- iPhone topik
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MIUI / HyperOS topik
- Netfone
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #95700 üzenetére
Esetleg nézd meg a győri Olajcentrumot is.
-----------------------------------
Más: Holnap megyünk a kiccsaláddal a pozsonyi kiállításra. Jön még valaki? -
zgospel
őstag
Facebookon van egy iron and wind nevű csoportosulás. Kb 2 éve motoroztam velük, és ott kb mindenkinek átépített motorja volt, főleg cafe racer. Páran abból élnek páran meg csak hobbiból építenek, szerintem tőlük meg tudod kérdezni hogy megy ez. Műszakin is csak egy jó ismerős kell és többnyire bármit áttolnak ami nem egy trágya szar. Eltekintési illeték fejében
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #95686 üzenetére
Ez az új műszaki vizsga szabályokkal azért kérdésessé vált.
Kíváncsi leszek, a gyakorlatban hogyan valósul meg.
Gondolom te is örülnél, ha pl. az utólagos menetfényedbe nem kötnének bele.Szerk:
Ha már olaj (már megint ).
Régi motorba (2002-es Bandit) van-e értelme vajon 10w40-es gyári ajánlás helyett pl 5w-t, illetve full szintetikust tenni?
Eddig Motul 5100 10w40-est tettem bele. (5000 km-ként a 6000 km-es gyári előírás helyett)[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
köszik, utánajárok, aztán meglátjuk mit hoz a tavasz
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Polemius #95704 üzenetére
Azt bármikor szívesen lehajítom - mivel rájöttem hogy mennyire zavarja a szembejövőket - akárhogy is állítom be, kb. másfél éve nem is kapcsoltam fel. A kormánymagasítóm (direkt nem az 5000 forintos, kilincsből-biliből öntött magyar kisiparit vettem, hanem az SW-Motech-et 16k-ért) meg műbizonylatos. Műszakira viszem a füzetkéjét. Egyébként az előző műszakin átment a menetfénnyel is - vizsgabiztos ugyan megemlítette, de - miután egyébként minden rendben volt a vason, sőt két éve már az idéntől kötelező oldalsó sárga prizmákkal is rendelkeztem - aztán úgy fotózta a motort, hogy ne látsszon. Nem csókos helyen voltam, hanem a helyi NKH-nál.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #95593 üzenetére
Dehogy, minden 7. Alkalommal kell cserélni, bal kézzel kell a csavarra helyezni, akkor tovább bírja. Valószínűleg te jobb kézzel teszed fel, azért megy szét annyira.
Na mindegy, kiszálltam. Visszamegyek readbe
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
etnies
senior tag
válasz gabor128 #95662 üzenetére
Szia!
Ha kezdő motoros vagy, akkor nem ajánlom ezeket a rakétákat, mert:
"Modern hatszázas sportmotort, sőt, úgy általában modern sportmotort utcai használatra vásárolni szerintem teljesen felesleges. Nagyon hosszú vita ez, amit indíthatunk onnan, hogy ezres (nem kell forgatni, de túl erős) vagy hatkilós (nem túl erős, de folyamatosan forgatni kell) jobb-e utcára, vagy hogy kell-e egyáltalán 100 lóerőnél erősebb motor. Lebeszélni meg sem próbállak róla, a szupersport motorok mellett szól ugyanis, hogy nagyon komoly futóművük, vázuk és fékrendszerük van, simán hívhatjuk őket műszaki remekműveknek."
Már megírták helyettem.
Ha fiatal vagy és tapasztalatlan, van rá komoly esély, hogy ez lesz az utolsó motorod, továbbá ezek igazából arra alkalmasak, hogy elmenj a közeli fagyizóba vagy dolgozni, majd feszíts a motor mellett.
Utcára kurva kemény a futóművük és nem lehet velük lassan menni. (kérdezd meg pl. Persuadert )Ismerek egy-két nagyon elszánt arcot, akik képesek egész nap ilyen motoron ülni, és nagyokat túrázni, de nem ez a jellemző.
Ha ilyen régi gépeket nézel, akkor gondolom nem vastag a tárca.. Ezek eszik a gumit, láncot, mindent. Ha eldobod, akkor az idom vagy ótvarul lesz javítva vagy százezret rádobhatsz (léteznek pályaidomok, azok olcsóbbak, de nem is néznek ki olyan jól)"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
Ha már olajoztatok!
Légolajosban 5100 vagy 7100-es lenne Motulból az ideális? Mivel kicsi, pörgetve is van.
Esetleg bármi más ami jó választás lenne ? Xadot miért dicséri pl tasi ?Tavasszal, ha télen havonta volt járatva (20-25 percet járt, kimondottan melegen lett leállítva)gondolom érdemes kapásból leengedni és cserélni, vagy felesleges?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #95709 üzenetére
Tényleg nem értem sokszor h egyáltalán ez miért merülhet fel, mint kérdés?
Nyilvánvaló h egy full szintetikus olaj mindenbe jobb. Legyen kopott, legyen új, vagy használt. Nem beszélve arról, h kb 3-4000ft az árkülönbség 4 liternél.
A 800-ast én kezdetektől 7100-zal és 300V-vel használtam, fel sem merült bennem h félszintetikus rakjak bele, ezért sem kérdezek ilyenekről senkit, se szervizest, se forumot. Full szintetikus kerül nálam autóba, motorba, robogóba, de még a motorfűrészbe és a kaszába is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
-
-Mike-
addikt
Legalább 4hónapos állás után a Tuono-m pöccre indult.
Mit ronthattam el, egy olasz motornak nem így kellene viselkednie.
Köszi a segítséget! -
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95708 üzenetére
Szerintem.
Egy ezrest is porgetni kell, mert nem annyira kezkitepos alul. Nem olyan hu de eros.A baj azzal van, hogy amikor mar porog, reg 100 felett vagy.
A lassan menes nem motor fuggo, hanem habitus fuggo. Aki adrenalinfuggo, az egy etz vel is meg fog halni.A nepperuzovel nekem az a bajom, hogy nagyon pontatlan tud lenni az esetek nagy reszeben, mert nem neznek semminek utana, mint mondjuk en a rengeteg szabadidomben . Es fogom a fejem, mennyire nem tipusspecifikus hibakat sorolnak rengeteg tipusnal, csak ugy behomalykodnak innen onnan hallott dolgokat.
A nagyon komoly futomu sem allja meg a helyet sok tipusnal, mint mondtam a japanok addig nem jutottak el, hogy ne 60 kilos emberhez valo rugot rakjanak egy szupersportmotorba. Kb 2006 az a valasztovonal, amikor vallalhato futomuvet kapnak a szupersportok.
A "100 loerosnel erosebb motornak nincs ertelme" vitaba nem szallnek be, nem ertek egyet, es nem ertem egy motoros ilyet hogy irhat le. Fasznak motorozik az ilyen
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #95714 üzenetére
...ETZ-vel előztem már szembejövőt is
Nepperszűrőt imádom, egyszer leírta, hogy a Yamaha XT660 mennyivel megbízhatóbb, mint a Pegaso.
100LE felett nem kell venni. De alatta sem?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95711 üzenetére
Ez is a hasznalattol fugg. Akarcsak a gumi kopas, meg a motor futasteljesitmenye.
Ha nyelezve van, biztos nem raknek bele 5100 at. Es ha nyelezve van, tuti elobb kell vezlancot cserelni, hiaba irja le a nepperuzo, hogy ha 50 ezer elott ilyenre van szukseg, akkor nem annyi km van a motorban.
Ha 4000 nel el van valtva, nem fog kopni a gumi, meg semmi soha.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
gabor128
aktív tag
válasz V.Stryker #95665 üzenetére
Szia,
Én is ezeket nézegetem 600 vagy 750. A gumi mások szerint az a része a motornak amin nem szabad spórolni. Ezzel egyetértek.
Meg olyat olvastam, hogy a 2005 előtti modelleknél gyenge volt a fék.Egyébként nekem is van egy Swift. kb 20 éves és jó sok minden volt cserélve rajta, de azt kell mondjam motorikusan teljesen jó. Sajna kint áll az utcán 24h-ban.
Neked milyen évejáratú motor van?
Városban használod?
Nem volt még probléma a nem tudom milyen pillangószeleppel a kipufogóban?
Illetve azt is megkérdezném, hogy sportmotor lévén nem fárad el a vállad a kormányon egy idő után, amikor nem tart a menetszél (a hondánál jóval magasabban van a kormány)?Köszi!
zgospel!
Neked is köszi a linkeket! -
Laraxior
titán
válasz KoVee84 #95719 üzenetére
4-6000RPM-ig nem is tűnik annak.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #95717 üzenetére
Mindig elszomorítasz.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95716 üzenetére
Nekem eddig 19 ezer km (!!!) van a két Michelin Pilot Street Radiálomban - az első lassan cserés, de a hátsó még kibír 6-8 ezret. Biztosan cihopata módon hajtok.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
Szerintem erdemes feliratkozni. O futoszalagon gyartja a cafe racereket, viszonylag olcso, kisebb atalakitasokat, felujitasokat csinal, de akar 3D nyomtatot is bevet egy oracsoport konzol keszitesenel, vagy hatso lampakonzolnal. Hasznos nezni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95731 üzenetére
Mi az a hab, amit a gumi bizbaszokra fújt rá és mire jó?
tboldi: Esős, hideg, fos idő van... a lábam se teszem ki.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz gabor128 #95720 üzenetére
Megvan a nagymotoros jogosítványod?
Amúgy nem a vállad, hanem a csuklód fárad el és ha elfárad rossz a testtartásod. A motor sose hibás!
Nekem a kipufogóban lévő pillangószelep ki van vágva, így sose lesz baja.
Amúgy frankón ne vegyél sportmotort. Én valami egyhengeres japán 250-es gépet javasolnék. Azoknak tud kevés baja lenni és neked egész biztosan arra van szükséged, hogy megóvd magad a haláltól. Ugyanis bármikor kicsaphatják ezek a nagy vasak a pillangószelepet a kipufogón keresztül és a keresztülátalhuzalós forgattyútörvények miatt visszapördülve beleáll a hátadba. Többek között ezért szokták a bőrruhák hátára azt a púpot varrni, hogy ettől a pörgettyűvisszacsapástól védje a gerincet.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #95731 üzenetére
instant nyálfolyatás de ahogy a másodikban is látszik, itt volt vázvagdosás.
egyébként elég szűk körre zsugorítottam a potenciális motorok listáját. az alap koncepció, hogy 90-esnél öregebb legyen, kb 350-550 ccm közötti (ugyan nem izommotor kell, de a 250-et nem tartom kellően erősnek), inkább sor mint V vagy boxer, köracél bölcsővázas, lánchajtásos, lehetőleg léghűtéses. leginkább a 80-as évek közepe tetszik, de nagyon kevés van ami ezek alapján megmarad honda cb, cm, cx, suzuki gs, gsx, gn, yamaha xs, xj -
vendingo
veterán
válasz gabor128 #95742 üzenetére
Amúgy h-h egyből gyorsaságit szeretnél? Mire fogod használni? Csak motorozgatnál, vagy mennél pályanapozni is...?
Eléggé kényelmetlen tud lenni a futómű, üléspozíció, cserébe gyors, amit kezdő jogsival biztos nem fogsz magabiztosan kontrollálni.
Személyes véleményem az, hogy szerintem kezdj valami jámborabb géppel, ami kényelmesebb, könnyebben uralható. Nem csak egyenesben kell tudni húzni neki.
Nem azt mondom, hogy meghalsz, ha ilyet veszel, csak könnyebben elszalad veled a ló amit nem biztos, hogy te fogsz irányítani.
Hidd el, hosszú évek, mire egy gyengébb, egyszerűbb gépet is kitudsz motorozni.
Én pl sv650s-el kezdtem, nem egy erőgép, de messze a legjobb döntésem volt, hogy nem 100-120 lovas gépre ültem, mint ahogy eredetileg terveztem. Azóta váltottam, még gyengébb gépem lett, de még most is van bőven mit tanulnom. Pl a száguldozás, amit annyira szerettem, már rohadtul nem érdekel. Szeretek élniHa gyorsaságiba vagy belebuzulva, akkor úgy is azt fogsz venni. Sokan kezdték azzal, még mindig élnek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz gabor128 #95742 üzenetére
Mindegy mit veszel, a csuklódon fog múlni hogy fogsz vele motorozni!
A hülye leszel vele akkor 400 35 lovas géppel is elfekszel, ha meg nem akkor egy 150 pacis motorral is simán lehet menni.
Nem egy, két gyerek volt már aki 1000 gépet vett friss jogsival, aki azt hitte király és nem tisztelte a gépet hamar el is dobta, aki finoman megy vele, fokozatosan tanulgatja mit hogy lehet rajta az mai napig használja.
Kimotorozni úgy sem fogod csak megtanulod mik a határaid és a gépé.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
Tavaly raktam MIVV dobot a vasra, eredeti jó állapotú, DB killerrel, összekötő csővel stb. Piszok jó hangja lett, jól is néz ki vele, de ugye műszakira le kell vennem, nincs hozzá tipus jóváhagyási bizonyítványom. Nézegettem a MIVV oldalát, írják, hogy tudnak küldeni ( gondoltam fizetni kell érte, de nekem 15-20 eurot megér). Írtam nekik hát, hogy mi a gondom, moci adatait, kipuff adatait, számát meg egy képet küldtem nekik. Az oldalukon nem az a szám szerepelt, mint ami az enyémen van, gondoltam biztos egy régebbi modell lehet amit megvettem.
Kb 3 percen belül érkezett válasz!!! Közölték velem, hogy sajnos ez a dob nem CBF600S-hez való, ezért nem passzol a szám, és nem is adnak így bizonyítványt. Kawasaki KLX 450 R -hez való a dobom
Tehát marad a le fel szerelgetés és csere bere műszaki előtt meg ha külföldre megyünk...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
vendingo
veterán
válasz demars #95747 üzenetére
Én amikor vettem az arrow dobot, akkor szerencsére kaptam hozzá egy kis kártyát, amit be is tettem a forgalmiba, mivel sokat járok Ausztriába.
Nem változik ilyenkor valami, hogy nem gyári specifikus dob van hozzá?
Enyém az direkt AT-re való, másra elég necces lenne felrakni is. Az utánajövő évjáratokra se stimmel, csak az RD04-re.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
demars
addikt
válasz vendingo #95748 üzenetére
A változásról kérdezd persuadert Én nem vettem észre semmit, igaz a MIVV dobbal vittem szervizre, akkor csináltak Karbi szinkront is.
Amúgy cbf -en volt fent, tökéletesen passzol hozzá.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen