- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1400 üzenetére
Szerintem a D3 Kinetic lehet a nyerő, kicsivel 9 miska felett nem a leggyengébb felszereltség, és egy nem-luxusadós, elég erős elég nyomatékos motor.
Benzinesből csak 4 meg hathengeres van, a 6 hengeres túl drága és túl nehéz, a négyhengeresekben meg kevés a henger.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1401 üzenetére
talán még ugyanezen motor csak momentum felszereltséggel, a kinetic még elég fapados, bár az is igaz, hogy akkor a "kötelező" extrákkal már bőven 10 fölé menne az autó ára...
ami viszont botrányos, hogy a navigáció árát növelték, már 610.000Ft...ha a bmw meg tudta csinálni, hogy 3-400ezerért már kapható náluk navigáció, akkor nem tudom ők mit szerencsétlenkedneka D5 meg egész szép, 7.8mp-es gyorsulást produkál (automatával is!)
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1402 üzenetére
Láttam a héten az előző S60-at gyorsulni, elég szépen vonszolta magát
Egyébként őszintén szólva nekem még az is sok, ami az alap változatban van, egyedül a Premium Sound Hangrendszer hiányzik meg az ülésfűtés. Legyenek jók az ülések, legyen jó a mechanika, nekem elég annyi. Egy 850 már nagyjából mindent tud, ami nekem kell, leszámítva a hátsókerékhajtást
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1403 üzenetére
Ha csak a hátsókerék gyerebe akkor vissza a 7-es vagy a 9-es szériához. Nekem az etalon a 960 sor6-tal és spärr-rel. Na az mókás volt a hóban.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1403 üzenetére
az előző S60 tényleg jól megy, tapasztalat de azért a 8.9mp és a 7.8mp között van különbség...(bár lehet, hogy 8.6 az előző S60 geatronic, 3 személlyel 8.9-et mértem)
a momentumot azért írtam mert egyrészt ahhoz már jön aktív utastérszűrés, ha jól sejtem az a textil/vinyl üléshuzat valami félbőr kombinációt takar, ugyan nem premium sound de már egy használható hifi jön vele, van benne tolatóradar (a képek alapján elég borzalmasan lehet ebből hátra kilátni, már az előző sem egy remek konstrukció ilyen szempontból, de ha lehet, ez még rosszabbnak tűnik) meg egy csomó hasznos apróság.
"kötelező" extra alatt meg elsősorban az ülésfűtést, és a xenont értettem (azt mondják az okosok anélkül nem nagyon lehet majd eladni - nem értek hozzá, nekem amúgy remek a hagyományos fényszóró is ), esetleg még egy geatronic. ja és persze a metálfény, meg a díszítőbetétek
összesen szerintem 12-12.5 körül már egész jó összeállítást lehet kapni.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Hát az álmom egy V90 lenne, csak az a fehér hollóhoz hasonló tulajdonságokkal bír.
Amúgy egy izmosabb 740-nel is meglennék, egy 780-at meg legfeljebb csak a szoba közepére tudnék elképzelni, dísznektkazmer: 8,7-et ír a katalógus automatával (8,2 kézi váltóval), de olyan szempontból nem lényeges, hogy a kipörgésgátlót így is megdolgoztatja.
Ahogy nézem, a Momentum felszereltségben is olyan dolgok vannak amik jók, de ha százezrekről van szó, akkor már árnyalódik a helyzet.
Tudom, hogy vannak akik az alapján állítják össze az autót, hogy hogy lehet majd a legjobban eladni, ezek kvázi másoknak veszik az autót, de én egyfelől a magam ízlését tartom előbbre valónak, másfelől meg ha egyszer le lesz cserélve az autó, akkor a régi legfeljebb alkatrésznek fog menni vagy veteránnak, de használható állapotban nem kapja meg senki
Mondjuk az új S60-at amúgy sem kedvelem igazán, szóval csak elmélkedés az egész.blint63: év vége felé jön a 2 literes motor egy erősebb változata 240 lóerővel T5 néven, de hát az is csak 4 hengeres
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1407 üzenetére
éppen azért gondolkodok így, hogy érdemes egy xenonra még azt a 300valamennyit rászánni, mert százezrekről van (lehet) szó , csak éppen eladásnál.
habár persze engem személy szerint bizonyosan nem érint, jelen állás szerint úgy néz ki, hogy semmi esély nincs arra, hogy magyar rendszámú autó tulajdonosa legyek a jövőben, jobban megéri külföldről bérelni, az eladás ott meg már a bérbeadó dolgaúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1407 üzenetére
Itt is ritkák ne félj. Azokat is addig használja a tulaj ameddig megy mert jók. 740-esekböl [ezek] a 16 szelepesek a legerösebbek gyárilag. Persze a turbosokkal lehet okoskodni aki szeretne.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1408 üzenetére
Na én nem nagyon vagyok képben ebben a témában, bérbeadásnál a konfigurálás hogy működik? Meg úgy általában mik a költségek?
Sipi16: hát igen, én is arra gondoltam. Mondjuk ezen a kocsin 850R felnik vannak
Greg54 is alakítgatta szépen a kocsiját, most úgy tudom eladósorba került.
YouTube
CarstylingMondjuk alapból sem olyan gyenge a motor, simán el lehet vele közlekedni. Mégsem 1.6D .
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1410 üzenetére
konfigurálás úgy működik, hogy megmondod, hogy milyen autót szeretnél és a bérbeadó cég rendel neked egy olyat.
a költségek meg úgy vannak, hogy (alapesetben) van egy havi vagy éves díj, és ebben benne van minden, a gps-es nyomkövetéstől a téligumin át a csereautó szolgáltatásig ha valami miatt az autónak szervízben kellene maradnia. nem alapesetben biztos lehet valamivel olcsóbban egy nem ilyen összetett csomagot választani, de pl. németországban a biztosító megköveteli már egy ilyen alig több mint 10milliós s60nál is a gps-t, tehát azon pl. biztosan nem lehet spórolni.
ezt a havi/évi 1 számlát meg a céged elszámolhatja költségként (bár az idén már csak az éves árbevétel 1%-ig), vagy ha magánszemélyként veszed akkor is kedvezőbb, mivel csak a német 19%-os áfát kell fizetned és nem a magyar 25%osat.
ami hátrány, hogyha többen vezetnétek akkor mindenkinek kell egy papír arról, hogy vezetheti, balesetnél mindig kell rendőrt hívni mert a német biztosító nem annyira szereti a magyar kárbejelentőt, illetve bizonyos országokba (pl. koszovó, albánia) nem nagyon lehet menni a rossz közbiztonság miatt.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1411 üzenetére
Nem hangzik rosszul azon kívül, hogy az autó még sem a sajátod, de hogy éri ez meg a bérlőnek is meg a bérbeadónak is?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1413 üzenetére
a pontos üzleti modellt nyilván nem ismerem, nincs ezzel foglalkozó cégem, az bizonyos, hogy a bérlőnek megéri, és mivel régóta működnek ilyen cégek, nyilván a bérbeadónak is. Bp-n pl. a "RO"-val kezdődő német rendszámú autók szinte bizonyos, hogy mind béreltek (nyilván előfordul, hogy valaki tényleg rosenheimből jött, de vicces lenne, ha a fél II. ker. hűvösvölgy vagy V. ker belváros odavalósi lenne ).
itt van pár cikk a dologgal kapcsolatban:
[link] [link]úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1414 üzenetére
Na most még azt nem értem, hogy ezeket csak három évig lehet használni? A szövegből úgy tűnt, hogy három év után értékesítik. Tehát ha te ugyanolyan kocsival szeretnél járni, akkor rendelnek egy ugyanolyan másikat?
A másik dolog az, hogy nekem egy Mini havi 160-ért nem tűnik olyan kevésnek.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1416 üzenetére
a célcsoport többsége le szokta cserélni az autóját 3-4 évente, ehhez nyújt ez a szolgáltatás egy remek hátteret: praktikusan berendezkedhetsz arra hosszútávon, hogy folyamatosan kifizetsz mondjuk havi 160at, és ezért lesz 3 évente egy új autód.
ha te ugyanazt az autót szeretnéd használni 10 évig, akkor persze utána kell számolni, hogy megéri-e, illetve meg kell őket kérdezni, hogy ők mit ajánlanak erre az esetre.
hogy azzal a minivel mi a helyzet, nem tudom, de mivel minden autó egyedi és emiatt minden autó más összegbe kerül, szerintem a legtisztább ha kérsz valamelyik ilyen cégtől (esetleg többtől) egy ajánlatot, az nem kér enni és te is tisztán látsz majd.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1417 üzenetére
Hát igen, ez a középosztály és a felső réteg (ahogy írta, a drágább autóknál éri meg leginkább) mulatsága lehet, de az elég szűk réteg errefelé.
Kíváncsiságból lehet hogy kérek egy ajánlatot, de meggyőzni csak pénzzel tudnánakAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1415 üzenetére
Tegnap láttam egy ilyet és azt hittem, hogy S60, de amikor elkanyarodtam elötte láttam, hogy nem az. Nagyon vagány.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Be***tok:
China-Made Saab 9-5 by BAW: First Photos and Video
China's BAW Redoes the Saab 9-3: New C60 Sedan Snagged Ahead of Beijing Show
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
-
CYBERIA
őstag
New 2010 Saab 9-5 Configurator Goes Online
Az Arctic White nagyon szép.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1423 üzenetére
Ráfutásra figyelmeztető rendszer adaptív tempomattal, automatikus fékezéssel és gyalogos felismeréssel
515 000 Ft,-APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
-
CYBERIA
őstag
válasz V.Stryker #1426 üzenetére
Vagy az, vagy a házat eladni
Szerintem az alapára 9-10 M környékén lesz, márpedig komoly ember nem fog 1.6-os motor+fapaddal bohóckodni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz V.Stryker #1426 üzenetére
Pedig ha tudnád, hogy milyen jó...
CYBERIA: Azért azt is tedd hozzá, hogy 1.6-os Saab nincs is. Nameg a "kismotorok" is turbósak...
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
V.Stryker
nagyúr
Biztos jó a sok biztonsági ketyere, meg biztonságos, de majd ha elmúltam ötven. Addig meg hadd csináljam, ahogy szeretem. Ettől az egyre több elektromos kéziféktől is kiver a víz. Hogy fogom így az asszonypajtást ijesztgetni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
CYBERIA
őstag
Dehogy nincs:SAAB 9-5 műszaki adatok
Hiába a turbó, nézd meg hogy 2200-as fordulattól adja le a legnagyobb nyomatékot, ebből azt hiszem lehet arra következtetni, hogy alacsony fordulatszámon mennyire döglött. Automata váltó nélkül elég kellemetlen lehet. Csak olyan meg nincs hozzá.
A 9,5-es gyorsulás szép adat, de városban nem ezt fogod érzékelni.
Egy második turbóval szerintem sokkal használhatóbb lenne. Meg drágább is.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1430 üzenetére
Nem tudom, te sokat forgatod a kocsit 2200alatt? Nekem 4-esbe 1700fele van 50-nél de nem is várom, hogy ki tudjak vele löni. Ha elözni kell akkor meg helyzettöl függöen vissza 3 esetleg 2. Kellett a kicsi, de még használható motor a normák miatt. Papíron kecsegtetö a fogyasztása, de szerintem sok 70-80as út kell hozzá, hogy tartani lehessen. Ha átlagos közlekedésre kell akkor azzal is el lehet menni gond nélkül. Lásd volvo eDrive... A sportosságot 250+ Le-nél kell keresgélni. Szerintem.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
Őszintén? Én szinte csak 2200 alatt használom, a turbó alig tud felpörögni városban. Kivétel autópálya, de azt meg nagyon ritkán használom (ui. Kecskeméttől Délkeletre nincs autópálya, Nyugatra meg nem járok).
Egy 2,4 literes motort nem kell forgatni városban, mert alul is van használható nyomatéka.Ez az 1,6-os meg majdnem úgy viselkedik alacsony fordulaton, mint egy jobb szívó 1.6-os.
A 9-5 pedig biztos hogy 16 mázsa felett lesz, ehhez viszonyítsd a motort.Az S80 DRIVe-ról pedig eddig sem voltam túl jó véleménnyel.
A 250+ lóerő a másik véglet, az arany középút valahol a 2 literes motorok környékén lesz.
Egyébként röviden a témában szerintem ezt érdemes elolvasni: Teszt: Opel Insignia 1.6T Sports Tourer
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz CYBERIA #1432 üzenetére
Itt is azt írják nagyjából:
Opel Insignia Sports Tourer 1,6 Turbo Sport (2009) teszt
Opel Insignia Sports Tourer 1.6 turbo - 2009APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1432 üzenetére
Én nem keveset vezettem a V40-est és az sem volt valami bajnok 2700 alatt. Persze 3000-töl ha padlóztam akkor mint akit seggberúgtak, de amúgy semmi. 2000 alatt teljesen halott az is pedig két liter feltöltve. Lehet, hogy a régi konstukció a hiba.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
Nem a régi konstrukció a baja, hanem ugyanaz, mint ennek az 1,6 literes turbónak.
Tettek rá egy viszonylag nagy turbót, aminek előnye hogy magas fordulaton kicsi a fojtása tehát magas teljesítmény érhető el, viszont alacsony fordulaton kisebb a kipufogógáz sebessége, ami miatt nincs értékelhető töltés. Ez nem kedvez a hétköznapi vezetési szokásoknak, mert rákényszeríti az embert vagy a komótosabb gyorsulásra, vagy a magasabb fordulatszám-tartomány használatára. Ez utóbbi meg nem kedvez a fogyasztásnak.
Ilyen szempontból a VW TSI motorjai sokkal ügyesebbek, a 170 lóerős TSI ugyanennyi nyomatékot ad le, csak éppen 20%-kal alacsonyabb fordulatszámon, és 13%-kal kisebb lökettérfogatból.Szerintem egy 5 méteres „limuzinhoz” amúgy nem illik az a fajta idegbeteg viselkedés.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1435 üzenetére
Vagyis 2700-as fordulatig ott vagy ahol egy sima 1.6 vagy 1.8-as szívó benzinnel lennél, de a teljesítményadót fizesd be akkor is ha nem forgatod el 6000ig.
Off: Én pont a V40-essel csalódtam a volvóban meg a szériaturbós kocsikban. (Gondolok itt a 05 elöttiekröl)
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
Igen, sajnos ez egy ilyen értelmetlen jogszabály, látszik mennyire volt képben a jogalkotó.
Ha a motor karakterisztikája miatt csalódtál akkor rosszul tetted, abban az időben közel sem volt ilyen kiforrott a turbók alkalmazása. Én éppen emiatt választottam a B5244T motort, azon viszonylag kicsi a turbó, így a teljesítménye még a T4-nél is kisebb, viszont a legnagyobb nyomaték már 1600-as fordulattól megvan.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1437 üzenetére
Szerencsére nem az én kocsimról beszélünk. Én már biztos megváltam volna töle. Nekem a kocsinak a gazdaságosságával vannak "gondjaim". Mert városban azért pörgetni kell ha eredményt szeretnél, de akkor extra éhes. Amúgy meg konkrétan sehol nem tudod kihasználni a turbó elönyeit. Talán pályán elözésnél, de itt csak 110 a megengedett. Nyáron hosszú távon 90-nel azaz országúton se tudtuk 9.6L alá vinni a fogyasztást. Amit cikinek tartok. Vagy inkább az a helyes megfogalmazás, hogy az vegyen turbós volót aki Németországban lakik vagy aki szeret a benzinkútra járni...
Nem akarok ocsárolni, csak a fogyasztással nem vagyok megelégedve. Azt elismerem, hogy a súlytöblett miatt sokkal biztonságosabb mint a hondám.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
Akkor az a 163 lóerős?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
igen
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
160 lovas.
Őszintén szólva sokallom a fogyasztást, ez még átlagfogyasztásnak sem kevés, nem hogy minimumnak.
Ráadásul akkor ez nem is a nagyturbós, hanem lättrycksturbo. Körülbelül 2000-tól már húznia kéne mindenképpen, te meg azt mondod majdnem 3000-től kezd el húzni.
Gyanúsan nagy eltérések ezek, még a T4-től is jobbat lehet várni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1444 üzenetére
Igen, ezért nem vagyok oda a kocsiért. 2000töl 2700ig úgy húz mint a hondám... A fedélzeti számítógép szerint a legjobb fogyasztás 9.6L Az alá sose tudtuk vinni.
Emiatt nem díjazom a turbós kocsikat, mert számomra egy nagy csalódás volt.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
LOTR
addikt
az a pillanatnyi meg átlagfogyszatásmérő nem túl pontos, tankolás után kell számolni a megtett km-ek arányában
amúgy autókra tipikusan jellemző, hogy az autó egy idő után átveszi azt a stílust ahogy a vezetője használja
aki folyton gyorsulgat, annak az autója fürgébb lesz, aki meg komótosan, nem gyorsít ki olyan hirtelen, annak meg lomhább lesz - a legújabb autókon nem tudom mennyire lesz ez jellemző, de amelyikekben vannak 100+ ezer km-ek azokra már bőven ez jellemző
bár nem hiszem, hogy az ilyen 2-3000 ccm-es motoroknál ez így kijön, inkább a kisebbekre jellemzőOne Ring to rule them all
-
Sipi16
senior tag
-
tkazmer
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen