Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CYBERIA

    őstag

    válasz Versus82 #791 üzenetére

    Építenék, 10-20 évvel régebbi kocsiknál még működött a dolog, de egy zsír új V70-be már nem olyan egyszerű beilleszteni egyedi konstrukciót.
    Az ár-érték arány nyilván sokkal jobb a saját (főleg ha az ember amúgy ért is hozzá), de ebben már a fejegységnek sincs DIN helye, szóval nem egyszerű dolog. A másik dolog meg az, hogy ez így dizájnban meg mindenben illeszkedik a kocsihoz, most egy akármilyen fejegységgel k* nehéz lenne összehozni a navigációt, meg a többi dolgot. Korábban nem voltam híve a gyári dolgoknak, de mostanában úgy vagyok vele, hogy sz@r megbontani egy ilyen kocsit, szóval inkább a gyáriból a legigényesebb menjen bele, mást nem tudok vele kezdeni. Már a mostani V70-em is valami lehetetlen darab, nem DIN szabványos Volvo csatlakozókkal, külső erősítővel, igen nagy munka átalakítani.

    Nem tudom milyen kocsid van, hány hangszóróval, de biztos, hogy ugyanarról a rendszerről beszélünk? Ez a „Premium Sound” audio rendszer 12 hangszóróval, 5×130W, 420 000 Ft a felár, + a „Kiegészítő mélysugárzó a csomagtér alatt” 2x130W, 135 000 Ft-ért.
    Rohadt sok pénz, de egy 15 milliós kocsinál erre már nem szabad sajnálni, mert (szerintem) más lehetőség úgy sincs.

    Kettes Golfba, Škodába, meg ilyen régebbi kocsikba kellemes dolgokat összehoztunk, de azokat még lehetett faragni. Mostaniaknál még az alsó-középkategóriások egy részéhez (C30-hoz pl. nem) hozzá lehet nyúlni, de felette már nagyon integrálva vannak a dolgok, aminek megvan az előnye is, de foglalkozni már nem tudok velük.

    APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Új hozzászólás Aktív témák