- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz IntelKiller7 #199750 üzenetére
Elvileg azon már választhatónak kéne lennie a magyarnak.
Ha jól tudom 2015 nyár valamelyik hónapjától van rajtuk magyar nyelv is. -
pepucs
tag
Valakinek van esetleg ötlete, hogy milyen márkájú utángyártott ablakemelőt érdemes venni 2002 -es Seat Toledo/Leon párosba? az elmúlt 2 évben 4-5 havonta cserélgetjük mert törik, szakad... ami volt már: bontott gyári (kiszőrösödött a bowden) , metzger, Van Wezel, Topran, Magnetti Marelli... bevált ötlet esetleg?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pepucs #199753 üzenetére
Ha megvan még a gyári, vidd el bowden szervizbe és csinálnak bele új huzalt, aztán kész
Bowdenszerviz.hu pl még a műanyagokat is kicseréli fémre, hogy jobban bírja. Viszont szerintem akkor a minimum, hogy egy gyári szerkezet legyen a kiindulási alap, amiben nem nyeklik-nyaklik minden. Talán egy kis kenést is lehetne adni neki, gondolok itt grafit porra a tömítésekbe, hátha amiatt nehezebben dolgozik.
Golfnál úgy tűnik, a későbbi évjárat kb egy rejtett facelift minél több dolgot nézek, sokszor kiderül, hogy időközben módosított az alkatrész, ilyen volt a nagyobb kesztyűtartó is, de ablakemelőre visszatérve a csúszka neten leírásokban máshogyan nézett ki, mint amit találtam benne (feltételezve, hogy gyári volt benne 10 évesen vételkor, mivel ismerős Passatjában is 21 év után esett be a sofőr üveg.[ Szerkesztve ]
-
sfefe
őstag
Nekem Cordiban sem kellett még cserélni hálisten.... (2004)
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
Paxker315
addikt
Szép napokat. Nyíregyháza v Teprecen környékén valaki tud ajánlani jó "optimalizálót" (csipszes). Vagy, mivel VAG-koncernes motorokkal elég sokat és gyakran dolgoznak, így igazából "ugyanmindegy", kit keresnénk fel?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
rbalint88
addikt
válasz sfefe #199757 üzenetére
Az Audi is 2004-es, abban 19/20-ban csereltettem a hatsokat, iden az elsoket. Mivel gyari sportfutomuves, ezert egyszeru volt a matek, csak a Sachs jo bele a gyarin kivul
Paxker: chipesek kozott is sok a kokler, sokan meg a konzervchipset se tudjak jol felrakni inkabb varj referenciat vagy ha nincs ott a kornyeken ajanlott ceg, akkor menj messzebbre, mint hogy nem megfeleloen csinaljak meg.
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #199738 üzenetére
Ja hogy már eddig fejlődött ez az extra Értem
köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
sfefe
őstag
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, B8-as VW Passat 7 sebességes Dsg-vel. Autópályán megyünk (pont most), autó egyszer csak kiírja, hogy "Sebességváltó vészüzemben. Továbbhaladás lehetséges", és a figyelmeztető jelzés aktív.
Ilyenkor mi van? Bárki tud valamit a tünetről és okáról?
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Chiptuninggal kapcsolatban kérdeznék.
A 140 lovas 320nm-es passat cc-met szeretném kicsit dinamikusabbá tenni.
Kicsit olvasgattam a témában és alapvetően úgy vettem észre, hogy 3 nagyon jó chiptuning műhely van.
Lachip, Ecotuning és a Rigotech.
Az első kettő műhely oldalán 180le és 410nm-t írnak stage1-re ehhez a motorhoz. (Tudom, hogy sok mindentől függ, hogy végül mit sikerül kihozni belőle)
A rigotechnél viszont 165le 380nm-t. Ez egy sokkal biztonságosabb reálisabb értéknek tűnik egyébként, vagy csak nagyon a biztosra mennek.
A kérdés, hogy valóban elbírhatja az autó egészségesen minden probléma nélkül a 180 le 410nm-t, vagy az már egy nagyon felső határérték, és inkább jobb ha alá lőnek picit?
Én egyébként olyan 170-175 le 380-390nm-rel már kibékülnék. -
-
fulton
addikt
Sziasztok
Lehet nem jó topikot választottam akkor elnézést.
Segítségetek szeretném kérni. Van egy négyes Golf 99 es 1.6 os 8 szelepes AKL.
Sajnos a benzin keveredik az olajjal és elég drasztikusan rövid időn belül megnő az olajszint is. Elvittem autószerelőhöz aki azt mondta a 4 befecskendező szelepből 2 őn eléggé érződik a benzin ez okozza, Négyet akartak cserélni viszont én mondtam nekik hogy ha csak kettő rossz akkor azt a kettő cseréljék. Sajnos a hiba nem oldódott meg viszem vissza a szerelőhöz. Azt szeretném kérdezni ha kicserélik a maradék kettőt(es gondolom megint fizetös az olajcsere is) és akkor is fennáll a hiba mi lehet még az oka annak hogy benzin keveredik az olajjal?
Ilyen esetben ha továbbra is fenn áll majd a hiba mit gondoltok jogos reklamálni mondván így potyán cseréltették ki velem azokat az alkatrészeket? Ráadásul ismét olajat is cserelni kell igy.
azt érdemes megemlítenem hogy az autód leginkább csak rövid utakra használjuk gyakran főleg téli időben be se melegszik a motor hosszabb távokat nem megyünk vele.
Az autóban egyébként olyan 175e van.
Előre is köszönom. -
KMT
addikt
Sziasztok!
Golf 7-nél mennyire normális, hogy legalacsonyabb hőmérsékletet (Lo) beállítva, klímát kikapcsolva meleg levegőt tol az összes szellőzőn? Kinti 30 fok mellett kb 40-45 fokosnak tippelném a levegőt. Mi lehet az oka? -
1stVikman
senior tag
-
KMT
addikt
válasz 1stVikman #199777 üzenetére
A klíma jó. Klímázva hűt, bár nemrégeni töltéshez képest talán gyenge (nem tudom, mi a normális, nekem még új autó).
A kérdés, hogy miért melegít rá a kinti levegőre _kikapcsolt_ klímánál "lo" állásban, és hogy netán emiatt érződik-e gyengének a klíma (tehát lehet, hogy nem gáz szökött el, hanem nem a kinti hőmérsékletű, hanem melegebb levegőre hűt rá). Más autónál a hideg levegőbefúvás nem melegített rá. Ennél olyan, mintha fűtésre lenne állítva.
Mindenhol ugyanolyat fúj. Ez most nem az itt-ott mást fúj típushiba. -
IntelKiller7
veterán
válasz IntelKiller7 #199742 üzenetére
A VW oldaláról letöltős, majd simán pendrive-ra felmásolós megoldás nem jött be. Nem látta az updatet az autó.
Úgyhogy holnap újra próba.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
veterán
válasz IntelKiller7 #199780 üzenetére
Emlékeim szerint class 10, 64 GB SD kártya kellett hozzá.
-
Paxker315
addikt
Igen, wikin is úgy láttam, 400Nm-ig írják azt a hatos DSG-t.
Váltó hangolása egyébként mikre nyújt lehetőséget? Engem ezeknél ami "aggaszt", hogy városban nagyon alacsony fordulaton gyk. kúszik, igaz, nem is ott a helye ezeknek.
Hozzá tudnak úgy nyúlni a váltóhoz, hogy főleg a "rugalmasság" (60-140) és hatékonyság (gyáritól ne legyen rosszabb) legyen fókuszpontban? (2.0 TDI, DSG, 150PS,)
Debrecenben a H-power csipszest (Rigotech?) ismerem, de nem voltam tőlük "elájulva" . Szerencsére van még a régióban opció, így teljesen felesleges a proximitás-faktornak túl nagy jelentőséget tulajdonítani : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #199783 üzenetére
Az LA-nal a valtasi pontokba nem nyulnak bele nekem azt mindtak. Egyszer megtettek, de osszekuszalodott a valto sw tole igy inkabb visszaraktak a gyarit. Havernal is 70-nel siman bevalt 6-osba.
Csak a kuplungok elofesziteset meg a tarcsakat osszeszorito nyomast novelik (hogy ne csusszon meg a kuplung).
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
Szerintetek mennyire reális egy árat kaptam
Touran 1.9 PDTDI (66KW) BRU vezérlés csere
1000-1200Lei árat mondott így előre a szerelő a cserére (80-96e Ft)Ahogy néztem 40-50e Ft egy készlet
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #199786 üzenetére
Nekem 1.9 PDTDI (52 kW) AJM van, 160k-ért cseréltek vezérlést és vízpunkát Szegeden 4 éve. Muszáj volt, ott fosta össze magát a vízpumpa, valószínűleg a korábbi szerelő lusta volt cserélni az előző vezérléscsere alkalmával.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #199787 üzenetére
(#199788) molnarpeter
Akkor jó nagyon nem kell szereltetni így nem tudom az árakat, öcsém meg márkaszervizekbe hordja a keze alá tartozókat(7-10db ezek autó és busz(18személyes)) így azok az árak se számítanak
Legutoljára 6éve Contitech a szíj és Graf vízpumpa került a kocsiba
Most mi az ajánlott márka?
Jó lenne most is ez a páros, vagy kérjek mást?[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mauzes
őstag
válasz T-master #199766 üzenetére
Igen, ettől félek én is. Felhívtam 3 szervizt is, ilyeneket mondtak, hogy "leghamarabb július", "vigyem be és hagyjam ott, akkor esetleg 1 héten belül rá tudnak nézni, de nem biztos". Ja és persze addig az a biztos, ha inkább nem használom.
Hát na, ez van. De legalább nem a pár hónap múlva lejáró garancia után jött ki a hiba.
-
Mauzes
őstag
válasz Mauzes #199790 üzenetére
Bocs, még annyit mondjatok már meg kérlek, hogy az mennyire normális, hogy a "hibakeresés" munkadíját akkor is ki kell fizetnie az ügyfélnek, hogy ha amúgy garanciális probléma derül ki? A szerviz azt mondja, hogy maga a javítás a garanciális, de a hibakeresés az nem.
Beszarik az autóm garancia alatt és ki kell fizetnem mondjuk 40 ezer ft-ot a hiba megtalálására? Ez nekem tök nagy logikai wtf, ezért kérdezek rá itt is, hogy mik a tapasztalatok ezzel.
-
veterán
válasz IntelKiller7 #199792 üzenetére
Lehet, hogy 128 GB... a class 10 a ziher. Esetleg kérj kölcsön fotós ismerőstől.
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
A váltókról szeretnék kérdezni, hogy a Multitronic nagyon kerülendő? A4-be nézegetem őket 3.0 TDI-vel 2013-as évjárat. Ha jól tudom ebbe már az utolsó generáció van ami 8 sebességet képes szimulálni akár.
Van valakinek tapasztalata ezzel a kombóval, vagy legalább ezzel a váltóval?
-
Bdanyy
addikt
Nemrég felmerült talán pont itt, hogy a márkaszervizeknel vannak jobb szervizek. Budapesten vagy a közelében tudtok ajánlani valakit, hogy megnézze a dízeles problémáim? (Bejon a szag amikor regenerál, illetve ma elkezdett valami fura hangot adni ha 1400-2200 közt gyorsítok) Akihez szoktam vinni ezekhez nem szeretne nyúlni, kicsivel több mint egy éve amikor a nagynyomásúval volt gond akkor márkaszervizbe vittem, de nem ragaszkodom hozzá.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy 2008.10. havi üzembe helyezésű (2007. decemberig gyártották) Skoda Fabia 1,4 16V, BUD motorkódos, Sedan. Olyan gondom van vele, hogy ~9 óra állás után indítva (süti a nap a munkahelyen) azonnal leáll a motor (fordulatszámjelző meg sem mozdul). Ezt eljátssza még 1-2 alkalommal, majd dadogva jár egy-két másodpercig, utána működik rendeltetésszerűen. Hideg időben, vagy, ha nem süti a nap, esetleg garázsban áll (akár napokig) rögtön indul. Azt megfigyeltem, amikor "szop@t", nem hallom se ajtónyitáskor, se gyújtás ráadásakor, hogy dolgozna az AC, vagy sokkal halkabb, mint általában. Ma indulás előtt letekertem a tanksapkát (nem hallottam semmit), hátha túlnyomás keletkezik, első indításra azonnal leállt a motor. Másodjára adtam egy gázfröccsöt indítózás közben, a hiba nem jelentkezett. Indítás után, ha azonnal leállítom, majd ismét indítom, a hiba nem jelentkezik.
Mi lehet baj?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Alkoholista nevelde
- Linux - haladóknak
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs