- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Lassan kezdek hozzászokni a reggeli +2-3 perchez, de azért megkérdezném.
Szóval mint korábban írtam, mostanában kicsit nehezebben indul reggel a motor. Jelenleg így néz ki: első önindítózásnál egy rövid ideig jó a hangja, 1100, de ezután fokozatosan süllyed, 900-800-700-600-leáll. Kis szünet, következő indítózásnál már dadogósabb a hangja, s csak 950-1000-ig megy fel, de amint elveszem az önindítót, lassan süllyed. Ha ilyenkor gázt adok, dadog-pöfög, alig megy feljebb a fordulatszám, s hirtelen leáll. Hőmérséklet függvényében még 1-4 indítózás és alapjáraton hagyás kell, hogy már ne álljon le. Füst nincs, benzinszag van.Gondolom, karbi? Túl benzindús, beköpi valamelyik gyertyát, innen a benzinszag?
Karbi legutóbb szerintem májusban volt tisztítva-állítva (júliusban a váltót javították, gondolom ehhez nem nyúltak).Ha nem nagy a baj, megvárnám vele a jövő tavaszi nagyszervizt, de ha azt mondjátok, akkor viszem.
Ja és még egy másik. Mostanában hétköznap városban munkába is motorral járok, s nem csak dugós tötyögésben, hanem a városi lámpás tempóval is gyorsan felmegy a vízhő 95-100C-ra, pedig nem pörgetem nagyon a motort; aztán 107-nél bekapcsol a ventilátor. Víz van benne. A radi lamella réseit tűvel vagy kiscsavarhúzóval a nyáron takarítgattam (elég kicsi a hely köztük), a felület 10-15%-án a lamellák el vannak hajolva, ezeket több-kevesebb sikerrel kézzel hajlítgattam vissza.
Lehet, hogy a radi belül is el van koszolódva? Vagy az elhajlott lamellák miatt a radit is cserélnem kéne?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen