- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickrs
senior tag
válasz 7Heads Drago #3600 üzenetére
Én 6 hónap alatt hajtottam bele 30k-t, igy most érte el a 37et.. messze még a 270 :D de ahhoz képest, hogy évi 30al számoltam mielőtt megvettem, eléggé mellé lőttem, de nembaj. Az utóbbi pár hónap fájdalmas lett volna a 2eu/l körüli dízellel..
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #3602 üzenetére
Legalább eggyel több jut másnak.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
stickrs
senior tag
válasz 7Heads Drago #3602 üzenetére
Ez függ azért pár dologtól. Én még elég jó áron vettem, meg nem is a drágább kategóriából, mert amire én használom ez is elég.(21.500eu Ioniq 28/7500km) Autót pedig cserélni kellett, szóval egy újabb dízel se lett volna sokkal olcsóbb ennyi km-vel.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
axioma
veterán
Ma elottem ment egy skoda oktavia zoldben, fura volt... rakerestem, 55km-es hibrid. Vegulis ha kicsit keresed latszik, de baromira nem hangsulyos a kipufogoja.
[ Szerkesztve ]
-
-
cOxeR
Ármester
válasz tibcsi0407 #3610 üzenetére
I3-al tudja valaki mi az a max sebesség, ami gond nélkül tartható hosszabb távolságon és nem okoz gondot?
Fb-on mintha lett volna szó róla, hogy pl 170-es tempomat nagyon nem tesz jót neki, simán haza lehet vágni, 40-50km alatt, mert nem elég hozzá a hűtés.
Valakinek infoja erről? -
opr
veterán
Ennek akkora urban legend szaga van, hogy kib@ssza a kapucsengot. Azert az i3 az egy bmw, nem valami dzsunka fos. Tegyuk hozza, egy ilyet meg a legdzsunkabb kinai fosnal se biztos, hogy elhinnek kapasbol, nemhogy egy normalis markanal.
Amugy szvsz: jozan paraszti esz, es nem lehet baj. Egyetlen auto se szereti, ha folyamatosan uvegelve van. Se az ekhos szeker, se a lada, se a 911 gt3. Bar mint villanyauto, azert valoszinuleg az i3-nal mondjuk pont kevesbe okoz gondot -legalabbis motorikusan- az egyatlan vezetes, mint egy belsoegesunel.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tibcsi0407
félisten
150-re van limitálva, de egy kis programozással 160-ig elvihető biztonsággal. Így a 0-100 is 6,4s lesz. Van egy magyar csapat, akik meg tudják csinálni 94 és 120 Ah típusokra relatíve egyszerűen: [link]
Érdemes megnézni az oldalukat, sokminden más is van, amit utólag meg lehet csinálni az i3-akkal, akár akkucsere is 120 Ah-ra.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #3615 üzenetére
Ilyet sokat láttunk már, aztán meg mégse úgy volt. - alapvetően bízom a gyártókban ne érts félre, de nem mindig jó az ilyen jellegű tapasztalatom
tuzpenge
Az S vagy az S szoftveresek, ott vannak maximalizálva, a nem S 150-re.joghurt
Pont így. - van szoftver ami az S és a gyári keveréke, max sebesség gyári 150, de a le/nm meg az S, normal comfort üzemmódban - ideális körülmények között - 6.4s 0-100, illetve 100-150 között hoz sokat a gyári hoz képest.opr
I3 javításával foglalkozó írta, hogy nem javasolt (fehérvár közelében), nem hasraütéssel kérdeztem. Nem jellemző, hogy valaki padló gázon menne vele, hosszabb távot, főleg nem az értelmes hatótáv miatt… de mostanában sokat megyek pályán, rövid 25-30km szakaszokat, töltés van elég, 150 tempomat ilyenkor jól jön.tibcsi0407
Nem egy van, több is, legtöbben az S szoftvert teszik fel, némelyik 60-asra is felmegy, illetve van egy aki módosított verziót tölt fel, nincs sport mod, comfortban van kb ugyanaz a teljesítmény mint az S-be sport módban.
Akkucserével egyre többen foglalkoznak, de nem igazán éri meg anyagilag, nem is értem azt aki ilyenre adja a fejét, 120-as eladó akku meg ritka mint a fehér holló. -
joghurt
addikt
válasz Gergőke88 #3624 üzenetére
Bocs, még sehol sem láttam kirakva ilyen táblát.
Nyilván ahogy a focihoz és egészségügyhöz is mindenki ért, úgy itt mindenki legalább Forma-1-es vezető, és a jövőbe is lát, hogy nem történik valami váratlan.
Én el tudok indulni időben, és attól sem kapok idegbajt, ha 2 perccel* tovább tart egy utazás. De tudom, hogy ezek sokaknak komoly, esetleg megléphetetlen kihívást jelentenek.
*: A 130-as és 150-es tempó különbsége a fent említett 30 km-en.A tej élet, erő, egészség.
-
Semin
senior tag
válasz joghurt #3625 üzenetére
Lassan majd ez is megoldódik. Egyrészt a 120km/h limit bevezetésével(+ tolerancia csökkentés 10%-ra), másrészt egyre több a drón, civil rendőrautó, kamera, és lassan jönnek az átlag sebesség mérők( mint a sógorokál). Arról nem is beszélve hogy jövőre átszabhatják a pontrendszert.(visszaesők súlyosabb büntetése)
Majd átgobdolja a delikvens a gyorshajtást, ha a 3. alkalom után ugrik fél évre a jogsi[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
válasz Gergőke88 #3624 üzenetére
Bízom benne, hogy kb. hasonló rendszert alakítanak ki, mint pl. Svájcban. Érdekes, hogy ott a szuper porsche is jött mögöttünk 80-al, nem előzgetett senki. Dugó sem volt. Igaz ha elkapnak valakit, az igazán szívás neki anyagilag is.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
7Heads Drago
veterán
Érdekes hogy a németeknél nincs korlátozás és ezek szerint ott totál káosznak kellene lennie.
Még érdekesebb az hogy majd mindenki szidja a kormányt, sokalja az üzemanyag és energia árakat de mégis telik rá gyorshajtani. Pedig ugye pont olyankor nő meg drasztikusan a fogyasztás, a motor-autó alkatrész kopás és nagy a baleset veszély is. Csak ugye a legkönnyebb másra mutogatni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
joghurt
addikt
válasz 7Heads Drago #3629 üzenetére
Alapvetően a németeknél is vannak korlátozások. A köztudattal szemben csak néhány autópályán lehet 130 felett menni, nem az összesen.
Az üzemanyag meg nem tud eléggé drága lenni ahhoz, hogy egyesek száguldozzanak, vagy hogy a dolgokat a gyártás során megérje ötször oda-vissza szállítani a világ túloldalára.
Aki egy 10+ millás autóban ül, azt nem különösebben érdekli, ha 100 km-en egy-kétezer forinttal több a fogyasztás. De még az itthoni 30ezres bírság sem. (Azon túl, hogy természetesen a mocsok rendőrök a szemetek.)A tej élet, erő, egészség.
-
stickrs
senior tag
válasz 7Heads Drago #3629 üzenetére
Nem a sebességgel van gond, hanem azzal, hogy van 2 sáv, amiből 1 tele van kamionokkal, másikon meg hajtanak mint a bolond. Ha lenne 4, akkor eppmindegy lenne, hogy a 4.be 200al vagy 300al mennek-e, így meg 130nál már villognak és elvárják, hogy belassíts a 2 kamion közé.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
7Heads Drago
veterán
válasz joghurt #3632 üzenetére
Sztem meg sokkal nagyobb baj hogy vezetés technikailag elmaradott sofőrökkel vannak teli az utak és ez mellett és műszakilag is sok a problémás jármű. Nem is értem hogy ezek hogy nem akadnak fent a rendőrökben. (mármint a 130-as sebeséghatárra gondolok)
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
cOxeR
Ármester
válasz tibcsi0407 #3623 üzenetére
Hanem? I3 performance tuning, valójában i3S program kerül fel. Akkuval sok kísérlet van, más gyártó autókhoz is, de szerintem erre várni kell még, mire kiforrja magát.
joghurt
Ezt most ugye nem kezdjük el feleslegesen… 130 helyett 150, óra szerint, ami valójában 145 se. A legtöbb baleset továbbra se emiatt van, hanem a sok balfék miatt, akik össze-vissza mennek, azt se tudjak merre az előre. Nem tudnak ki/be sorolni ha kell, félnek a volán mögött.
Nem 250-ről beszélgetünk… meg a vácin jampiskodunk 150-el éjjel. -
Shadowbull
addikt
válasz joghurt #3632 üzenetére
"A köztudattal szemben csak néhány autópályán lehet 130 felett menni, nem az összesen."
Valójában az autópályák többségén nincs korlátozás. Ha jól rémlik 60%on nincs korlátozás, a maradék építési terület, szituáció függő korlátozás és állandó korlátozás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #3636 üzenetére
így van, a többségén nincs korlátozás. Egyszerűen csak nem szokás rohangálni. Minden német gyereknek az első szó, amit megtanul a Mutti meg a Papa előtt, az a sparen.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
axioma
veterán
Ezzel nem ertek egyet a csaladban levo ampera miatt, amelyik nyaralasok kezdete ota 2x20 liter benzint evett, elotte iden kb. nulla es amugy megy varosban - ahol a zold rendszamot hasznalja - heti 200km-t full elektromos modban. Azt lehetne ha oda fejlodik hogy varosban benzint ne tudjon hasznalni [bar ez is hatrany ha keresztben csak falvakon at van ut], de atlag i3 rex-hez tok hasonlo a - mienk - fogyasztasi profilja.
Arrol volt szo, es azt ertelmesebb korlatnak tartom, hogy ne lehessen x ccm-nel / kW-nal / tonnanal nehezebb ami zoldet kap, aka'r kombinalva ezeket a felteteleket.
[Ampera 1500ccm es 1.5t koruli]. -
cOxeR
Ármester
válasz tibcsi0407 #3640 üzenetére
Neked az van fent? Kiváncsi lennék egyre mit megy az enyémhez képest. Bp környéke, ha van kedved szívesen összefutok veled.
-
cOxeR
Ármester
Ezért volt előbb meg az S felni, meg a szélesebb gumi mint az autó, ez sokat segít (ültetést csak a komfort illetve a későbbi eladás miatt nem kapott, az jelentene sokat) . - hirtelen manőverezés nagyobb sebességnél nem előnye, téli felni/gumi szettel nem is nagyon megyek 110-es tempó fölé, vezettem azért instabilabb autókat is.
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #3627 üzenetére
Pontosan. Csak itthon nincs kultúrája az autózásnak, és sokan még mindig ott tartanak, ha 200-al repesztenek akkor ők már valakik. Még a Szlovéneknél se láttam olyat, aki tépett volna mint a b*rom, halál nyugiban mennek. Aztán átértem Farhátisztánba, és máris 10 percenként süvített el valaki 180-al, ráadásul sok esetben valami ezeréves szutyokkal (de meg kell mutatni ugye, csak nem tudom mit és kinek)...
Nem zavarna amúgy, ha nem járna azzal, hogy bármikor kinyírhatja a családomat, vagy valaki más normális emberét.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Az Ampera/Volt pont kivétel, mert annak ellenére, hogy kvázi első generációs megoldások és 8-10 évesek, világbajnok szinten képesek elmenni full elektromosban is (70-90km). Ugyanakkor itt kb. ki is merül, a hibridek döntő többsége max. 30-40km-re képes, és azt sem igazán használja ki senki, legtöbben simán mennek üzemanyaggal csak a parkolás miatt vettek hibridet. De egyetértek abban, hogy az általad említett szabályozás minimum kéne.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
Kultúra az ott kezdődne, hogy rendesen megtanulnak vezetni és aki nem tud körültekintő lenni, meg figyelmes, az nem vezet. Nem egy nem kettő embert ismerek, akinek csak adott/begyakorolt útszakaszon van bátorsága közlekedni, vannak azok akik hasonlóan tudnak vezetni - bizonytalanul - de kellő bátorsággal nem érzik, hogy valójában nem valóak forgalomba. Jól működik a folyamatos agymosás a gyorshajtás ellen. Sokkal rosszabb az a sok balfék aki egy piti jobbkezes egyenrangú kereszteződést nem tud megtanulni, vagy ténfereg a pályán közepén mikor üres a széle, csak nehogy “manőverezni” kelljen.
-
Tiédetis
senior tag
A kultúra ott kezdődik, hogy:
- betartjuk a szabályokat (pl. nem megyünk be másokhoz - így hozzád sem - lopni, csak azért mert az olyan király
- nem dudáljuk le az előttünk lévőt csak azért, hogy 1 perccel hamarabb érjünk a sehova
- nem irányjelzőzünk az utolsó belső sávban balra, amikor melletted már az elválasztó kerítés van, de ha mégis, akkor mi akadályoz meg abban, hogy felugrass oda és sínautóként tépjél tova
- nem előzgetünk jobbról-balról-keresztbe mert előtted "mazsolák" vannak, mert hidd el, leszel te is mazsola, ha máskor nem, majd 30 év múlva vagy amikor egy 30 tonnás jön mögötted és nem tudsz hova menni előle, vagy ha összezárnak mikor közöttük vagy
- aztán ott is kezdődik, hogy amikor már 20 perce vársz arra, hogy valaki beengedjen, akkor beengeded a szerencsétlent
- de ott is, hogy nem próbálsz úgy bejutni két autó közé, hogy 10-nek kelljen fékeznie
Szóval igen, sok balfasz van az utakon, általában 2-3 márkára korlátozódik kicsiny hazánkban.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
tboy72
aktív tag
A kultúra ott kezdődik, hogy a közlekedés társasjáték! Ha nem tudsz az egón túllépni, akkor nem kell társasjátékot játszani! A közút használatához (biztonságos használatához) mindenkinek joga van! A közlekedésben résztvevők a közúti közlekedésről szóló törvény szerint nincsenek megkülönböztetve az általuk használt jármű típusa, mérete szerint. Aki szerint meg kell őket különböztetni, az nem való a közlekedésbe! A más járművezetők alkalmasságának megitélése pedig nem a többi közlekedő kompetenciája, hanem a jogszábályokban meghatározott szervezeteké és személyeké!
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen