Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #901 üzenetére
Sajna csak épek vannak.
Boxer: azert sv1000-rel nem kezdenék. Az tud meglepit okozni.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Boxer001 #900 üzenetére
Hidd el, a 650 sem kevés
A sor4-esek magasabb lószáma csak magas fordulat mellett jelentkezik, ellenben a v2-esek már alulról tolnak, így a gyakorlatban akár ezt erősebbnek is érezheted.Ellenben én már javíthatatlan sor4-es párti vagyok. Ez az alul nem tol dolog nekem nem bug, hanem fícsör: ha nem akarom, hogy menjen, akkor nem pörgetem, és tudok vele akár lépésben is nyugisan menni; míg egy v2 akkor már köhög-dadog-rángat, sokkal nehezebb kezelni.
Ez az egész érvek-ellenérvek és személyes preferenciák halmaza.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Eh, épp panaszkodik sógorom, hogy vendégségből jött el bőven 10 után, beindította melegíteni a v2-es cruisert (1.6 lityi) és a szomszéd megdobta két tojással, cserébe a hangos kipuffért. Elég faszparasztok vannak, azt hittem a tojásdobálók már kihaltak. Mondjuk én sem kultiválnám, ha egy légkalapács menne az ablakom alatt, pláne ha gyerek is van. Minden esetre szólni egyszerűbb lett volna.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #903 üzenetére
Miután egy hónapja a szívatóm kiakadt a végállásban és 4200-4400 lett az alapjáratom, azóta valahogy nem nagyon volt kedvem munkába induláskor kísérletezgetni vele Mostanában kicsit melegebb az idő, ma reggel pl. csak 2x kellett újraindítózni, utána szépen bemelegedett.
Boxi: ja igen, már a 650-nek is elég erős motorféke van, ha nem kezeled finoman a gázt és kuplungot, az is simán beblokkolja a hátsó kereket. Az ezres pedig gondolom még inkább...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Boxer001
veterán
Na b+ már azt hittem elindultam valami irányban, erre kapok egy pofont, hogy lehet mégse olyan jó.
-
Daywalker
addikt
Szerintem tuti az a baja, hogy nem használod...99%. Én még nyáron is használom egy picit, mert könnyebben indul (igaz, a garázsban max. 25 fok van, amikor beindítom), de utána tolom is vissza hamar. Ha kint áll a 30-35 fokban, akkor nem tolok rá én sem.
Boxer001: nem lehet összehasonlítani 1:1-ben egy V2 meg sor 4 fordulatszámát. Azért van a váltó, hogy használd! Ennyi. Kb. olyan hülyeség ez, mint a 6-ban 50-nel csorogni városban. V2 más karakter, próbáld ki. SV1000 erős, elég a 650.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Boxer001
veterán
Eddig az SV a nyerő tényleg...(Fazer is jó lenne, csak az alkatrészárakat is nézni kell azért) viszont a sport és a naked "pofája" is tetszik, szóval dönteni nem tudnék, ha most kéne. Majd munkatársamnak mondom, hogy hívja el a haverját, neki ilyen gép van, aztán nézzük meg azt is.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #913 üzenetére
Nincs időm rá sajnos... múlt szombat-vasárnap is dolgoztam, hétköznap is reggeltől estig, így pedig nehezen. Főleg, hogy egyben ez is a közlekedési eszközöm. Az, hogy naponta 2 perccel tovább tart az indulás, még belefér, viszont fél napra eltűnni, hogy elvigyem Esztergomba a gépet, az már nem. Ha egyáltalán fogadnak, és nincs megint több hetes várósor.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
láttam ma egy szép mz-t, jó nagy doboz volt rajta hátul
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Daywalker
addikt
Nem vagyok képben, de összességében véve a Suzuki alkatrészek olcsóbbak, mint bármi más (motorikus alkatrészben). Nyilván minden nem lehet olcsóbb...ami meg ugyanaz a két típusnál, vagy ugyanattól a beszállítótól jönnek, azok nem olcsóbbak.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Nippon
őstag
válasz Daywalker #942 üzenetére
Sajnos tévedsz, nekem is Suzuki-m van és nagyon örülnék ha így lenne...
Vásároltam már pár alkatrészt ismerősöknek, 600-1000RR, Hornet és Varadero alkatrészeket és vásároltam pár GSX-R-hez is. Az biztos, hogy a GSX-R cuccok drágábbak, nem tudom, hogy egy SV vagy Gladius esetén, hogy van de azt bizton állíthatom, hogy nem szégyenlősek.Egyébként csak tekints rá itt a robbantott ábrákra és nézd meg az árakat. Nyugodtan hasonlítsd össze a motor, váz és futóműalkatrészek árát.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Nézd, én csak azt tudom mondani, amit a szervizesek mondtak nekem. De ezen nem veszünk össze.
Az amerikai árakat inkább nem nézem, mert amíg ott 50-55 ezer egy lámpa, itthon meg legalább 80, vagy egy féktárcsa ott 60, itthon meg 80-120, addig nincs miről beszélni. 0 közük van az itteni árakhoz, sajnos.
TayRol: tele van ilyennel a net, gyakorlatilag az amerikai boltok nagy részén ugyanez a robbantott ábrás dolog van, ahol összeszedegethetsz mindent. Itthon egy ilyen sincs, és ez a gáz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Nippon
őstag
válasz Daywalker #948 üzenetére
Én sem azért írtam, csak egy téveszmét szerettem volna eloszlatni. Él még az emberek fejében a "Suzuki olcsó" sztereotípia.
Az amerikai árakat pedig nem az itteniekhez hasonlítom. Egymással hasonlítsd őket, kint is drágább egy GSX-R villaszár, főtengely vagy váz, mint a CBR. De nézd nyugodtan össze a Yamahával vagy Kawával...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen