- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #67401 üzenetére
Nekem a 20 ezres nemsokára esedékes. Azt se felejstük ki, hogy japánra 6E-ként, míg erre 10E-ként van előírva szervíz. Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy drágább.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #67401 üzenetére
Persze.
Amúgy is drágább lesz, bármit is veszek, mert többet szertnék 35 kW-nál (biztosítás, telj. adó...).bob.zxr: Az X-nél 12000-enként írta a manual. De egy évben úgyis csak 6-7000-et megyek, szóval...
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #67391 üzenetére
En dunaujvarosi vagyok. Ki ez az EKO?
Nekem most volt szezon felkesziton a motor es egyben a 24000-es szervizen. Erre benyogte a csavo amikor vegzett mindennel, hogy 100k lesz. Hat egybol leultem a szekre Tehat ha ismersz valami jo szervizt itt Dunaujvarosban akkor azt szivesen vennem, mert ez az osszeg most nagyon fajt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mrhero
tag
válasz Shad0w #67399 üzenetére
bocsesz, válasz gombbal írtam az előző két hszemet is. Csodálkoztam is, hogy referencia nélkül jelent meg. Valószínűleg az kavart be, hogy az elküldés előtt megnyitottam új ablakban a fórumot
Tényleg soha nem cseréltem még, néhányszor láttam frissen kicsomagolt láncot és úgy rémlik, hogy fémtiszta volt és nem volt semmivel kezelve gyárilag. Legalábbis látszólag nem. Azt hittem csere után rögtön kezelni is kell, akkor nem szóltam.
-
tboldi
nagyúr
(#67410) Somatom: 20 évesen? Csak mert én annyi vagyok.
szerk.: Válasz akart lenni, félrenyomtam.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz -Mosquito- #67412 üzenetére
Nem. Hobbijármű kategória, egyesületen keresztül megkötve.
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #67397 üzenetére
Drága a márkaszervíz, például Eko-hoz, vagy a dunakeszin található Veres Pistihez, vagy a gödöllői Surihoz képest.. Írta boldi, hogy egy éves szervízre 50.000Ft-ot mondtak neki a Győri szalonban, én meg irtam, hogy az első szervíz után nem kötelező oda járni, van ennél olcsóbb de legalább annyira megbízható megoldás.
De nem is csak ez a lényeg.
Én pl.dunaújvárosba nem csak az árak miatt járok, (hiszen pl. nekem a wallis közelebbi és kényelmesebb is lenne) de eko alapvetően egy nagyon szimpatikus, lelkiismeretes szerelő, volt hogy ő beszélt le a drágább megoldásról észérvekkel, eddig mindent megoldott a gépemen, úgyhogy teljes bizalom alakult ki bennem az irányába. Bármikor valami kisebb nagyobb kérdésem vagy gondom volt, mindig nagyon segítőkész volt hosszasan telefonon is. Ha csak épp arra gurultam és volt valami kérdésem, egyből felállt a gép mellől amit csinált, és már nyakig benne is volt az enyémben. Addig nem nyugodott, amig nem találta meg a megoldást, többször, pl. vásárláskor is teljesen ingyenesen átnézte, megvizsgálta nekem a masinát. Sőt, egy nála szervizelt 1200GS-t is lekérdeztem, egyből mondta, hogy mikor és mit csinált rajta, és hogy szerinte meg szabad-e venni a gépet. Na a fent említettek egy márkaszerviznél nem igazán lehetségesek, szerintem. Szóval nem csak az ár miatt mondom, hogy van más megoldás mint a márkaszervíz.. A Veres Pisti hasonlóan szimpatikus srác, szóval ha valami apróbb dolog lesz akkor hozzá fogok elgurulni, de én a fentiek miatt 10ezrenként mindig gurulni fogok egyet dunaújvárosba.A FullGas amúgy egy nagyon komoly hely, tele van jó szerelőkkel, és nem is szeretnék nekik ellenreklámot csinálni, de a BMW-kkel foglalkozó Gáborról eléggé felemás kép van bennem, kicsit flegmán áll az ügyfelekhez, szerintem.
Amúgy mindenkinek szive joga ott szervízeltetni ahol akar, ha valaki a 3-4M gépét is a márkaszerviznél olcsóbb, de megbízható, értő kezek közé viszi, azt én teljesen meg tudom érteni. Persze jó lenne olyan országban élni, ahol egy új motort 2-3 havi fizuból meg lehet venni, de Magyarországon azért inkább jellemzően évekig spórolunk rá. És ha 50-100e ft ha zsebben marad 1-2 szervíz után akkor az azért a legtöbbünket örömmel tud eltölteni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Something_ #67406 üzenetére
Olaj+szuro, szelephezag vizsgalat, elso teleszkop beallitasa, elso kerek centirozasa, fekfolyadek csere es lanc illetve lanckerekek csereje. Legalabbis azt mondta ezeket csinalta
Bogyo akkor oda en nem viszem a Suzukimat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kroni1
veterán
válasz zeon.hu #67416 üzenetére
Nem egy szofisztikált megoldás a tesco szatyor, de tény hogy életmentő tud lenni! Már majdnem megfagyott a lábam egy komolyabb hideg esős túrán az alpokban, de itt felkaptam a szatyit és rohadt jól működött, teljesen megváltoztatta a komfortérzetemet!
Doki16: Hát nem tom milyen motorod van, de ha tényleg megcsinált mindent a leírtakból és ő vett hozzá mindent, akkor a 100e Ft nem is nagy összeg! A láncszett csere nekem pl. a 600-as Fazeren csak maga 50-60ezer körül volt szereléssel..
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz tboldi #67408 üzenetére
Csornán tudok neked ajánlani egy arcot! Haverom oda hordja a gépét! A garis szervizek után én is oda fogom vinni! Árai normálisak és érti a dolgát!
Hivatalosan űzi a dolgot! Pecsétel is!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kroni1 #67414 üzenetére
Ez egy prémium márka prémium árakkal. Köszi az infót ismerem Eko-t. Amúgy Walishoz képest kb -10-15%-al olcsóbb. Kérdezd Eko-t a nagyon komoly FullGasról. Walisban meg olyan értékesítő van, hogy az agyad eldobod. Arra szerettem volna rávilágitani, hogy ha ennyiért (3-4M,vagy drágábban) vesz motort valaki akkor ne otthon szerelgesse már - szerintem-. Miközben elvárja az ember mástól ennyi pénzért, hogy ha használt gépet vesz az legyen sérülés,esés mentes, vezetett szervizkönyves, jól felszerelt gondos gazdajú használt motort legyen. De, mindenki úgy csinálja ahogy neki tetszik,ennyi.
zeon.hu
Ugye csak viccelsz..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #67423 üzenetére
Tudom, hogy te ismered, csak leírtam, hogy más is megértse hogy én pl. miért járok hozzá.
A fullGas-ról másnak is van kevésbé pozitiv véleménye? Jaj de jó, már azt hittem én vagyok a hülye! Mondjuk én az említett illetőt kivéve más szerelőről nem tudok nyilatkozni, ezért nem is akartam általánosítani, de volt még egy sztorim: Srác nézegetett egy nagyobb (nem emléxem mi volt de valami sportosabb túramotor) gépet náluk, az eladó meg osztotta neki az észt "ezzel sportmotorokat lehet alázni!" Lehet, hogy nem érek fel arra a szintre ahol az újgazdag-elit-felsőtízezer tagjainak egy motorkerékpárral szemben támasztott elvárásait megérthetném, de rohadjak meg, én nem azért venném, hogy alázzak vele, hanem hogy jól érezzem magam rajta. Persze a Wallis-os eladóról is olvastam a másik fórumon, sokaknak volt vele kalandja, de én eddig ott szerencsére csak a normálisabbakkal beszéltem.
Az a minusz 10-15% amúgy alapesetben lehet hogy igaz, de nálam több esetben inkább a 30-40%-hoz volt közelebb.. Nyilván egy olajat, fékfolyadékot ő sem tud féláron megvenni, de wallisban azért vannak nagyon földtől elrugaszkodott árak, havernak mikor megállt alatta a 1150GS a wallisban 300ezret mondtak, na az végül nem a wallisnál kicsit olcsóbban, konkrétan 70ezerből kijött..
Én sem azt mondtam, hogy a legolcsóbb kutyaütőnél vagy otthon legyen szerelve a 4 millás motor, csak azt hogy van megbízható de olcsóbb út is mint a márkaszervízek. Amúgy az indexes fórumban ki volt tárgyalva ez a szerelés dolog is. Nyilván én sem ajánlom annak aki nem ért hozzá, de megfelelő segítséggel, háttérrel az alap dolgokat még izgalmas is lehet magadnak csinálni, ha van hozzá némi affinitás, jobban megismered a motorodat és a szerelés öröme is sokat hozzá tud tenni a motor-ember kapcsolathoz. Én nagyon szerettem a Fazerben, hogy az évek alatt ahogy kiismertem már végül szét tudtam kapni se-perc alatt. A fékbetétek, szűrők, gyertya, olajcsere stb. nem vészes dolgok szerintem. Ugyanakkor egy túrán lerohadásnál sem hátrány ha az ember tisztában van vele, hogy mit hol/hogyan kell cserélni, és nem kell rögtön szerelőt hívnia..
Aki meg olyan motort keres ami "sérülés,esés mentes, vezetett szervizkönyves, jól felszerelt" - az vegyen új motort, de én valahogy mindig a tíz évnél idősebbekre gerjedek! Amikor megvettem a GS-t úgy kalkuláltam, hogy legalább 2-300e Ft maradjon a zsebemben, amit még gond nélkül ki tudok majd adni, mert annyit még tuti kell rá költeni, hogy rendesen gatyába rázzam, de szerencsém volt, és nem kellett.
[ Szerkesztve ]
-
-
#79335424
törölt tag
Nálunk a bütykölés több generációs, családi hagyomány. A legtöbbet nagyapámtól tanultam, akinek megszámolni se tudnám, hogy hány szakmája volt. Még élt az öreg, amikor HD -m lett. Panaszkodtam neki, hogy kell kerítenem egy collos menetfúró triót. Benyúlt az egyik "csodafiókjába" és elővett egy megfelelő méretűt. Leesett az állam. Kérdeztem, hogy honnan van neki ilyenje? Azt felelte, hogy abból az időből, amikor még Magyarországon a coll volt a szabvány. Jó érzés olyan szerszámokkal dolgozni, amik egyben emlékek is, hiszen öregebbek, mint az apám.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz -Mosquito- #67423 üzenetére
Nem
Próbáltam csizmára húzható kamáslit, hasznos, de zavart a váltásban és fékezésben.#?*@&!
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #67426 üzenetére
Igen nekem is van pl. olyan fúrókészletem, satum, stb. amit még nagyapámtól örököltem, ezek a legkedvesebb szerszámaim.
zeon.hu: Én az első túrámon rutintalan motorosként indulva kellett, hogy szatyrozzak, de ott megfogadtam, hogy veszek egy normális csizmát. Azóta van vízálló csizmám, ami már 6-7 éves, de a legdurvább egész napos esőket még mindig bírja, úgyhogy többé már nem kell kamáslival szenvednem..
[ Szerkesztve ]
-
Trub
tag
Gyors kérdés. Feljöttem pestre a cb400assal, ugye pirosnál sokat kell álni, vízhőfok ment fel, de a ventillátor nem indult el. A képen a mutató még a piros előtt a fehéren állt. Igazából még 1x sem láttam menni a ventit. Inkább félreáltam hagytam kicsit pihenni.
Ez még belefér? Egyáltalán mikor kéne a ventinek indulni? Megijedtem nehogy megfőzzem.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Valószínű akkor indulnak be a ventik, ha beleér a pirosba, bőven határ alatt volt még ezek szerint a vízhőfok, de ez érthető is, május van.. majd júliusban biztosan el fognak indulni, ha beleér a pirosba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Trub
tag
válasz runner 125 #67431 üzenetére
Igen, így van. Gyorsan beugrottam a Karasnába és kipróbáltuk. Fújták hőlégfúvóval és pörgették.
Bőven a pirosban kapcsol be.
-
canniball
nagyúr
Én úgy tudom (aztán lehet rosszul), hogy ez nem a gyártás helyétől függ, hanem attól milyen blokk van a gépben.
Ami a hűtőventit illeti: nálam is csak 100°C fölött (2-4-5 fokkal, már nem emlékszem pontosan) kapcsol be.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
creation
senior tag
Szervusztok,
Első sárvédő készítő jómunkásembert vadászok. A motorom első tulaja fogott a járművel egy őzet, így az megette a gyári sárvédőt, majd a kis VTR250-re ráapplikáltak egy CB500-ról való sárvédőt, de mivel az szélesebb volt, így vagdosták, forrasztották meg minden, aminek az az eredménye, hogy szörnyűen áll és szét van repedezve rajta a festés...
Szóval kellene valaki aki gyárt rá valami értelmeset, mert hamarosan eladóvá válik a vas s jó lenne ha nem sárvédő nélkül kellene ezt tenni (műszakin + eredetvizsgán nehéz megmagyarázni, hogy miért nincs rajta).
Köszönöm segítségeteket előre is...
(Igen google-ön kerestem már, de valamiért a 40-80eHUF közötti díjat sokallom egy falat műanyagért.)
[ Szerkesztve ]
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
BoB
veterán
válasz canniball #67436 üzenetére
Itt most skáláról volt szó nem fokokról, azt ne keverjük!
A piros rész az ő motorján sem a 100-at jelöli, mert ott is túlnoymás van és később forr a víz.
Ami nála piros, ott már a digitális villog vagy a tököm tudja melyik márkáé mit csinál.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #67437 üzenetére
Kigugliztam, 105°C.
bob.zxr!
Azt vágom és bevallom nem tudom a skála hol hány fokot jelöl, csak a paraszti logika alapján gondoltam, hogy a "hosszú, üres csíkban" lévő mutatónál nem kapcsol, csak amaz és a piros között vagy csak bent a pirosban. És úgy tűnik jól logikáztam; most módfelett büszke vagyok.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
creation
senior tag
válasz Geresics #67444 üzenetére
Mivel japán belpiacos és 2000-es MC33, így semmi az ebay-en, Ali-n. Spadahoz már vehettem volna 20-at is.
Bontóban nem nagyon láttam, meg ami oda kerül, az legtöbbször ugyanilyen hibával küzd... A mellett, hogy nyilván ritka vendég.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #67442 üzenetére
Lehet hogy megtudtad, viszont ha jól sejtem ez számodra teljesen irreleváns információ.
Nekem is soknak tűnt, amikor legelőször 100 fok fölé ment csak néztem hogy mé' nem kapcsol má', azt hittem bedöglött azon a környéken valami így le is állítottam had hűljön. Aztán itthon rákerestem és kiderült hogy ott még korán vártam; legközelebb hagytam tovább melegedni és be is kapcsolt.
Most már kcsa kollégának köszönhetően a műszaki hátterét is tudjuk.Somatom!
A kép nyilván nem a melegedéskor készült (sőt lehet nem is az övéről), gondolom csak szemléltetésként tette be hogy lássuk milyen a mutatója.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Videós, mozgóképes topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Dragon Age: Origins
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs