- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Ja, 3.594.000 alap. Nyista díszléc (8000), hátsóablaktörlő(19000), metálfény. Azért írtam ezeket,mert ezek nélkül nem kapsz autót - jó metálfény nélkül igen.
Szóval az miénk is díszléccel, hátsóablaktörlővel, metálfénnyel (nem volt alap kék), vonóhoroggal, tolatóradarral: 3.820.200. A röhej az, hogy 2006. januári árlistán ennyi volt az Octavia II.
Ez van ezt kell szeretni.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #151 üzenetére
Huh 3,8 milla az rengeteg pénz és ''csak'' 1.4-es jóó nekem 5.3 milla de 1.9 PDTDI és Ambiente felszereltség+tempomat+mp3+váltózár de ezek még felárasak szal több lessz
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Jaaah és ezen töröm az agyamat már vagy 1 hónapja hogy MSR+MBA???????
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
válasz misimagaki #151 üzenetére
Azt a ku... tya mindenit. Nem semmi pénzt elkérnek egy Octaviáért.
Egyébként tartok tőle, hogy az az 1,4-es változat kicsit alulmotorizált lesz, ami a menetteljesítményen és a fogyasztáson is könnyen visszaüthet. Tulajok mit tudnak erről mondani?
Skodával nincs összehasonlítási alapom, nekem utoljára Feliciám volt, de az a leglomhább autók egyike volt, amiben valaha ültem. De azért szerettem. Mostanában meg ismerősök, akik Octaviát vettek, mind PDTDI-t vettek, azzal meg nincs ilyen gond.
Viszont most vettem egy 1,6-os Astra Classic 2 kombit 3,2-ért, és annak fényében ''kicsit'' sokallom, igaz ebben nincs se metálfény, se tolatóradar, se vonóhorog, de a többi szerintem mind van, ami az Octaviában.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ladybug
őstag
válasz misimagaki #151 üzenetére
A metálfény helyett miért nem a nagyobb motort válaszottad?
Ti férfiak soha semmit nem tudtok megtalálni. A teafű a gyógyszeres fiókban van egy kakaós dobozban, amire rá van írva, hogy só.
-
Nakata
tag
Hát igen iszonyúan drágák a skodák, de mondjuk az 1.9-es dieselben audi motor krepeg az mondjuk nem utolsó szempont a másik hogy ennyi pénzért nem olyan hátsó üléseket kellene bele dobálni amin iszonyú rossz ülni mert nekem nagyon nagyon rosszak,ámbár sose ülök ott de akkor is
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
MSR - nyomaték szabályozás. Pl. Télen leugrasz a kuplungról, és a kerekek megcsúsznának a jégen/havon, és leállna a motor. Na ezt nem hagyja.
MBA - fékasszisztens. Vészfékezésnél kutatók megvizsgálták, hogy amikor gáz van nem nyomod teljes erőből a féket. Ez a lenyomás sebességéből érzékeli, hogy gáz van, és max. fékerőt ad.
Nekem az MSA hiányzik. Kipörgésgátló. Kipróbáltam egy Octavia II.-t abban volt. Jó volt. bbe nem is rendelhető.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #156 üzenetére
Beszámítattunk egy 13 éves Samarat. 594 eFt adtak érte. Igazából a szükség vitt rá erre. Így csak 3,244 eFt lesz. Tudom az összes negatív hatást ami egy ilyen beszámítással kombinált hitellel jár. Muszály volt megválni a Samaratól. Így egy perc alatt eltünik a háztartásból, és egy fillér költségembe sem fog kerülni.
Igen az 1,4-es motor. Kb. egy, másfél éve tervezzük már ezt a dolgot. Azóta figyelem a fórumokat, és nagy dilemma volt a motor kérdés. Igazából az összes olvasott vélemény 90 %-a szerint elég a motorteljesítménye a normális mindennapi közlekedésre. Itt van pl. Jana, aki szintén ebben a cipőben jár.
Metálfényt muszály volt venni. Nem volt más. Csak fehér. Az nem tetszik a családnak. Ez van.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #161 üzenetére
594 000Ft ért vettek be egy Samarát?? nekünk a Peugeot 206 ost ami 5 éves volt 1 000 000Ft -bavették be és egy pár cucc volt benne pedig nah mindegy
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Mondjuk a metál fény nélkül egy auto kicsit ''hülyén'' néz ki szal azt én is mindenképpen kérnék
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
A Pug-t eladják, ezt meg kivonják a forgalomból. Egyébként csak két szalon csinál ilyen akciót. A legtöbb helyen max 300 eFT-ot adnak az országban levő autók vásárlása esetén. Ja az autó lehetett volna üzemképtelen is.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
-
<>jana<>
senior tag
válasz parandroid #156 üzenetére
az 1.4 es motor kicsinek tünik,de szerintem nem észrevehető ha normálisan közlekedsz és nem akarsz rodeózni a géppel.fogyasztása ha nem tolod ki a padlón a pedált akkor 6 liter körül megáll vegyes használatnál. én a 10esen járok be pestre változó munkahejekre volt már 5.7 és volt már 7.2 is a fogyasztásom ,igaz a 7.2 még az első 500 km alatt. 4100 km-t mentem eddig és még mingíg csökkenőben van a fogyasztásom. autópályán simán felszaladt 170re igaz ott már 11.4 et írt ki a fedélzeti fogyasztásra a lényeg hogy ha finoman kezeled a gázpedált akkor 6 literből kijön.
[Szerkesztve] -
Nakata
tag
nekünk az 1.4-es Peugeot is annyit eszik mind az octavia azzal a külömbséggel hogy az Octavia jó pár száz kilóval több szal sztem semmi gond nincs a fogyasztással a Diesel Octavia meg mégjobban eszik. Éljen a Diesel technológia
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Még az is érdekes, hogy az eddigi Allianzos kötelezőm tovább kötve az Octaviara (Bonus10) plusz a cascot is náluk. Alacsonyabb lesz a KGFB, mint a Samaran (1498 ccm). A casco is 10 eFt környékén marad.
Tavaly évvégén majdnem bele ugrottunk egy 1,2 %THM-es hitelbe. Az Octavia II-es lett volna. Azt hiszem anyagi szempontból ez sem rosszabb, ha már nem jobb.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #167 üzenetére
Nem vagyok még öreg, de már régen nem száguldozom. Dunakeszin lakom. Bár merre indulok siralmas a közlekedés. A városban is, ha Pestre megyek az még rosszabb. Ha vidékre megyek, akkor az utak minősége vet gátat a száguldásnak. Pl. tavaly télen akkora kátyút találtam szüleimtől hazafelé egy este, hogy a Lada felni akkora ütést kapott, hogy el kellett dobni.
Részemről az is szempont volt, hogy pl. a kötelező ne váltson sávot. Úgy gondoltam ha sávot kell váltani, akkor csak dízel jöhet szóba. Imádom a dízel motorokat, de az árkülönbséget nálunk az életben nem hozná be.
Most erősen keresem, hogy az autóba milyen biztonságtechnikai dolgokat tegyek. Sokáig váltózárat szerettem volna, de az alsó motortér védelem, és motortér zár nélkül nem az igazi.
Szerintem valami gyújtásmegszakításos rablásgátlós riasztó lesz a megoldás. Meg persze egy kormányzár, hogy a légzsák tolvajokat, illetve a amatőrebb autó tolvajokat is elriasszuk valamennyire.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #172 üzenetére
én Bónus 3 vayg 4 ben vok.Jajjj egy ujabb hét remélem már megjön a kocsi ezen a héten.Amilyen szerencsém van tuti csütörtökön fog jönni amikor richtig nem érek rá
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Szerintem, ha csütörtökön jön meg, akkor biztosan ''szakítasz időt'' az átvételre.
Egyébként én valamiért nem szívesen mentem volna a váci szalonba, nem tudom miért, de nem. Egyszer voltam. Ott ültem be először a Tourba. Emberrel meg is vitattuk, hogy amennyivel drágább az Octavia II, annyival jobb is.
Már akkor kérdeztem, hogy nem terveznek használt autó beszámítást Octavia II-be. Elég érdekes arccal azt mondta: Nincs értelme - vagy nem szükséges, már nem emlékszem, de nagyon bennem maradt. Aztán tényleg nincs ilyen akció a mai napig se. Így lett a Tour.
A kötelezőm, a minden igaz, akkor a Skodara 6 eFt alatt lesz negyedévente. Ezt szeretem.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Tegnap voltam egy gumisnál, aki azt mondta, hogy nem éri meg külön felnire tenni a téli gumit, mert szerelés, meg a centirozás a téli gumi élettartama alatt kevesebb, mint a 4 felni ára. Ez eddig igaz is. Meg persze a kerekeket illek a szezon elött elvinni centíroztatni, ami még jobban az Ő teóriája felé billenti a mérleg nyelvét, bár ennek ellenére én ragaszkodom a külön felnihez a nyári és téligumi esetén. SŐT! Azt is mondta, hogy nem kell 4 felni csak 3, mert negyediknek ott a pótkerék. Ez is igaz, de mégsem tudtam magamévá tenni az eszmét. Szerintetek?
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #175 üzenetére
Hehe de jó eggyeseknek.Én azért a váci szalonba mentem mert Balassagyamathoz az van a legközelebb és jobb az hogyha közel van a szalon mondjuk neked jó mert neked mind2ő közel van
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #176 üzenetére
Igen nem is érdemes cserélgetni a felnina téli,nyári gumit mert a gumi peremének nem tesz olyan jóóóóót mondjuk nekem jó mert kapok nyári&téli gumit is felnivel együtt egyik könnyűfém másik sima lemez
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #179 üzenetére
Barum polaris 2-ő van a peugeotmon és semmi baj nincs vele nagyon jó téli gumi sztem már vagy 3 éve az van de semmi gond nincs vele szal abban bízhatsz
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Kleber gumival még nem volt tapasztalatom
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Palotamobil közelebb van - legalább is érzésre. Vácra nagyon ''hosszú'' az út (kb. 20 km ). Kb. 40-50 az átlagsebesség hivatali időben, és az kiborít. A 2/A meg gyors lenne, ha nem kellenne megkerülnöm a fél világot, hogy feljussak rá. gyébként arra hosszabb az út.
Amikor voltunk teszt vezetni az Octavia II-t, akkor nagyon szimpatikusak voltak, és most is minden rendben van velük.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #182 üzenetére
Sajna én nem tudtam menni OCtaviaval csak superbvel a szalonban de egyik ismerősön vett ugyan olyat mind amilyen nekem lessz és azzal tudtam csak menni de nagyon jól megy
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Nah mentem pihizni holnap majd beszélünk és telefonálok is holnap hogy mikor jön a TÜTÜM
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #184 üzenetére
Hát csak rajtad áll mit veszel de én Barum mellett vagyok a 2-es barum nagyon jó az egész családban az van nekünk
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Autóátvétel: 2006.12.18. 13:00
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #187 üzenetére
én pénteken megyek érte REMÉLEM de hétvégén már biztosra mondta de be****ok hogy neked majdnem akkor lessz meg amikor nekem és én már több mind 2 hete várom
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
és nekem már 3.5 millám ott áll a szalonba de kocsit még nem láttam áááh mér nem adtak addig egy teszt autót mondjuk egy superb-t vagyis inkább ne is adjanak mert akkor rossz lessz azután az Octi Neeeeem nagyon jó autó az is bocsi kicsi Octi
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Jana!
Mennyi időt vesz igénybe az autóátvétel?
Voltam a gumisnál. [link] lebeszéltek a Barum Polaris 2-ről, a Kleberről is. Dunlop Wintersport 3D a legújabb favorit.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #190 üzenetére
az átvétel kb 1 óra.ebben benne van a kötelező,casco kötés,papírok kitöltése és egy kis autó bemutatóa végén majdnem kitéptem már a kulcsot a srác kezéből,direkt húzott már sztema legjobb nálam az volt hogy végre beültem kulcs elfordít és a kocsi nem indult... pár perc után kiderült hogy nemtöltöttek bele benzint de azóta is tökéletesen megy nincsen gond vele
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #190 üzenetére
hehe a Dunlop gumik sem rosszak amugy az autó átvétel nem olyan sok idő mert mikor mi voltunka szalonba megrendelni a kocsi akkor jöttek valakik is átvenni a kocsi és mire mi végeztünk ők is végeztek
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Köszönöm mindkettőtöknek a választ.
Akkor ezek szerint a mi esetünkben még annyi sem lesz, mert a kötelezőt, meg a cascot nem náluk kötöm. Voltam a helyi Allianz fiókban, és azt mondták, hogy mindent elintéznek. Bonus átírást már akkor, amikor még nem is lesz a kezemben a határozat a Samara forgalomból kivonásáról. A szalonban biztos nem tudják ezt pl. megoldani, mert a hivatalos verziót mondták el, és az egész másképp hangzott.
Amikor ezt elmondtam az értékesítőnek hallottam a hangján, hogy nem nagyon tetszik neki a dolog - nekem sem tetszene, ha elesnék a jutaléktól.
Meg is fordult a fejemben, hogy majd betart az autóátadassál, de abban reménykedem, hogy így évvégén kellenek a szalonnak az eredmények, és amit lehet még kinyomnak az idén.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #193 üzenetére
Ha még idén kellenek a szalonoknak az auto átadásak(eladások) akkor az enyémet már igazán átadhatnák márrr ááááááh jöjjön már még száraz úton is akarok vele menni nem csak hóban
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Jajj tleg egy kérdés ámbár ti nem vagytok Dieselesek sztetek mit tankoljak a kocsiba vagyis hogy kénmentes vagy sima gázolajat?A kénmentes drágább de azt mondják jobb
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #191 üzenetére
Az Octavia Tour elektromos ablakai (ha csak az elsők elektromosak) komfort kapcsolósak, Neked a hátsók is elektromosak??
Megtaláltam időközben a honlapon.
''Elektromos ablakemelők elöl (komfortkapcsolással)'' Riasztóbeszerelésnél lényeges.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
Janát egyre kevesebbet látom a fórumokon hát élvezi az autóját de jó neki
-=Old-Boy'S=-FoREveR
Új hozzászólás Aktív témák
- Diabetes - Cukorbetegség
- Windows 11
- Autós topik
- Bestbuy játékok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen asztali médialejátszót?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen