- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #27250 üzenetére
Engedd el sztem. Több kárt okozol magadnak.
Használt E jelest. Aminek megvannak a papírjai. Azzal többre megy.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #27250 üzenetére
Akkor jutott eszembe nekem, amikor zörögtek folyton a tűzkarikák. Elengedtem. Van ismerősöm, akinek elment jó pár ló egy hasonlótól, de őt nem zavarja, a hang fontosabb (csak a motorban kárt ne tegyen).
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #27251 üzenetére
mi esélye, h lesz jó E jeles J300hoz?
annyira ritka, h ihaj. bár nem lehet, h a DT300 kipuja 1:1ben rámegy?ebayen 160EURtól van, ami ugyanúgy nem E jeles, és szintén semmi gari, h nem lesz tőle gyengébb. akkor 40EURért a kinai sztem nem rossz alternativa..
egyébként speed triplám 148lovat tudott keréken egy olyan full nyitott rendszerrel, ahol nonstop durrog, lángöt köp, amit akarsz, és ezek birják ezt a kiképzést bőven 100e km felett is, pont úgy, mint ami nem durrog, hörög... szvsz túl van ez pörögve.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #27253 üzenetére
Injektoros motornak csak csak elmegy a nyitott dob, ha lambada szonda helyén marad.
De mikor lángot kopkod és durrog stb, nekem mondhat bárki bármit, hogy mennyit megy el, úgysem hiszem el. Az hogy nem károsodik, azt meg végképp nem. .
Mondjuk nekem a hangos dob is csak onmegnyugtas.
Hiába hangos, én sem veszem észre az autóba ülve a hangos motort.Ha en szeretnék hangosabb dobot, akkor keresnek egy gyári bontottat. Egy ügyes kipufogossal pedig egy kicsit varialnek a belső tompitason.
Karbis F650 nél láttam ilyet. Nem látszott a belső beavatkozás. A középső terelő gátat kiszedték, és profin visszazarta, De a hangja elég komoly lett. Utólag kellett egy kis db killert a végébe csinálni.
Ehhez egy kis karbi állítás ,és pufogas nélkül elvolt-van. -
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #27255 üzenetére
triumphnál még gyári dobbal is durrog, csak a láng nem jön ki,mert ott a katalizátor, stb...
ez mivel jobb, mint amikor nyugodtan katalizátor nélkül duggorhat kifelé, és a nyomás fele kifelé megy el? nem látom a logikát, de valaha én is ezt hittem, hogy a durrogás az káros, mert visszaég, stb.
de ez sztem szimán butaságBurt1793: tűzkarika alatt a blokk és a leömlő közti tömitést érted? azt nem cserélném. csak slipon.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #27256 üzenetére
Akkor mi a baj?
Felteszed, es elvezd
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Végre megtaláltam ez a topikot, így nem a kismotoros topikban fárasztom a népet.
Segítség kellene választásban. Sose voltam nagy robogós, így elég idegen a dolog. Mindig nagymotorokkal jártam. Viszont most valahogy elment a kedvem a motorozástól, nincs ingerem motorozni, túrázni... mindig bennem van,hogy kijönnek elém, elcsapnak, stb. Viszont szaladozni csak kellene valami az 1250-es Bandit helyett. Olyan fele fele arányban szaladoznék vele BP-en belül és az agglomerációban, no meg a kettő között.
Olyan robogót keresnék, amivel az agglomerációból be tudok járni, esetleg fel tudok menni vele az M0-ra is. Nem akarok száguldozni, elég nekem ha erőlködés nélkül a 186cm/105kg -al 100-110-et tudja. Cserébe viszont jó lenne ha kis fordulékony lenne BP-en belül is. Fogyasztásilag 3 liter körül szeretném megúszni. Az se lenne hátrány, ha a suliból elhozhatnám vele a gyereket. Vagy esetleg asszonnyal elmehetnék a belvárosba mozizni.
Leginkább arra lenne, hogy spóroljak vele a munkába járáson és ne kelljen a parkolással szívni sehol.
A keret 1,5 millió forint, ebből már jó lenne az első szervízt is megúszni. És ezért nyilván szeretnék egy szép motort.
Az eddigi dolgok, amiket néztem. Elsőre PCX 125, de lebeszéltek, hogy gyenge az M0-ra. Aztán gondoltam veszek egy új NMax 155-öt, de idénre felb@szták az árát 1,7 misire, az meg vicc egy 155ccm-es robogóért, ami még gyenge is.
Aztán néztem Burgman 400-at, ami úgy nem dobbantja meg a szívem, de sok van belőle, lehet válogatni, van hozzá alkatrész, van hozzá szerelő, elég jól pakolható. Ezzel az a bajom, hogy elég nagy kanapé robogó.
Amire nagyon hajlanék és jelenleg a keresési listám első helyén van a Burgman előtt, az a Yamaha Xmax 250. Ez olyan arany középútnak tűnik. Nem túl nagy, nem túl kicsi. Cserébe nincs olyan sok belőle, de ki ki lehet fogni egy 2013-as példányt ilyen 1,2 millió körül. Maradna még szervizre, új kabátra, ropira, szotyira.Mennyire javasoltak a fenti típusok? Vagy milyen típus felé billentenétek el? Esetleg mi jöhetne még szóba, ami annyira nem régi és ki lehet fogni belőle olyat, ami nem kerülte meg a Földet egy futár alatt?
Ilyen Kawasaki J300-on is túl vagyok...túl kevés van belőle és nem is olcsó. De recsiztem már kicsit Sym VF185i-re is, amit a Zomborácz Iván annyira ajánlott. Sajna abból is kevés van és fene se tudja ki ért hozzá. Illyetve annyira nem praktikus. De azért a kis izgágassága eléggé tetszik a videók alapján.
Injektor elvárás. Abs előny.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vicces
addikt
Pedig amit felvázoltál az a 300-as yamaha/honda. Megtaláltad már te is a megfelelő megoldást. Az ár viszont annyi amennyi sajnos. A kisebbek meg szerintem nagyon kompromisszumosak. A burgmant pedig én sem venném már.
:)
-
DigitXT
félisten
válasz V.Stryker #27258 üzenetére
Sajnos a kijönnek eléd/elcsapnak rizikó pont ugyanolyan robogón is...
Csak emiatt nem érdemes váltani. Más érvek mentén igen. Hiszen azt
az 1250 cm³-t városban szaladgálásra használni nem a legjobb.Ami nekem tetszene, az pl. Honda Forza 300. Sőt, látom van 350 is.
Ilyen Burgi 400 felejtős, nem városba van kitalálva. (Biztosan fogják a
kollégák ajánlani az SH300-at is, de nekem a formája nem a világom.)
PCX nagyon kicsi, főleg a méreteidhez képest, de pláne még utassal...Ui: nekem lassan két éve nem mozdul a Madison 400 a garázsból.
Egyszerűbb volt beülni az autóba, vagy elektromos rolleren csapatni...
Persze ez élethelyzetfüggő. Lehet hamarosan rehabilitálom szegényt?[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz V.Stryker #27258 üzenetére
Jó irányba nézelődsz egyébként, nincs új a nap alatt valóban sajnos.
PCX kicsi/gyenge. Kicsisége még előnyös is lehetne akár a városban, de ekkora humán fizikai méretekhez nem ajánlanám én sem (térden koccan a kormány). M0-ra egyértelműen kevés, már budai agglomerációban is egy-egy nagoybb emelkedőn is megölnek a sóderszállítók.
Valami 250-300 a jó megoldás, mint az agglomerációban szinte mindig: Xmax 250/300, SH300 (nekem is volt, szerintem is ronda, de városba pont tökjó), Kymco Downtown 300/350, meg a többi hasonló.
-
csongi
Topikgazda
válasz V.Stryker #27258 üzenetére
Mit jelent az agglomeráció? Hány km a megtett út?
Ha félsz a közlekedőktol ne ultess gyereket.
Van az az élethelyzet mikor el kell engedni a motort.
Ennyi pénzből egy kis dízel, és bőven marad évekre parkolásra pénz.
Pályázni még legalább olyan kell, amivel dinamikusan lehet 100 temporol 130-140 fellépni. Ez pedig alattad minimum 40 Le 500 CCM környéke!
Hiába 3-4 liter, üzemeltetésbe kb 1100 benzines autóval lesz egy szinten.
Időt spórolhat, de milyen áron? -
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #27263 üzenetére
Nem félek a közlekedőktől. De egy 90-100-as tempó robogóval más kategória, mint a nagymotoros tempó és kanyargás. Inkább az, hogy már úgy nincs ihletem túrázni. Inkább a gyerekekkel egy túrázás az erdőbe vagy welness. Majd később, x év múlva ismét előveszem a témát, ebben biztos vagyok, de most úgy vagyok vele,hogy nem kell.
Jelenleg úgy áll, hogy Ócsáról megyek Dabasra az 5-ön 18 km-et oda, ugyanennyit vissza, heti 2-3 alkalommal. Ezen kívül be BP-re. 10km fő út, 9 km pálya kb. Aztán most úgy lesz, hogy váltok munkahelyen belül és a 0-án kell mennem egy 20km-t, utána BP-en belül vagy 20-at kavirnyálni..haza Ócsa. De idén tervezünk egy BP-re beköltözést, akkor meg csak BP-en lesz használva a gép.
Dízel kizárt. Gyűlölöm. Autó kizárt.... motoroztam sokat Pesten, tudom, hogy miért zárom ki az autót. Nincs türelmem a BP-i közlekedéshez autóval. Pont elég a cégessel ott szívni.
Nem értem miért akarsz lebeszélni egy jó robogóról.Hauptmann: Mi az MP3?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
SH300 nagyon nem tetszik. Nem szoktam ezen fennakadni, mert nekem a régi Multipla is bejön, de a régebbi SH valahogy nagyon nem. Az újabb 350-es már nagyon tetszik, de az árban nem fér bele. A tökéletes Xmax 300 sem fér bele sajnos árba. Ezért néztem az Xmax 250-et. Kymco DT megbízható? valahogy a kymco-ról nekem ez a keleti gyengébb minőség jön le. Vagy az csak az olcsóbb cuccaiknál? Mert én úgy vagyok, hogy a piac mindig beárazza a jót és rosszat is. És hát ez itt nem bizalomgerjesztő árban... vagyis de, de úgy félek tőle.
Kicsit utána olvastam a Forza 300-nak. Az nem lesz jó,mert a magasságomhoz alacsony az ülés és nem lehet rajta csúszkálni a kialakítása miatt.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
DigitXT
félisten
válasz V.Stryker #27264 üzenetére
Nem értem miért akarsz lebeszélni egy jó robogóról.
Mert nem ismeri az itteni halálos viszonyokat, ami az autózást illeti.
Addig volt jó, amíg mindenki otthon ült. Azért is szoktam át autóra.De amikor át kell menni a városon, az tényleg borzalmas tud lenni...
A parkolás áráról ne is beszéljünk. 600 Ft/óra (!) egy csomó helyen.
Ha csak a 8 órás munkanappal számolok, simán lehet 4800 Ft/nap,
szerintem baromi gyorsan elfogyna a keret (szemben a robogóval).Ui: az mp3 egy zene tömörítési megoldás. Meg amúgy egy tricikli...
(Szó se róla, megnézi mindenki, meg biztonságos, de azért na...)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz V.Stryker #27264 üzenetére
Attól függ, milyen robogoval lesz meg a 100.
Le nem beszélnek, csak felvetés volt.
De sztem ilyen felállásban, továbbra is 500. A kisebbek sztem kint lesznek halványak a fouton autopalyan? A kis kerek a fos úton lesz átok a nagymotor után.
Valami Beverly felében gondolkozni. Nagy kerek erős motor, kedvező fogyasztás. -
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #27267 üzenetére
Az 500 továbbra sem, de egy 350-es még beleférhet minden szempontból. Néztem is egy hírdetést. Mi az ,hogy kötelező vezérlés csere 11.000 km-nél? Normális dolog?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
csongi
Topikgazda
válasz V.Stryker #27271 üzenetére
Ezt állapot és hittan függő, itt is mint motornal. Európai modell, olcsóbb mint a japán.
A piac idehaza az import szemetek alapján áraz.
A japán az isten. A robogó mekkaba is hajtani szeretik de szervizelni nem.
Itthon meg szintúgy. A mindent is megkapott olajcsere a világ mindenség.Kevesebb km-t fut el egy Kymco, de töredéke az alkatresz ára.
A behozott temetős motoroknal a Japánban van még élet, a koreai lelke kifulladt.
De japán is hamarosan oda ér. Mikor eljön a javítás ideje, meg jön a pofára esés, hogy mennyi a japán alkatrész. Megy bele az utángyártott. És marad a lelek melengetes, hogy japán. Ezekhez az injektoros, ABS robogokhoz kevesen vannak felmuszerezve.Ebbe az ársávban nincs biztonság. Továbbra is 10 év koruli import a zöme.
Itt hamar pusztulat lesz egy Robi. Nem túra motor és nem is aszerint használják.
Eldobos kategória a robogo, ezt már a japánok is tudják. -
bajnokpityu
félisten
98 kg 195 cm vel nem kell nagyobb a j300tol… igy se sok kocsi gyorsul el. Nem kene nekem a tobb ccm, es a aokkal dragabb fenntartasi koltseg. 300, talan az ujabb 350 ccm, es itt vege. Ha picit is szamit a kotseg. Elvileg 150 et megy. Nekem m7 minden nap, es eleg gyakran megy 140 ig a mutato. Hanrendszeresen kellene 50 kmet 130 felett mennem, akkor cserelnem, de Yoda horvatot megjarta 300assal…
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
Ha már felmerült az xmax. Yamahánál komoly áremelés volt.
Tmax Techmax: 6.5M(!!!)
Sima Tmax: 5.6M
Xmax 300 techmax: 3M
Sima Xmax 300: 2.7M
Nmax 155: 1.7M -
yodamastah
őstag
-
Hauptmann
addikt
válasz V.Stryker #27271 üzenetére
Az itthoni piac nagyon torz, a 'japánsohanemromlikel' faszság mesterségesen viszi el a piacot, semmivel sem jobb a japán, mint egy olasz. Az olaszhoz van dögivel alkatrész, bőven lehet válogatni, ha kell valami, japánhoz ez már nem egyértelmű, sokszor csak a nagyon drága gyári van.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #27278 üzenetére
Pedig te is feltétel nélkül hiszel a J300 felsőbbrendűségében a DT300 felett, aztán megnézném én a valódi különbségeket peace
-
V.Stryker
nagyúr
Most akkor jo a Piaggio vagy nem jó? Esetleg hisztis olasz?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Hauptmann
addikt
válasz bajnokpityu #27278 üzenetére
Pedig de. De japán fanboi-al kár vitatkozni.
-
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm mindenkinek a tanácsot. Ugyanott vagyok egyenlőre, ahol eddig. Annyi, hogy kicsit nyitok a 400-as gépek felé.
Van egy ami viszont számomra érthetetlen módon nagyon bejön. Sym Maxsym 400. Egyedül az zavar, hogy kevés van belőle és ez az egy szerencsétlen forgalmazó van, aki annyira nem szimpi az első levélváltásunk alapján. Így aggasztó, hogy honnan lesz hozzá bármi is. De maga a motor nagyon szimpi. 1,1misiért tizenezret futott, 2017-es modell.
És azért látni ott apróságokat, amikből arra gondolok, hogy elég jól átgondolt, nem összehányt cucc... pl. az ülés felhajtáskor a két gázrugó, a lábra fujó rács középen, az első tárolórekeszek, usb és külön szivargyújtó, dupla első tárcsafék abs-el. Egész korrekt cuccnak néz ki na. De megvenni valahogy félek.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz yodamastah #27286 üzenetére
Mert az xmax mi?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
DigitXT
félisten
válasz V.Stryker #27285 üzenetére
Nekem volt anno egy SYM VS 125-öm, papíron újként vettem, de valahogy
rendszámot nem sikerült rá varázsolni. 1 év után kiderült, hogy 150-es, így
még drágább lett volna legalizálni, szóval elengedtem. Viszont maga a vas
a megtett 3800 km alatt hibátlan volt. Valóban újszerű, nekem bejött.És anno úgy ismerkedtem meg személyesen huszi.gyb fórumtárssal, hogy
épp egy hasonló, csak nagyobb kasztnijú Symet bérelt, és úgy tapasztalta
óra szerint, hogy baromi jól megy. Odamentem a (kalibrált órás) Majámmal
ellenőrizni, ami ugyan japán (Yamaha), de olasz import volt, és egy lelakott
szar pénztemető. Lenyomtam azért simán: később a fórumtárs megvette
a vasat (180 ccm). Aztán egy szabad szemmel messziről is elég jól látható
kupac pénzköteg ráköltése után már hibátlanul adta tovább egy kollégának,
akinél azóta is hibátlan, pedig már vagy 80000 km van benne óra szerint.Az egész motorszerelős kálvária nincs, ha a kis SYM-en van rendszám.
Persze a teljesítményét kinőttem, meg vmi hangos kipufogó is vonzott, amit
a Majára vettem meg később, ill. Xenon meg a kutyafasza. Pont azért, hogy
ne jöjjenek ki elém. Mondhatni kicsit komolyabban vegyenek a forgalomban.
(Ez amúgy be is vált. Aztán lett a Madison, ami egy hajó a Majához képest,
de nagyon megszerettem a dinamikáját: nekem városban is jó volt csapatni.)Tankolni persze kevésbé, mert 5L alá városban nem ment, csak túrán, LOL...[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #27286 üzenetére
Az X-Max nem Yamaha? Ha Yamaha, akkor japán. Az egy dolog, hol szerelik össze. Amúgy az X-Max jó, szerettem, de semmivel sem jobb, mint egy hasonló kategóriájú olasz.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz DigitXT #27288 üzenetére
Abban nem kételkedem,hogy a Sym -ek egyáltalán nem rosszak. Viszont csak próbából megpróbáltam ehhez a Maxsym 400-hoz szíjjat keresni, de itthon egyik forgalmazónál sem találtam. Gondoltam, hogy majd cikkszám alapján, de ott meg az oemparts fel sem ismerte a motort.... Na itt engedtem el. Sajnos.
Alakulgat a listám azért:
- Piaggio Beverly 300 - 350 - 400
- Kawasaki J300
- Suzuki Burgman 400
- Yamaha Xmax 250 - 400Valahogy ezek férnek bele a max 1,5 misis keretbe. Ezekből a legfiatalabb, legkevesebb km-es és lehetőleg első Mo-i forgalombahelyezésű fog dönteni.
A piaggionak a mérete tetszik, hogy nem fotelrobogó. A J300 külsőre tetszik. A burgman emészthető, kanapé, de cserébe sok van belőle, ehhez talán a legkönnyebb alkatrészt és szerelőt találni. Az xmax-ok meg simán a legracionálisabbak minőségre és méretre.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
DigitXT
félisten
válasz Szakbarbár #27296 üzenetére
-
bajnokpityu
félisten
válasz V.Stryker #27293 üzenetére
papiron az xmax300 a legkisebb, de élőben inkább magasabbnak és keskenyebbnek tünt a j300hez képest, azt, h rövidebb, és másfél cm a tengelytáv difi, én nem éreztem, mindkettő fordulékony.
a burgman 400 egy hombár hozzájuk képest, valódi kanapérobogó, és 60kilóval nehezebb! ami roahdt sok, ezért a 300asok biztosan legyorsulják.a j300 hajszállal jobban gyorsul, mint az xmax, cserébe fél literrel többet eszik. xmax végét nem tudom, a j300 óra szerint 150et megy 196@96kg alatt. ami mondjuk 140 lehet.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Den96
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni robogó vásárláshoz.
Van egy 50-es 2T Malaguti F12 kismotorom és egy 850-es Yamaha TDM nagymotorom.
A TDM-el kényelmesebb az utazás, fel lehet venni vele a forgalom ritmusát, csak sokat fogyaszt és a folyamatos fel-le váltást is szívesen hátrahagynám.
Az F12-vel észre lehet venni a legkisebb úthibákat is, viszonylag jól gyorsul, de a rendszám nélküli motorokat valamiért bárhol, bármikor próbálják elhagyni az autósok. Az autómata váltó nagyon bejön, a 2T hangja és füstje kevésbe, és a kormány is beleütközik a térdembe. A legnagyobb hátránya nálam az a fényszórója, még egy mécses is jobban világít nála.- Főleg Budapesten belüli közlekedésre lenne, reggel és délután 25-25 km.
- A nagy méretet hanyagolnám, hogy könnyebb legyen a lámpáknál előremenni.
- Fontos lehet a csomagtartó mérete, egy teljes sisak férjen el legalább az ülés alatt.
- Jó lámpák, közvilágítás nélkül is lehessen látni az utat.
- Kerékméretben meggyőzhető vagyok.
- 200-300 köbcenti környékére gondoltam, az alacsony fogyasztás is szempont.
- Karburátor vs injektor témában nem vagyok képben, de karburátor tisztításban, javításban van már tapasztalatom.
- A kormány lehetőleg legyen magasabban a térdemnél. (Hosszúak a lábaim, 192 cm vagyok.)
_ Fontos, hogy legyen hozzá alkatrész, ha elromlik vagy eltörik valami.
- Árban 500k alatt gondoltam.Eddig amiket néztem: Piaggio X8 200-250, Yamaha Majesty 250, Malaguti Phantom Max 200.
Köszönöm a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs