- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilrobi
aktív tag
Swift K12C motor, négy év, 71000Km
-
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #67665 üzenetére
Nekem olyan tapasztalatom van más motorokkal, hogy az előírt nyomatékra lehúzott gyertyának az alátétje néhány üzemóra után enged és egész figyelemreméltót rá lehet még húzni ugyan azzal a nyomatékkal. És ha ezt nem teszem meg akkor szépen elkezd taknyolni a gyertya körül.
Mindenféle kerti kisgép motorból is kiveszik ezerszer a gyertyát akik nem tudják beállítani a gyújtást vagy a karbit. Őket arról lehet megismerni, hogy gyertyakulcs és drótkefe lóg a gépen, zsebben akárhol kézközelben. Extrémek kis szerszámosládát is eszkábálnak.
Na ők naponta 3-10 szer kivesznek egy gyertyát, és semmi baja nem lesz a leggagyibbnak sem.Rá fogok nézni nyomatékkulccsal a most kicserélt scross új gyertyákra is.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #67651 üzenetére
Hihetetlen de megint nem megy, ugyanugy ahogy a het elejen sem ment
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
ViZo72
tag
Gyöször találtam Neked megint egy motorhibásat, ha esetleg kíváncsiskodni akarsz mi lelte...
Eladó használt SUZUKI SX4 S-CROSS 1.0T GL 75.000 KM Magyarországi motorhibás városi terepjáró
A korábbi 1.6 szívó, majd 1.4 turbó után most egy 1.0 turbó, hogy változatos legyen a kép (mindez kb. fél éven belül).[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ViZo72 #67673 üzenetére
És mit lehet tudni róla? Ki használta és hogyan? Hol vezették a szervizfüzetet? És tényleg ki is cserélték vagy csak beírták? Vagy nem is vezetett csak utólag kitöltötték? Mert ugye akkor nem hibásan árulnák (10 év nincs meg, 180k km sincs meg, motor,váltó, turbó garis ha tényleg vezették azt a szervizfüzetet)
Amúgy miért vagytok ennyire ráfüggve erre a témára!? Murphy mondta, ami el tud romlani az el is romlik, a legmegbízhatóbb technikat is ki lehet nyírni és a legbetegsebb is lehet jó, ez mázli valahol..
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
robag93
aktív tag
válasz 2ozzmexy #67676 üzenetére
Nem kell 10 évet hordanod, hiszen drasztikusan csökken az autó ára, a szervizek díja pedig emelkedik. Nyilván az elején éri meg inkább márkaszervízbe vinni. Én az első műszakit tűztem ki, addig márkaszervíz, utána keresek mást.
Ez nekem tavaly decemberben nagyjából fele ennyi volt Debrecenben. Lehet érdemes lenne más márkaszervizekben is körbekérdezned. Főleg 9000 km-rel.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Baleno K12CN szívó benzines motorba milyen olaj jobb? Garancia idő alatt 0W-20 -at raktak, de a szervízkönyve szerint 0W-16 is jó bele. Melyikkel jobb a motornak?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
ncc1701
veterán
válasz Tigerclaw #67683 üzenetére
Szerintem is sorban érdemes haladni. Azért tettek bele 0w20-at, mert azon volt a nagyobb hasznuk. Én ecstar 0w16-ot teszek bele új kora óta, ugye az enyém csak 1x volt márkaszervízben, nekem nem is tetszett az, h 0w20-at kapott náluk, bár elhiszem, h nincs baja tőle.
Anno még drága is volt a 0w16, de már semmi extra ára nincs neki. -
Gyöször
senior tag
válasz ViZo72 #67673 üzenetére
Víz eltávozott a gépjárműből majd hajtották tovább és hengerfejes lett. Másodkézből kaptam az infót aki a telefont fogta az ennyit tudott ezt mondta a szervíz, beszámította valamibe. Ami azért érdekes mert nagybetűvel ki van írva, hogy beszámítás nem lehetséges :-)))
Ez egy használt autó és a hasznaltauto.hu-n van fent. Így nem vettem sose használt autót.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #67685 üzenetére
Azért rakják bele minden szervizben alapból a 0W-20 olajat, mert az van hordószámra a műhelyekben, és ez az olaj az elsődleges olaja vagy elsődleges helyettesítője bármelyik aktuális motorba. És mivel hordós, így olcsóbb mintha a polcon lévő 0W-16 olajat kérné az ügyfél. Én ezt végigbeszéltem a szevizvezetővel, mondta szinte senki nem kéri a flakonos 0W-16-ot, amikor elmondják mennyivel drágább mint a hordós (kb pár ezer forintos tételről van szó).
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz bigdigit #67689 üzenetére
Szintén. Sőt, tavasszal amikor voltam megkérdezte megvan-e még a maradék legutóbbról, amit ő maga rakott a csomagtartóba Szerencsére van szerelő haver ott, végig ott vagyok és beszélgetünk (még a covid időben is, amikor szigorúan zárva volt idegenek elől, csak a hátsó ajtón kellett bemennem ) , szerviz vezetővel is eldumálgatok. Ezért is viszem oda, mert tuti nem csesznek át, nem úgy mint a vásárlás helyén.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ViZo72
tag
válasz 2ozzmexy #67676 üzenetére
Azt hiszed nagy számot mondtál arra szervizköltségre? :-)
Ennek az összegnek pl. pont örülne az S-Cross topikban múltkor felbukkanó Audis "kolléga".
Infót kért a tulajoktól kb. mibe kerül egy mai újabb Suzuki fenttartása, ugyanis az
az Audi A3-asának a 6. éves szervize+vizsgája 360.000 Ft úgy, hogy javítani nem kell az autót.
Hátsó fékpofák cseréje 125.000 Ft (ez mondjuk nem világos, hogy pluszban vagy már benne van az előző árban.)
Azt mondja szereti az autót de azért ebből kezd elege lenni...[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz 2ozzmexy #67677 üzenetére
"Amúgy miért vagytok ennyire ráfüggve erre a témára!? "
Szerintem az a természetes, ha egy motorhibás Suzukira az ember felkapja a fejét egy Suzuki topikban. Nem vagy kíváncsi, hogy megölte a tulaj vagy normál használat mellett adta meg magát?
Gyöször kíváncsi és ki is deríti.. :-)
Aztán legfeljebb megnyugszik az ember, HA kiderül, hogy csak a tulaj volt balfék...
Amikor azt hallom, olvasom, hogy ez meg az a BMW, VW, Ford stb. motor problémás, az ember megvonja a vállát, hogy igen, tudjuk, ezek rajta vannak évek óta a "ne vedd meg" listákon.
De Suzuki ritkán csinált ilyet eddig, nekem legalábbis nem rémlik, hogy lenne kifejezetten problémás konstrukciós kerülendő Suzuki motor (na jó, az 1.0 turbó nem szimpatikus de majd az idő megmutatja).
Szóval csak érdekel a dolog, hogy épp most derül ki valami konstrukciós probléma (amikor már vannak több éves, és többet futott példányok) vagy ez nem az és nem kell aggódni...
(Azért fél évente 3-4db csak az én szemem elé kerülő motorhibás S-Cross+Vitara nekem soknak tűnik de az utakon futó mennyiséghez képest biztos kevés...) -
Gyöször
senior tag
válasz ViZo72 #67692 üzenetére
Rosszul írtad korábban a statisztikát, mertvan ez a szomjas 1.0, volt az az 1.4 amit nem hívtam fel, meg van a F4theré 1.4 amiben tán a gyertya pettyent el. (Gyorsan ki is cseréltem 38nál, nem megvárva a 45öt, ne porosodjon tovább a polcon )
Meg volt az indexen korábban beraktak valami hengerfejes műhelyből.
Meg volt Göbivel a mittomén már totálkár vagy szpídzóne műsor amikor egymás után érkezett 2db 1.6 GDI akiknek az injektor fújta szét a dugót...
Még a világból kimenő 1.6 GDI sem lehet tökéletes...Tiétekben egyébkén hidegen nem LOW vonalnál van a víz?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #67695 üzenetére
Nem is lowon van nekem, hanem felette egy vonallal, már vagy 3 éve ugyan úgy.
És nézted meg mikor folyamatosan megy a venti kánikulában? Majden maxig megy fel nekem. Neked meddig megy fel akkor?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Horgász topik
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs