- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fogkefe21
kezdő
válasz Napfénysüti #66950 üzenetére
Igen nekem is tetszik így külsőre, meg méretre is jó lenne már. A Swift sajnos gyerekkel már kicsi. Viszont ismerős mondta akinek volt, hogy borzalmas az úttartása, a futóműve valami katasztrófa. Azt mondta mindig le akart esni az autó az útról, meg sosem ment egyenesen. Mondjuk ezt Vitaránál is hallottam, hogy 200e km után, valahogy elmegy a futómű és már mintha nem egyenes lenne az autó. Gondolom, hogy ez nem olyan egyszerű, hogy csak futómű állítással orvosolható lenne. De pontosat nem tudok állítani egyik autót sem vezettem, nem éreztem ilyet, ez inkább ilyen szájhagyomány.
Amúgy lett folytatása, Angliában van és szerintem az még sokkal szebb lett, Európába viszont nem hozták el a kvóta szabály miatt, hibridesíteni pedig gondolom nem akarták.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz fogkefe21 #66951 üzenetére
Enyém 6 éves 41.000 km-rel de semmi baja a futóműnek. Voltam már hegyen vele (Mangart, Vrsic) ott is jól tartott. Pályán is max az oldalszél amire a kocsi érzékeny kissé.
Nem lehet hogy az ismerősödében rosszak voltak a lengéscsillapítók.
Amúgy a csoportjában eléggé szeretik (van taxis, oktató is).Més que un club!
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #66950 üzenetére
És nekem külsőre is bejön. Az ára meg parádés volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
blakey
titán
válasz AMD Power #66904 üzenetére
Nálam, a budai oldalon minden oké, érdemes az automatikus frekvencia választást bekapcsolni, így, ha az adott adó más frekvencián is sugároz, akkor elkerülhető a gyengébb minőség. Az országot járva is teljesen jól működtek az adott adók, én csak zenei adókat hallgatók, egyébbel nincs tapasztalatom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
fogkefe21
kezdő
válasz Napfénysüti #66952 üzenetére
Köszi a pozitív véleményt. Akkor valószínűleg nem kell félni az indiai gyártmánytól kérdés, hogy így használt piacon mennyire éri meg ár érték arányban.
-
nagyúr
-
beef
őstag
válasz TommyY2 #66958 üzenetére
Ezt nem tudom. Nekem kétféle van, egy USB-s, ami tökéletesen működik, meg egy wifis, ebből 2 is, (Aermotor Wifi). De ha ezeket rádugom, akkor csak a kiolvasással úgy meg bolondítja az autó elektronikáját, hogy elmegy a kormányszervó, meg folyamatos ESP hibát és még ki tudja mit jelez. Ha kihúzom, akkor a szervó helyrejön, a hibajelzések meg néhány km után.
Szóval életveszélyes. -
őstag
válasz TommyY2 #66958 üzenetére
3.36$-ért vettem 2016-ban egyet, a legolcsóbb bluetooth-os verziót.
Opel Vectra B, Corsa C, Astra J, Suzuki Swift 2005 ami hirtelen eszembe jut - ezekkel biztosan használtam és egyikkel sem volt gond. Swiften rendszeresen ezzel törlöm a P0420-at.Modernebb autóhoz egyébként valami komolyabbat érdemes venni szerintem, amivel dpf-et, vagy márka specifikus dolgokat is lehet nézni.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
slett27
addikt
Feleségem 1.5-ös Ignise 180km/h-nál még ötödikben gyorsul. 2003-as 250e km. Az rendben lehet ? Vagy valaki előttünk "okosította". Ami eddig biztos az a Paragi hátsó dob. De nem hiszem hogy ettől. Természetesen német autópályán tesztelve.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz TommyY2 #66958 üzenetére
Egy egyszerű hibatörléstől nem kellene baja legyen semminek. Ha meg esetleg zárlatos a kütyü, ahhoz hibatörlés sem kell, hogy bajt okozzon.
A Vgate jó, nekem 3-as van.
Bár amióta van csájníz Delphim, azóta hozzá sem nyúltam, a digóhoz meg van digóspecifikus cucc.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboldi #66966 üzenetére
Akkor mérem GPS-el is. Azért ez eléggé veszélyes mutatvány akkor ha nem lefelé hanem felfelé csal.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
TommyY2
tag
válasz tboldi #66964 üzenetére
Egy helyen olvastam, hogy föleg az ELM327 kínai kütyü okozhat Bajt.
A Vgate ICar2 az elvileg nem Elm327 csípet tartalmaz, ha jól láttam, az Icar3 pedig már Elm327-es.
Mi a különbség a 2 és 3 közt? Láttam egy helyen Pro-t is. Csak Wifi-set tervezek venni, szerintem praktikusabb.
Milyen programot érdemes használni (jelenleg Torque pro van feltéve).
TommyY
-
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66967 üzenetére
Fordítva lenne veszélyes. Mindegyik felfelé csal.
Ezért is van az a hőbörgés, hogy ááá a mocskos kamionosok 100-al tepernek, mert hát én 90-el megyek, az meg megy el mellettem.
Igen, mert neked 90-et mutat, de valójában mész 84-el, ő meg az illesztett tachográffal, ha 90-et mutat, akkor az GPS szerint is annyi. Tehát ő megy igazából 90-el, te meg szüttyögsz.Anno a Ladámon kisebb átmérőjű kerék, másik váltó és másik difi volt. Óra szerint 180-nál ment GPS szerint 140-et. Anno az ilyenekből születtek a dumák, hogy húú öcsém, nekem fekteti az órát a Zsiguli és akkor el is képzelték, hogy tényleg annyival ment. Amúgy minél nagyobb sebességgel mentem, annál többet csalt. Ha GPS szerint mentem vele 150-et, akkor a mutató már a számozás feletti tartományban járt.
Régi szép idők. Sosem felejtem el az arcokat, mikor a pályán elmész 140-150-el egy zöld kereklámpással a népek mellett.
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz TommyY2 #66968 üzenetére
Ma átcseréltettem az ELM327 chippel szerette kütyüt egy wifi-s Vgate Icar2 eszközre, ami jóval drágább, remélem, hogy megbizhatóbb is, fő a biztonság.
Érdekes, hogy a teszt szoftver azt irja, hogy ebben is ELM327 chip van. 2.2 verzió.
Lehet, hogy nem tud többet, de legalább nem lóg ki a burkolat alól, meg automatikusan készenlétbe helyezi magát 30 perc után, igy nem meriti le az akkut.
TommyY
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #66971 üzenetére
Ahol az autós 90 helyett 84-el "szüttyög", az gondolom lakott területen kívüli országútra gondoltál. Tudomásom szerint ott a "mocskos kamionosok" nemhogy nem előzhetnék meg ezeket a 84-el haladókat, de jócskán le kéne tőlük maradniuk, hiszen ilyen helyen a kamionos maximum 70km/h sebességgel haladhat. Tapasztalatom szerint szinte kivétel nélkül gyorsabban megy az összes teherautó.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #66973 üzenetére
Nem ez volt a lényege a hozzászólásnak, hanem az, hogy az emberek azt hiszik, hogy valóban 90-el mennek, mert annyit mutat az óra, közben meg nem...
De rátérve erre:
M0-ról beszélek, ott gyakran előfordul, hogy elmennek a személyautók mellett a kamionok. Ezt egyébként a 3 sávos részein szabályosan megtehetik. Amúgy igen, ott pl 70 a megengedett nekik, de ha bármelyikük is megpróbálna ott 70-el menni, akkor szerintem rövid időn belül kihúzgálnák a fülkéből a többiek... És igen, bundeszen sem 70 a tempó sokszor.Pályán meg ugye 80 a megengedett, de aki tud, az megy 88-90-el. Egyszer vittem egy olyan Actrost, ami le volt szabályozva 85-re. Biztos csuklott anyám sokat. Volt olyan román, aki villogott, meg dudált mögöttem, meg rángatta a kamiont. Mondom előzni tilos ide, vagy oda, előzz már meg bakker, ez ennyit megy...
Amúgy lehet szidni, hogy 80 helyett 90-el mennek, azt szoktam mondani, hogy be kell ülni, ki kell próbálni ezt a szakmát és akkor pár hét-hónap után megértené más is, hogy bizonyos dolgokat miért úgy csinálnak ahogy. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy szentek, sok az agresszív és meggondolatlan, de nem ilyen fekete-fehér a dolog.
Ha a vezetési időd/munkaidőd fogy (elég hozzá egy elhúzódó rakodás, vagy annyi, hogy már az ötödik parkolóba gurulsz be, hogy megállnál, de nincs hely), akkor előzni tilosban is meg fogod előzni a 60-70-el lakókocsit húzót, vagy 90-el gurulva a 85-el haladó másik kamiont. Ugyanis a munkaidő túllépés adott esetben sokkal nagyobb bírságot jelent, mintha esetleg megfognak előzni tilosban.
Szóval tud úgy alakulni, hogy választhatsz kettő rossz közül melyik legyen, harmadik opció nincs. Ez ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Qtya123 #66974 üzenetére
Még annyit, csak lejárt a szerkesztési idő, hogy nem minden országban egységesen 80 a megengedett tempó pályán, hanem 90 is előfordul, ezért vannak 90-re szabályozva általában.
Plusz az előzni tilos is országfüggő. Van ahol hiába az napközben, de bizonyos kilométerenként jönnek szakaszok, ahol feloldják a tilalmat. Ezzel csökkentve a kockázatot, hogy vonatozzon a sok kamion és ráfutásos balesetek legyenek. Csak pl Magyarországon is egyszerűbb gondolkodás nélkül megszabni, hogy 6-22ig tilos. És akkor jönnek a vonatozások, meg az az életszerűtlen helyzet, hogy majd biztos mész főúton kilométereken át az 50-el poroszkáló utánfutós személyautó után, mert előzni tilos van.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz eddie17 #66919 üzenetére
Csak egyszer tudnának csinálni már autóformájú autót. Mondjuk már csináltak, csak azt nem az átlag embernek :
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Rosszul fogalmaztam. A fordítottat úgy értettem hogy alámér a km óra. Mondjuk 50-et mutat de 60-al mész. Bár nem tudom ilyenre volt-e példa.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66976 üzenetére
Én is a szedán formák szerelmese vagyok, nekem az Az Autó, a többi egy funkcionális tárgy, ami A-ból B-be visz, de a racionálisabb felem meghajolt az ár/érték arány felett és a Cross lett. Vagy csak öregszem. Ami érdekes, hogy szeretem, pedig azt hittem, hogy teljesen semlegesen tekintek majd rá pont azért, mert nem szedán és nem az én formavilágom.
Amúgy a Kizashi szerintem egy szép autó, de a lényeget a TC használttesztjénél le is írják:
"Kicsit sajnálom, hogy nem fogyott jobban, így a használtpiacon sem igazán gyakori. Meglepődni ugyanakkor nem tudok rajta, hiszen drágább volt a maga idejében, mint egy Mondeo, vagy egy rendesen felszerelt dízel Superb. Sőt, akár BMW-t, Mercedest is lehetett venni az árából, még ha nem is a legextrásabb változatokat. Én sem vagyok bolond, nyilván nem a Kizashit választottam volna, ha tíz évvel ezelőtt van tízmillió forintom autóra"[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #66981 üzenetére
Én úgy tudom újonnan azért volt annyira drága az európai konkurensekhez mérten is, mert akkor még valami extra adó és/vagy magas vám sújtotta az EU-n vagy EGT-n kívüli -esetünkben japán- gyártású autókat. Ez még Lianát is érintette, az is viszonylag drága volt újonnan, csak az alacsonyabb árkategória volt így kevesebb sarc jött rá...
Az ár másik része nyilván az volt, hogy a Kizashi nem a Suzukitól szokásos kisautó, hanem ahhoz képest egy "big blockos" utazós szedán.
Állítólag a Suzuki bizonyítani akart vele, hogy tud Ő ilyet is gyártani, nem csak indiai piacos kisautót. Elvileg egész jó is lett, bár nem annyira erős, sportos mint a nagy motor sejteti- de ára miatt sem terjedt el, meg ebben a kategóriába a németeket megverni több kell.
(Lásd, pl., Honda Accord. EU forgalmazása már annak is megszűnt, pedig jó autó volt.)Kizashiból ami ma Magyarországon használtan kapható, az szerintem 99%-ban német/nyugati import. (Kérdés alulról mennyire érinti a rodzsa helyzet a németek sózási szokásai miatt...)
Én is szemeztem vele mert ma már megfizethető ára van, csak tartok tőle, hogy ha probléma van -pl. sikerül összetörni- akkor bajos a javítása, nehézkes és drága az alkatrészek beszerzése...
-
dethroner
veterán
válasz eddie17 #66980 üzenetére
Dehogy jó Az a jó kocsi, amiről nem tudja az egész falu hogy a tiéd, mert minden utcában van belőle legalább 5. És a bontóban is hegyekben áll hozzá az alkatrész, na az a jó kocsi.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #66981 üzenetére
A másik meg az, hogy a SUV "mániának" kikiáltott mai divatnak is vannak gyakorlati előnyei.
Aki most prüszköl rá majd megérti ha idősebb lesz...
Csökken a hajlékonyság, fáj a derék, nehezebb földre ülni, ki/be szállni az alacsonyabb szedánba stb. (Ez is visszatart a Kizashitől kicsit.)
Plusz.: magyar közutak, parkolók minősége: fekvőrendőrök, magas padkák -> az alacsony autók orrát, rosszabb esetben alját, küszöbét oda lehet verni. Alföldi városban lakom/dolgozom, még itt is figyelni kell mennyire állsz oda ütközésig néhány parkolóban...
(Na persze nem Nekem az Ignissel, annak szinte mindegy. :-) )Egyik haverom félig-meddig autó mániás és futja is rá. Ford Mustang, majd 2 féle Maserati, most egy Aston Martin az utolsó évek termése.
A szokásos éves közös bulira (változó helyszín de általában hegyes dombos vidék) az utóbbi 2-3évben már SUV-al jön, mert az előző években a viszonylag alacsony sportszedánok nem voltak alkalmasak a helyszínek megközelítésére, mindig óvatoskodni kellett velük...
Hétköznap meg tudtommal egy Yarissal jár be az irodába, "városi harcokhoz" az is megfelel. -
eddie17
addikt
válasz dethroner #66983 üzenetére
Engem nem fenyeget ez a probléma, hogy vegyek egy Kizashit De arra gondoltam, hogy egy egészen megbízható, kényelmes, kellemes formával megáldott autó.
Tény, hogy nem áll hegyekben a bontókban semmi hozzá. Ez valamennyire igaz a Liana-ra is, de az még mindig sokkal jobb helyzetben van. De a korabeli más Suzukihoz képest, picit drágább az alkatrész és problémásabb a bontott beszerzése. -
slett27
addikt
válasz Qtya123 #66981 üzenetére
Valahogy így igen, de ismerve pár BMW tulajt utólag megvették volna (vagy Peugeot motoros Mercis). És tényleg nem sztereotípia, bizony ez a valóság illetve a nagy számok többsége.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
O_L_I
őstag
Sziasztok!
Carlinkettel (4-es verzió) kinlódok mert az Andoidos telefonommal az istennek se megy. (a céges iPhone simán megy...)
Esetleg tudja valaki, hogy a 20-21-es gyártású kocsikban lévő fejegységnek mi a felbontása? -
TommyY2
tag
válasz ncc1701 #66989 üzenetére
Átcseréltettem én is Vgate Icar2-re, de elvileg ez is, meg a 3-as is ELM 327-es chipet tartalmaz.
Milyen programot érdemes használni? Feltettem az InCarDoc Pro-t is, annak van egy mélyebbre ható diag része is, de nem mertem kipróbálni, mert azt irta ki, hogy kárt tehet az autóban.
A Torque Pro főként csak monitorozásra jó, meg esetleges hibatörlésre.
Gondolom, hogy nem tudom kikapcsolni a start-stop rendszert egyikkel sem?
TommyY
-
beef
őstag
válasz ncc1701 #66992 üzenetére
Ez mind elm327
https://en.wikipedia.org/wiki/ELM327
Version outline részt nézd. -
Cunaja
addikt
-
-
Cunaja
addikt
válasz szabonagyur #66997 üzenetére
Ez nekem így tökéletes, ezt kértem. Levegő és pollenszűrőt én cseréltem magamnak. Csak bámultam az árán. Azért ez majdnem 50K különbség.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
AMD Power
titán
Múlt hónapban rekordot döntöttem az SX4-el. 1 hónap alatt több mint 1200km raktam bele. Máskor ez kb 2 hónap alatt jön össze.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Van itt valaki aki volt a suzukinál gyárlátogatáson, mondjuk az elmúlt 4 évben valamikor?
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen