- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Fotók, videók mobillal
- Honor 90 - modellalkat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #82549 üzenetére
Nem is igaz!
Csak azért nem vettem most is azt mert csomagokat felpakolni és utast is mellé eléggé nehézkes feladat.
A másik hogy tényleg puhány vagy!
320 kilométert lenyomtam még az EXC-vel is, igaz a végén már nem volt őszinte a mosolyom.
Pedig az EXC-n tényleg vékony az ülés és a párnázása sem sokkal puhább mintha egy deszkán ülnél.
De ezeket lehet orvosolni, inkább csináltatni hozzá egy ülést, olcsóbb mintha fékeket, futóművet, blokkot kellene tuningolni hogy egy átlagos utcai motor tudja azt amit eme kis méregzsákok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #82549 üzenetére
De mi a baj az sm el?
Miert ne lehetne barmire hasznalni?
Ha egy sportmotort turazni hasznal valaki, egy sm ugyanaz a kategoria.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #82555 üzenetére
A sportmotor azért elég más. A sportmotoron van rendes ülés, szélvédelem is, egyedül a láb pozíciója nem kifejezetten kényelmes, illetve hátból kell tartani magad, hogy ne a kormányon támaszkodj, de ezzel elég jól el lehet közlekedni. Egy SM-nél viszont nokedli szélvédelemmel, azzal a keskeny üléssel, és szintén nem feltétlen túrára kitalált lábtartóval azért nem biztos, hogy olyan mosolygós lesz a túra pár óra után...
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #82555 üzenetére
Törpejárásban is el lehet sétálni a boltba. Kényelmetlen? Dehogy, csak nem vagy elég edzett.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #82551 üzenetére
A sportmotorok mindenképp, de a naked-ek mérete is hasonló. Esetleg centi eltérések vannak ülésmagasságban, kormányszélességben. Tuonoról egyből átülve SV-re majd Honda CB-re ezt tapasztaltam. De mindegy, hogy európai vagy keleti márkáról beszélünk, nagy különbség nincs. Viszont azt hiszem sportmotorok közül az R6 a legkisebb. Bár sportgépet nem a nagy embereknek találták ki, mint tavaly nyáron emberünknek a ringen.
Mekkora bőrruha te atyaúristen -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #82550 üzenetére
Na, legalább megtudtam, hogy BIKE-R keresztneve Laci! .-)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82555 üzenetére
Ne már.. Egy 450-es supermotoval h mész el pl. Horvátországba, vagy Szerbiába, mondjuk a pároddal? (Nekem túra nem egy hétvégi 100km-es körről szól, mert annyit 3 város érintésével meg lehete tenni, akár SM- mel is.. de még Simson-nal is)
Sopronból egy ilyen táv legalább 450-500km és nem 2-3 nap alatt szoktuk lenyomni.Egy részből az 1 henger nem tartósan magas fordulatra van belőve, más részből továbbra is ott a rezonancia, aztán a vékony ülés, a nulla szélvédelem, a kis tank (magas fordualton nagy fogyasztás) a pakolahtóság hiánya, az utaskomfortról meg inkább ne is beszéljünk. Mindezek mellett sokkal rövidebb az áttételezése egy ilyen gépnek és a tartóssága is sokkal rosszabb.
Funbike-nak kiváló, városba hülyülni, tizen-huszon km-es kanyargós szakaszokon veretni, de másra nem való.
Tavaly pl. amikor megnéztük a Hohe Wand-ot, visszafelé volt egy nagyon komoly szerpentines, kb. 2 km hosszú lejtős rész. Noh ott 3-4 minden bizonnyal helyi supermoto-s azon szórakozott h szarrá kerülgettek lapra döntve autót, motort, mindenkit azon a szakaszon. Leértek, aztán mentek vissza, majd ismét le. Ebből állt a napjuk, erre remek móka, de túrázni nem való.
Mike
Bazzz... amikor a Michelin baba alá KTM kerül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lajkó
őstag
válasz Gaboman #82506 üzenetére
A Transalp-ra 4,5L mondanak, de nem vágna földhöz a tdm850 5,5L-re sem... Ez csak egy szempont, de nincs vétójoga.
Úgy érzem nem akarok robogót, úgyhogy ha valaki még tudna olyan 600 környékén mocit az alábbi feltételekkel azért hálás lennék! 😊A korlátlan jogsival, nulla rutinnal, Debrecen-Miskolc inga heti egyszer (pályán is), később napi inga 20km de szeretnék akár világot is látni utassal. Lehetőleg alacsony fogyasztással (5L alatt) tudtok ajánlani hosszútávon is kényelmes, jól pakolható és megbízható mocit?
Elolvastam a kötelezőket, körülnéztem, eddig az ezeréves (1997) Transalp ami beleférne a büdzsébe, meg a Tdm850... -
Gaboman
nagyúr
Ha még nem mentél SM-en ne beszélj hülyeségeket!
Mi az hogy nem túrára kitalált lábtartó, kevés olyan motor van amin annyira kényelmes a tartásod mint egy SM-en.
Laza kéz, egyenes hát, kényelmes lábtartás nem kell hátrafelé hajlítanod.
Ami nem a túrázást hivatott azt pedig az ülés, tank, pakolhatóság.
De mint mondtam az ülést lehet orvosolni, akár a széllességét akár a puhaságát.
A szélvédelem pedig ugyan az mint egy naked motoron.
Nem azt mondom hogy ezzel kell napi 400 kilométert lemotorozni de, 200-300 kilométer simán vállalható vele, igaz nem utassal és nem sok csomaggal.
De tudnék erre ellenpéldát is mondani.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #82562 üzenetére
Egyedul szoktam motorozni, pakolni nem szoktam, meg tobb napos enduroturanal is egy hatizsakba befert a sutni valo szalonna, az innivalo, kanalgep, es a bankkartyam.
Az ulessel, ulespozicioval semmi bajom. A vibracio meg fordulatszam, motor tipus kerdese, mindenhol mas, ha a hipermilerek elmennek 100 as tempoval kamionokat feltartva, ezt miert nem lehet egy sm el megtenni?Szelvedelem sosem erdekelt. Szerintem egy kaliber egy, hasalos sportmotorral. Mivel en mar mentem ezzel is, meg azzal is, nekem nem tunt ilyesminek, hetkoznap is boven hasznalhato, nem kell valami melle venni. Nem mindenkinek kell egy tehen otthonra
Bar nem tudom ti milyen vilagbajnoksagra felkeszitett kompromisszummentes sm el mentetek
De egy drz re azt mondani hogy kemeny???
A v2 ezresen meg meghalsz ha visszaengeded a gazt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82566 üzenetére
Basszus elfelejtettem!
Egyébként tényleg, náluk az SM kimerül abban amit a versenyeken látnak, én sem a 450-525 cm3 üzemórás gépekről beszélek.
A vibráció is teljesen típusfüggő, igazából az LC4 típusokra jellemző, de én ezt is imádtam bennük, érezni alattad a motort.
Mondjuk egy Yamaha XT660X-vel simán vállalható nagy táv is utazóban 130-140 tempóval.
De lehet itt említeni a KTM 600 cm3 feletti gépeit is, ugyan úgy a Husqinak is.
A tank, hát igen bár itt is attól függ melyik gépről beszélünk, XT660X 15 literes tankkal büszkélkedhet, 5 literes átlaggal 300 kilométer.De egy drz re azt mondani hogy kemeny???
Hát ebből látszik mennyire mentek komoly SM-el.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #82564 üzenetére
SM-n nem ültem, de krosszmotoron igen, és hát nekem nem a kényelem volt, ami eszembe jutott róla...
"Laza kéz, egyenes hát, kényelmes lábtartás nem kell hátrafelé hajlítanod."
Nekem valahogy éppen ez nem adta.(#82566) persuader: Ez a tevézős személyeskedés kezd unalmassá válni....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #82536 üzenetére
Az alapjan a rettento kis minta alapjan, amirol meresi jegyzokonyv van, es amiben hinni tudok, semmit nem lehet kijelenteni
Mivel a hasznalat modja befolyasolja a legjobban az elethosszt, ezert ez a misztikum foldje.
Az meg, hogy keves jo allapotu fut, megintcsak nem a motor minosegerol fog tajekoztatni.
Az 50 ezres tesztnel nagyon jol szerepelt a 2005 os zx 10 pl, ami egy sportmotor, a teszteket is ennek megfeleloen allitottak ossze.
Mobilen a kinalat fele 40 000 km felett jar. A piac nem arazta le durvan ennek ellenere sem. Talan ebbol a tobb osszetevobol valamit spekulalhatunk.Mivel egy markanak tobb tipusa van, a tipusoknak tobb szeriaja, nagyon hullamzo a minoseg. Aki kijelent olyat, hogy az xy marka megbizhato, az egesz egyszeruen tajekozatlan, vagy markabuzi. Konkretizalni kell, melyik szeria, melyik tipus a kiforrott. Nem lehet altalanossagban beszelni.
Tul sok a valtozo. Nem lehet csak markaminosegrol beszelni.
Es a hasznalat modjat nem tudod soha. Barmibe beleraksz 100000 kmt 100 km/h val. Stb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #82573 üzenetére
Nagyobb emberek számára is van bőven hely rajtuk.
Keihin FCR41 MX karburátort szoktak rászerelni, attól még ütősebb lesz a kicsike.
Természetesen akkor már érdemes hozzá egy full rendszer is, hozzáállítani és kész is egy közútra, utcai kanyargásra, kirándulni, állatokodni nagyon megfelelő gép, amivel akár nagyobb túrák is megtehetőek.
Természetesen tökéletes ő sem lesz, mivel a futóműve és a fékei messze vannak az európai gyártókétól.
De hétköznapi motorosok közül kevesen tudják túlterhelni úgy hogy elfogyjon alóla a futómű és a fékek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
SirKero
őstag
eddig az ezeréves (1997) Transalp ami beleférne a büdzsébe,
Az enyém 1996-os és akkor mi van. Három éve van nálam eddig egy km.óra meghajtó fogaskeréken kívül nem kellet cserélni rajta semmit. Átlag felhasználásra van de mentem már vele egy nap alatt 600+ kilométer is A fogyasztása valóban ki jön 4,5l/100km sőt ezt még sikerült lejjebb vinnem 4,0l/100km-re de volt,hogy beverte a 6l-t is két személlyel autópályán. Ha egy jó értelemben vett "igénytelen" gépet keresel a Transalp jó választás kezdőnek meg kifejezetten[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SirKero #82575 üzenetére
Ha egy motor megbizhatosagara vonatkozoan kozlunk adatokat, szerintem az ido nem sok informacioval szolgal.
A megtett km, a vasarlaskor rogzitett km ora allas, es az ez alatti atlagfogyasztasbol valamit le tudunk szurni.
A fgyasztas arrol arulkodik, mekkora terhelest adtunk neki.Mig az evek szama semmit nem er. Pl 3ev alatt mondjuk 3000 km el ne tortenjen mar semmi, semmilyen motorral.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
SirKero
őstag
válasz Chrys_ #82576 üzenetére
Ha ennyit eszik akkor nem fogom az írni hogy 7l/100 km. A fogyasztás főleg csukló függő ezért nem lehet általánosítani.
(#82577) persuader Rosszul fogalmaztam a hozzászólásomban nem három éve ha nem harmadik éve van nálam Tehát valójában két teljes évet használtam ez alatt mentem kb 8-9000 km-t. Amit írtam ez saját tapasztalat + amit olvastam a motorról teszteket és felhasználói hozzászólásokat
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #82578 üzenetére
Azt hogy lehet...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #82577 üzenetére
Attól még írhat egy népitéletet ennyi Km után, nem?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
demars
addikt
Kérdeztem múltkor a tanktáska felhelyezést. Nekem ugyan ilyen van, itt is látszik, hogy elég könnyen le tudja venni a srác. Mutatja, hogy nem éri el a markolat, nálam viszont igen. Ezek szerint nagyon előre tettem a kormányhoz?
Hétvégén majd lövök képet, hogy mutat rajta.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
horvathkrisz
addikt
válasz Topiccsendőr #82582 üzenetére
De.
-
canniball
nagyúr
válasz Chrys_ #82576 üzenetére
"Itt mindenkinek olyan takarékos motorja van..."
Nem mindenkinek. De volt már 8l/100km is.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
CyberPunk666
senior tag
Az enyém olyan takarékos, hogy termeli a benzint, minden 100 km után le kell szívnom a tankból, hogy mert megtelik.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #82582 üzenetére
Most mé? A harombetűsnek ez 3-4 év lenne az nagy idő. (Gyári gumival)
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
4,6 - 5,5 liter normál túra üzemmódban. Városban burrogtatva, közúton 110-el.
Kakucsring: 7 liter.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #82581 üzenetére
Én kérek elnézést,hogy hozzászóltam
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SirKero #82590 üzenetére
Ne!
Egesz egyszeruen fel probaltam hivni a figyelmet arra, hogy az hogy x ev utan csak egy y alkatreszt kellett cserelni, nem arul el sok mindent egy tipusrol.
Kellene a km ora allas, a belerakott km, es hogy ez a km milyen terhelessel ment bele.
Tobb adat kell annal, mint amit leirtal.
Az utolso 49 ccm es robogomban 34 000 km volt...
Szamomra 10 000 km ~4 l fogyasztas mellett keves. Ilyen terhelessel siman belemegy 100 000...
Alig van terheles.Csak pontositast kertem, nem azt, hogy ne szolj hozza. Egyszeruen nem lehetett a hszt hasznalni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #82587 üzenetére
Ha most megidezted, kerek neked egy bant
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
Akkor én vagyok a rekorder (nagypapiságból)?
Honda CB500X: min. 3,3, max. 3,8 l/100 km
-
Chrys_
addikt
Ez egy jó kesztyű?: IXS RS-300
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen