni... Most sem talaltam erre utalo irast. Majd szerdan fog esni.
Amugy venni kell 100-200litert ha emelkedni kezd es le van tudva. Garazsban elall honapokig. En is azt csinalom, mar szereztem be egy csomo 25literes kannat[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Outlander
őstag
Meg télen.
Sablon szöveg..
Nyáron a sok kirándulás miatt, télen meg mert sokat eszik a szivató és az is autozik most, aki eddig biciklizett vagy sétált.
Mindig ezek a sablon szövegek vannak...Illetve én emlékszem mikor 240 ft ok voltak és benne volt a hírekben valami debil aki mondta ha 300 fölé megy, akkor lerakja az autót, pedig nem rég közelebb volt az 500 hoz mint a 400 hez.
Most ez van, hogy Hofit idézzem töltsétek meg a kádat benzinnel, csak anyós nehogy leengedje, inkább gyujtson rá.Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Xaels
félisten
válasz Ferdzsoo #43253 üzenetére
Nyárig eláll a benzin csak a megfelelő tárolásról kell gondoskodni. Ma is nagyon jó idő volt, csak a szél volt kicsit kellemetlen.
(#43257) Mosquito34: az üzemanyag világpiaci ára esik drasztikusan, elvileg az máshol is így kellene jelentkezzen.
(#43259) kcsa: nekem egyik sisakomon sincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
Ma olyan szépen sütött a nap, hogy nem bírtam ki és elővettem a gépet egy karikára
Már elvonási tüneteim voltak, ezért most ez a rövid 60km is olyan jólesett, totál élveztem minden percét
Persze nem volt nyári meleg, de felöltöztem és egyáltalán nem fáztam.
Jó lenne ha még a tél folyamán lenne pár ilyen motorozható nap.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
Hát, a Nitro amit haver használ azon van, de a Shark gyorskioldós amivel nem nagyon tudok mit kezdeni. Mondjuk egyébként sem szívesen hagyom kint a sisakom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
Nálam szokott lenni lánc. Azzal összekötük két motort, és közben ruhaszárítókötélnek is jó. Felfér rá 2 kabát, néhány sisak
-
Xaels
félisten
[link] tőkéletes cucc lenne munkába járni, de amennyit írnak árnak azért már inkább normális motort vennék.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43246 üzenetére
Amit én tapasztaltam: a dupla tárcsa elől, valami jobb betétekkel, 4 dugós nyergekkel, jó pumpával meg jó gumival olyat tud lassítani, hogy a szemem kidülled. Az előző motoromon az egy tárcsa meg a két dugattyú ahhoz a kisebb súlyhoz nem volt kevés de azért bőven nem olyan harapós. Meg ugye a "balansz" miatt sem árt a dupla tárcsa elől, ne csak az egyik oldalról fékeződjön a motor. Mondjuk ezeknek a chopper vagy cruiser vagy nem tudom mi a megnevezésük motoroknak teljesen más a súlyelosztásuk, mint egy könnyű sportmotornak, hátra nagyobb tömeg jut, nem véletlenül nem hurka 220-as tárcsa van többnyire hátul mint a sportgépeken.
Xaels: elég távol állnak tőlem ezek a motorok csak azt látom, hogy ezekre is már lassan mindent felszerelnek amit a raktárban találnak, eléggé eltávolodott az eredeti koncepciótól.
Egyszer egy eredeti első évekből való Goldwinget láttam (tudom az más kategória), az valami gyönyörű egy szerkezet, az újak meg mint valami piaci három pálcás transformers játék. Persze tudom ez szubjektív.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #43257 üzenetére
Ausztriában is ugyanúgy esik, hétről hétre...
Most 1.180 körül jár ami persze még drágább mint otthon, de 1.412-ről indultunk. Van olyan kút ahol a dieselt 0.999-ért adják.
Ez a komoly. Itt mindig is olcsóbb volt a diesel.
A benzin ára sokkal jobban függ a finomított term. Tőzsdei árától, mint a kőolajétól. A benzin a héten is 8%ot esett míg az olaj nem esett tovább. Emiatt lesz megint csökkentés.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #43269 üzenetére
Jajám, úgyhogy mindenképpen ugorjatok be ha erre jártok!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz Archer #43266 üzenetére
Nekem is ez a bajom. Teleaggatják őket minden vacakkal meg műanyag dísszel. A Yamahánál például a Dragstar óta nem volt olyan cruiser a Roadstar Warriort leszámítva amire felkaptam volna a fejem. A Honda a VT1300-al pár éve csinált olyat ami tetszetős lett, de 1000ccm alatt ott sem történt csoda. Nem mondom, hogy nem kell a technikai fejlődés, de ez az irány amit vettek számomra kiábrándító, legalább is a japánok. A Triumph-ban egyelőre még nem csalódtam, bár ők meg árban nekem még elérhetetlenek.
A régi Dragstarok, Shadowok meg Intruderek nem véletlenül tartják olyan jól az árukat.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DonThomasino
veterán
Egy shoei sisakról hogy lehet megtudni mikor gyártották?
Dobozán nincs rajta?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
pakriksz
őstag
válasz Archer #43266 üzenetére
valószínűleg 1 tárcsa is megteszi ugyan ezt, mert a szűk keresztmetszet nem a fék ereje szokott lenni, hanem a kerék tapadása.
Versenygépnél persze jó ha 2 van, mert 1 helyett 2 tárcsán oszlik el az energia, de nem hiszem hogy utcán 1 tárcsával bárkinek is kéne túlmelegedéstől tartania
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Xaels
félisten
válasz pakriksz #43273 üzenetére
Azért nem mindegy utcán sem, hogy mennyire kell húzni azt a fékkart. Persze el lehet közlekedni 1 tárcsával, de egy 1300ccm-es majd 300kg-os gépnél ne ezen spóroljanak.
[link] ha meg már ennyire custom, meg minden akkor a hátsó lengőkaron is dolgozhattak volna. Meg a kipufogó festésen kívül a kiömlőket elrejthették volna [link]
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pakriksz
őstag
válasz dellfanboy #43277 üzenetére
az alatt nem melegszik fel számottevően a tárcsa, ahhoz jópárszor kéne ekkorát lassítani pár percen belül... Majd egyszer kipróbálom, gyanítom hogy simán meg tudom majd fogni a tárcsát szabad kézzel, annyira nem melegszik fel.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43273 üzenetére
Számításokat, adatokat nem tudok erre vonatkozóan de biztos, hogy nem dísznek teszik rá a második tárcsát előre. Nyilván sok mindentől függ de pusztán elméleti síkon ugyanakkora fékerő eléréséhez két tárcsánál ha nem is fele, de jóval kisebb erőkifejtés szükséges a vezető részéről ("2 ujjas fék"). Szerintem a sok csilli-villi sz@ron lehet spórolni egy motor tervezésekor de pont a fék az, amin nem kellene.
Másrészről ha van az embernek egy kis plussz pénze, amit a motorra szeretne költeni, százszor inkább a fékrendszer fejlesztésére költse először (fém fékcsövek, jobb betétek esetleg egy jobb főfékhenger) mint mondjuk hangos kipufogóra.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
pakriksz
őstag
válasz Archer #43279 üzenetére
Nem dísznek, versenyzésre (na megy így többet lehet kérni a motorért, és cserénél 1 helyett 2 tárcsát kell venni). Nem érzem hogy egy 2 újjas fék miért lenne olyan jó. A nem 2 újjasnál sem kell olyan nagy erőt kifejteni, és kisebb is az esély hogy egy váratlan pillanatban egy véletlen kis újjmozdulatra fejreállsz...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz pakriksz #43280 üzenetére
aminek tényleg van értelme utcán az az ABS.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43280 üzenetére
Van is ilyen irányú tapasztalatod vagy csak úgy gondolomra írod? Ennyi erővel egy féktárcsa sem kell , úgy még olcsóbb lesz, elég elől-hátul a dobfék, ott csak fékpofát kell cserélni. Hogy miért jó egy "2 ujjas" fék? Egyszer próbálj ki egy olyat, szerintem meg fogod érteni. "egy véletlen kis újjmozdulatra fejreállsz" - azért nem úgy van, hogy van a blokkolt kerék meg a nulla fékerő és közötte semmi, ez is mint minden más, tanulás/gyakorlás kérdése.
Az ABS-ben viszont egyet értünk, kétség kívül jó találmány.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz pakriksz #43280 üzenetére
Hát próbáld ki előbb. A Viragon egytárcsás fékem volt. Meg lehetett vele állni, de azért keményen kellett húzni egy erősebb fékezésnél. Ez hosszútávon, vagy sok fékezésnél azért nem kellemes meg fárasztó. Most a Varjún dupla tárcsa van, nem állok vele fejre de sokkal finomabb a fék kezelése, ha meg kell beleállok az aszfaltba.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Pocee
senior tag
tuti Dexar az,csak van egy másik regje
Mr.Brightside
-
Xaels
félisten
[link] nekem valahogy még mindig egy régi körlámpás verzió kellene.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DonThomasino
veterán
-
Xaels
félisten
Nekem mindig tetszett. A Rocketnél is meg a Thunderbirdnél is bejön ez a dupla karika. Gondolkozom is rajta, hogy az enyémet is megcsináljam majd olyanra.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
-
pakriksz
őstag
kipróbáltam, 1 tárcsás fékem van, nem igazán kell erősen húzni, ha erősen húznám simán fejreállnék vele
Sokat nem fékezek, annyiszor nem kell megállni, hegyről lefelé meg elég a motorfék.@Archer: tudod miért tűnt el a dobfék? Nem azért mert gyengébb, hanem azért mert zárt, és könnyebben túlmelegszik...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43293 üzenetére
Azért, mert jöttek a 100 ló feletti gépek, oda már kellett a fékerő rendesen, dobféknél meg ehhez a méretet, ezáltal a tömeget kellet (volna) növelni, ezzel nőtt a rugózatlan tömeg is, emellett a tárcsaféknek jobb az öntisztulása, gyorsabban hűl (fúrt meg hullámos tárcsák elvileg még hatékonyabban). Egyszerűen eljárt felette az idő ilyen teljesítménytartományokban.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #43293 üzenetére
Akkor most húzz be egy dupla 320-as brembót és akkor rájössz mennyire nem fog a tiéd.
Még dupla tárcsák között is óriási különbség van. Miután a CBF-ről átültem a vifferre, igencsak néztem nagyokat mekkora különbség van a két fék között. Pedig mindkettő duplatárcsás nissin. Szóval még a márka is ugyanaz. Csak az egyik 8 dugattyús és kisebb kerületű, míg a másik 12 dugattyús 320-as. Van különbség nemkicsi. Pedig a másodiknak jó 50kg-al többet kell mefgognia..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
Unalmas már ez a fék story..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #43298 üzenetére
Szerintem a Triumph Thruxton szebb. Leginkább a kipu amit nem szeretek a W800-on vagy a Bonneville-n.
De a Bonneville is egy nagyon jó Café alap egyébként. Ez is egy gyönyörű motor [link]
(#43297) Mosquito34 akkor dobj be valami témát. Most sokan letették már a gépet, nincs annyi téma.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pakriksz
őstag
válasz Ferdzsoo #43296 üzenetére
de én nem fejreállni akarok hanem fékezni a gumi tapadásánál úgy sem lesz nagyobb fékerőd, és úgy is mindig az a szűk keresztmetszet. Egyébként ER-5 -van. Amúgy én úgy tudtam hogy nem a lóerőktől függ a fékerő szükségessége, mert általában nem full gázzal fékezünk, hanem inkább a tömegtől és a sebességtől
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen