- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic V2 - origami
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
válasz Bandit21 #3450 üzenetére
Pedig ha autó szakit kérdezel pont így fog válaszolni: Ez ismert típus hiba.
Szóval nem én találtam ki.
Mint pl a Golf 6-osnál a láncos vezérlés nyúlása. Szinte majdnem az összes motornál. 100-150.000 km-ként használattól függően cserélni kell.
A 7-esnél ezért vissza álltak szíjra.
Ha csak 1-1 autónál fordulna elő az nem lenne gond, de ha szinte mindnél fent áll az adott probléma az típus hiba.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
madgie
titán
Nemtom, én visszamennék ilyenkor. Nekem amúgy az éves kötelező sem volt 30 ezer, pollenszűrőcserével, átvizsgálással együtt. Mondjuk most megint lesz egy köröm náluk, mert sajnos arckarmolósan szőkenő-üzemmódban megpusziltam vele egy oszlopot, és a Casco-s javítást is hozzájuk vittem.
-
Vesa
veterán
válasz 7Heads Drago #3447 üzenetére
Az, hogy a műanyag milyen a kárpiton, nem típushiba. Maximum nem szép, amit viszont láthatsz vásárláskor is és el tudod dönteni, hogy akkor ezzel együtt kéred az autót vagy sem. Más kérdés, hogy ezeket állandóan fejlesztik és továbbfejlesztik, ami egy normális folyamat.
A tudomány a valóság költészete!
-
7Heads Drago
veterán
Ezek szerint nem láttál még ilyen autót belülről. Hagyjuk.
Hopp mit találtam: [link]
*lomha 1.4-es motorok
*zörgő műszerfal
*kisebb elektromos hibák
*üléslégzsák csatlakozók az üléspozíció állítgatása miatt kimozgósodhatnak, ezért hibára áll ki a computer
*PD kábelköteg, ami az olajtérben fut a hengerfejben ereszthet
*benzineseknél alapjárati probléma előfordulhat
*ablakemelő problémák lehetnek
*hűtő problémák (általában csere)
*csomagtér ajtó teleszkópok pár éven belül elfáradhatnak
*erősen kopó műanyagok
*2.0 TDI BKD motorkód, hengerfej repedés 2003-2008 (főleg chiptuning esetén 200LE felett)
Ezek szerint csak nem én találtam ki.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
joghurt
addikt
válasz 7Heads Drago #3455 üzenetére
Van, aki már adott be az IFKÁhoz (újabban HUMDÁhoz) éves beszámolót?
Az akkumulátorral és a fogyasztással kapcsolatos adatok izgalmasak a számomra - ez utóbbiakat pl. én magam sem tudom, hiszen a remek gyártói applikáció nem képes használható adatokat kiírni, a fedélzeti multi-function display pedig vagy az össz. távra vonatkozó adatot írja ki (hogyan mondom meg a második év adatát?), vagy a napi elindulástól számoltat. Neeem, kézzel resetelhető útvonal számláló nincs. Mert csak.
A tej élet, erő, egészség.
-
Bandit21
addikt
Ez érdekes mert az ID-ba ezek épp világítanak.
Igazából amúgy nem szörnyű a gomb világítás dolog, mert a középső kijelző alatt van egy vajat ami 3 részre van osztva.
Annak a két széle egy tapi pad a két oldali klíma részére a középső meg a hangerő csúszka.
Mivel van hangerő a kormányon ezért az végülis ok.
A klima hőfok olyan, ami sötétben elvileg vakon kell piszkálj de igazából megszokható mert az egész sáv mellett ott egy kikapcs gomb ami világít tehát ha a mellé celzok nagyjából megvan a klíma is.
Vannak dedikált menü gyors gombok azok világítanak.Nálam mindig R be van a tükör és mindig a jobb hajlik le bal oldalt ahol ülök ott látom mi van a padkaval.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3452 üzenetére
Számomra a fogalom, hiba mást jelent. Értem amit írsz csak nekem nem tipushiba az esztétika. Nyilván ha egy év után le esik az ajtó kárpit az hiba de ha rosszul viseli a napfényt 5-8 év után (csúnyán öregszik) az nekem nem hiba. (Attól se ha a tipushiba.hu úgy dönt hogy ide sorol hasonló dolgokat is)
A fórum elég jó közvéleménykutatás általában ha ennyien nem értik miért írod tipushibanak a karpitot ne próbáld meggyőzni a népet.
A láncos vezérlés nyulasa 100 e felett is műszaki dolog de mivel kb 5 eves kor körül jön elő amikor a vezérlés amúgy is check érett nekem az se típus hiba. Ha a gyár át áll a láncra se. De ez az én véleményem.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #3461 üzenetére
E-tron? SUV, mégis mit vártál? Sportkocsit? A GT jól néz ki, ha meg kombi kell, akkor az A6 - ot kell megvárni.
-
Sundesz
őstag
-
Tiédetis
senior tag
Valakinek tapasztalata a "prizmatikus" akku upgrade-el kapcsolatban? (Jimmy féle)
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #3468 üzenetére
FB csoport
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #3470 üzenetére
Q4 lesz az. Enyaq/ID.4 más logo - val.
-
Balázzs
senior tag
válasz FIREBLADE78 #3472 üzenetére
X a model 3 és az Y hasonló nagyon, csak utóbbi SUV
-
Bandit21
addikt
válasz FIREBLADE78 #3474 üzenetére
Ha bazi nagy akkor X
Ha olyan mint egy fel fújt 3 akkor meg YValami nemzetközi e autó találkozó lesz Szegeden?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Balázzs
senior tag
válasz FIREBLADE78 #3474 üzenetére
Csak a két hátsó ajtó nyílik felfelé, az elsők nem. Ez tuti model X.
Ahogy Bandit21 is írja, a model Y az egy felfújt 3-as. -
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #3472 üzenetére
Mondjuk a rendszámot illene kitakarni...
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
FIREBLADE78
addikt
Haha, másik vendégem új elektromos (s osztály)mercivel jött. Úgy látszik elektromos hét van nálunk
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #3479 üzenetére
A német rendszámot is megkérdezheted, miért nem inkább magyar…
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #3481 üzenetére
Ezért tartunk itt, mert akinek van pénze, az sem elégszik meg azzal ami van, hanem állandóan csak az okosság… persze akkor csak egy modell 3 férne bele leadózva.
-
tag
Sziasztok. Bejelentkeznék én is Szegedről. MX-30
"there are more jacks then one at the fair..."
-
WiZARD
addikt
Na ez a teslakiller is elvérzett a brutál norvég hőségben :DDD
Ciki
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
Nagyszerű angolsággal: "Charging ended." a finished helyett
Leadott teljesítményt miért korlátozza? Annyira nem hevülhet túl az akksi. Vagy csak a szokásos őrült túlbiztosítás? Teljesítmény elérhető, ha a hőmérséklet 33,5 és 33,6 között van? Mi a francért?
Model 3-mal végig csináltam 2500km-t szinte teljesen egyhuzamban folyamatos 55 fokos akkuval, maximális felvett és leadott teljesítmény mellet (az úton végig megkaptam a töltési 170kW-ot), és 0,0% degradációm lett. Pedig számítottam 1-2%-ra ilyen hosszú úton, agyonterhelt töltéssel. De indulás előtt és most és 402-403 epa-km a 100%. Az autó észre se vette. Faceliftes USA modell, Panasonic 21700 NCA akkuval, tehát még csak nem is az LFP akku miatt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az út felén 33 fok fölött volt a hőmérséklet. Az autóban folyamatosan, a töltés során is 21 fok volt, végig ment a klíma a kutyák miatt ("kutya mód"). Pedig a hatalmas üvegtetőn jön be a hőenergia rendesen. Volt, hogy kísérletképpen kikapcsoltam a túlmelegedés védelmet, ami 40 fokon tartja a belső hőmérsékeltet utazáson kívül is, és akkor Spanyolországban felment a belső hőmérséklet 68 fokra. 68
A másik, hogy végig, a teljes úton +/- 2-3% pontossággal előre jelezte az érkezési töltöttséget. Sokkal pontosabban, mint a másfél éve tréningezett ABRP. Amikor az autó azt mondta, hogy 10% marad, már indultunk is. A legutóbbi frissítéssel nagyon feljavították az "jósda" pontosságát.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
opr
veterán
Jó, csak egy zoe-nál ezt elintézi az ember egy szomorkás kis félmosollyal meg egy legyintéssel, hogy hát igen, olcsó kis francia kocsi, nagyon jó ár - érték aránnyal, vannak ilyen dolgok, mindent nem lehet, na.
Viszont egy brutál drága BMW-nél nagyon mások az elvárások. Megint jött a hagyományos gyártó, aki majd jól megmutatja az ipari hulladék teslanak...Megmondom őszintén, ez a videó most nekem kicsit fájt, mert az i40 (az orrát leszámítva) nagyon tetszett. Az illesztési hézagok már faszák a teslakilleren, már csak az kéne, hogy mint autó legyen használható.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tibcsi0407
félisten
Lehet egy egyszerű software update majd megoldja.
Egyébként valóban úgy olyanok az új autóik, mintha az i3-nál tanultakat elfelejtették volna.
Ha majd az 520D-t is lecserélem, akkor jól meg kell fontolni, hogy milyen EV-t vegyek, de valószínű valamilyen koreai lesz. Ioniq 5, vagy EV6 nekem jobban kellene, mint egy i4.https://utdetailing.hu/
-
opr
veterán
válasz tibcsi0407 #3498 üzenetére
Nagyon nem szeretem a suvokat, ettol fuggetlenul egyre inkabb ugy tunik, hogy a kovetkezo nekem is az lesz, mert nem igazan lesz valasztasom, ha igy folytatja az autoipar. Egyreszt nem szeretnek az egyetlen matchbox lenni a sok teherauto meretu fos kozott a forgalomban, masreszt lassan minden normalis kocsi suv, abszolut nem torodnek a gyartok a nem suv-okkal. Vagy max ilyen latszat szinten.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tibcsi0407
félisten
Én is így vagyok vele. Bár nekem annyira nem SUV sem az EV6, sem az Ioniq 5, pontosabban nem az a klasszikus értelemben vett SUV.
Egyébként szerintem ahhoz, hogy normálisan elférjen az akksi csomag és ne kelljen nyomorogni az autóban eléggé a SUV-ok irányába tereli az autóipart. Nekünk a pici i3 is jóval magasabb, mint az 5-ös.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest