- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #67051 üzenetére
Ez lett volna a következő kérdésem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #67054 üzenetére
Feleségemnek van 1.5-ös neki szerencsére sikerült. Azért nem annyira gyakori. Érdekes hogy 6LE és 12Nm talán is csodákat művel érzésre.
Egyszerűbb ha eladom és veszek egy 1.5-öset gondolom.
Amúgy pályán kigyorsításnál érezni igazán.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ncc1701
veterán
Felejtsd el szívó mocinál a chiptuningot. Ott az van, h ki kell cserélni a belét kovácsoltra, hegyesebb vezérmű tengely, akkor a chiptuning annyit tud, h megemeli a tiltás fordulatot, és attól lehet erősebb. Pénzkidobás.
A gyakorlatban meg kell venni a legerősebb gyári turbóst, és azt piszkálni. Ott a töltő nyomás növeléstől alulról lesz erősebb. -
tboldi
nagyúr
Szopóbenzinből általában 5-8%-ot lehet kihozni, elég ritka, ha ennél több is megy. Nem gondolnám, hogy pont a Suzuki M13A motorja lenne a kivétel.
Nekem viszonylag friss az élmény, +25 ló és +58 Nm. [link]
Vasblokk, kovácsolt belső, úgy 230 paciig bírná komolyabb belenyúlás nélkül, csak a picike gyári turbó a szűk keresztmetszet.Amúgy szívónál többet érne egy pár új, agresszívebb profilú vezműtengely.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz csubuka #67055 üzenetére
Még az is lehet, hogy gyárilag nem rögzítették megfelelően a bowden végét. Én így jártam pár hónaposan az Ignissel. Egyáltalán nem nyílt ki. Szervizben helyretették, azóta nincs gond, nem nyúlt meg, nem kellett utána állítani (20év alatt sem).
Vagy ha utólag nyúltak hozzá (Pajzs rendszer?) az is okozhatja...[ Szerkesztve ]
-
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Amúgy az kicsit gond, ha az utóbbi időben meg lett feledkezve a manuális váltóolaj cserétől egy 1.4 SX4 Scrossban? Ez a nem hibrides megoldás még. 130 ezerig márkaszervízbe volt hordva, ott gondolom amikor kellett remélhetőleg cserélték. Kicsit random, hogy Marokkó meg Oroszország van a szervízperiódusoknál a könyvében, de gondolom az az ami ránk is vonatkozik.
Azért ezt is kell, lehet, hogy a kicsit nehezebben bevevős egyes-kettes ennek is betudható. Bár van benne 190k km...
-
válasz csubuka #67068 üzenetére
190.000km-nél nálam már legalább 3* lett volna cserélve, inkább 4*. Az olyan lehet már mint az Ignis amit átvettünk anno, megette a fene amikor én már cseréltem, búgott utána nem sokkal. Ha esdig nem mozgatott a téma, sztem engedd el. Nézd meg mennyi egy új
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz Kolondrum #67069 üzenetére
Mondjuk volt a családban búgós autó már, nyelestengely csapágy bajjal. Elment simán 100k km-ert úgy, aztán máshoz került, de tuti ment még tóbbet.
No nem baj, megnézegetem a papírjait, hogy volt-e korábban csere már valamikor tuti volt, csak fene tudja milyen rég.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
Még egy apróság, ha még bombázhatom a topikot egy kérdésselm
Alapvetően az Allgrip/4WD Scross AUTO üzemmódban is tök jól elvan vizes meg havas felületeken nem? Automatán beavatkozik és ahogy érzi úgy piszkálja az első hátsó kerekek közötti nyomatékosztást nemde? Tehát pl brutál esőben nem kell snowt kapcsolni, meglépi magától amit kell AUTOban is nem?
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz csubuka #67071 üzenetére
Esőben nem kell csinálni semmit. Piros lámpánál, ha sürgős a dolgod akkor tedd át sportba.
Autoban is megtekeri a hátsó kereket ha arra van szükség, ehhez figyelni azt, hogy elpörög-e az első. Ha elpörög dönt és kapcsol. Ez idő.
Ha beteszed sportba akkor talán 60% nyomaték megjelenik a hátsó tengelyen folyamatosan, és a motorvezérlőt is megbolondítja ami együtt buli. meg messzire nyúlik a fogyasztás csík :-)
Snowban 50-50% és gyengébben reagál a motor a gázra. Hóban, ónos esőben jó.
Ezek alapján döntsd el mire van szükséged.
A sport mód szerintem álló helyzetből meredek úton elinduláshoz kell leginkább. Előzésnél kár kapcsolgatni (kézi váltós kocsinál) mert ott már nem csinál semmit a motorral, csak alapjáratról. Onnan egyből ugrik sportban.De pld vizes úton egyenletesen haladva tökmindegy miben van, nem fog elkaparni sehogysem és nem is ment semmitöl meg a snow mód.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Értettem a példát de nekem ilyenek nem voltak itthon, azért írtam én is 250cc, emcett kb 21 lóerő, vagy 15 mindegy, a honda meg 52 és volt idő mikor mindkettő egyszerre állt a garázsban. Mostmár csak a honda ezen 250esek közül. Illetve a suzuki 800, és az is 52 ló. Más tészta mindegyik, de párhuzamba állíthatók.
Ahogyan a zsiguli is a swifttel, sokkal másabb az a megkeseredett 75 szovjet ló, futón 1,3 tonnát húzni mindig azt választanám a 100 lovas kis suzuki helyett. Vagy inkább az összkerekes eskrosszt, ha nem sajnálnám befogni :-)[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
őstag
válasz AMD Power #66999 üzenetére
én is rekordot döntöttem: 2 nap alatt mentem 1500 km-t a Swifttel máskor ezt kb 2 hónap alatt sikerül
Múlt hét szombaton Székesfehérvár-Split-Brac, most szombaton meg vissza (de ott helyben nem használtam).
Tegnap a kompozás után beültem 13.30-kor Splitben a teletankolt autóba, és a világ összes torlódása után 542 km-t sikerült megtenni 9 óra alatt megállás, kiszállás, motor leállítás nélkül.. végig pályán. 60km/h-s átlag, szétvert az ideg.
Akkor is csak azért álltunk meg Zalakomáron, mert elfogyott a benzinFogyasztás a teljes távra: 7.046L / 100km
Csak odafelé: 6,66 az első tankolásig - hajnali 2-kor indultunk, szóval klíma itt még nem kellett.
Visszafelé meg rengeteg araszolás és klíma is volt; de előzetesen simán 7.5-re tippeltem volna a túrát - Mo-n végig GPS szerinti 130-135, vagy amennyit a forgalom engedett, kint odafelé szabályosan, visszafelé amit lehetett.[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
Gyöször
senior tag
válasz pető bá' #67079 üzenetére
Bakki pont zalakomáron fogyott ki? Remélem lelakatoltad a kerekeket míg bementél fizetni mi van ott te jóég igazi vadállatsimogató. Én marha kitaláltam, hogy biciklizzük körbe a KisBalatont, azon a rezervátumon keresztül.
Egy levegővel mentünk a zalakomárom táblától a végéig Zalakaros felé, 2kmel a falu után mertünk megállni inni, és egy kreol hölgy elhúzott mellettünk bicajjal a kormányon lógott egy 5literes sárga benzines kanna és ahogy a lemenő nap átsütötte látszott, hogy 1 liter lötyög benne. Az asszonnyal a térdünket csapkodtuk -- mikor már biztonságos távra elhúzott. NEM NEKED VITTE???ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
őstag
válasz fogkefe21 #67080 üzenetére
13:00-körül jöttünk le a kompról, a következő nem túl zsúfolt kútnál álltunk kb 15 percet mindennel együtt, így értünk Székesfehérvárra 0:20-ra még egy megállóval, ami 35p volt kb mert akkora volt a tömeg (első kút Mo-n).
Hozzá kell tenni hogy aug 5 nemzeti ünnep kint, semmi nem volt nyitva, így extrém volt szerintem a kutak terhelése.
De augusztus 15 is nemzeti ünnep fyi :)Órákkal később induló haverok 40-50 perccel később értek vissza, sokkal kevesebb dugóval; lehet elég lett volna délután indulni inkább, de mi siettünk
Gyöször
Egyébként éjjel 11 körül kb 50 autóval sorban állva digimonok is lehettek volna a környéken, abban a káoszban semmi sem tűnt volna fel.[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz csubuka #67077 üzenetére
Én felvittem Visegrádra amikor volt egy kis hó. Snowba már csak a finomabb gázreakció miatt is kevésbé akart csúszni. Ha meg elmászott összeszedte magát egy pillanattal később, de akkor is észnél kell lennni. Igazából a snow elrontja a drift feelinget. Ahhoz sport mód kell kikapcsolt kipörgésgátlóval, ott egy villanás alatt megy el a segge és hiába engeded el a gázt, nem fejezi be a csúszást. Ha meg mégis megrázza az autó amikor betapad.
Én hegyen lakom, "auto" módban ha elpörög az eleje érzem ahogy rá rá segít a hatulja.
Dobogókőre kéne felmenni mint anno az ABS nélküli corsával masszív hóban mint a filmekben. Arra nagyon nagyon kíváncsi lennék.[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz szabonagyur #67089 üzenetére
Az utóbbi időben "szökött fel" 6,4-ről 6,5-re, egyre gyakrabban becsúszik egy-egy autópályás szakasz, így egyre ritkábban sikerül 6 körülre kihozni a fogyasztást.
Plusz most volt ez az EGR hiba, ami okozhatott többlet fogyasztást (az a 21.07.2023 => 6,98 nagyon kiugró, akkor már fixen rossz volt).
De nagy átlagban csak időjárástól függ: nyáron a klíma miatt + pár deci, télen a hideg miatt szintén.. tavasz-ősz kedvez neki, ilyenkor van esély 6 alá is bevinni"... and I hope you have a great day!"
-
szabonagyur
félisten
válasz pető bá' #67090 üzenetére
Néztem a linken a sprintmonitorodat arra értettem, hogy őszinte és reális fogyasztás, normális körülmények között.
Mint az Scross témában, Swifteknél is gyakran látni a 5L alatt megy 130+-al szövegeket amik mindig elég hihetetlenek.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #67089 üzenetére
Hát... Én már néztem, h wtf ez a horror szám, nekem dugóval, meg 140-es pályatempóval sikerült 5.7-et kitaposnom a swiftemből. De ez a top, mostanában beállt 3.9-4.1 közé.
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #67091 üzenetére
Swift megcsinálja. Amikor kijött, a tesztelőknél volt 5-5.1L körüli fogyasztás, pedig azok nyomják neki.
-
őstag
válasz ncc1701 #67093 üzenetére
alig 14 év van a két autó között, jogos az összevetés tényleg
#67091 szabonagyur
értettem, arra írtam, hogy a teljes átlag 1 decivel kevesebb volt sokáigszerk.:
full lista minden szélsőséggel: 6,64-es átlag.
Katalógus szerint is 6,2 a vegyes, 8 a város.+ egy korabeli teszt:
"Egyetlen kötözködni valót találtunk a motorban, a kissé magas fogyasztást. A tesztüzem viszontagságai, az állandó hajszolás, a kíméletlen bánásmód, a városi használat és a kevés futott kilométer megmagyarázza a 8,5 literes fogyasztást."[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
Janusz001
őstag
Én futottam még egy kört a morgó allgrip hanggal (anno kardánt cseréltek első körben), mondtam szerelőnek üljön be, mentünk próbautat, előidéztem, tisztán hallotta, azt mondta az osztóműnek van ilyen hangja alacsony fordulaton a fogaskerekek holtjátéka miatt, ez ilyen, semmi rendelleneset nem hall. 10 év gari erre is van, ha gond van, cserélik, használjam nyugodtan.
Gondolom a hülye emissziós értékek miatt engedik ilyen alacsony fordulaton járni a motort az automata, manuálison eszembe nem jutna ilyen tartományban járatni, sport mód meg eleve magasabban tartja a fordulatot, ott nincs ez.
Mindenesetre továbbra is vadászok más allgrip tulajra a környéken, hogy meghallgassak másik allgrippet is, fb csoportban sajna nem volt jelentkező bcs. környékén. -
Gyöször
senior tag
válasz Janusz001 #67095 üzenetére
Mekkora fordulaton jön ez a hang? Mindjárt ülök a kocsiba. Nem jársz fel kecsó felé az m44esen? Félúton lennék én. Nekem semmi dolgom nem szokott lenni Csaba felé, csak kecsó/pest felé. Bár asszony említette, hogy Szanazugot meg kéne nézni idén. Beülnék én a tiédbe, meg te is enyémbe. Allgrip2017
Max rámondom én is, hogy az osztóműved teljesen normális Mióta cseréltem olajat a hátsó difibe nekem megszűnt a kb 90kmh nál jelentkező elég jól hallható ikarus "buszhang". Észrevétlenül megoldható otthon, 1 liter 75w-85 kell motul nekem egyenlőre bevált. Osztóműbe is cseréltem, azt nem kellett volna, az tiszta volt. A hátsó difiből retek valami jött le. Körbe van ilyen olajsár kirakodva a hajtásházban ha belenyúlok ujjal a betöltőn, az olajszint magasságában látszik ha belenézek. Abban sűrűn fogom cserélni, az osztóban kb soha többé. A hátsó diff hozzáférhető, az osztó horror. De egy olajszintet jó lenne abban is ellenőríztetni, de nem fog örülni a szerelő neki. Gyárilag túl volt töltve nagyon, mind a fejemre folyt :-)))Tudom, hogy már leírtam bocs csak annyira hüle vagyok nem tom mit válaszoltál
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Janusz001
őstag
válasz Gyöször #67096 üzenetére
40-50km/h -nál jön ez a morgó hang, amikor felvált 5. -be az automata, olyan 1200-1300 -as fordulatnál kihallani. Persze rádió kikapcs, venti alapon, sima út, szóval legyen csend, emelkedőre felfele jobban hallatszik ezen feltételek mellett.
Olajat említette a szerelő is, de egyrészt szerinte nem lenne csendesebb, másrészt az saját zsebes lenne, nem garanciális javítás, én nem piszkálnám.
Enyém 2022.03. aut/allgrip, emlékeim szerint ebbe még ugyanaz a hidrodinamikus/bolygóműves váltó van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Futás, futópályák
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Óra topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen