- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #66550 üzenetére
Nagyon betegek tudtok lenni ezekkel a ledjeitekkel Jó, én is szerelek műszaki előtt mindenen, mert a jigulin van 2 valami h1es ködlámpa, rohadt jó "széleset" világít, mikor jövök fel a kertből éjszaka permetezésből, látok nyomni egy Y fordulót a vízpart meg a kertkapu közt. Ha elnézem, bluggy van. A traktorok ki vannak díszítve mindenféle munkalámpával azokat is le kell gallyalnom, a motoron meg ha nem törik le idő előtt akkor arról is le kell venni a két akármit, meg a futóra is operáltam egy kispolszki ilyen téglalap tolatólámpát, éjjel jövünk haza jobb vele betolatni. Mondjuk nem az 1x21Wattos kistorszki csodalámpával, már lejött róla a szentelt víz, azon lesz valami rettenet led. 2 éve megvettem, de a lustaság fél egészség. Dehogy még a szuzkóból is szedegessem a ledeket műszaki előtt... Hát azt nem ;-) nyilván a csomagtartó gondolom nem bukta, de látom az előző hszekből itt nem álltál meg
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Tigi
őstag
Sziasztok
2009-es Splash-hez szeretnék a gyári kulcsba integrált távirányító helyett egy másik megoldást a központi zár működtetésére.
Milyen olcsó, de jó megoldás létezik?
Biztos volt már téma, de nem találom.Előre is köszönöm.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #66554 üzenetére
Volt idő amikor 2 fekete zoknival mentem műszakira a szovjettel a ködlámpák miatt ;-) aztán ez megszűnt, le kellett venni. Kapott egy pótféklámpát is önvédelemből, ilyeneket kérdeztek, hogy műbizonylat, átalakítási engedély? Elröhögtem magam, hogy "szerinted?", De átment úgy ahogy volt.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #66556 üzenetére
Jó de abban az időben az autók a garázsból sem álltak ki, csak a forgalmi utazott a pecsétért...
Volt olyan eredetvizsga, hogy a motorszámról úgy készült a kép, hogy a csomagtartóban utazott az eredeti motor, és a csomagtartót felnyitva fényképezték le a számot. Farmotoros na...
Amúgy annak ellenére, hogy manapság már nem ilyen rugalmasak, mert időközönként elviszik a fél vizsgabázist bilincsben, semmivel nem javult az autók állapota. Tele van kotlákkal, lefingott füstölő retkekkel, brigád és futár autókkal.
Annyi, hogy nem egy úgy fut az utakon, hogy egyszerűen nincs rajta műszaki. Félelmetes mennyiségű ember vezet egyébként jogsi nélkül, vagy elvett jogsival is.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #66557 üzenetére
Barátom vett egy audit, hogy majd a benzinezik vele (90-es évek vége felé az ukrán határtól nem olyan messze). A kocsit az eladó 1,6-os motorral hirdette, forgalmiban is az szerepelt. Aztán eredetvizsgán csak néztek hogy miért van 5 gyertyakábel? 2 literes 5 hengeres motor volt benne, de némi kp gazdát cserélt, és már meg is oldódott. Nem kellett a motorcseréről semmi papír, csak némi forint zsebbe
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #66558 üzenetére
Egyik haverom bátyának Audi V8-a volt (mármint ez az autó neve is) 2,5-ös, 5 hengeres TDI-vel. Gyanítom, hasonló eljárásnak köszönhetően furikázhatott vele ő is.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Ó, régi szép idők. Volt a faluban egy manus, műszaki vizsgát szerzett még a gereblyére is. Ahogy korábban írták, odaadtad a forgalmit, ő elvitte Debrecenbe a megfelelő vizsgaállomásra, és megfelelő kp-ért belepecsételtek. Volt amikor kocsit is vitt, ha nagyon jó volt minden rajta, mert akkor azon mértek co szintet és az került a többi forgalmiba is. Egy idő után szigorúbb lett a rendszer, nem volt elég a forgalmit elvinni, a kocsit is oda kellett cipelni, de a művelet továbbra is kp alapú volt. Volt szerencsém bérezésért autót vinni neki, ha egy napra több megrendelés is volt és nem tudta egyedül vinni, akkor fizetett pár gyrost a kölyköknek (ezek voltunk mi), hogy vigyük talicskákat. Voltak köztük tényleg érdekes masinák
Másik sztori. Falusi szerviz, foglalkoztak műszakizással is, nem ment ki vizsgabiztos, szintén még a 90-es évek második fele. Tél volt, hideg, a kutya se akart autót szereltetni, műszakiztatni meg pláne nem. Vizsgáztató embernek kellett már egy kis mellékes, rég volt kuncsaft. Egyszer begurult egy zetor, pótkocsival. Mondja a paraszt, kéne mindkettőre vizsga. Rámutat a trakira, azt mondja 3, rámutat a pótra azt mondja 2. Vizsgáztató ember nagyon csóválja a fejét, jóval magasabb díjazáshoz van szokva, de hát mit van mit tenni, kell a pénz kenyérre, belemegy. Másnapra odahívja a parasztot hogy kész a papír, erre a faszi az egyik kezébe rak 20 ezret, másik kezébe 30 ezret. Vizsgáztató haver mesélte később majdnem felröhögött, ezek szerint a manus 10 ezrekben számolt, de ő megcsinálta volna sima 5 rugóért is[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pjen
félisten
válasz dethroner #66562 üzenetére
70 es évek elején danúviát vittem lörincről budaörsre vizsgára. Szakadt az eső, eltévedtem átgázoltam egy szántóföldön. Vizsga biztos megláta, mondta, ha idáig eljött biztos jó. Meg se nézték csak kapta a pecsétet.
Más. 14 órakkor indultam Debrecenből 1,3 benzines Swift el. Gond nélkül feljött Gps 130-140 átlaggal. Gyálon álltam 10 percet, újra indulva határozott benzin szag. Megálltam, megnéztem mindent, minden száraz. Honnan jöhet a szag? -
pjen
félisten
válasz burgatshow #66564 üzenetére
Amerikában mindenkinek van jogsija, időszakos orvosi sincs és műszaki vzsga se, mégse halltak ki. Például ha jól tudom a németeknél se jár le a jogsi. Egyébként nem arra gondoltam, hogy vizsga nélkül, hanem vizsgával, de eszmei áron.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
Amerikában mindenkinek van jogsija
Nope, barki vizsgazhat, nem kell tanfolyam se ha ugyes, de vizsgazni kell. Extra, hogy 16 evesen kaphat az ember jogsit de csak a lakhelye es az iskola kozotti utvonalra.Például ha jól tudom a németeknél se jár le a jogsi…
Rosszul, ugyanugy lejar mint itthon, csak nem 10 evente hanem 15.De nem a jogsi szerzes lehetoseget irtam, hanem azt, hogy nem kell mindenkinek. Itthon szerintem tul laza a feltetel rendszer / konnyu megszerezni, foleg penzzel rasegitve. Valamint sok az “alvo” jogsis (30 eve nem vezetett, most hirtelen kell) es a kepessegeit be nem lato.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz burgatshow #66567 üzenetére
Persze, ki mondja meg ki az aki nem latja be a képességeit. Van egy rokon házaspár, mindketten ötödszőrre mentek át a forgalmi vizsgán 40 éve. Azóta balesetmentesen bejárták európát. És tudnék millió ellenpéldát is.
-
dethroner
veterán
Muterom amikor vizsgázni ment, mondta volt egy nő, legalább ötször meghúzták forgalmi vizsgán. Könyörgött a vizsgabiztosnak hogy engedje át, megesküdött hogy csak a házuk és a szántóföld között fog vezetni. Gazdálkodtak és mindenképp kellett valaki, aki hordja a melósokat. Persze nem engedték át.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
Az új Swift. [link]
Tudom az indiai piac más, de valami hasonló lesz itt is. A végére csak megjelenik az a "strong hybrid". Egy kicsit késő. Nektek hogy tetszik az új alkja?
Amikor találtam a fenti linket akkor láttam a sport változatot is automatával. Szeretni fogják. -
-
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok,
Talán nem teljesen idevágó kérdés, de a helyzet miatt emgedjétek meg, hogy beírjam.
2008-as Suzuki SX4-ben (benzines) kuplung problémám lett, először a kuplung lenyomásakor semmi ellenállás nem volt, kb beesett a kuplung. Utána az út során tovább hol jó volt teljesen (feszes, fent fogott), hol pedig az pedál út első felén/nagyobbik felén megint szinte semmi ellenállást nem adott és teljesen lent kezdett csak fogni (változott a fogáspont). Néha viszont teljesen feszes és mintha tökéletes lenne, pl ma is a helyi szerelő, akihez levittem, a próba után azt mondta, hogy ennek most semmi baja nincs, de este meg megint csinálta az említett hibajelenséget. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a hiba oka? Valamit (most nem emlékszem hirtelen, a fékolaj mellett lévő dolgot megpróbál kicserélni, hátha), de ha nem javul meg tőle akkor ha jól emlékszem azt mondta, hogy szét kell szedni a váltót és a kuplung kinyomo csapágyat kell cserélni, ez valós lehet? Ha igen, egy márka szervizben milyen nagyságrendű (munkaidő, ár) művelet? Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?Köszönöm előre is!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
a_tesz
Korrektor
válasz Brogyi #66570 üzenetére
Ez egy hülyeség, három darab, a borzasztónál eggyel jobban sikerült photoshopolt képből, meg a mostani Swift promóvideójából összeollózott szörnyűség. És 6 hónapja fent van már ez a videó, és még azóta se mutatták be hivatalosan...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
fogkefe21
kezdő
válasz a_tesz #66576 üzenetére
Nekem sem tűnik valósnak. Amúgy arra leszek kíváncsi, hogy tényleg hozni fogják-e Európába, mivel itt sorra szűnnek meg a kisautók a szabályozás miatt. Plusz nem látom mennyire lesz sikeres, mindenki az arab fog nevetni amikor bemutatják. Mennyiről indulna a GL amit értelmetlen megvenni? 7.5? Egy GL+ meg 8? Egy GLX automata kéttónusú fényezéssel meg már majdnem 10 misi lenne? A Suzuki Swift ami a megfizethető mobilitást jelenti, az egyszerűséget, az olcsóságot? Érdekes egy világ jön sajnos. Kíváncsi leszek mi fogja jelenteni az olcsó mobilitást, mert nem az autó az tuti. Visszatérünk majd a lovakhoz?
-
-
fogkefe21
kezdő
Amúgy azon sem csodálkoznék, ha fogná magát a Suzuki és szépen elhagyná Európát. Ahogy nézem a statisztikákat, annyira nem keresik a Suzukikat, pl. Dacia jobban fogy. Spanyolországban például a Dacia fogy a legjobban. Igazából Kelet-európai piacokon megy egyedül a Suzuki, itt meg nem fognak az emberek 15 milliós hibrid suzukikat, meg 8-9 milliós Swifteket venni. Úgyis nekik Ázsia a fő piac. Eddig erre az elektromos vonalra sem ugrottak rá, pedig pont ők tudnának valami Ignis szerű elektromost kidobni olcsón.
-
fogkefe21
kezdő
válasz ncc1701 #66584 üzenetére
Igazából én arra gondolok, hogy az embereknek nincs ennyi pénze, legalábbis a környezetemben nem az a téma, hogy hú 8 millióért drága a suzuki inkább veszek egy skodát 8 millióért, hanem hogy azta 800 ezerért már nincs értelmes használt autó csak bontó szökevény? Mi lesz velünk?
Chereiose:
Igen azért van idő, biztos megpróbálják, de ha nem lesz sikere, mert már nem lesz meg az az üzenet, hogy olcsó autó, akkor a gazdagok sosem fognak suzukit venni, ebben igaza van ncc1701-nekszabonagyur:
Az tuti, hogy Angliában eléggé jelen vannak, mert ott az újságírók nagyon dicsérik a suzukit azt mindig figyelem, közben meg nem annyira fogy ellenben a Corsával, ami szintén olcsó. Illetve Spanyolországban volt is suzuki gyár, de bezárták/eladták. Valszeg akkor ahogy mondod ez már tudatos, hogy nyugatra ők nem lőnek, mert kevesek oda. -
DEJVID
őstag
Sziasztok!
Vettünk egy 2007-es Swiftet, van benne kulcs nélküli indítás. Kulcs nélküli bejutást tud?Illetve egy osztókört és agyátmérőt tud valaki?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #66557 üzenetére
Ilyen csomagtartóban pihenő szétfűzőtt blokköntvénnyel mi is vontattunk kocsit eredetvizsgára. Úgy vették meg, hogy blokkhibás kikandikált a hajtókar. De műszaki majdnem lejárt át kellett íratni haladéktalanul, megjelentünk hát az eredrtvizsga bázison és kencefice nélkül megcsinálták, mittomén 2015ben vagy 16ban nem emlékszem. Nem is vacillált a srác, mondta minden rendben.. Farmotoros volt az is, de nem gyárilag :-)
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
simonjoe
őstag
...kész a Splash! Két első rugó és stabpálca csere. A két rugó sajnos kicsit drágább lett egy szett Bilstein 39970, míg a TRW pálcák 8360HUF. Beszerzési forrás: fékmester. A szerelőm 10eHUF-ot kért az operációért, így közel 60 ezret elvitt a talicska. Ja, még a kézifék bowdenen is állítani kellett, mert fent fogott nagyon. A Zasszony lemeózta és azt mondta, h faxa lett.
Joe
-
válasz fogkefe21 #66587 üzenetére
Azzal, hogy az embereknek nincs elég pénze, nem igazán tud mit csinálni a suzuki. A dacia azért megy jobban mert olcsóbb és nem azért mert jobb. Régen is olcsóbb volt a dákó, de akkor még kb. vállalhatatlan technológia volt. A suzuki most is modernebb, értékálóbb de egyszerűen leszegényedtünk a dácia szintjére. Kurva drága az új autó de arányosan nem emelkedett többet az ára mint pl. a pick szaláminak vagy a gyümölcsnek. Sajnos az a nagy helyzet, hogy az átlag magyar már a suzukihoz is csóró......
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
simonjoe
őstag
válasz ncc1701 #66594 üzenetére
...magam sem értem. Nagyon jó fej, a viszonyunk is már-már baráti. Egy olajcseréért ötezret kér. Az OFF autónk vezérlés cseréjért, hűtőfolyadék csere is volt akkor, ki-és beszerelte a generátort, mert azok felújjításon estek át, továbbá cserélt motorolajat, szűrőket, kassza 70e HUF-ért. Nagyon jó szakembernek tartom, egy baj van vele, h csak azt csinálja meg amit kérsz. Ezen azt értem, ha oda viszed egy olajcserére, Ő ugyan nem néz bele, h van-e hűtőfolyadék elég, vagy milyen a fékek állapota. Kicsit azt látom, h belefáradt már ebbe az egészbe. Ami még tetszik, h olyan Q..va pedáns rend van a műhelyében mint egy patikában. Ha végzett egy folyamattal és az a szerszám mer nem kell, akkor azt eltörölgetve teszi vissza a helyére. Amikor kiállsz a műhyelyből, addig nem áll be másik míg a szemét össze nincs szedve és nincs kitakarítva.
Joe
-
ncc1701
veterán
válasz simonjoe #66595 üzenetére
Nekem a szerelő haver abszolút nem dolgozik olcsón. Ketten cseréltük az insignia hűtőt, összesen beállástól a próbaútig szoptunk vagy 5 órát ketten (mert mindíg együtt szereljük a kocsijaimat, nyakig tiszta retek vagyok utána), úgy kért 80-at, h vittem a hűtőt. Hogy ez sok, vagy kevés, nem tudom, szerintem 5 óra munkáért teljesen ok.
Sosem kellett még semmit javítani utána, precíz, pontos. Ami nem tetszik, h sok mindenre rámondja, h jól van az még, bírja még, nekem meg hajlamom van cserélni mindent, amin már kicsit is látszik, h meg fog halni valamikor.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dunc
nagyúr
Hi! Olajcsere elött állok, és 2013 as Swift tulaj vagyok, jóltudom, hogy0w20 Ecstar a gyári olaja? "K12B1719690"
Köszönöm a megerősítést.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs