- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95395 üzenetére
A szerelo mondta. Kiraly.
A vtr 250 jatekvillajabol induljunk ki akkor, mindegy, hogy gyarilag egy ohlins fgr43 van az utcai motorunkban.
Amugy meg a csapagyazas kopadeka miatt is erdemes minel gyakrabban cserelni, az, hogy a japan motorokban kb 2005 ig egy kalap szar villa van az olaszokhoz kepest, az nem jelenti azt, hogy el kell hagyni a villaolajcset eppen ezert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #95402 üzenetére
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
SOS valakinek nincs véletlenül louis kuponja? Magyarok külföldön vásáolnak...mennyit engedsz a felibű?
Halás lennék.
-
Topiccsendőr
addikt
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #95405 üzenetére
Jaja, azt tudom. :/ Mindegy. Azért köszönöm.
-
vendingo
veterán
válasz demars #95403 üzenetére
Nem jártál ma Sopron felé? Mintha láttam volna ilyen mocikat.
Hivatalosan is megkezdtem az idei szezont.
Gyorsan hazarongyoltam melóból, kaja, tusolás, és indultam volna...A moci kicsit nehezen indult, kijárattam a karbiból az összes benyát, kellett neki egy kis idő, mire észhez tért.
Következő probléma, hogy az enduro csizmával nem tudtam váltani. Kicsit befostam, hogy küldhetem vissza az új csizmát, amikor leesett, hogy állítható a váltókar. Gyorsan belőttem, de nem lett az igazi. Majd holnap bíbelődök vele.Rengeteg motorossal találkoztam, kicsit vagánykodtam a hóolvadékban, hogy legyen egy kis színe a motornak
70km lett a mai táv, kicsit túlöltöztem, dőlt rólam a víz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #95407 üzenetére
Akkor én merészebb voltam: 259 km lett a vége.
Eredetileg úgy terveztem, hogy ma csak 100km-t itt a környéken, holnap meg egy Mecsek, de az itthoni guriga során valahogy mégis a Dunántúlon kötöttem ki.
Holnapi motorozás így viszont nem valószínű (rohadtul fáj a derekam egy hét óta, és már érzem, hogy a mai motorozás nem tett különösebben jót neki).Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #95408 üzenetére
Fél 4-kor keltem, lenyomtam egy műszakot, hazavezettem, majdnem elaludtam vezetés közben. Ettem, ittam egy erős kávét, tusoltam, utána ráugrottam a motorra.
Full K.O. vagyok, napi 4-5 órákat aludtam a héten. Ha ma nem munkanap lett volna, akkor valszeg kijáratok egy tank benyát (~350-400km)
Apropó. Van köztünk pár túrázós topictárs. Nem lenne kedvetek valamikor egy közös pár napos túrához?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #95409 üzenetére
Nálunk a cégnél nem szoktunk dolgozni az áthelyezett szombati munkanapokon - szabit kell kivennie mindenkinek. Fél 1-kor indultam, itt akkortájt volt legjobb az idő, később sajnos teljesen beborult, és hideg is lett.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Mi 2700-an vagyunk a cégnél, itt másképp mennek a dolgok. A bedolgozott napon is lehet menni dolgozni 300%-os fizuért
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Laraxior
titán
válasz z123456789 #95404 üzenetére
Gutschein van. Odaadom €-ert.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #95402 üzenetére
Nagyot mondtál, öblítsél!
Élőben is nagypályásan tudsz csak beszélni vagy néha megy úgy, mint ha ember lennél?
Megmondtam, hogy semmi érezhető változás nem történt. Utcai motornál így is lesz, elég 10 évente cserélni az olajat.
Te versenypályázol, mert attól porcosodik, ott lehet hogy van értelme a cserének gyakrabban.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #95415 üzenetére
Csak akkor ha nem Honda. Ha Honda akkor elég ritkábban is.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #95407 üzenetére
Anno én is krossz csizmát akartam venni. Szerencsére motorral mentem, felppróbáltam, és ki is próbálhattam a motoron. A tulaj már előre röhögött, szerintem látott már pár olyan nagyokost, mint én
Az első csizma után félrerakott egyet, megvárta, hogy kijátsszam magam, és mikor már a 4. csizma sem vált be, mondta, hogy amit az elején félrerakott, azt próbáljam meg. Kipróbáltam, és maradt is a lábamon!
Amúgy nem a váltás volt a veszélyesebb, hanem az, hogy fékezni sem tudtam rendesen!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
-
z123456789
addikt
válasz Laraxior #95412 üzenetére
Köszi, érdekelt volna, de aztán a kasszánál mondta a srác, hogy amit a neten néztünk oclsóbb árat a csizmára, mégiscsak az látszik a rendszerben is, nem a drágább amit az eladó csaj mondott. Mínusz 30€. Aztán azt mondj, talált itt még egy meglepetés kupont, ha jól látja. Mínusz 50 €. Szóval Nagy meglepetésre -80 €-val kebvesebbett kellett kicsengetni.
Köszi mindenkinek.Viszont van olyan csaj, aki 300 bukó közül nem tud választani, szóval most rendelünk a netről egyet.
Az írjon privátot, és akkor hamar megkapom, aztán lezsírozzuk.
-
z123456789
addikt
Abban tudna nekem valaki segíteni, hogy ha a kabát SC 1/15-ös jelölésű hátprotektor betétet ír elő, akkor az melyiknek lehet a megfelelője?
Mondjuk a Louis oldalon erre ezt dobja ki.
protAkkor, mivel a sisakot a sportsbike-ról rendelem, már megrendelném a kabátba a betétet is. Ez jó lehet nekem?
Vagy tudnátok nekem olyan női hátprotektort ajánlani, ami jobb ezeknél a betéteknál?
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95426 üzenetére
Hogy az 1/15-ös jelölés mi lehet azt nem tudom, és lusta vagyok utánanézni is
De ami kapásból feltűnt hogy a második amit linkeltél az csak level 1. A jó gerincprotik mind CE level kettesek, mint például amik az első linked alatt vannak.
Ha megy az angol akkor itt bővebben leírja"Vagy tudnátok nekem olyan női hátprotektort ajánlani, ami jobb ezeknél a betéteknál?"
Persze, ajánlani sima ügy: Dainese, Alpinestars, Forcefield. Az más kérdés hogy azok 3-4x ennyibe kerülnek, gondolom nem véletlenül nem azokat nézted.Egyébként a méret az itt is nagyon fontos, mert ha nagyobb a zseb és elmozog benne a protektor, akkor nem biztos hogy megfelelően ellátja majd a feladatát ha neadjisten szükség lesz rá.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
A tíz év csak egy bedobott szám.
Már két motoromon is cseréltettem, semmilyen érezhető változást nem érzékeltem utána, megnéztem az olajat is, aranyszínű volt mind a két esetben.
Nem véletlen, hogy a kezelési útmutatókban sincs egy árva szó sem róla. Mindenre van egy km vagy időintervallum megadva, erre valahogy nincs. Vajon miért?
Mert akkor kell cserélni, amikor gond van vele."önmagam hite vagyok magamban"
-
tboldi
nagyúr
Emlékeztető!
15-én kezdődik a pozsonyi kiállítás.
-
etnies
senior tag
válasz tboldi #95419 üzenetére
Te bajod. Ha gondolod, megadom az elérhetőségét annak, aki megvette a VTR250-et tőlem, 3 éve használja a legkisebb gond nélkül a motort. Amikor árultam, nem akarták elhinni, hogy közel hatvanezer van benne, annyira szép állapotban volt, Dreamben a szervizvezető dicsérte a motor hangját is.
Tudod, a karbantartás nem egyenlő pénzszórással hülyeségekre. Te elviszed a géped egy márkaszervizbe, aztán vagy kicserélték amit kifizettél vagy nem.
Amíg garis volt, addig vittem márkaszervizbe. Utána magam cseréltem a dolgokat és meglepődve tapasztaltam, hogy pl. a légszűrőház 3 csavarja elvolt nyalva, a gyertya pedig rozsdás volt. A következő gyertya már nem volt rozsdás, azt én cseréltem... Szakszerviz....
Cseréltettem hűtőfolyadékot és fékolajat is. Még a villaolajat is lecseréltettem feleslegesen.
A mostani motoromon a villához nem fogok nyúlni, amíg nem lesz vele gond.Ti meg csak cserélgessétek, nekem nem fáj.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
Erre a hsz valaszra krvara szedd ossze magad, es ne adj magaslabdat segito orsikam!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz etnies #95430 üzenetére
Te bajod. Ha gondolod, megadom az elérhetőségét annak, aki megvette a VTR250-et tőlem...
Ja, az én bajom. Ezért is gondolkodom új motorban, nem is vennék szívesen használtat. Nagyobb lutrinak érzem, mint egy használt autót.
Az ETZ-met is rohadtul dicsérte, akinek eladtam, pedig közel egy százast még rá lehetett volna dobni (új első felni a deformált helyett + gumik előre-hátra, a baloldali dekni kissé repedt volt, új fékpofák/betétek + tárcsa felszabályozás, hengerfúrás + túlméretes dugattyú, stb.). Meg is csináltam volna ezeket, ha nem fáradtam volna bele és nem jött volna közben a CB500X, mert amúgy szerettem menni vele. Meg azt a tipikus 2T MZ-hangot is imádom.Tudod, a karbantartás nem egyenlő pénzszórással hülyeségekre. Te elviszed a géped egy márkaszervizbe, aztán vagy kicserélték amit kifizettél vagy nem.
Még jó, hogy én is magam csinálom, amit csak tudok. A fent említett ETZ-n sok mindent megszereltem, csak akkor vittem szerelőhöz, amikor már én nem tudtam otthoni körülmények között megcsinálni az adott dolgot. Legutóbb pedig az autómban ('06 Honda Jazz) cseréltem saját kezűleg olajat és szűrőket. Sőt, tavaly októberben elkezdtem egy OKJ autószerelő-tanfolyamot is.
A CB500X 9 hónaposan és 1517 km-rel került hozzám. Ehhez már nem kellett nyúlnom, mindössze egy motorolaj- és fékfolyadékcserét csináltattam a győri Red Baronnál a vásárlástól számított egy év elteltével (~4800 km-nél), azután sajnos egy figyelmetlen autós miatt GTK lett. Viszont az ott elvégzett munkára egyáltalán nem volt panasz. És később telóolajat is cseréltettem volna benne, ha nem sikerült volna ilyen rövidre a kapcsolatunk.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #95434 üzenetére
Semmivel nem nagyobb lutri, azzal is ugyan úgy átb@sznak ha tudnak!
Itthon nagyon menő hogy szarnak megadni ami jár a motornak úgy és akkor ahogy elő van írva.
A sok önjelölt otthoni szakember meg inkább nem nyúljon hozzá, ebből származnak a megszakított menetektől kezdve a súlyosabb dolgokig a problémák (elektronika, házilagos felújítások).
Mennyi kókány munkával találkoztam már........Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
Olyanokat is olvastam hogy csak maga egy rugócsere nem fog érezhető különbséget generálni, hanem az újraszelepezés az ami nagyon érezhető javulást hozna. Kérdés felmerül érdemes e egyáltalán egy túragépben ilyen szintig foglalkozni a felfüggesztéssel. Egyáltalán ki, hol csinál ilyesmit?
Egyre inkább azon vagyok kb hozzá sem nyúlok jobban járok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
Onnan, hogy valami nem smakkol, pl könnyezik a telószár, nem csillapít megfelelően, felüt ott, ahol nem szokott, nem tartja annyira a kanyarívet, pattog, ragad stb, stb
Ezerféle baja lehet egy teleszkópnak.Fordítsuk meg a kérdést, ha odarakok a kezed alá egy motort, amiben négyévente-, míg a másikban kétévente volt telóolajcsere, megmondod hogy melyik-melyik? Ha igen, akkor miből?
Mert én kipróbáltam ezt is, az első egy-két órában más a teló, mert összetöri az olajat, utána ugyanúgy viselkedett a moci, mint előtte.
Természetesen ez nem vonatkozik Persuaderre, neki minden kör után javaslom a cserét, hátha azon is fog majd 0.000001 mp-et és a benchmarkok fontosan ugye.
(#95434) tboldi Az én motoromon nem kellett semmit csinálni, csak a kopókat cserélni. A mostani is rendben van, telóval nem foglalkozom, azt meghagyom a "nagyfiúknak".
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Adok még pár nap haladékot az autósoknak. Mire feltűnt, hogy jó idő van dél lett, motorka meg vidéken pihen szétszedve. Kínomban vettem EÜ dobozt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95439 üzenetére
Akkor a felsoroltakban van egy szimmering tomitetlensegunk. amig birja a szimering egy vadonat uj motornal, olyan hasznalatnal, hogy 60 ezret beletolsz es ugye hangrol megallapithatoan semmi baja semminek, ami egy szeles korben elismert, nagyon pontos vizsgalat... Inkabb leforditom: semmi nagy stressz a villanak, semmi nagyfek stb. Az 6-8 ev, mive elkezd folyni.
Ami nem olaj baj, hanem szimering.
Nem csillapit, nem tartja a kanyarivet, pattog- na ez a homalykodas kategoria. Ha te az elso kereked miatt lemesz az ivrol, te jo isten, az kozuton megis mi? Vtr 250 el pattogo, alulkormanyzott motorral, keresztbe forditott kormannyal egyenesen elore?
A ragad pedig megint szimering, ilyenkor kell zsirozni. vagy gorbe villa ami megint nem olaj baj.A megforditott kerdesednel pedig vedd figyelembe, hogy nem mindegyik motor olyan, mint a te vtr 250 ed, mint azt mar jeleztem korabban.
Ha en kettonel tobb motorban csereltem villaolajat, akkor nyertem valamit?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
-
Ferdzsoo
addikt
És ez kb. mi idő, pénz lehet ha odaviszem neki a két kiszerelt villát?
Ill. Mi alapján fogja tudni hogy az adott motorhoz mi lesz a megfelelő szelepezés ha pl. Még nem csinált az adott típuson egyet sem?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Pocee
senior tag
válasz Ferdzsoo #95444 üzenetére
baszki passz...ehhez a lemezeléshez én sem mernék nekifogni,azt mondják ez "tudomány",aztán lehet csak túlmisztifikálom,de elég sok múlik rajta,nekem a Kx-t csinálta,de nem direktbe hanem amikor ment a bigbangbe a kawa onnan lett átszállítva teló,nem én intéztem,de sokkal jobb lett mint volt.
Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
Inkább motorozzatok....
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen