- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicces
addikt
válasz pimpa1974 #25801 üzenetére
a multkor elugrottam egy órácskára a 300-as xmaxxal az akksit visszatölteni a téli pihenő után. asszem vagy 4-5 órán keresztül meg sem álltam, talán 260 km-t tekertem bele.
egyszerűen nem bírtam megállni, pedig az asszonynak megígértem, hogy együtt ebédelünk. de közben azt is lemondtam:)
-
#50433536
törölt tag
Tényleg.. ezek a gépek alkalmasak arra, hogy az ember leugorjon a Balcsira meg ilyenek? Az autópálya érdekelne, hogy ezek mennyire kompatibilisek az ilyen tartós tempóval. Autóval 100-120-at szoktam menni.
Őszintén szólva, nem szívesen mennék az M7 meg M1-en. Bazi nagy a tempó és az útfelület se a legjobb... és ha fékezni kell.. nem érzem biztonságosnak az autópályákat motorral. Az M0 paneles beton felülete meg szétbarmolja a kormánycsapágyat a folyamatos ütésekkel, meg az a mart felület szintén a körgyűrűn megvezeti a motor kerekét... nagyon gáz rajta menni.
Autóval más, azzal bármikor leugrunk Siófokra.Szerintetek motorral érdemes inkább a régi utakon menni, vagy csak szokni kell motorral a pályát? Ja, nekemk nincs abs, szóval a hirtelen fékezés is veszélyes lehet.
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz #50433536 #25805 üzenetére
Én nem mennék vele szívesen pályán. Ezek a 250-300as gépek szerintem ilyen 90-110 körül érzik jól magukat, de azon felül már nincs sok, egy előzéshez pályán már szerintem nincs benne elé tartalék. Én inkább a régi 7-esen krúzolgatnék, mondjuk ott meg benne van, hogy valaki barom módjára előz, és abból lehet gond esetleg..
-
bajnokpityu
félisten
A 250es a 300as gépek között elég nagy a difi. A 300asok a korábbi 400asok tempojat tudják. Mivel vagy 60kiloval könnyebbek. Ezeknek kizart, h bármi gondot okozzon a tartós 130..
Hasonló távot, mint balcsi retúr többször is csináltam, semmi se történt. De mivel csomó szerszámmal kell oda járnom, ezért inkább kocsival csinálom.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
300as xmax könnyedén megy 120 körül. Nagyot gyorsítani onnan már nem fogsz, de 130 fölé is simán ki tudsz menni vele kamion sort előzni. És ami jó, hogy stabil is ezen a tempón. Nem kóvályog egyáltalán. (a régi 250es sokkal rosszabb volt)
Pályán tmax-al sem szoktam stabilan 130 fölé menni. Elkezd értelmetlenül sokat enni. 130nál 5 liter. 170nél 10 liter.
Astro12
"Tényleg.. ezek a gépek alkalmasak arra, hogy az ember leugorjon a Balcsira meg ilyenek?"A kép amit beraktam nem a balcsin készült 750km volt a leghosszabb amit 1 nap a 300as xmax letoltam Egyáltalán nem volt szenvedés. Igaz az xmax nem budinülős robogó, lehet rajta kényelmesebben terpeszkedni.
[ Szerkesztve ]
-
kaktusz2
tag
Sziasztok
xmax 400 12 perc-től van kapcsolatos mondandó,vélemény és ellen?
https://www.youtube.com/watch?v=v9P_-7mMVdc&t=3s -
vicces
addikt
válasz #50433536 #25805 üzenetére
én csak xmax300-asként tudom mondani, amit már az előbb is. a rekordom aza kb 260km volt 1 pihenővel. észre se vettem. általában főút volt, 100km/h körül.
ha sietek pl munkából haza a pályán/elkerülőn szoktam vele 120-130-ig is gyorsítani nagyon ritkán amikor késésben vagyok. de ezt ist alig észlelem, csak mikor ránézek az órára.
egy balatont simán bevállalnék vele. pályán inkább csak azért nem, mert az nagyon unalmas lenne. az igazi kalandok nem ott kezdődnek amúgy meg ha igyekezni kéne, biztos végig nyelezném. a motor van értünk ugyebár. de ezek bírják is a kiképzést.:)
-
kaktusz2
tag
válasz bajnokpityu #25814 üzenetére
csak a folyamatos sebesség miatt linkeltem,mivel a feltett kérdéshez ,kapcsolódó volt
nekem burgi 400 am van,én is járok vele 110-120 al is viszont akkor már nyakal is föleg 2 személynél a 6 l/100 benyeli -
pimpa1974
csendes tag
Jó estét.
Látom meg bolygattam az álló vizet a kérdésemmel!De pontosítsunk: Én nem akarok,nem is fogok Autópályán ,de ha egy mód van rá gyorsforgalmin sem menni!
A cél a komótos nézegetős ráérős 80-90 max sebességes motorozgatás. esetleg 100-150km-re amit természetesen akár többszöri megállás is tarkít.Tőlem a Balaton is csak 80 km re van és sima főúton el tudok motorozgatni oda.
(fiatalon 18-20 évesen Simson Swalbee val is el mentem simán ami csak 50 ccm.)Gondolom azért egy fényévekkel fiatalabb és technikában sem elavult motor csak bír egy 100-150 km es utat.
És a 250 ccm nekem magamnak teljesen elég. Nem akarok én versenyezni meg autó pályán rohanni hogy fel ne taszítsanak.
Így ennek a fényében: Talán ezeket a dolgokat csak bírja?
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #25799 üzenetére
Nyilván a robogó mellett a nagyvárosi környezetben történő időspórolás szól leginkább észérvként. Hozzáteszem azért, hogy az amortizációs költségeknél sem mindegy, hogy egy jóval drágább autóba kerül-e x ezer kilométer, vagy egy kisebb értékű robesz fut annyit. A parkolási költségeknél pedig az egyik oldalon nulla forint a Belvárosban, a másikon pedig egy több tízezer forintos garázsbérlet.
"Tovabbra is, munkaba jarashoz meg kisbtavolsagu ingazashoz a pedelek a legjobb, es legjobban sporolhato eszkoz."
Az nekem nem jelentene valós alternatívát. Idővel egy combosabb elektromos robesz viszont igen.
-
vendingo
veterán
válasz pimpa1974 #25816 üzenetére
Szinte minden évben van 50-es robeszoknak adriai kirándulás. Ha azokkal a vinnyogó izékkel lejutnak az adriára, akkor nagyobb gépnek se okozhat gondot. Vespa-val is mentek már világkerülő útra, youtubeon több video is van.
Engem nagyon vonzanak az "elmebeteg" túrák. Kis motor, nagy táv...Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
pimpa1974
csendes tag
Jó napot.
Na meg volt a nagyobbacska túra 206 km Balaton útba ejtve! Gond nélkül simán mint a doxa óra .
Átlag fogyasztás: 3,45L/100km (tele tankkal indulva és végén tele tankolva ,számolás)
Úgy gondolom ezek után bármikor neki merek vágni hasonló utaknak,
Motor jobban bírta mint én El zsibbadt a fenekem a végéreTovábbi jó Motorozást! Széles utat gumifákkal!!
-
kaktusz2
tag
segítséget kérnék,az ülésem szeretném zselésíteni áthúzás elött,de csak kföldi oldalakon találok,ahol viszont a hitelkáryám nem jó.valaki esetleg belföldi beszerző helyet tudna
-
Mattb
senior tag
Sziasztok!
BP belvárosi közlekedésre napi 25-30km-re szeretnék venni egy A2-vel vezethető nagyrobogót. Én 175cm 72kg vagyok, párom 165cm 50kg. Munkába járás és néha esetleg a velencei tóig elrobognánk vele amennyiben lehetséges. Hétvégente pedig Budaörs-érd-törökbálint.Őt néztük ki, mennyire lehet jó választás: [link]
Vagy esetleg tudtok ajánlani valamit?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ha sokat 2 személyezel és kell az autópálya tempó, akkor inkább 400+ ccm. Van 300as is ami bírja, de a linkelt kymco 24 lovas 270ccm, határeset.
Hogy konkrétan ez a példány jó vagy sem, na azt senki nem tudja neked megmondani. Nagyon sok múlik a karbantartáson. MIvel import, még az is esélyes hogy tekertek rajta egy 20-30ezret mielőtt bejött. Vagy porrá volt zúzva, és hamvaiból éledt újra
-
Mattb
senior tag
válasz yodamastah #25828 üzenetére
100-120-as tempó a maximum, 2 fővel inkább csak a 100. Pályára nem mennék vele.
Nagyobb részt egyedül mennék vele. Ami ketten az 10-10km a munkahelyig és a hétvégi "kirándulások".Tudtok ajánlani más modellt amiből esetleg kínálat is van? Annyi, hogy az ilyen forma jön be nagyon
-
yodamastah
őstag
Nincs gond ezzel a kymcoval, ennyiért nem kapsz jobbat. Az viszont hogy mekkora szopórollert vettél, utólag fog kiderülni. Persze elviszel magaddal egy szakértőt az észrevehet pár dologot, ami probléma forrás lehet, de a blokkba és a hajtásba nem fog tudni belenézni.
Garantáltan szopásmentes robogó az kb úgy nézne ki, hogy max 4-5 éves magyarországi, szervizkönyves, leinformálható kártörténettel, max 20e km. Na ilyenből nem sok eladó van, bármelyik márkát nézed. Ami meg van annak az árát meg is kérik rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mattb
senior tag
válasz yodamastah #25830 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm.
Belelátni nem lehet, ezt tudom jól.
Nem tudom mekkora összegekből "szerelhetőek" ezek a robogók, de ezt elnézve ha még kér akár 100ezret is, számomra megérős kategória lenne. -
yodamastah
őstag
-
pimpa1974
csendes tag
válasz yodamastah #25832 üzenetére
Ebben "sajnos" teljesen igazad van!
Én pont így futottam bele abba hogy szép jó és szervizeltÚgy hogy mindent magam csinálok rajta és hála égnek elég olcsók a cuccok hozzá így is 50 felett állt meg egy tényleges szerviz és a variátort nem kellett bántani csak a szíjat.(sajnos azt muszájból)
Motorolaj,fék folyadék,hajtóműolaj,fékbetétek,szűrők.hűtő folyadék. -
Micsurin
nagyúr
Behalok... hamar megtaláltuk a kis ET4 hasfájását.
nyogo83 tényleg csak egy gomba volt.
Viszont az indítási gondon meglepődtem, az olasznak nem azonos a kihajtótengely vastagsága van egy hézagoló gyűrű a vari tárcsánál, na az nekünk nem volt ott de már akkor sem mikor évekkel ezelőtt vettük. Szóval szépen lenyírtuk az öndítóval a fogazást így vari csere...Haverom esztergált T6-os aluból oda mérethelyeset, elég kemény lesz vagy nézzünk valamit oda bontóból?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Mattb
senior tag
Megneztem ma a gepet. Szepen indult(nem tudom hogy teljesen hideg inditas volt e). Jol is ment (bar szamomra a 125-os utan..
szepen egyben van a gep, szerintem nem volt torve. Volt egy kis olajpara a jobb oldalon az oljbetolto melett a blokkon. Nem tudtam mire velni, vagy hogy honnan jon.
58.000km van benne. Van szervizkonyve… vagy valami ami annak nez ki.
nagyon be jott a forma es nagyon kenyelmes is volt… pillanatok alatt elertem a 80-90-es tempot…
nem tudom mitevo legyek.
meg kene nezni mast is… -
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #25835 üzenetére
Akkor maratunk egyet, már csak azt kell remélni, hogy emiatt tudott lelazulni az anya és nem azért mert a bendix nem megy vissza esetleg elég gyorsan.
Ezt tudjuk tesztelni?
Na meg... remélem nem ment el a főtengely vége..., az összes ET4 tengely középen lelapítottnak néz ki akárcsak a miénk de most az új nyomólap nem akar rámenni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pimpa1974
csendes tag
Nézz meg többet is Főleg abból az irányból gondolok erre hogy ezt most ki próbáltad de nincs viszonyítási alapod motorikusan.
Egy 125 ös nem mérvadó ezekhez képest.
Az 58 ezer nem kevés!! azért ott már nagyon észnél kell lenni vevőként. mert hamar lehet (Drága)Én a sajátom 31 ezerrel vettem én vagyok a 3. gazda ,az összes szerviz könyv ,számla nálam,Magyarországon lett véve újan! Ennek ellenére Majdnem lyukra futottam
A kinti motorok meg általában ott kinti kereskedőktől vannak (szlovák,török,meg ki tudja milyen náció,És hidd el mindenre is képesek az eladásért,Pl szervizkönyv hamisítás) ezt is tapasztaltam bár autónál az igaz,de szerintem az mindegy.
Lényeg: szerintem én a helyedben meg néznék pár motor szalont is ! ott is van használt beszámított,és le informálható.Ami nem hátrány.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Gondolom Olasz import.
Persze ettől lehet jó.
Olajpára a beömlő mellett?
Olja szivárgás lehet, de olajpára ne legyen.
Mondjuk azon a kipufogón már látszik a kellemes olajfogyasztás nyoma.50ezer km az annyit jelent, hogy 75 ezernél tarthat.
250es blokk kapott egy kis pluszt. 270ccm lett. A Downtone 300 blokkjával szemben.
Ott kell dönteni a motor mellett.
Egy 125 után egy rottyantabb állapotú 250 is jóval dinamikusabbnak érződik.
Ettől lehet jó a vas.
Viszont szervizelésekre készülj fel.
Annyit hozzátennék. Ha ekkora a napi táv, és ketten motoroztok, akkor lehet nagyobb is.
A Dowtone erősebb. Illetve valami 500-as.
De simán elgondolkoztatható egy motor is.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
tegnap kiszámoltam, 3 év alatt kb kitermelte az árát a j300, annyi időt spórolt meg.
szvsz nem érdemes import motort úgy venni, hogy nem te hozod be. gyakorlatilag megútálod az egészet, állandóan szervizbe hordod, majd megtanulod szervizelni, és a végén annyit ráköltesz, amiből vehettél volna jobb állapotút. egyet ne felejtsd el, nem kolbászból van kint se a kerités. addig hajtja, amig neki megéri. amikor már nem éri meg, akkor adja el. kint két félét lehet oké áron venni: sérültet, és a nagyon sok kilómétereset. előbbiből azért lehet jót venni, de nem úgy, hogy már a helyreállítottat mutogatják, mert ott még marad árulás. megveszed a sérültet, és megcsinálod. ez az egyetlen spórolási lehetőség. sok km meg még ha nincs is komoly baja, de azért van sok olyan cucc, ami azért szépen lassan kopik, és már nem ugyanolyan jó..
ha visszanézed, én is, meg kb mindenki úgy kezdi, hogy vegyünk fél misiből valamit, amire nem kell csak 100at rákölteni, aztán majd menet közben még gyűjtünk. elb*szol hónapokat kereséssel, mert valami mindig mindegyikről kiderül. aztán fentebb lépsz, keresel 800ért. újabb hónapok, és még midig szarok. majd 1.1 M,de ott tényleg vége. és még mindig vannak szarok. Valahol ott a választó, efölött már van esély 250től nagyobb ccmes abses robogót venni normálisat.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #25839 üzenetére
75ről nem 50re szokás tekerni, inkább 30ra! tudod, a magyarnak a 30e az még oké, 40nél kezd kopni a motor
a dt300 jó lenne, de két embertől hallom, h nem stabil. és csak import létezik. tehát nem nagyon lehet belőle jó darab.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #25841 üzenetére
Akkor az is felejtős.
Jelen esetben a Nagyvárosi közlekedés utassal ami megint emeli a tétet. -
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #25844 üzenetére
Burkolat biztosan drágább, de vannak már bontok.
A többi meg pont ugyanannyi mint dt, mert ugyanaz.
Futómű stabil, kategória legjobb feke, mocsok jó világítás, egesz sportos ülés, de elferek 2meteresen. Nem véletlen nem cseréltem x300ra, amikor visszavette volna akitol vettem. Dtvel nem mentem, de nem hiszem h csak picivel jobb. Xmaxtol picivel jobb sztem. Csomagtartóban gyengébb tőle, meg igenytelenebb a villa felfogatasa, de ebből nem érezni semmit.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mattb
senior tag
válasz bajnokpityu #25845 üzenetére
Nem feltetlen. Ra neztem a modellekre de csak ez az egy jott velem szembe. A tegnap megnezett kymcotol 5evvel fiatalabb es abs-es is…
Nem tudom.szerk: jol latom hogy ilyened van? Tudnal rola picit irni?
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #25840 üzenetére
A motoros topicban foglalkoztam már azzal, mennyit spórol a robogó és ott csak a nemzetgazdasági átlagbérrel számoltam. Így is egészen jók a megtérülési számok, ha az ember többet keres, még szebbek.
Jó, hogy megtartottad a J300-at, főleg manapság, amikor ekkora dugót sikerült összehozniuk a tehetségeseknek.
-
Mattb
senior tag
válasz yodamastah #25849 üzenetére
Lattam azt. Szep. Addig viszont nem mennek el. Sajnos perpill a piacon az a kymco es ez a kawa tetszik. Ugy tunik nem lesz egyszeru.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen