- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
válasz st6969 #19244 üzenetére
"Szerintem nincs 5ghz-és wifi chip az autóban. Ezzel spóroltak pár dollárt autónként.
A megosztott 5 ghz-es wifit sem látja az autó."Én is ezt szűrtem le. Szerintem gyalázatos ez a hozzáállás. Ostobaságokat beraknak*, de aminek értelme lenne az kimarad, és nem is pótolható. Ha azt mondják nekem, hogy +10.000Ft az 5GHz és ezzel vezeték nélküli android, akkor gondolkodás nélkül beikszelem. És szerintem ez az ár a sokszorosa a chipek közti árkülönbségnek.
* ilyen pl. az elektromos ülésmagasság állítás amit jó fél év alatt kétszer használtam, egyszer kipróbáltam, hogy működik-e, egyszer pedig beállítottam a nekem megfelelő magasságra. Hát ezt egy kurblival is meg tudtam volna tenni.
-
polonic
félisten
Egyetértek. Nekem is nagyon kéne ez a funkció.
De egyébként nézd meg az autógyártó oldaláról is. 1 millió példányban adtak el az új corollából. Ha autónként 1 dollárt spórolnak a wifi chip kihagyásával, akkor az 1 millió dollár spórolás.Az elektromos ülésállítás nekem viszont nagyon kéne. Asszony is vezeti az autót, azért sokkal kényelmesebb lenne. És az a baj, hogy a full extrás corollában sincs. A corolla crossban meg mondjuk van.
-
g0dl
addikt
válasz polonic #19260 üzenetére
Egyébként nem teljesen vagyok benne biztos, hogy 1-2 dolláros cuccokon megéri spórolni (és hogy meg is teszik). Gondolom ezt elsősorban azért, mert a különböző alkatrészek bonyolítják a rendelési folyamatot a beszállítók felé, és az összeszerelést is, ami összességében lehet a spórolásnál drágább.
Egyszerűbb szoftveresen sok dolgot letiltani.Pl. egy korábbi focus-ban a feláras lábtér világítás kihagyása a nem berakott izzót jelentette, de a foglalat ott volt ( nem kell különböző kábel köteg miegymás).
-
eastsider
nagyúr
válasz polonic #19260 üzenetére
Nekünk nxben van elektromos két első ülés, plusz deréktámasz vezető oldalon, nem nagyon hiányzik a memória, bár nyilván kellemes extra lett volna… könnyű beállítani… szerintem több Eurt spóroltak vele, más az ajtó panel is
hangulatfeny ami komoly extra… sokat nem ad hozza
Ami gaz, és nem is kérhető: elektrokromatikusan sötétedik a belső és a vezető oldali tükör … az utas oldali nem plusz a kilincs világítás csak az első ajtoknal van…[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz eastsider #19264 üzenetére
Igy gondoltam... csak ez mar tenyleg a fillerb@szas kategoria. Azt gondolna az ember, h ha mar van elektromos ulesallitas akkor a memoria az ehhez mar tenyleg alap... NEM!
Ez csak azert vicc amiert az allithato konyoklore is kiakadtam a Corolla Cross-nal. Ha korabban nem volt problema akkor egy ujabb modellnel (meg ha fullos is) ezen miert valtoztatnak a rossz iranyba? Mondhatnam meg a LED-es izzokat is ami ugyszinten minimum fura.
Ez van! -
st6969
őstag
Tegnap megvolt az első "hosszú" (~2x55km ) vidéki utam a Corolla hibriddel (eddig csak városban pár km-eket mentem, így jött ki, január-február ilyen nálam). Tojással a lábam alatt közlekedtem, 5l átlagfogyasztást írt. Meglátjuk, ez hosszabb távon hogy alakul nálam (nem tatásan vezetek, de nem is vadállat módjára, sebességhatárokat +10% kb. tartom, de azért viszonylag dinamikusan tolom...majd a kezdeti időszak után). Pár észrevétel:
- teletankoltam, amikor 100km körül írta a hátralévő távot. 31l ment bele. Valamilyen algoritmus alapján ő úgy becsülte, hogy így 851km-t tudok majd megtenni. Mentem tegnap összesen 125-öt és most 689km-t ír még. Eddig is úgy láttam, hogy gyorsabban fogy a megtehető km-ek száma, mint amennyit valóban megyek. Kicsit pontatlannak tűnik egyelőre, de hosszabb távon majd kialakul, hogy egy tank az én felhasználási szokásaimmal mennyire elég. 1.8 Corolla hibrid tulajok: nektek mennyire elég egy full tank átlagban? A könyv szerint 43l a tank, ez ennyi volt facelift előtt is?
- kerestem a napi km számlálót, de nem leltem. Van benne ilyen?
- este mentem még egy kört a városban, és elfelejtettem magammal vinni a mobilomat. Ki is írta, hogy a felhasználó bejelentkezése sikertelen (nem pont ezt, de valami hasonló). Beírhatom kézzel az email címem és a jelszavam. Mondom sebaj, majd legközelebb nálam lesz, és akkor kapcsolódik. Hát nem. Ez komoly, hogy minden egyes alkalommal, miután otthon felejtem, be kell gépelnek az email jelszó párost? Az applikáció is kb. 2 naponta kidob (be van pipálva a maradjon bejelentkezve), sőt tegnap olyan is volt, hogy hiába vártam, nem volt hajlandó csatlakozni az autóhoz (elő akartam melegíteni), udvarban állt, ahogy eddig is, jó a mobil lefedettség. 1x volt ilyen a 2 hét alatt eddig. Ez mennyire gyakori, nálatok előfordul?
- Sajnos egy problémát is felfedeztem: bizonyos sebességtartományban (pl. 40-50 között, 60-90 között, de leginkább a 80-90km/h tartományban) hallok egy magas frekvenciás sípoló hangot. Elég halk, talán nem is hallja mindenki, de rádió nélkül közlekedtem, és a vezetőülésről elég jól lehetett hallani. Nem számít, hogy hibrid módban, ev módban vagy csak a benzinmotor megy, gyorsításkor és motorféknél is lehet hallani. Halk rádió mellett is hallottam (főleg így, hogy tudom, mire kell figyelni), normál rádió hangerőnél viszont már nem hallottam. Meglátjuk, hosszabb távon hogy alakul.
Összességében egyébként nagyon élvezem vezetni.
-
Bullitz
aktív tag
Sziasztok!
Már tavaly is elkezdte a hideg beálltával, de most még rosszabbra fordult a helyzet, esetleg más tapasztalt ilyesmit már?
2018-es TS Auris Hybrid.Arra mentem le a kertbe immáron 4-5. alkalommal, hogy a vezetői oldali tükör teljesen kifordulva áll mintha nem befelé csukta volna a kocsi mikor bezártam hanem a másik irányba. Mikor kinyitom az autót akkor pedig nem tudja megmozdítani vagy csak félig a tükröt. Eddig működött az, hogy kézzel behajtottam, kinyitottam a kocsit újra és utána bepozícionálta magát a tükör viszont most teljesen megadta magát. A vége az volt, hogy beindítottam a kocsit, a tükröt behajtottam elektromosan majd utána meg kihajtottam és kézzel megállítottam amikor pozícióba került, mert minden alkalommal túl ment rajta és kifordult volna. Ami ijesztő, hogy nincs meg ez a fix kattanás amikor pozícióba kerül úgy mint a jobb oldalon..
Arra gyanakszom, hogy valaki valamikor neki ment mikor be volt hajtva megtört benne valami és kézzel visszarakta. Viszont fura, hogy jellemzően hidegben csinálja.
A másik kérdés, másnak is folyamatosan indítja a benzin motort ebben a hidegben elindulásnál? Nem szoktam meg, hogy közepes gázfröccsre egyből pöccenti zöld lámpánál a motort úgy, hogy az akksi fel van töltve, általában 1-2 másodpercig csak az elektromossal megy, itt is a -7 fokra gyanakszom ami nem igazán volt amióta meg van a verda.
Köszi a segítséget.
ui: ha kuka a visszapillantó mennyi kb. egy csere?
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
ddsteel
aktív tag
válasz Bullitz #19268 üzenetére
Szia, nekem 2015-ös Aurisom van. Egyáltalán nem használom ajtózáráskor az automatikus tükörbehajtást, hidegben meg főleg nem, FB csoportban hidegben pont emiatt a kikapcsolását ajánlják. itt a kép, hogy kell kikapcsolni.
A 2. kérdéshez: igen, ez üzemszerű működés. Ahogy hozzáérek a gázhoz, már indít is a motor. Ahogy melegszik a motor, egyre többet tud EV módban menni elinduláskor. A hideg (idő és motor miatt csinálja) -
blg
senior tag
válasz Bullitz #19268 üzenetére
2018 Auris 1,6
Nekem is egyszer kifordulva állt a bal oldali tükör mínusz fokban kinyitás után. Utcán állt, és sem előtte becsukáskor, sem kinyitáskor nem láttam a kocsi bal oldalált, hogy mi történik, csak a végeredményt láttam kinyitás után, hogy kifordulva áll. Behajtottam pozícióba, azóta jól működik (azóta nem parkoltam szabad ég alatt, mínuszban).
-
Bullitz
aktív tag
válasz ddsteel #19269 üzenetére
Köszi, reméltem, hogy nem egyedi eset. Most már csak az aggaszt, hogy nem érzem ezt a fix kattanást mint a másik oldalon, remélem nem csesztem szét ezzel a pár alkalommal hogy kézzel megtoltam.. :/
A 2. kérdéshez: igazából ezt úgy csinálta most a kocsi, hogy már jöttem a nulláson 50 km-t.. tehát igen csak üzemmeleg állapotban, ezért furcsáltam.
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
nagyúr
válasz st6969 #19267 üzenetére
-hatótáv: kicsit hektikus a kijelzés, nekem az előző hatchback-en egy idő után egész jól jelezte, de most az új kombin totál káosz volt az elején. (amúgy 43 literes a tank, tehát ha csak 31 ment bele, és 5-öt fogyasztott, akkor abban volt még több mint 200 km, ez a japán túlbiztosítás)
-nincs napi km-számláló, trip A / trip B van, meg a mobilapp rajzol grafikont naponta, ha szeretnéd. (én amúgy legjobban az előző tankolás óta számolt átlagfogyasztást hiányolom)
-nem csak a mobilodat tudod hozzárendelni a profilodhoz, hanem a kulcsot is (a menüben keresd) így akkor is fel fog ismerni, ha otthon hagyod a mobilt.
-volt december elején (közepén?) egy frissítés az autón, (mert állítólag kihagyott néha a DCM modul), ez valószínűleg segített, mert azóta engem egyszer sem dobott ki.
- a sípoló hang az elektromos motor és a visszatöltés sajátja, én is hallom. amúgy szinte mindig hibrid mód van, amikor megy a benzinmotor, az elektromos akkor is rádolgozik, azért is hallhatod akkor is...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
st6969
őstag
válasz fokukac #19272 üzenetére
"- a sípoló hang az elektromos motor és a visszatöltés sajátja, én is hallom. amúgy szinte mindig hibrid mód van, amikor megy a benzinmotor, az elektromos akkor is rádolgozik, azért is hallhatod akkor is..."
Első gondolatom ez volt, de van olyan is, hogy csak a benzinmotor megy (és közben tölti az akkut, energiaáramlás ábrán látom épp, hogy mi megy), direkt figyeltem, és olyankor is hallom. És azért is furcsa, mert pl, 50-60 között és 90-100 között eltűnik a hang, pedig ott is van mindenféle mód. De oké, ez ilyen, nem a világ vége
Köszönöm a többi tippet is, rémlik a kulcs hozzárendelése isDCM modul: nekem december 19. a kezdő dátum, nem tudom, hogy kapott-e azóta frissítést...
A trip A/B-t nem tudom, hogy mi, de utánanézek.
5l-t csak a tegnapi ~120km alatt fogyasztott, de majd figyelem, rajta leszek...#19273 polonic
"olyan utazás számláló van, ami egy-egy utazást mér csak."
Ültem már pár autóban, de olyat, hogy tankoláskor ne lehessen nullázni egy számlálót, még életemben nem láttam. Tehát az, hogy egy tankkal mennyit megyek, csak úgy tudom meg, hogy felírom az óraállást tankoláskor (mondjuk azt így is felírom, de akkor ez csak offline adat) Furán gondolkodnak japán barátaink.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz st6969 #19274 üzenetére
olyankor tölt (az inverter akkor is dolgozik )
lehet nullázni.
a kormánytól balra lent (a térded felett) van egy trip gomb, azzal tudsz váltani a teljes táv, a trip a / trip B és a szervízig hátralévő táv között.
Ha trip a-n állsz, és nyomva tartod, akkor nullázza. de amúgy fönt is lehet a menüben,
ha jobbra kirakod azt az állást, ami a trip A-t mutatja...
de van olyan is, ami az adott utat mutatja.
rendkívül sokfélén be lehet állítani a műszerfalat, hogy mit mutasson, nem tudom, arra rájöttél-e már?[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
st6969
őstag
válasz fokukac #19275 üzenetére
"...van egy trip gomb..."
Ezzel még nem találkoztam, köszi"rendkívül sokfélén be lehet állítani a műszerfalat, hogy mit mutasson, nem tudom, arra rájöttél-e már?"
Azt hiszem, hogy igen, igaz csak pár napja találtam rá, és biztos van, aminek a jelentését még nem tudom, meg hogyan is kell navigálni benne, kicsit komplikáltnak tűnik még... elég sokat bolyongtam a menükben, és ha jól értem, akkor 3 felé oszlik a kijelző, és többféle információ állítható be a 3 részen. Összesen 3 ilyen beállítást lehet összelegózni, és talán a bal oldali nyíl gombokkal lehet váltani közöttük.
Ezeken felül lehet még a számlap stílusát is változtatni, 3 féle van, itt lehet beállítani, hogy legyen fordulatszám mérő is.
De még koránt sem mozgok otthonosan a menüben, sok minden még nem világos. A vezetéstámogató rendszereket sem ismerem még egyáltalán.Sőt, szégyen-nem szégyen: mivel automatám még soha nem volt, pár nap után mondta a cimborám - miután említettem, hogy még szokom, még mindig keresem a kuplungot, ezért magam alá húzom a lábam - hogy ja tök jó az automata, bal láb a pihenő lábtartóra és lehet menni...Basszus, nem is tudtam, hogy van az ajtó mellet egy rész a bal lábnak, így aztán extra kényelmes
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hol? én egész biztosan nem láttam. Sőt, még trip A-ra és Trip B-re sem számolja külön...
tudom mutatni a teljes átlagfogyasztást és az adott útét, egymás alatt-felett.
A teljes átlagot amúgy már kétszer véletlenül nulláztam a középső kijelzőn a menüben (van egy olyan, hogy "frissítés", de az igazából nullázza)
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Higins33
újonc
Apósomnak van egy 2018-as Toyota hibrid CHR-e, amiben még a régi Touch 2 with Go 1.generációs (MM13) fejegység van, amit a szervíz szerint nem lehet frissíteni úgy, hogy kezelje az Apple CarPlay-t vagy az Android Auto-t.
Ha valakinek esetleg már sikerült valahogy megoldania, hogy múködjön az Apple CarPlay vagy az Android Auto vagy tud egy múködő megoldást ajánlani, akkor kérem ossza meg velem.
Előre is köszönöm!!!!
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz fokukac #19272 üzenetére
"-nem csak a mobilodat tudod hozzárendelni a profilodhoz, hanem a kulcsot is (a menüben keresd) így akkor is fel fog ismerni, ha otthon hagyod a mobilt."
Nem volt mit tenni, újra bejelentkeztem a profilomba az autón, miután kidobott tegnap, és ma sem állt helyre magától. Én úgy gondolom azért, mert tegnap otthon hagytam a mobilomat. De már ebben sem vagyok biztos, mert miután bejelentkeztem, első dolgom az volt, hogy hozzárendelem a kulcsot...vagyis csak lett volna, ugyanis már hozzá volt rendelve
Szóval, nem tudom, miért dobott ki, de ez a harmadik eset 2 hét alatt -
ddsteel
aktív tag
válasz Bullitz #19271 üzenetére
1. szerintem nem cseszted szét, ha után ajól működik. De nekem sosem volt ilyen, eleve kikpcsoltam az automatikát, már amikor hozzám került az autó, 4 éve, pont emiatt.
2. Igen, az úgy fura, bá simán lehet. Én lámpás indulásoknál veszem észre nagyon, hogy jóval hamarabb, szinte azonnal indul a benzinmotor. -
Ck.
addikt
válasz KTTech #19054 üzenetére
Nálam az első dolog, mielőtt leadom szervizbe, hogy mindent visszaállítok angol nyelvre/mértékegységre 2 kattintás az egész és rengeteg kellemetlen szituációt el lehet vele kerülni.
Mondjuk nálam kinti használat esetén marad is minden mpg-ben és mérföldben (így könnyebb számolni és ismerősökkel tapasztalatokat megosztani), csak akkor kerül át km-re és liter/100km-re, ha kikanyarodtam a Csalagútból. Ahogy visszaértünk, megy is vissza minden mérföldre és mpg-re.[ Szerkesztve ]
-
BoneDragon
veterán
Ma vettem észre, hogy hatalmas karcok vannak az első és a hátsó szelvedon is, jó melyek... A víz levert... Gondolkoztam mi az istentol és valószínűleg a jég kaparo karistolta végig több helyen. Vágtam is ki a szemétbe... Lehet ezt házilag javítani valahogy?
-
Gombinyó
őstag
válasz BoneDragon #19293 üzenetére
Nem igazán, ha zavaró, akkor szélvédő csere.
-
den89
tag
válasz BoneDragon #19293 üzenetére
Igen, szinte biztos amiatt. Anyám előző autója is ilyen volt. Én már nem jégkaparózok, vannak jó jégoldó spray-ek, bármelyik hipermarketben, barkácsáruházban találsz. 1000-1500 Ft Egyszerűbb is, mint kapargatni.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz BoneDragon #19293 üzenetére
Valamelyik totalcaros videóban szélvédős emberke mondta, h nem szabad kaparni, mert karcos lehet. De ugyanez az ablaktörlő+sprickolóval való mosás is. Kvarc az karistolja szépen, javítani nem lehet, mert dioptriát csiszolnak bele.
-
g0dl
addikt
De milyen anyagból volt az a kaparó, hogy megkarcolta az üveget? Ezek többnyire műanyagok, azért azok nem olyan kemények.
-
gorgo
őstag
Az üveg meglehetősen kemény anyag, még fém élű kaparó sem karcolja meg. A mikrokarcok jellemzően a portól keletkeznek, abban vannak ásványi szemcsék, amelyek elég kemények a karcoláshoz.
A télen már k* sokat kapartam az ablakot (igaz kizárlóag műanyagot használok) de a 8 éves szélvédőn nulla karc van.
Amúgy jó kérdés, hogy mi sértette úgy meg..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Formula-1
- Óvodások homokozója
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen