Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Ghost of Tsushima technikai teszt
gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Vegyen inkább mindenki BMW-t vagy Harley-t.
-
Xaels
félisten
Annyit beszéltek itt a láncolajozásról, hogyha hazaérek nekiesek az enyémnek is
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
demars
addikt
Pontosan ez az! Köszi!
Ha jól emlékszek utánad rendeltem valamivelLaca1212: Próbáld ki ezt! Nem kell a tisztító folyadékot lötybökölni, simán beletöltöd, forgatod a kereket és tiszta lesz a láncod!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #82609 üzenetére
Hálás köszönet!
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #82691 üzenetére
Ha jó láncspray van akkor nem kell a felnit sokáig takarítanod sem az első lánckerék deknit mivel nem szórja le magáról.
Jártam már rossz sprayel úgy hogy egy kisebb túra után takaríthattam mindent mert össze vissza szórta le magáról.
Én minden évben sokszor takarítottam bármelyik motoromon mivel utálom ha koszos.
Ez elmondható a terep motorjaimról is, pedig azok igazán mocskosak szoktak lenni.
Kb ez volt az átlagos kinézete egy kisebb motorozás után:A többi gép pedig ilyen állapotban, tisztaságban volt és itt nem takarítás után látod:
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
válasz Tarill #82711 üzenetére
Ha belülről "befoltozzák" az nem jó? Miért nem lehet hivatalosan javítani? ( csak kérdezem, mert nem tudom)
Kukaccal én se használnám, hiába nem ereszt, de ha gumis foltozza, összesüti ( meg azt hiszem ragasztót is használnak), akkor az nem jó?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz Tarill #82715 üzenetére
Az miért lenne nekem jó? Én csak azt látom benne, hogy ugyanúgy motorozni tudnék vele, csak 40 rugóval könnyebb lenne a zsebem....
Szép nagy csavar állt bele amúgy, kb mint a fórumtársnak, csak szerencsésebb helyre.
A vicc, hogy nektek is rosszabb lenne, ha lenne új gumim, mert eggyel kevesebb dologgal tudnátok szekálni...(#82716) demars: Elvileg ezek a gumik sokkal jobban deformálódnak, min az autósok. Elsőt pl. nem is javítanak.
Nekem is mondta a gumis, hogy max 130km/h a javítás után, mert ahogy tágul a gumi, hiába sütötte össze szétjöhet. Ennek ellenére bírta a némileg nagyobb tempót, és már 10k km óta problémamentes, de azért jobb a békesség....[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Holnap beszélek egy gumissal. Ha nem megy, akkor lehet újat venni. Akciósan adták 165€-ért, és gondolom a két gumi felrakásának fele lett rászámolva, az még 40€.
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #82717 üzenetére
Természetesen az egész motor lemosása, takarítása nem 5 perc, ebben egyetértek veled.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
horvathkrisz
addikt
válasz Bogyó bá' #82698 üzenetére
Ki mondta, hogy automata? Minden tankolásnál (300 km) egy negyed tekerés mielőtt elindulsz-lánc probléma letudva. Ha pedig nem fröcsköli széjjel a kereket, akkor nekem megért 100€-t, ha pedig nem tetszik, visszaküldöm, egy próbát minden esetre megér.
Egyébként miért is jobb egy elektronikus automata?
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #82726 üzenetére
Mert a megtett távolságnak és útviszonyoknak megfelelően egyenletesen csepegtet.
-
-Mosquito-
őstag
válasz horvathkrisz #82726 üzenetére
Esőben, esetleg nem csak aszfalton szoktál motorozni? Vagy több 1000km-es túrán voltál már? Automatán különböző fokozatok vannak +eső mód is. Nyomsz rajta egy kívánt programot és müxik magától. Ezeket a kütyüket a tényleg sokat és mondhatni bármilyen körülmények között is gurulok veszik meg.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
horvathkrisz
addikt
válasz -Mosquito- #82731 üzenetére
Pontosan ilyen emberek véleményét olvastam, ezért vettem meg.
-
demars
addikt
válasz Tarill #82718 üzenetére
Ezt húzzák bele belülről? Nem valami bizalomgerjesztő
Anno kocsin csináltattam defektet. Kifúrta a lyukat, bekente valami vulkanizáló cuccal, húzott bele anyagot. Száradás után lecsiszolta és a körülötte lévő területet is. Bekente itt is ezzel a vulkanizáló anyaggal és rakott rá egy foltot. Majd összepréselte és hagyta száradni, kötni!
Valami ilyesmire gondoltam motorgumi esetében is. De ezek szerint tévedtemAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
kisninja
őstag
Baze beszéltek itt a sok sok km-ekről nekem nankang van fenn, van benne 2500km de úgy fest jövőre csere lesz. Jó pályáztam 2x azt az első gumiban vagy egy kis mélyedés a szélétől visszább egy kicsivel.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
zgospel
őstag
Remélem nem gázolok senkinek a lelki világába ezzel, de ezt a hirdetést hogy a pöcsömbe gondolták?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz demars #82740 üzenetére
Igen. Idén meg azért fogom mert közben elfogyott az első... így most lesz egy félig használt hátsóm amit elrakok egy esetleges másik defektre felkészülve.
De remélem ott fog megrohadni a garázsban...Jut eszembe Musquito megvetted már a Roadsmart 3-at?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #82742 üzenetére
Nem. Semmi infó jött a Dunlopról. Motorozz.hu-n kérdeztem de csak az r17 válaszolt sablon szöveget. Így megint a Pirellit rendeltem. Majd talán fogja valamelyik hasonszőrű topik társ használni majd a saját tapasztalatot/véleményét meghallgatom.
Én is ezt csinálom. A cserélt szettet elteszem, hátha valami gebasz van, ha nincs és elfogy a fent lévő akkor a régi kuka és ismétlődik a körforgás, levett lesz a tartalék.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Lassan esedékes a hátsó gumicserém. Egy 2005-ös, CBF 600-ról lenne szó, aminek a gyári hátsó mérete 160mm széles, de a napokban néztem, hogy most is 180-as van rajta, már így vettem. Mi legyen, rakjak 160-ast, vagy ha már megszoktam ezzel a szélesebbel mehet ez? Asszem a horneteken is 180 van, lehet a felni méret ugyan az. (Az biztos, hogy dögösebb a szélesebbel , de ha jól gondolom a vékonyabbal könnyebb kanyarogni?)
-
freelanced
addikt
Üdv !
Egyelőre a GS500-at nézegetem árban az férne bele. Mennyire ajánlott kezdőknek, első motornak? Hallottam róla hogy megbízható csak "fapados" mondjuk egy CB500-hoz képest. Ez mit takar?
Egyébként hogy lehet hogy CB500-ból n3m nagyon találok 35kW-os verziót?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #82749 üzenetére
A CB 500 nem készült 35 kW-os verzióban ha jól tudom, van a fojtatlan és a 25kW-os.
Nem rossz a GS500, nagyon jóindulatú, "nem akar megölni", jól tolerálja a vezetési hibákat is. Ha megszokod és jól megkergeted, akkor viszont elég jókat lehet vele kanyarogni. Szerintem tanulni tökéletes, én megmaradtam nála "végső" motorként is, nekem bőven elég (csak kirándulok vele, szinte mindig egyedül).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen