- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Szép estét.
Jól sejtem hogy ez nem jó a kampós ablaktörlőre? -
polonic
félisten
Azt vettem észre, hogy ilyen hideg időben, gomb nyomás után pár mp-vel beindul a benzinmotor is, akkor is ha az akkuban van bőven töltés.
Ezt azért csinálja, mert a klíma be van állítva 21 fokra és, hogy gyorsan tudjon fűteni. Vagy akkor is csinálná, ha nem lenne bekapcsolva a klíma és hogy gyorsan bemelegedjen a motor? -
vicces
addikt
válasz polonic #18656 üzenetére
Én kb soha nem fűtök és 12-13 fok környékén illetve alatta indul a motor, ahogy írod. En is azért többet vártam volna. Viszont nyáron egész hosszú percekig tudok elektromos autózni. Egy picit nagyobb hybrid-akkut el tudnék viselni.
De volt már olyan szitum is, hogy ráadtam a gyújtás és bekapcsoltam a klímát de még nem indultam el. Majd pár perc múlva jött a hideg motorindítás nélkül is:)
-
KTTech
veterán
válasz polonic #18668 üzenetére
Azért, amiért a hűtőgéppel sem tudsz fűteni. A fali klímák nem azonosak az autóba szerelttel (nincs bennük a 4 utas szelep az autókba szerelteken)... de nem is lenne sok értelme, mert a motor kevesebb energiából termeli meg a hőt.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
JóGéza
aktív tag
válasz polonic #18665 üzenetére
Igen., a klíma egy levegő-levegő hőszivattyú. A fűtésre is használható annyiban különbözik a másiktól, hogy be van építve egy 4/2-es szelep, ami lehetővé teszi, hogy a kondenzátor és az elpárologtató funkciója felcserélődjön.
-
galervin93
őstag
Én télen-nyáron indulás előtt várok legalább egy-két percet, járjon csak a motor, utána indulok (P3 2011). Nyáron nem is kell ennyit várni, pár tíz másodperc után leáll, télen nyilván több kell hogy meglegyen a kenés meg kicsit átmelegedjen.
Minél "lassabban" (kisebb átlagsebességgel) megy az ember és minél rövidebb az út, annál jobban megdobja a fűtés a fogyit. Egy hosszabb, vidéki dimbes-dombos úton vagy akár pályán, amikor amúgyis állandóan/nagy százalékban pörög a benzin motor, ott már nem különösebben fogyaszt többet a fűtés miatt. Ellenben várossal, szüttyögéssel, ahol alapjáraton sokat mehetne csak akkuról, de a fűtés miatt kell a benzinmotor is.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
dragon1993
őstag
válasz galervin93 #18671 üzenetére
Nem javasolják az egyhelyben való járatást. [link]
A finoman terhelést (ne padlógázzal közlekedj hidegen, viszont tényleg hasznos.) -
galervin93
őstag
válasz dragon1993 #18672 üzenetére
Kb. annyi, hogy kényelmesen elhelyezkedek a kocsiban, szó sincs arról hogy tizenpercekig pörög. Pláne hogy nyáron kb. 20 másodperc után le is áll, ha nem klímázok.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
ncc1701
veterán
válasz dragon1993 #18672 üzenetére
15-30 sec nem árt. Beülök, beröffentem, leteszem ami a kezemben volt, teló elő, waze indít, cím beír, öv beköt, és gó.
-
No.01
őstag
De jó olvasni, hogy nem csak én vagyok Zsugabubus 😬🙃
-
-
polonic
félisten
Azt írja a tablet, amikor keresésre nyomok a náci van, hogy nincs online szolgáltatás és a dcm jel sem kék. Eddig talán nem is figyeltem. És a navi is működik, forgalmat is mutat.
Nálatok ez milyen? -
Góliát
senior tag
Sziasztok! Van egy Avensisom 2006-os és a bal oldali szélvédőmosó fúvóka nagyon felfelé spriccel. Merjem állítani és hogyan? köszi
[ Szerkesztve ]
Becsület-Tisztesség-Szeretet
-
polonic
félisten
Na, ezen szerintem ti is ledöbbentek.
A téli kerék felszerelése és tpms betanítása 36 ezer Ft lett. Hogy az a jó ....., abba.
Ez mekkora szintű rablás.
Segédanyagot számláztak, remélem használták is a kerekeknél és csavaroknál. Meg még a 4 db zsákot is kiszámlázták, amibe a kereket elrakták. És 26 ezer a munadíj, picivel több lett, mint 1 óra.
Még most sem hiszem el basszameg. -
KTTech
veterán
válasz polonic #18681 üzenetére
Egész jó áron megcsinálták, viccet félretéve. Felénk ez kb. 2.5x ennyi lett volna... (ennyiből a gumit nem cserélik ki, centirozással).
Mondjuk nem tudom minek kellett taníttatni a TPMS-t, az ujabb modellekben már hozzá lehet adni menüből (ha jól rémlik).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
g0dl
addikt
válasz polonic #18681 üzenetére
Ez ugyanúgy könnyűfém kerék? Mert pl. acélhoz másfajta anya is kell és elég meglepő ára van.
Megéri saját kezűleg cserélni, ha már be van tanítva.Se időpont, se várakozás.
Egyébként nem értem ez a tanítás miért ilyen nagy varázslat, szerintem csak csinálják itt a misztikumot körülötte.
-
ddsteel
aktív tag
válasz ncc1701 #18690 üzenetére
Nem jó ötlet kiütni, ha gyárilag van benne (asszem 2014-től minden új autóba kell), akkor nem megy át műszakin, ha nem működik. A hondámban sokkal jobb módszerrel működött a defektfigyelő: ott az ABS kockából fordulatszám alapján számolja a rendszer a nyomást, a mostani Toyoban sajnos TPMS szenzor van a szelepnél.
-
őstag
válasz ncc1701 #18688 üzenetére
Én is így gondoltam, de egyszer megmentette a hátsóm a gödöllői dombon az m3-on. Kocsi meg tele gyerekekkel. Mondjuk az az scrossé volt, az jobb abban hogy mutatja a nyomást. Sima sárga jelre szerintem elmegyek pestig, de a 2.07, 1.92, 1,81 stb sorban meggyőző volt. 0,valamennyivel értem a Gödöllői tescoba amikor kiszálltam hallatszott a sziszegés (éles fémdarab) még alacsony nyomáson is. Mobil gumis megcsinálta (és megtalált benne még egy kis csavart amit normál gumis nem).
-
eastsider
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs