- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26400 üzenetére
A PCX az oldalt hűtős, a menetszél nemigen befolyásolja, csak a motorfordulat: a főtengó végén van a mindig hajtott ventilátorja. Csak a termosztát szabályoz....
szerk: tiszta Simson Star, csak vízhűtéssel kivitelezve.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #26403 üzenetére
Valakinek van PCX-e (bármilyen évjárat) a topikban?
Van egy elég komoly, 46 literes duplafalú GIVI E460N monokey dobozom hibátlan, szinte karcmentes állapotban, azt kellene valahogy felmókolni hátulra. A gyári Honda doboz kicsi, és qrva drága, olyat semmiképpen nem akarnék venni. Ronda lenne, de csak szükség esetén tenném fel, alapból bőven elég az ülés alatti 30 liter szerintem.
#26404yodamastah : megfordult a fejemben, de PCX-ből itthon nem forgalmazzák a 150-est, az NMAX150 meg rohadt drága (nem lesz annyi pénzem rá), és pofára nekem nem tetszik annyira. Túl magasnak tűnik, meg annak csak 13"-os az első kereke, míg a másik 14-es.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #26405 üzenetére
Henger és vászon oldaltáskák mindent tudnak, max nem viszel utast. Így jártam be a fél világot kempingezéssel.
Én is robeszra váltok az afrikáról. Menesztem a kocsit meg a mocit is. Nekem a legnagyobb gondom, hogy 193 centivel milyen 125-ös gépen férek el. Sym nagyon tetszik, de fosok az egy szem kereskedőtől. Körbe kéne néznem, hogy ausztriában mi a helyzet szervizeléssel, alkatrészekkel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #26404 üzenetére
Cseteltem most a Yamahával: ugyan az árlistán rajta van, de nincs készleten egyetlen darab 155-ös NMAX sem - ha most megrendelem, akkor júliusra-augusztusra tudnak hozni nekem - szép metálpiros színben. Szóval marad a 125-ös Honda PCX.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #26407 üzenetére
Az se biztos, hogy lenne hamarabb.
#26398DigitXT: Hiába van tél közepe (nem ültem a robogón 1,5 hónapja), mégse kívánom és talán nem a hideg miatt. Valahogy ez a 6 év alatt megtett 60 ezer km elvette a kedvemet a cvt-től, de nem is ez, hanem hogy mostanában országúton használom és nem Budapesten. Csak városban szuper, a 125-ös meg végképp. Semmiképpen nem ajánlanék pcx-et túrázni. Van a családban 2020-as sh125. Nagyon menő, hogy alapjáraton nincs hangja és nem a start stop miatt. 40-ig jó vele menni, utána csak erőlködik.
-
vicces
addikt
Xmax 300-rol mire váltanátok tovább?
Küldött a kereskedő levelet, hogy majd ha gondolom menjek be és jó áron beszámolnák ha vennék másik motort. Júliusban lesz 2 éves. Gondolom így még ők is el tudnák jól adni. Viszont itt yamahák vannak. Marhára élveztem eddig a szélvédelmet. Rendes motor lenne a következő. Tmax sztem marha drága. Ha van még egyáltalán:)
-
kcsa
veterán
válasz Grillo #26403 üzenetére
Kereskedő mesélte, hogy volt egy kölcsönözhető Peugeot Satelis 125-öse (nagy test, gyenge motor, legjobb kompromisszum mazochistáknak ), egyik nap bejött egy francia csóka, letette a kauciót elvitte egy vagy két hétre, és lement vele Bulgáriába. Budapestről... beteg állat
-
Grillo
senior tag
Én a 125ös Sacrával Balatonig mentem többször, meg az elején fel Zalaegerszegről 270 km-t, de olyan 100 km/1,5 óra körül kellett 10 perc megálló, mert bár bazi nagy a hely rajta, meg kényelmes, de éreztem a seggemen.
El kéne vinnem szervízbe rendebe rakatni, mert jó lenne tavasztól megint használni, de annyi felé futottam már lyukra, hogy kedvem sincs elkezdeni telefonálgatni. -
vendingo
veterán
Melyiken van nagyobb hely pcx vagy nmax? Leginkább a lábtér lenne érdekes.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #26413 üzenetére
Az NMAX a tágasabb pár centivel. Az első trepni (az előre nyújtott, "csopperes" lábhelyzethez) is bőségesebb. Agyaltam én is azon a gépen, de én biztosan elférek a PCX-en is majd, ráadásul az olcsóbb, alacsonyabb (nekem fontos, neked nem), meg nekem pofára is jobban tetszik. Kizárólag piros színben kell!
Meg nagyon bízom a - váltós motorokhoz hasonlóan - állítható, dönthető, fordítható (sőt szükség esetén kormánymagasítóval igazítható) kormányában, hogy a testhelyzetet sikerül rajta kényelmesre beállítani. A GS500-on is használok egy 25 mm-es kormánymagasítót, nekem sokkal kényelmesebb úgy.PCX kormány:
Nekem csak ebben a színben tetszik:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Egyre jobban tetszik a 125 nmax. Még teszek egy üléspróbát pcx vs nmax fronton. 155ccm megéri a felárat? Én videók alapján nem estem hasra tőle.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #26415 üzenetére
Miért?
-
Burt1793
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #26419 üzenetére
HETVEN?! Akkor marad a GéeSöccá'.... Kár hogy arra meg már alig bírok felszállni....
szerk: a magas, de döntött plexi ront vagy javít a végsebességen? Áramvonalasabb leszek tőle (mármint hogy takarja a felső testemet), vagy épphogy megnöveli a légellenállást?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26420 üzenetére
Ha GPS szerint is eléri a százat, akkor csak tudok vele VALÓS 80-at menni tartósan, nem?
Nagyplexi van a motoron, nem a gyári picike.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #26424 üzenetére
Á már nem is emlékszem, olyan régen volt. Elvittem szakihoz szelhézag állítás, lánccsere, stbre. Ott volt hónapokig. Aztán bírt vagy 2 hónapot. Akkor leraktam, melegedett (szerintem a ventillátor nem kapcsolt), szivárgott a benzin a karburátornál, stb.
Kint áll letakarva vagy 3 éve, pedig előtte DigitXT-vel felújítottuk a hajtást is.
Amikor találtam másik szakit, vagy nem ért rá, vagy mikor kiderült, hogy rotax, akkor mégsem vállalta. -
yodamastah
őstag
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #26429 üzenetére
Videók alapján se végre, se gyorsulásra nincs nagy különbség. Hol jön ki leginkább az a 30 ccm plusz?
Mondjuk hosszútávon megérheti a 100k felárat az a kis teljesítmény, fogyiban 1dl a difi. Ami viszont nagyon nem tetszik, az az első index helye, városban nem éppen ideális.
Esetleg van tapasztalatod pcx-el is, hogy méretileg miként viszonyulnak egymáshoz?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #26430 üzenetére
Nem néztem összehasonlító videókat, de 25%al több a nyomaték, biztosan jobban kell mennie. Főleg pl ha felraksz egy nagy plexit.
PCXre csak szalonban ültem fel. Kisebb hely van rajta. Elfértem de nmaxon nagyobb a kinyújtható lábhely. A csomagtartó sztem nagyobb az új pcx-en, de nem biztos hogy nagy sisak belefér. ezt nem tudtam kipróbálni.
Külsőleg az Nmax eleje valamivel magasabb. Mivel mindkét motor pici, emiatt az nmax tetszik jobban.
Első index xmaxon és a tmaxon is lent van. Nekem még nem volt konfliktusom emiatt az elmúlt 4 szezonban. De tény hogy sokkal jobb lenne az első index tükör magasságban.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Hello mindenki, szerintetek mitől lehet, hogy alapjában mindig ideális fordulatszámon tudok elindulni a robogómmal, de ha tartósan megyek 80-100 körül és utána megállok, magasabb fordulatszámon tud csak elindulni alattam a gép. Pl a szokásos 1500 helyett 2500-on Ha párszor utána így elindulok elmúlik, mintha túlmelegedne valami a varioban
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
vicces
addikt
válasz lehella #26432 üzenetére
az attól is függ hogy a kuplung még zárva van vagy már megint oldott. gondolom attól is függ hogy nyélgázon indulsz. akkor az egész variátor gyorsan pörög fel. illetve kis gázzal indulsz akkor megint más lendülettel pörög fel.
szoktam olyat csinálni, hogy lejtőn lefele már nem húzom a gázt és egy ideig motorfékez, aztán szétold a kuplung. ilyenkor húzok egy pici gázt egy pillanatra ezért megint összezár és megint tudok motorfékezni folyamatos fékezés helyett.
próbálgasd és érzd mikor milyen állapotban van a variátor:)
-
lehella
senior tag
válasz vicces #26433 üzenetére
Normálisan szoktam elindulni, nincs nagyon értelme ez én robogómmal nyélgázon elindulni Viszont, szerintem a kuplung az rendben van, nekem érzésre olyan, mintha a vario tárcsa nem állt volna vissza a normális helyzetébe, de miért. Akkor nincs gond, ha 60-80 között megyek huzamosan, csak ha fölötte. A megállás előtti pici gázfröccsöt kipróbálom majd, hátha ennyi, de régen ilyen furcsaság nem volt ezzel a motorral.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #26434 üzenetére
Szerintem a röpsúlykuplung nem igazán barátja a túlzott óvatoskodásnak...
Ha nincs meg a fordulat, csúszik meg ég, csak éppen betapadni nem tud...A másik, hogy 1500-as fordulaton indulás konkrétan probléma! Olyankor a
motorban még semmi erő nincs (alapjárat szokott lenni ennyi)... Ha mégis
tudsz vele így is előre kúszni, akkor nem oldott le teljesen. Ami nem jó jel:
hidegen, picit emelt fordulaton konkrétan nem lehet vele egy helyben állni?A varió fennakadása létező jelenség, bár nekem csak a Dr.Pulley (csúszó)
görgőkkel volt hozzá "szerencsém", amelyek nem henger alakúak: henger
alakú görgővel nehezen tudom elképzelni, hogy mi akadhat be. Viszont ez
pont fordított hibát okozna... ha neadjisten felakad a varió, akkor indul jóval
alacsonyabb fordulaton, mintha magasabb fokozatban hagynád a manuális
váltót (a röpsúlykuplung fordulatszáma közvetlenül függ a tárcsák állásától).Amúgy amikor ~7 évvel ezelőtt megfigyelted a jelenséget, mit cseréltél?
Túrtam még kicsit a keresőt, csak nem neked is Dr. Pulley görgőd van?
Ha és amennyiben igen, akkor tuti felborult, amiatt indul annyira alacsony
fordulaton a gép, amit lehet, hogy kellemesnek érzel, de valójában hiba.
Elméletileg nagy tempónál meg esetleg vissza tud fordulni normál állásba,
s utána néhány kicsi gázos, vagy pont gázfröccsös indulás kell, hogy újra
felboruljon. (Úgy általában a Dr. Pulley nem barátja a gázfröccsöknek...)Szerk: ha még mindig Kymco People 250, annak 1700 az alapjárata.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #26435 üzenetére
Óh nem is tudtam, hogy már akkor is megkérdeztem ezt a problémát, meg hogy, akkor is létezett Még mindig People 250, az alapjárati értékeket csak tippre mondtam, mert nincs fordulatszám mérőm De jah, köszi a pontosítást, legyen 1700 mert az üzemmeleg alapjárat az ugyanannyi mióta megvan, és ilyenkor helyette kb 3000 rpm-en indulnék. Reggeli hidegen indulás teljesen jó, ha kerék a földön, akkor tudom tartani.
A görgők alapján a kommentben DrPulley-t írtam, de a motor szerviz nyilvántartásomban Mallosi szerepel, amik már 20e km-t futottak mostanra Akkor a gyáriakat 27 ezernél cseréltettem. Érdemes lenne szereznem egy új szett görgőt? Más tünetem nincswww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #26436 üzenetére
Hát, a kockásra kopott görgő tud csoda dolgokat csinálni. Mondjuk méretben nőni
azt pont nem, tehát elvileg felakasztani nem tudja a variót. Egy ránézést megérne,
hogy milyen állapotúak, de ha tényleg Malossi, az kb. vason fut, ennyi km után.
(6-8000 km alatt is bőven el tudnak kopni, meglehetősen puha anyagból vannak...)Ui: ha hangolni akarod a variót, akkor melegen ajánlott egy fordulatszámmérő.
(Fülre azért viszonylag nehéz megmondani párszázas pontossaággal, mi történik.) -
lehella
senior tag
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #26431 üzenetére
Megyek és próbálok egyet. Győri redbaron nincs annnyira messze és van nekik készleten. Héten ha lesz időm elvonatozok hozzájuk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #26438 üzenetére
Ha kicsi a kompi, és gyenge a piszoly, nem biztos, hogy leszedi.
Nekem van egy 50L kompi, de a pisztoly ahhoz sem acélos, csak azért
van, hogy unalmas óráimban F1 szerelő hangokat tudjak vele kiadni...
De a nagyobb baj a meghúzás. Ha le is szedi, semmi garancia nincs rá,
hogy a meghúzás is megfelelő erősségű lesz: fordítva is elsülhet! Ha túl
erős a rendszer, lenyalhatja a menetet a főtengelyről, az meg nem buli...A magam részéről az elektromos ütvecsavarozót szeretem, nem akkora
bivaly, de oldani nagyon tud... húzni meg max. 100 Nm: eddig nem verte
szét a főtengelyem (igaz, nem is nyektetem percekig, csak amíg forog).Hivatalosan persze nyomatékra kéne húzni, de ahhoz meg kéne fogni a
komplett varió tárcsát, ami meg egy külön szerszám. Sose csináltam...
(De amikor nem húztam meg eléggé, lepörgött az anya, aztán darálta a
külső tárcsát éktelen malacvisítás mellett: azóta csak biztosra megyek,
meg se próbálom pontosan 70 Nm-re, amíg üti a gép, jó. Max. 5 mp-ig.)Ha gondolod megnézhetjük vmikor, Budafokon, Burtnak is csináltunk itt
egy komplett hajtásfelújítást (x ezres szerviz keretében, azóta már picit
jobban sikerült elrendezni a szerszámaimat): talán nem lesz fél óra egy
adott méretű dugókulcsot elővadászni. Mondjuk nyáron belefért, de a
téli időszakban azért nem lenne mókás ilyen malőr miatt fagyoskodni...Szerk: kicsit túloztam, nem volt az felújítás, csak ellenőrzés, tisztítás...
De ha kopott a görgő, s van hozzá új, ugyanannyiból áll újjal összerakni.
(Ugyanez igaz a szíjra is: annak is van egy meghatározott élettartama...
ha el van kopva, az is tud bizonyos anomáliákat okozni az áttételben.)
Szerk2: úgy emlékszem, hogy egy 1/2"-os meghajtású kulcs hiányzott,
ezért volt egy kétségbeesett kísérlet a 3/8-os légkulccsal. Teljes kudarc.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz DigitXT #26440 üzenetére
Nagyon jó megoldás lacsavarodás ellen 1 csepp menetrögzítő, megfogja a 70 Nm-rel meghúzott anyát is. Régebben írtam, a végeláthatatlan ARN125 mókolásról, biztos szétszedtem vagy 30-szor Lidl-s csavarkulccsal (lazít 250, meghúz kb. 70 Nm-el)úgy tudtam csak nagyobb sebességen kevésbbé ordító hangot kreálni, hogy a csúszópersely hosszából 1 mm-t levettem, és jó lett. Adott görgő helyzetnél nagyobb átmérőn fut a szíj, hátulra meg gyengébb kontrasztrugó lett rakva,hogy ne szorítson annyira. Így induláskor hamarabb fog a kuplung, de érzetre kb.ilyennek kell lennie. Még fülre csökkenteném a fordulatot 70-80 körül, de teljesítmény csak fordulatból lesz, ez van. Szíjat is raktam 828-as helyett 835-öst, de végsebre semmi nem változik, pedig láthatóan elől jobban kifut a szíj, csak hát az erő meg elfogy, az a 7-8 le nemsok mindenre elég, még csodálom hogy a fiammal ( ketten kb. 150 kg) 70-80 között simán lehet mászkálni vele, még induláskor is az autókat elhagyom.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #26440 üzenetére
A gyári szerszámkészletben mintha lenne egy kampós eszköz, igazából még sose használtam azt a készletet, mert vannak jobb szerszámaim, de az lehet pont a vario vagy a kuplunghenger fixálására való
A kompresszorommal autó alufelni csavarokat szoktam meghúzni, aztán még utána keresztkulccsal tudok rajta tekerni 1-2 fordulatot, nyomatékban valószínűleg kevés lesz, amit a kompresszorpisztoly leadna.
Köszi a felajánlást, egyelőre ráér ez a projekt De a biztonság kedvéért kerítek hozzá egy szett görgőt, úgyis sok van bennük. Igazság szerint szíjat is lassan illene cserélni, 20 ezer van benne, de a gyárit is csak 27ezernél dobtam le, mikor már ciripelt induláskor.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #26443 üzenetére
Szerintem nem hirdetés, ha az ember tapasztalatokra kíváncsi a típusról.
ON@gps76: jó ötlet! Féknyeregnél, előírás szerint használok csavarrögzítőt,
de a főtengelynél mintha nem írta volna a manuál. Pedig valóban segíthet.lehella: hát ha légkulcsos rögzítés után még 1-2 fordulatot beljebb megy, az
nagyon harmatos: max. ilyen negyedfordulatot tudnék elképzelni. Az is szar.
Kerékcsavarokat jellemzően 100 Nm körülre kell húzni: szereldmagad.hu-nál
vigyázni kell a légkulccsal, mert kettes fokozaton tuti, hogy jobban odaverte.
(Kértem egy nyomatékkulcsot, ellenőrzés végett, és rögtön kattant, mindig.)[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Úgy néz ki nmax 155 lesz a befutó. 125 kevés, 300-as robeszok meg már sokkal drágábbak, és többet is fogyasztanak. Sym vf185 a vágyam, de nem merem bevállalni. Amíg nem kel el a mostani gépem, van idő agyalni, de az nmax tetszik méretileg, formailag, teljesítménye is éppen elég amire kell.
Vételáron kívül milyen egyéb költségek vannak új motor vételnél? Alkudozni lehet extrákra, vagy kedvezményesebb árra? Nem tudom mit lehet mit sem, mindig használt szarjaim voltak.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#50433536
törölt tag
válasz vendingo #26445 üzenetére
Vásárlás előtt olvasd el a fórum bevezetőjben a vásárlási tanácsokat. Megéri.
- Ha nagy szerencséd van, akkor csak át kell nézni és minden oké, egyből használható biztonsagosan.
- Ha kis szerencséd van, ami a gyakoribb, akkor a variovaltóra, a fékekre és talán gumira is kell költened néhány tízezrest, max 50-100-at. Ez még normál esetnek számít, csak a hirdetés is így arulja a motort. Az esetek felében, jobb állapotúnak hirdetik a robogókat, mint a valóság. Ilyenkor lehet alkudni igazán.
- Ha nincs szerencséd, akkor motorikus, elektromos baja lehet, valahogy elfedve, ez az átverés esete. Minél olcsóbb egy robogó a kategóriájában, annál nagyobb az esély a szopórollerre. A nagyrobogók magyaros világában sajnos elég gyakori eset...-Ezen kívül, van egy speciális eset, amikor direkt felújításra szoruló vasat vesz valaki nagyon-nagyon olcsón, aztán rá költ félmillát és dolgozik rajta három hónapig. Ez az én műfajom.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz vendingo #26447 üzenetére
Akkóóóó ezért volt furcsa, hogy az extrákra akartál alkudni.
Ebbe sajna nem tudok beleszólni, csak egyszer vettem új motort, egy 50-es robogót. Ott nem sok figyelni való volt. Otthon ellenőriztem az olajat és hogy a csavarokat meghúzták-e.
Téli szezon van, kevesen vesznek motort, talán több lehetőség van alkura, főleg az extrák terén ahogy írtad.[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
válasz vendingo #26447 üzenetére
az én yamahámat éleszttették, majd félig fel lett tankolva. gondolom a gyári előírás szerinti ellenőrzési rutin után a csavarok és burkolattartó műanyag szegecsek vagy mik be voltak pöttyözve rikító zölddel. viszont a kormány ferdén állt. az 1000-res olajcserénél jeleztem. kicsit állitottak rajta majd most a másikirányba ferde, de már nem annyira. és ki is számlázták a műveletet
amúgy egybe volt, én csak az olajat néztem néha a kémlelőablakon, hogy van-e még benne:)
-
#50433536
törölt tag
válasz vicces #26449 üzenetére
A kormány ferdeségért azonnal szólni kell garanciában, mert nem biztos hogy beállítható és gari után már együtt kell élni vele. És nem illik kiszámlázni, annak egyenesen kell állnia. Az autó kormányának is vizszintesen kell állnia egyenes futásnál, különben futóműbeállítás kell. Ez mind garanciális dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ukrajnai háború
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs