- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #67250 üzenetére
Igen, és minden szezonban kétszer menni kell centrirozni, kerekszett csere után futómű állítás, évente klimashoz, tavasszal alvazmosni és minden elindulás előtt ellenőrizni a világító, fényjelzo berendezéseket, stb.
Jaj, és minden fékfolyadék csere után fekhatast kell méretni folytassam vagy rajottel hogy szivatlak!?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Tudsz a kulisszának, de ez a gyártót hidegen hagyja már. különben csavarosra tervezték volna...
Ésszel minden esetre, egy fűrészlappal talán kíméletesebben lejönne, cserébe sokáig fog tartani és lehet porszívózni... visszafelé is többet esszel mint erővel sok sikert hozzá (csak GM-ben csináltam eddig, próbáld magadat nem orrba vágni leszedéskor, felrakásakor pedig nem szetverni az újat)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
Nem tartja semmi, de én nem tudtam leszedni egyben - elkezdett darabokban szétbomlani az alján a gumis rész, így könnyebb volt lehámozni róla.
Próbáltam én is gyáriasat venni - kicsit más a tapintása, gumisabb, 'szárazabb'. Nagyon nem feszegettem rá, így viszonylag könnyen le lehet húzni róla, de lehet hogy tényleg csak én nem voltam elég határozott."... and I hope you have a great day!"
-
ncc1701
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #67258 üzenetére
Nem a Swift Sportra gondoltam mint turbós. Hazabeszélés sokadik epizód: pl. Alfa Romeo MiTo.
De az Abarth Grande Punto is ugyanez pepitában, esseesse kittel 180 paci.Meg olyanok jutottak még eszembe, mint Corsa OPC vagy Fiesta ST, de ezek drágán mennek, a digók elérhetőbb árúak.
[ Szerkesztve ]
-
Köszönöm a tippeket, ötleteket!
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #67261 üzenetére
Á. A sok felemásan világító nem ezért van.
-
ViZo72
tag
válasz slett27 #67245 üzenetére
Ahogy tboldi kolléga is írta, ez nem a magyar gyártású verzió "sport változata", hanem még egy korábbi, japán gyártású modell sport változata.
Nem tudom pontosan mik a különbségek, szerintem a rugók, lengéscsillapítók "keményebbek" lehetnek, illetve valószínűleg a motor is másként van hangolva némileg.Itt a videó, beszélnek róla kicsit, meg is mérik: erőmérő.
Amúgy én is azt hittem, hogy nagyobb a különbség technikában a magyar "átlag" verzióhoz képest, de a videóban a motortér erősen hasonlóan néz ki, ráadásul a hátsó futómű is merev tengelyes, mint a magyarban. Ettől persze még lehet sok különbség ami szemmel nem látható.
De volt belőle rally verzió is: Ignis rally és nem csak magyar "színekben" futott, volt aki bajnokságot is nyert vele: Suzuki Ignis Super 1600. -
ViZo72
tag
Csak véletlen találtam meg, de jó tudni, hogy simán kapható. :-)
K14C motor[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #67252 üzenetére
Hondánál gyakorlatilag az összes típus menetes, a műanyag gombok csak rá vannak tekerve, a fémekhez meg van egy kontraanya is.
De a MiTo is egyszerűen menetes csak, a Giulietta gombja meg kettészedhető, középen egy anya rögzíti, azt kitekerve egyszerűen leemelhető az alsó fél is.Nem tudom, miért kell ezeknél bonyolultabb és/vagy nem oldható megoldásokat alkalmazniuk a gyáraknak. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboldi #67247 üzenetére
Lett volna megvételre egy szürke 2004-es nem is olyan drágán (550e) , de néztem az alkatrész árakat és nem is minden van hozzá. Kár...
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #67269 üzenetére
Egyedi.
Nálunk a családi flotta:
- WagonR+, apumé;
- Jazz, hivatalosan az enyém, de anyum nyúzza;
- MiTo, hivatalosan anyumé, de én nyúzom.Anyumnak egy Lancia Ypsilonja volt, ami sajnálatos módon összetört egy kiás faszinak hála, neki vettük az Alfát, de nem tudott megbarátkozni vele, így egész egyszerűen cseréltünk. Ő könnyebben elboldogul a Hondával, én meg 83 paciról upgrade-eltem 155, illetve 180 pacira.
[ Szerkesztve ]
-
pvtfoley
csendes tag
válasz slett27 #67245 üzenetére
Futómű sokkal keményebb és mélyebben is ül. Hátul nem túl ügyes, merevhidas, szóval kanyarban ha erőltetett a tempó tilos elvenni a gázt
Motor 1.5 vvt kovácsolt hajtókar és veztengely. Magas kompresszió, 98-100-as benzinnel ajánlott csak használni.
Szélesítések, recaro ülés, enkei felni. Japán gyártás ennek megfelelő alkatrész árakkal pl hátsó kerékcsapágy 60k/dbEgyébként nagyon agilis az iszonyat rövid váltó miatt. 130-nal forog 4 ezer körül, klímával pályán 7-8 körül fogyaszt.
Imádnivaló kreténdoboz, nem igazán jön szembe és Tesco parkolóba se kell keresgélnem hogy hová tettem.
-
slett27
addikt
válasz pvtfoley #67271 üzenetére
Akkor ahogy írod az árához képest meg van csinálva. Ha más nem a futóműre jó sok pénzt el lehet locsolni. Thx az infot.
tboldi: Azért az olaszoknak nem kell megmutatni hogy kell rajzolni.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #67273 üzenetére
Távfűtéses a lift.
[link] -
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #67261 üzenetére
Mondjam el hogyan vagy magadtól is megfejted? X5 meg van hogy legrugos? És meg van hogy árulnak hozzá tekercsrugo átalakító szettet? Nah, így már nem is működik a hátsó tengelyre tervezett magassagallito szenzora... szívesen
Vagy megveszik az utángyártott lámpát aliról mikor meglatjak mennyi a gyári. Tudod miért annyi és az alis miért töredék? Gyártási minőség a válasz... na abba a kínai fosba rakható bármi, sosem fog jó vetítési képet adni, de műszakin okés így is. Sokáig jártam off-road tompított izzóval én is, mert HB4-ből harmadáron a GE-hez képest, és műszakin se szóltak be érte soha, tboldit vegzálják folyton..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #67275 üzenetére
Mé? Nekem azért se szóltak műszakin, hogy az eskrosszon se az első se a hátsó helyzetjelző nem működik, rendszámvillal karöltve. Illetve a vonóhorogon is ez a helyzet, arra se ment ki a helyzetjelző.
De ez csak egy hétköznapi vidéki műszaki vizsga volt, ráperkálás nélkül, én nem engedhetem meg magamnak, hogy olyan puccos helyekre vigyem mint tboldi
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #67275 üzenetére
Anya yarisában osram h4 ledek vannak. Hát, én most nem fogom visszacserélni halogénre, rápróbálok műszakin, hátha.
Opelomon ez az ezüst matrica, ami a szélvédőn van, az már a 3-ik műszakin megy át úgy, h már más a rendszáma. Pedig ellenőrizniük kellene, de azt sem nézik. -
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #67283 üzenetére
Az Alfával kíváncsi leszek, szóvá teszik-e a szép piros short shiftert. De nem vagyok benne biztos, hogy ez engedélyhez kötött átalakítás lenne.
Az ültetőrugó és a kipufogó le van papírozva, megvan az összes NKH-s, nemzethy színű szalagos dokumentum is, azokért nem izgulok.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #67283 üzenetére
Nem tehet róla szegény, ő mindig kifogja ezeket a kukacoskodó g***ket...
Én meg néztem a bimmert hogyan ment ez át az utolsó 2 műszakin.. cserélt szélvédő, matrica nincs, rendszámát éjjel nem látod, fényszóró keresztben világít, szivárgott a hátsó difi, futómű szilentek már csütörtök, sír mindegyik minden bukkanónál, a check engine azt jelzi hogy fut az ECUban a szoftver, ha kell ha nem világít, turbó cső le volt csúszva, ABS szenzor törött volt, hátsó ablaktörlő motor beállt, de már a kar sem volt meg. Na, ezen a gépen még mindig van 1 év NKHs pecsét
A futómű szilenteken kívül a többi kijavitva már"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Gyöször #67277 üzenetére
Pénteken vittem műszakira a citroent, és észrevettem hogy az elsősegély doboz hiányos, bontott. Vettem egy újat, mert azt olvastam hogy kukásmellény, háromszög és eü csomag kell a műszakin. Ehhez képest egyiket se nézték. Rákérdeztem, mondja a vizsgáztató faszi hogy itt az autót műszakiztatja, nem a tartozékokat. Azokat majd éberék kérik ha leintenek.
Előtte felbuzdulva gondoltam kiveszem a suzukiból az eü csomagot a vizsgára, azért se kelljen pénzt adni. De nem volt benne Nem tudom már hogy minek kell benne lenni útközben/vizsgán/ és új autó átvételkor. Swifthez adtak pumpát, defekt spréjt, emelőt, vonószemet. Azt hiszem ennyi, még a háromszöget se biztos hogy megtalálom benne.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #67286 üzenetére
Jó de nekem a helyzetjelző nem világított és éjjelente teljes elsötétítésben közlekedtem. És úgy ment át műszakin... 6 éves gyári eü csomagom ha adtak vele esetleg az már lejárhatott? Lövetem nincs az volt-e benne átadáskor, de háromszög kukásmellény és még vontatókötél IS volt, ezen éves korában döbbentem meg, mert akkor vettem mankós kereket. Rendesek, mert bárkit elvontathatok vele. Engem nem, mert nem megy tönkre, mert allgripes és az nem vontatható :-))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #67290 üzenetére
Melyik része? Nem automata, kéziváltós... difi vagy haldex tudtommal nem tartalmaz sem szivattyút sem hűtőt, de szólj ha tévedek.
Elméletileg nem szabadna hogy bárminek is baja legyen, vontatni egyébként sem megyéken át szoktunk, csupán néhány km-t ahol biztonságosan meg lehet várni a segítséget. (Mondjuk vannak olyan vár megyék amiben nem szívesen éjszakáznék...)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #67289 üzenetére
Szerintem az emelve vontatásnál minden jobb, a sima vontatás is. (@llgripnek) Mert mikor megemelem pld elejét egyik oldalt akkor nehéz forgatni a kereket mert az osztómű osztaná hátra is a forgást. Ha megemelek egy oldal hátulját is akkor már könnyen forgatható.
Őő... Ha nem rosszul emlékszem :-)))
De úgy rémlik a könyvben le van írva, hogy ne vontassuk. De nem is akarom ...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Ignis alól hullott már ki valakinek AC pumpa? Mennyit bírt és voltak e jelei? 177.000km van benne. Nekem búg még felszív, de egyelőre csak akkor ha sokat áll az autó. Úton az új Bosch, de csak jövő héten lesz csere, meg tele a tank.
-
Bossi
őstag
Üdv.
Akinek olyan fejegysége van ami csak vezetékesen kezeli az Android Auto rendszert annak jó lehet amit hirdetek.
Remélem nem szegek szabályzatot. -
TommyY2
tag
válasz Gyöször #67292 üzenetére
A Suzuki leírása a következőket említi:
Az oldalfal nélküki plató nem világos.
Egy Totalcar magazin azt írja, hogy lehet vontatni 4WD-t lassan és nem sokáig:
[link]Akkor most mi a helyzet? Amennyiben jól tudom, hóláncot sem szabad a 4WD-re rátenni?
Ezek után remélem, hogy soha nem lesz vontatásra szükség.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
mouzrr
őstag
Sziasztok!
hol lehet Swiftekhez biztosan gyári alkatrészeket vásárolni? Pl gyújtógyertya, bowdenek stb.
Köszi!
-
Montesantos
senior tag
Összkerekes autókat (tehert is) nem lehet vontatni, csak akkor ha lekötöd a kardánt. Automatát meg sehogy.
Gabi
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen