- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
D5 is hányféle volt már!
163, 180, 185, 205 lóerő ami kapásból beugrik.
A következő lesz vagy 220 lovas.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1453 üzenetére
Nem bonyolultak, csak következetlenek. Ezután még inkább azok lesznek.
A D2 pl. a hagyományos szisztéma szerint egy kéthengeres turbódízel család legerősebb változata lenne. Most viszont nem sokat árul el magáról a motorról.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
tudtátok, hogy a volvo crash test centere most 10 éves? a facebookon van egy fickó, aki élőben közvetít róla, folyamatosan nyomatja a képeket, a videókat, stb stb, nemrég pl. egymásnak löktek egy '97-es és egy '09-es V70-est...
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1455 üzenetére
Elérhetőség?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tibi666
senior tag
volvo s60 FAIL: [link]
-
CYBERIA
őstag
válasz tibi666 #1458 üzenetére
$zar ügy!
Szerintem az hülyítette meg, hogy a magasan van a pótkocsi, az autó meg ahhoz képest alacsonyan. Majd csak lesz vele valami.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
-
-
tkazmer
addikt
válasz blint63 #1461 üzenetére
sokkal kevesebb az egy távolságra levő merőleges felület, mint pl. egy személyautónál.
valószínűleg éppen azért, mert azt akarták bemutatni, hogy az ő rendszerük még így is működik.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
blint63
tag
Úgy tűnik a hazai képviselet befizetett egy PR-filmre.
Azért a tv2 hozza a megszokott gusztustalan stílust.
[ Szerkesztve ]
-
blint63
tag
válasz tkazmer #1466 üzenetére
Elég szolid volt, de éppen kint van a fél magyar képviselet, minden második szó a biztonság. Nem mondják el mi a gyár (kíváncsivá teszik a nézőt) majd kiírják, hogy XY Volvo Mo- de sztem kimondottan okos húzás volt, más kérdés, hogy annak való-e a volvo aki ilyen primitív műtudományos műsorokat néz. Megmondom őszintén a vége előtt írtam a hsz-t meglepődtem, hogy a fail-t berakták, de ügyesen lekommunikálták.
Egyáltalán nem rossz összességében, csak egy kicsit a magasabb értelmi színvonalat is meg lehetett volna célozni. -
tkazmer
addikt
válasz blint63 #1467 üzenetére
nem csak ők (a tv2) ment ki oda, hanem a fél világsajtó a felvételeket a crash test center 10. évfordulóján csinálták, amire volvoék akit tudtak elhívtak...
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1474 üzenetére
Engem nem zavar ha van sok fokozat.
Kövezzetek meg, szerintem szebb a 9-5, mint az S60.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Integra
titán
Volvo Polestar C30
na ezzzzz..... odab@sz[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
CYBERIA
őstag
válasz Integra #1476 üzenetére
Ezek is:
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1475 üzenetére
nekem meg a 2003-as s60 tetszik a legjobban
amúgy ezek a vezetést segítő eszközök amik be is avatkoznak, ezek ha elterjednek azért szerintem lesznek jogi következményei
az mondjuk rendben van, hogy elvárni nem lehet tőlük, hogy ezek állítsák meg az autót -pl ha elbambul a vezető-, így elkerülve az ütközést - tehát egy ilyen balesetnek mondjuk még jogi következménye sem lehet, de ha pl:
valaki mondjuk egy kereszteződésben úgy gondolja, hogy átér még, mert látja, hogy oldalról jön egy autó, de valami hirtelen elékerül, ez a rendszer lelassítja az autót erre oldalról meg belemennek, volt is egy jó link az autós topikban [link] - durvább példája, hogy oldalról ami jön az egy vonat - akkor ki lesz a felelős?
valószínűleg ez a balesetek elég kicsi részét teszi ugyan ki (és valószínűleg sokkal többeken segít ennek a rendszernek a megléte), de akivel esetlegesen mégis megtörténik azt ez nem vigasztalja
vagy az egész okfejtésem egyelőre lényegtelen, mert ez a rendszer csak alacsony sebességnél működik? - ami nem lenne meglepő, mert a sebesség növekedésével talán jobban, mint exponenciálisan nagyobbnak kellene lennie a vezérlő számítógépek teljesítményének, ami annak fényében, hogy habár a mostani számítógépek is nagyon komoly teljesítményűek, de messze nem elegendőek ahhoz, hogy megoldják ezt a problémát[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
Az a baj ezekkel a példákkal, hogy nem életszerűek. Szerintem az emberek 99,999999 százaléka eleve nem is próbál meg átmenni ilyen sűrű keresztforgalomban a piroson. A vészhelyzetet eleve nem az okozná, hogy a számítógép befékez. A vonatos példát meg azért nem értem, mert a vonat oldalról jön, arra nem érzékeny a rendszer.
Egyébként is ki lehet kapcsolni ezeket a segédrendszereket (gyakorlatilag az ABS kivételével), szóval nem tudok olyan helyzetet elképzelni, ahol ezek megnehezítenék a továbbjutást.A „régi” S60 nekem is tetszik.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1479 üzenetére
valóban nem túl életszerű, de előfordulhat
vonatos példa:
a sofőr siet, gyorsan megy előre, át a sorompón, mondjuk kiugrik elé egy vad, a rendszer befékez, a vonat elcsapja, a sofőr meghal, a család a gyártót hibáztatja, merthogy befékezett, pedig nem kellett volnaa leírt helyzet csak egy példa, lényegtelen, hogy mennyire életszerű, aki jártasabb a témában biztos tudna sokkal jobb példát mondani, de jogilag már sokkal fontosabb kérdéseket vet fel
mert a másik irányt, hogy a rendszernek fékeznie kellene, de nem teszi, azt jogilag simán el lehet intézni egy olyan "papírral", hogy felelősséget nem vállalnak érte - valószínűleg van is ilyesmi -, de azt már szerintem nem lehet, hogy mivan akkor ha fékez, pedig nem kellene és ez miatt történik meg a baleset
így már remélem érthetőbbsajnos a jelenlegi technika még nagyon nem tart ott, hogy egy okos és következetes mesterséges intelligenciát építsen be a gépekbe
One Ring to rule them all
-
blint63
tag
Hibáztathatja, de ő volt a hibás, nem az okozta a vészhelyzetet és a balesetet hogy indokolatlanul befékezett az autó. Az ilyen barmokért nem kár, szal fékezzen csak be.
Amúgy nagyon nehéz olyan helyzetet találni, amikor a fékezés hibás a balesetben, ott ált. van egy sokkal komolyabb hiba (átmegy a piroson, vasúton, stb.)[ Szerkesztve ]
-
LOTR
addikt
válasz blint63 #1481 üzenetére
vonatkoztassunk már el az általam leírt szituációról, tudnék írni most másikat is, de nem akarok, mert nem az a lényeg
bármennyire kicsi, de akkor is van valószínűsége annak, hogy a rendszer befékez, miközben a sofőr nem akarna és az vezet balesethez a sofőr hibáján kívül, amiért senki más csak az autót gyártó cég a felelős
ahogy fejlődik a technika és vele együtt az utazást és biztonságot segítő rendszerek és ezekkel együtt a mesterséges intelligenciák, úgy szerintem egyre nagyobb figyelmet fognak kapni ezek jogi következményei isa korábbi kérdésem pedig:
ez az automata lefékezősdi bármekkora sebességnél működik, vagy csak egy bizonyos sebességhatár alatt?One Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
Ha a tempomattal együttműködik, akkor szerintem akármilyen sebességnél működik.
Mint mondtam ez is kikapcsolható, ráadásul nem az alapfelszereltség része.
Én még mindig nehezen tudok elképzelni olyan helyzetet, ahol a kocsi önálló fékezése akadályozza meg a vészhelyzet elkerülését, de nyilván ez a rendszer is csak annyira tévedhetetlen, mint maga sofőr. A biztonsági öv is olyan dolog, hogy előfordulhat olyan helyzet, amikor szerencsésebb ha nincs bekötve, de azt hiszem nem kell megmagyaráznom a hasznosságát.
Szerintem jogi következménye egy ilyen esetnek inkább az USÁ-ban lenne, ott szinte mindenért lehet perelni:
Az autópályán sétált, elütötték, emiatt beperelte a Google-t egy amerikai nő
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
VIDEO: Saab Tester Takes New 9-5 for a Spin on the Track
Volvo C30 Polestar – Ford Focus RS kan kamma sig
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
irsaab
csendes tag
DE mondjuk a BMW-nek is van mit tanulnia a SAAB-tól Ez egy jó párosítás sztem....
bár egy jó kérdés lesz első vagy hátsókerekes legyen a kocsi...... -
CYBERIA
őstag
Ja, szerintem is jó párosítás.
Azt írja, hogy a Mini alapjaira épülne, úgyhogy valószínűleg elölkaparós lesz.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ez az a dombról legurulós fajta, ugye? Egy másik változatát ismerem:
XC90-hez: A D3 nyomatékban azért elég jó, ráadásul a fronthajtás kevesebb energiát emészt fel, mint a négykerékhajtás. Amúgy nem tudom D5-tel milyen az XC90, nem nagyon ismerem.
(#1491) irsaab: a Cooper S már most is 175 lóerős, szerintem egy ekkora autóba nem rossz. Azt meg senki nem mondta (tudtommal), hogy a SAAB nem használhat ennél erősebb változatot.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
szerintem a 205LE-s D5-tel is már elég jó lenne, de ezzel a 163LE-ssel még viccelni is rossz...
(#1494) CYBERIA
nekem volt szerencsém 185LE-s xc90hez, az a motor, ami az s60-ban élmény, ott egy küszködő, gyenge valami, ráadásul az automata sincs a helyzet magaslatán (szintén szemben az s60-nal)[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Egy kisautóba 2,3 literes motor azért vicces lenne
Szerintem egy turbós 1.6-os bőven kiszolgál egy Mini méretű kocsit, ráadásul még vezethető is marad.(#1496) irsaab: giccsparádé
(#1497) tkazmer: műszaki adatok alapján olyan nagy különbség nincs a két motor között.
D5: 420 N·m @ 1500-3250 f/p
D3: 400 N·m @ 1400-3000 f/pD3-mal még egyikünk sem találkozott, úgyhogy kár lenne leírni. Főleg hogy ez is öthengeres.
De legalább most már ha jól tudom a D5 sem luxusadós...
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1499 üzenetére
az xc90 fwd D3-ma nem egészen ilyen; 340Nm nyomaték 1750-3000 között.
[link]
az xc90 D5-je pedig a "klasszikus" 185LE, 400Nm D5 - amivel még nem igazán megy jól az autó. ez az fwd D3, ami ráadásul csak automata kiszerelésben jön majd, nem hiszem, hogy javítana a dinamikán...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen