- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- iPhone topik
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #18949 üzenetére
Megjegyzem az azért elég hibás tervezés, hogy vezetés közben b@$z0g@tja ilyenekkel a használót.
Kicsit olyan, mint mikor el kezd csipogni össze-vissza és kiír egy három mondatos figyelmeztetést, mert talán ( de ez csak tipp, mert elolvasni vezetés közben esélytelen biztonságosan) nem tudja beazonosítani az út széleit.
-
őstag
válasz Drizzt #18950 üzenetére
Ja ja én is egyre jobban kedvelem ósdi 22-es Rav4 rendszert mert működik (mondjuk nekem már nyár volt a sokk amikor amiknál 3 bmw kellett 15 nap bérlés kihúzásához és mindegyiknek 50-50 volt a tök szép csili vili infotaiment rendszere, azaz vagy csatlakozott az ipone-omhoz vagy nem...).
-
-
Drizzt
nagyúr
Nekem a regebbi tableten eleve tetszett, hogy vannak fizikai gombok szep szamban. De persze meg tudnam szokni az ujat is. A muszerfal viszont elsore nagyon bonyolitottnak erzodik. Na mindegy, marciusig mar tuti nem ugralok, de figyelem van-e valamire nahyobb kedvezmeny. Ugyis koltoztem, eleg sokk az magaban egyszerre. A kocsit meg kevesebbet tervezem hasznalni.
I am having fun staying poor.
-
-
Drizzt
nagyúr
válasz polonic #18963 üzenetére
Köszi, már ültem párszor benne. Azért gondolom bonyolultnak, mert a 2019-es Corollához képest az. De persze hozzá lehet szokni, viszont elsőre semmi nem intuitív.
Nekem nem muszáj vennem autót, így meg tudom magamnak engedni azt a luxust, hogy csak akkor vegyek, ha úgy érzem nagyon megéri. Most a HB Corollával kicsit ez a helyzet. De ha nincsen éppen olyan szín, meg felszereltség, ami kéne, a kedvezmény meg csak a készletre van, akkor nem veszem meg, legyen bármilyen kedvező is az ár. Ott húztam meg a határt, hogy max. 4M ráfizetés 2019 -> 2023 SD Comfort Techre, megfelelő szín mellett. Ettől kb. fél millióval odébb vagyunk és raádásul nem megfelelő színválasztékkal. HB-ből viszont simán kijönne, de még nem békéltem meg a HB-re váltással. Lehet, hogy meg fogok, de igazából sürgetni nem sürget semmi. Én még az SD esetén bízom nagyobb kedvezményben a közeljövőben. Ha nem lesz, akkor marad a régi, annak sincs semmi baja.I am having fun staying poor.
-
nagyúr
válasz Drizzt #18964 üzenetére
az első lépések bonyolultnak tűnnek, de amúgy nem az. Csak a logikáját kell felfedezni. Gyakorlatilag tényleg úgy alakítod, ahogy akarod, és a variációk száma irtó sok. De nekem tetszik. Igaz, volt olyan funkció, ami annyira "intuitív", hogy 3 hónap után vettem csak észre, hogy a jobb- és baloldali elemeket is külön lehet válogatni Ha akarod szívesen megmutatom.
Volt nálam egy facelift előtti sedan egy napig, ahhoz képest szerintem ez, amit nyújt, ugrásszerű fejlődés a műszerfal és az infotainment tekintetében is.viszont a hatchback-et azért gondold át (pláne, ha sedan-ból jössz)
Nekem májustól most 7 hónapig egy hatchback-em volt - nagyon fasza kis autó, jól össze van rakva, jól is megy - de hátra felnőtt ember nem fér be. Illetve befér, de beszállni alig lehet (a B-oszlop és a hátsó ülés között akkora volt a rés, hogy alig fért be a lábam, csak elfordított lábfejjel - komolyan sose láttam még ilyet, még kisautókban sem)Ehhez képest a kombi istenes hátul. Nagyon hiányzik az a 6 centi a hatchback-ből, amennyivel kisebb a tengelytávja. Illetve maga a hely/tér elosztása sem ideális a hatchback-ben, a csomagtartója nem kicsi, simán lehetett volna 3 centivel hátrébb rakni az ülést, és annyival kisebb csomagtartó még élhető kompromisszum lett volna, az ülésen meg több hely maradt volna. Nem is beszélve a hátsó lökhárítóról, ami szintén nagyon kilóg (így igazából hiába 437 centi hosszú a kocsi, egy ilyen 425 centissel vetekszik hátul a tér)
(Szóval igazából meglepő az, hogy a kombi mennyivel nagyobbnak érződik, pedig csak 6 centivel hosszabb a tengelytáv, és 28 centivel hosszabb az autó, )
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Drizzt
nagyúr
válasz fokukac #18966 üzenetére
Én 99%-ban egyedül megyek az autóban, tehát az extra tér csak ritkán hiányozna. Viszont nagy plusz lenne, hogy Budapestre visszaköltözvén valamivel kisebb helyekre is be lehetne parkolni az autóval. Bár megoldom persze a sedannal is, de azért valamivel stresszesebb, mint egy kisebb verdával lenne. Még Yarison is gondolkodtam. Igazából tényleg majdnem minden modell szóba jöhet, az a lényeges nekem, hogy épp jó deal legyen a számomra. Egészen flexibilis vagyok ilyen szempontból. Ha pl. éppen a Priusra lenne nagy akció, azon is elgondolkodnék. Egy Camry méretű autó viszont már mindenképp túl nagy nekem.
I am having fun staying poor.
-
KTTech
veterán
Na, jövőre megint jól meg lesz járatva ősszel a Cross Bedford - Folkstone - Calais - Budapest, egy este pihi, majd Szerbia, Macedónián át irány Tolo, Görögország, 1 hét pihi, majd irány Corfu, Sidari. 1 hét pihi, majd visszafele ugyanez. Kb. 7500-8000km lesz a teljes táv
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Flashback
addikt
Na kiderült miért dobott ki az infotainment (sok)mindenkit.
Most kaptam levelet a Toyotától (németo.) hogy a DCM modul néha kihagyott és ezért OTA frissítés volt, és megoldották ezért nem kell a szervízbe mennem.
A frissítés utän bejelentkeztem azóta nem láttam az Login Error hibaüzit és a DCM modul login errort sem (mondjuk nálam az csak egyszer jött fel)
Szóval az elmúlt 1,5 hétben a multi média SW atom stabil.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
őstag
válasz polonic #18978 üzenetére
A régibe még a szalon regisztrálta be az autót. Az újba ezzel a maillel és jelszóval nem tudok belépni. Remélem valami ünnepek alatti hiba, ha nem változik akkor majd január elején megkérdezem az értékesítőt (annyira nem fontos ez az ami ha előfizetéses lesz egy idő múlva akkor elengedem).
-
KTTech
veterán
Nálunk a dealer nem regisztrál sehova. A régi egyszerűen az újra irányított át belépéskor, így nem volt kérdés az újra frissítés egy idő után.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz dragon1993 #18987 üzenetére
nekem nem volt jelölve sehogy. Nem volt aktív a funkció.
Most már az szerencsére.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
polonic
félisten
Meg volt az első padlógáz 2500 km-nél. Jól megy a gép, azért a 196 lóerős összteljesítmény, meg a nem tudom mennyi nyomaték teszi a dolgát rendesen.
Nem vagyok gyorshajtó, betartom a szabályokat én aztán tényleg. De úgy éreztem, hogy ki kell próbálnom a végsebességet. M25-ösön, amikor üres volt, egyenes szakaszon 193 lett. De ment volna még, odáig is húzott rendesen, csak ez a leszabályozás úgy tűnik. -
Razenhell
tag
BÚÉK !
Corolla 1.6vvti ti milyen naftával hajtjátok ? Shell v power racing 100 vagy OMV ? Vagy mezei 95ös ? -
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #18997 üzenetére
Lehet placebo, de ha Aral 102- es benzint tankolok, mintha kicsit jobban menne az autó.
Mondjuk nekem turbóbenzin Aurisom van, talán jelent valamit a 102 oktan.
Persze az is lehet- ahogy írtam is, hogy csak bemesèlem magamnak.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- LEGO klub
- Konteó topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
- hcl: Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- Bluetooth hangszórók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen