- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
gp Az elért eredményeink természetesen megmaradnak, a programokat kedvezményesen meg is vásárolhatjuk.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz fogkefe21 #67112 üzenetére
Én nem sokszor mentem még a kocsival 140nél többel talán egyszer volt 180 de szerencsére nem hiteles az eredmény :-) és akkor se a fordulatszámot néztem hanem az utat :-)
Semmi baja nem lesz, ha nem rendszeresen rugdosod el tiltásig, boyracer módra. Dolgozik a motor legalább kiég ott is ahol városban nem.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
Van itt, aki használ (vagy szeretne) ilyen ponyvát a Vitarán vagy az S-Cross-on? Privátban megkereshet.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qtya123
őstag
válasz szabonagyur #67153 üzenetére
Nekem is ezzel van a bajom. Nagyon szívesen tennék rá, hogy a fákról a sok cucc ne hulljon rá, de egyszerűen nincs értelme. Csak akkor lehet feltenni, ha teljesen tiszta és pormentes az autó. Tehát mosás után rögtön.
Aztán leszedném róla és onnantól vége, mert pár óra alatt is tud lerakódni annyi por rá, hogy felejtős. Plusz ha a ponyva rajta van és épp esik az eső, akkor mi van? Leszedem a vizes ponyvát és cipelhetem le a tárolóba, mert az autóba biztosan be nem rakom vizesen.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz szabonagyur #67153 üzenetére
Tévedsz, nem karcol, a lehulló levelek, por, ágak sokkal több problémát okoznak.
Alul meghúzod és nem mozdul, de ha mégis, akkor sem okoz problémát. Mint írtam, én ilyet használok. A belseje puha, mikroszálashoz hasonlít.
Egyébként jó, hogy tapasztalat nélkül azonnal mindenki tudja a választ, hogy miért tökéletes, vagy ellenkezőleg, hogy mennyire szar.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Qtya123 #67154 üzenetére
Mint mindenre, erre is igaz, van megoldás, ami működik. Nyilván nem azokhoz intéztem a kérdésem, akik alapból ellenállnak, azoknak nem fog kelleni. Egyébként hónapok óta használom, igen, érdemes tiszta autóra húzni, ha koszos, akkor nem húzod rá, ha esőben kell leszedned, akkor csak van olyan hely, ahol száradhat. Nem kell autóba tenni, sőt, én leveszem, beteszem a táskájába és beviszem a tárolóba, nincs az autóban.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz szabonagyur #67155 üzenetére
Egyébként van 4 rögzítőpontja is, ha azt is szeretnéd, tehát van egy behúzott madzag, van hozzá még egy, amit a 4 rögzítőponton át behúzhatsz, tehát még 1x ráhúzol és ugyanazoknál a pontokál, akár rögzítheted is. Több autón látok ponyvát, nincs semmi problémájuk, cserébe nem kell a sok levelet, ágakat, stb. "kidzsuvázni".
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
szabonagyur
félisten
válasz blakey #67156 üzenetére
Miből gondolod, hogy tapasztalat nélkül? Egyik kedves ismerős is ezt rak az autóra a panel előtt de annak az autónak már mindegy.
Attól, hogy puha még a por bejut alá stb... Elkezd éjszaka esni mit csinálsz a ponyvával? Semmit, hagyod rajta, havazás ugyanez.
De Te is csak ráhúzod a saját helyzeted arra, hogy az mindenkinek jó.
Persze csak tiszta autó van, pormentes helyen.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
ncc1701
veterán
Mondom, beszélj egy váltós szakival. És autó iparban régóta nem a mérnökök diktálnak, hanem a marketingesek. Lásd a 30-50ekm-es olajcsere periódust, amit aztán hirtelen lefeleztek pár év után, mikor jött a baj. Na, azt sem a mérnök találta ki. Vagy esetleg az ócskító mérnök.
-
blakey
titán
válasz szabonagyur #67159 üzenetére
Miből gondolod, hogy tapasztalat nélkül? - Mert csak az ír így, Első felvetésem nekem is ez volt, de kipróbáltam, egyértelműen jól működik, nyilván kizárólag tiszta autóra húzom.
Attól, hogy puha még a por bejut alá stb... - kb. nulla jut alá, nyilván te azok közé tartozol, aki a telefonjára sem tesz tokot, mert alá megy a por és karcos lesz. Mindenki saját használati szokásai szerint cselekedjen. A kérdésem lényege az volt, hogy használ-e valaki vagy szeretne-e és nem az, hogy nekem mit tanácsoltok.
Elkezd éjszaka esni mit csinálsz a ponyvával? - éjszaka semmit, nem vagyok autóhoz láncolva, ha reggel is esik, akkor nem autóval közlekedem, vagy nem azzal, illetve 10 éve otthonról dolgozom. Ha reggel nem esik, akkor addigra megszárad, mert jó a vízlepergetése.
De Te is csak ráhúzod a saját helyzeted arra, hogy az mindenkinek jó. - csak kérdeztem és nem tanácsot kértem, távol áll tőlem, hogy bárkire is "ráhúzzam". Egyébként, ha már írtad, hogy így vagy úgy karcol, akkor megnézném, hogy a tiédhez vagy másokéhoz képest, mennyire karcos az én 6,5 éves autóm, meglepődnél. Egyébként annyiszor mosóm, ahányszor szükségét érzem és kizárólag tiszta autóra kerül fel.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #67160 üzenetére
Beszéltem kettővel is, akik kifejezetten váltó cserében utaznak. Egyébként nincs miről beszélni a két említett autóban és még számtalanban üzemel a váltó, hiba nélkül. Ha nem így lenne, arról biztos lehetne hallani. A suzuki váltó hibájával tele van minden. Légyszives linkeljél pár példát arra, hogy az élet tartam olajjal töltött váltóból hány hibásodik meg, mondjuk 200K kilóméteren belül.
-
AMD Power
titán
válasz Gyöször #67164 üzenetére
Pontosan. Tudjuk,hogy sok pénz és munka van abban,hogy az ember akár egy használt akár egy új autót vegyen. Ez tény. De az is tény,hogy egy mindennapi használati tárgy ami azért van,hogy kiszolgáljon. Én is szeretem meg törődök az autóval, de ez akkor is egy használati tárgy, fém és műanyag.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
blakey
titán
válasz Gyöször #67164 üzenetére
Nem tanácsot kértem. El tudom dönteni, hogy mi a jó vagy rossz. Nekem jó, köszönöm az aggódást, de pontosan arra való, amire kitalálták. Több hasznom van belőle, mint nélküle, nem kell minden alkalommal lerakarítani a leveleket (sok fa, akác és egy hatalmas nyárfa közelében van a helyem, a szél pont arra fúj), a madárürüléket (ez rengeteg kárt okoz akár 2 óra elteltével is), nem kell a szélvédőt lemosni, az UV nem b@ssza szét az elemeket, stb. Mikrokarcokat kb. leszarom, a műanyagkijelzős lejátszóknál kénytelen voltam elfogadni, hogy ez ilyen, elkerülhetetlen, számomra ez a legegyszerűbb és legkényelmesebb megoldás. Nekem bevált és működik, mindenemre vigyázok, tehát nem okozok kárt semmiben. Amúgy valamennyire egyetértek, a tárgyak vannak értünk, de teszek azért, hogy szépek és jók maradjanak, tehát ha nekem az a kényelmes, hogy 5 perc alatt leveszem a ponyvát és a táskájába helyezem, akkor ez nagy segítség, egyébként ha nem lenne, akkor 10-15 percig is eltarthat a takarítás, qrva sok levél, ág és valami ragacsos nedű kerül az autókra, nem beszélve arról, hogy a madárürüléket nagyon vadászom, két autómban is okozott kárt, pedig még csak 1 napot sem voltak a karosszérián.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #67165 üzenetére
Igen, ahogy mondani szokták az autó van az emberért, nem fordítva.
A ponyva van, hogy hasznos, de nem ultimate megoldás, főleg nem kompromisszum mentes.
Én már mondtam, hogy végtelenül gyűlölöm, mikor az autóról szedegetni kell a fáról lehulló és a szélvédő előtt összegyűlő leveleket, virágokat.
De ennél még jobban gyűlölném, ha olyanokkal kellene szórakozni, hogy indulás előtt a tárolóban teregetem ki a vizes ponyvát (aki egy kis lakásban él és nincs tárolója, az meg eleve ezt meg sem tudja tenni), az meg aztán főleg gáz, ha szakad az eső és én azért ne használjam az autót, mert épp rajta van a ponyva. Akár autóhoz vagyok kötve, akár nem. Ott az már az a pont, hogy én vagyok az autóért.Szerintem ez arra jó, ha tudod, hogy jó néhány napig, akár 1-2 hétig tuti nem fogod használni. Akkor rárakod mosás után és kész. Mikor újra használod, nem lesz poros, örömmel ülsz be. De ha napi, vagy akár 2-3 napi szinten beleülsz, akkor túl sok a macera.
blakey: Jó az tény, ha választani kellene, hogy fólia alatt mikrokarcok, vagy madárürülék miatt megmart lakk, akkor inkább legyen egy egységes mikrokarc rajta. Bár eddig akárhányszor volt az autóimon madárürülék, sosem bántotta a fényezést.
Nekem inkább az esős dologgal van nyűgöm, mert akkor nem 5 perc a dolog.Amúgy nekem az a paranoiám a fáról hulló cuccokkal szemben, hogy valamennyi úgyis beleesik a szélvédő előtti rácson keresztül abba az üregbe és vajon egy autómosásnál kimossa-e onnan a víz, vagy valahol szépen gyűlik és komposztálódik a cucc. A régi Swiftnél ott egyértelműen komposztálódik a sárvédők mögött megállva...
A Crossnak ilyen szempontból talán jobb a helyzete, mert nem a klasszikus sárvédő-küszöb csapda van, hanem ilyen: [kép]
Ott max a műanyagon áll meg alul, azt meg nem rohasztja. Meg szoktam egyébként néha alulról ütögetni, hogy kihulljon onnan a dzsuva. Nem sok van, ami van azt nem tudom, hogy a kerékjárati dob felől, vagy fentről jut-e be.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Qtya123 #67167 üzenetére
6 éves az autóm, az első 2 évben garázsban tartottam, ott a sok por volt az "ellenség", de az viszonylag könnyen orvosolható volt, hátránya, hogy 10 perc gyaloglásnyira volt és az azért nem felhasználóbarát. Mivel van saját parkoló, ezért úgy alakítottam ki, hogy normálisan elférjen az autó, így "kiköltöztem", ennek a hátránya, hogy sok a fa, köztük egy hatalmas nyárfa (ami rengeteget szemetel, főleg tavasszal és ősszel, akácbokor és egyéb fák által okozott kellemetlenségek. Több kilónyi levelet és egyéb szöszt kellett minden évben letakarítani. Ezt a szélvédőnél, egy külső napellenzővel orvosoltam, elég sok bosszúságtól megóvott, de nem volt teljes megoldás, ezt csak a ponyva hozta el. A madárürülék kárt okoz, mivel és mindenre nagyon figyelek, tehát észreveszem azt is, amit nem kéne, így látom, hogy az ürülék kárt okoz, egy egyszerűen, oldalról nézve, súrlófény mellett jól látni. Nem minden madár ürüléke ilyen, de a varjak, szarkák ürüléke elég durva tud lenni. Remélem mostanában nem lesz olyan alkalom, hogy políroznom kéne emiatt, de ha netán mégis, akkor lefotózom, hogy milyen kárt okoz. Amúgy ez a ponyva nem karcol, a műszálas, ponyvák karcolnak.
Nem vagyok az autóhoz nőve (10 éve otthonról dolgozom), nem használom napi szinten és ha olyan a helyzet, akkor tömegközlekedéssel járok. Ha mindenképp szakadó esőben kell leszedni pl. a ponyvát, akkor leveszem és a tárolóba viszem, majd megszárad. Koszos autóra nem teszem fel, tehát nem minden esetben azzal takarom le, valamint minden az élethelyzettől és a körülményeken múlik. Nálam bevált és megkímél sok kellemetlenségtől.
A sok levél többnyire a szélvédő két szélénél, valamint az ablaktörlőknél tud bejutni, ha benézel a rácsoknál, akkor láthatod, hogy eléggé lapos, tehát ha a víz nem tudja kimosni, akkor ott marad. Alapos mosás, alul, felül, oldalról elég sokat ki tud mosni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qtya123
őstag
válasz blakey #67168 üzenetére
Én azt szoktam csinálni, hogy néha bevilágítok a rácsokon, hogy látok-e ott valamit. Ha van bent apró virágdarab, vagy falevél töredék, akkor miután lemosom az autót, a végén még egy másfél literes flakonból öntök oda a rácsra végig vizet, hogy öblítse le.
Utána bevilágítva ezek a szennyeződések már nincsenek ott. Csak remélem, hogy nem az lesz, hogy egyszer valamelyik lefolyó járatot eltömítik. Egy járatot látok, ha pont úgy világítok, az elég nagy, úgy 3 cm átmérőjű, ez az üreg bal részé van, kb ott, ahol a kormánykerék. De gondolom van a két szélén is csak azokat nem látom, remélem azok is hasonlóan nagy átmérővel bírnak.Egyébként meg bekaphatják a gyártók. Az IS-en a műanyag rács alatt volt még egy szúnyogháló sűrűségű fém háló, hogy azt, ami átjutna a műanyag rácson, tutira megfogja. Egyszer kíváncsiságból kiszedtem a rácsot (sokkal egyszerűbb kiszedni, mint a Crosson) és gyakorlatilag a várakozásnak megfelelően nullához közelített az ott lévő szennyeződés. A pollenszűrő sem olyan volt, hogy komplett virágdarabokat lehetett látni benne, hanem inkább csak a fekete koszt, kormot, port.
Nem nagyon láttam ezt alkalmazni másik autókon, amelyeken néztem. Pedig filléres tétel lenne, de ugye mindenen spórolni kell. Sőt majd egyszer megnézek egy újabb IS-t, azon van-e. Simán elhiszem, hogy amit régebben beleraktak, azt később már ők sem, mert autónként lehet optimalizálni 0.01 centet. -
Állok a Cross mellett és rájöttem h eléggé becsomagoltam az idők során. Észre sem vettem.
- Első lökhárító
- "A" oszlopok
- Tükrök
- Fényszórók
- Ködlámpák
- Nappali menetfény
- Motorháztető
- 4 küszöb a zárig
- Csomagtartó perem
- Tető (20cm a szélvédő felett)Ez volt 230k.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz blakey #67166 üzenetére
Árulsz ilyet, bedobod ide akinek kell viszi akinek nem nem. Nem igazán érdekel. De annyira kár elmagyarázni mindenkinek 100x 10köbméternyi karakterben, hogy jobb mint a nyáron hűvös, télen enyhe napsütésmentes garázs, mert nem belőlem csinálsz butát
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
válasz Gyöször #67171 üzenetére
Nem árulok, kérdeztem, hogy érdekel-e valakit. Ti magyarázzátok több karakterben, hogy tökönlövés, ha ilyet használok, ne haragudj, de qrvára nem azt kérdeztem, hogy érdemes-e használni, pont annyira nem érdekel, mint téged, hogy mit csinálok (legalábbis ezt írod), ezzel szemben "beszóltál". Nem kell belőled butát csinálni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ViZo72
tag
válasz AMD Power #67177 üzenetére
És itt a lista is a mezőnyről... (Talán volt is már.)
Nyilván a Suzuki a "Kis autók" meg "Kis SUV-ok" kategóriában tud labdába rúgni.Én ezeket a listázásokat azért fenntartásokkal kezelem, hiszen millió más sorrendet is fel lehet állítani, attól függően mik a mérlegelései szempontok. De azért jó látni, hogy a "nagy" nevek mellett is jut némi siker a Suzukinak.
-
Jadro
veterán
válasz szabonagyur #67179 üzenetére
Milyen motor, illetve hajtáslánc, stb... Nesze semmi, fogd meg jól! Persze a Suzukis facebook csoportokban önigazolásra remek ez a cikk, megy is az osztás
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #67181 üzenetére
De azert megse latsz tomegevel lerobbant Suzuki-t. Egyik modellbol se.
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #67182 üzenetére
Ez teny, arra utaltam, hogy eselyesen mas futassal, felhasznalassal mennek a Suzukik. Ritkan cegauto, stb.
Nem szolon le, nekem is van, szimplan az ilyen statisztika miatt levont teves kivetkeztetest nem birom.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
ViZo72
tag
válasz szabonagyur #67183 üzenetére
"25.000 autótulajdonos" ez nekem az sugallja, hogy céges autók nincsenek benne.
A Suzuki 2 kategóriában "versenyez" az említett felmérésben: "kisautók" és "kis SUV".
Kategórián belül pedig a többi márkára is igazak ugyanazok a kérdések, tehát mondhatjuk, hogy az esélyek egyenlők legalábbis "kisautó" kategóriában.
Miért futna kevesebbet egy Swift, mint egy Mazda 2, Toyota Yaris, Honda Jazz, Volkswagen Up?
(Mondjuk az sem feltétlen igaz, hogy kisautó keveset fut. Simán lehet sokat futott céges kisautó is: városi futár autók, ételkiszállítás, ügyintézői autók stb. De ezek elvileg most nincsenek a felmérésben.)Kis SUV (Vitara, S-Cross):
Ez a táblázat szerint egy szűkebb kategória, kevesebben vannak és ránézésre nem tipikus cégautók.
Itt is feltehetjük a kérdést, vajon miért futna kevesebbet egy Vitara vagy S-Cross, mint egy
Ssangyong Tivoli vagy Renault Capture?
Mondjuk egy dízel Renault éves futása, valószínűleg több, mint egy benzines Suzukié. (Viszont nem írták, hogy a Suzukik benzinesek vagy dízelek? Külföldön szerintem több dízel ment el belőle mint idehaza.)Szóval szerintem a kisautó kategória kevésbé kérdéses, azon autók használata is szerintem hasonló, míg feljebb lépve már több kérdés merül fel a vásárlói réteg és használati szokások miatt.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz szabonagyur #67185 üzenetére
Beraktam a cikk linkjét előzőleg..
Cikk.
De ahogy írtam, inkább érdekesség számomra is, hogy most éppen nekünk, Suzuki tulajdonosoknak hízelgő az eredmény, legalábbis az említett kategóriákban de végül is hihető. (Az egyszerűbb de bevált technika tud megbízhatóbb is lenni.)De pl. a márkák sorrendjével már nem értek egyet. Mármint nem pont azzal, hogy a Suzuki az első, hanem inkább azzal, hogy azt már nem lehetne így összesíteni, egy kalap alá venni mindent.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
ViZo72
tag
válasz szabonagyur #67187 üzenetére
Ahogy beszéltük korábban, szinte bármilyen sorrendű listát ki lehet hozni, mivel az értékelési szempontok döntik el a sorrendet. (lásd még gumitesztek pl.)
(Vagy a szerzők szimpátiája, vagy a lefizetés. :-) )Ha a Suzuki az utolsó lenne a listán, akkor meg arról beszélne a nép, csak nem a Suzukisok, hanem az "ellentábor". :-)
A Suzuki elsők közötti szereplése az angol tesztben szerintem azért is érdekes, mert semmi érdekük nem volt ezt a márkát kihozni a legjobbak közé. Még itthon megérteném egy kis Suzukis gyári hátszéllel megtámogatva. (Ott viszont nem gyártják és biztos, hogy nem is annyira népszerű márka, mint nálunk.)
Hogy megnyugodjunk, találtam ugyanazon forrásból egy másik listát, ezen a Swift pl. csak az 5. helyezett.
Best used small cars for less than £10,000
Ami még érdekes, hogy a Swiftet megelőző autók közül kettőnél is megbízhatósági problémákat említenek negatívumként a modellek alatti összesítésnél.
(Pl. 2. helyezett Ford Fiesta, 4. helyezett VW Polo.)
Ennek figyelembevételével és máshogy pontoztam volna...A Vitara csak 6., Ignis a 8. ebben a kategóriában.
Best used small SUVs (and one to avoid)Szóval akkor melyik is a jobb autó? Kinek melyik, mik a szempontok...
Szerintem ebben kiegyezhetünk. :-)
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz szabonagyur #67189 üzenetére
Értelek.
Kerestem az eredeti cikket is, hátha több benne a részlet, de aztán elvesztem a sokféle egyéb listában (ahogy láthatod) és feladtam.
:-) -
slett27
addikt
Sziasztok !
1.3 Suzuki Ignis VVT 94LE fogyasztásom ~ 10l/100km. Shell 95-öst tankolok. 95% autópálya.
Hol keressem a hibát, mert ez biztos nem normális (EGR ?).
Köszönöm az ötleteket !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Siriusb #67194 üzenetére
Ezt még nem hallottam a motorlámpára. De sajna világít. Katalizátor (elvileg) de újabb kiolvasás még nem volt. A jó öreg P0420. Akkor OBD.
Thx.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz AMD Power #67196 üzenetére
Sajna mentem vele 160-180 megvolt (persze német autópályán ). A Punto akár hogy gyorsultam nem ment 6.4l fölé. Igaz az csak 77LE volt és 8V.
Én azt gondoltam ilyen kis ccm-es autó megáll 8L-nél kb akárhogy tolom.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- World of Tanks - MMO
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- Formula-1
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen