- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Eladtam a 2021-es Kia Proceedemet és szeretnék vásárolni egy Nissan Leaf vagy Hyundai Ioniqot. Nissan felé hajlok a fiatalabb és kevesebb futás miatt. Tekna felszereltségűt szeretnék vagy legalább olyat amibe LED a tompított fényszóró. Szerintetek milyen árral kalkuláljak?
Illetve mennyibe kerül egy elektromos autó átírása?
Köszi
-
Tiédetis
senior tag
Akku szempontjából nem egy kategória a kettő, Leaf romlik eléggé látható ütemben, ioniq eddig még semmit.
Nincs vagyonszerzési illeték, van egy eredetiség vizsga, forgalmi csere. Szerintem ennyi, de már nem emlékszem pontosanA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Sok a km? Láttam olyan taxit amiben 300e volt és 100% akku.
Keresett modell, így drágább is.
Valahol már írtam, hogy FB-on van aki hoz is be, árul is, javíttat is, meg hasonlóak. Nekem kb, 10 percig volt Leaf a kinézett autók között, gyorsan elengedtem. De sokaknak van, sok akku csere előtti is van már.
Mennyi a keret?[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
V.T.
aktív tag
válasz Tiédetis #2458 üzenetére
8 felett nem szeretnék fizetni érte. De ha kell akkor max 8.5 viszont tényleges Prémium felszereltséggel szeretném az ülés szellőztetés miatt 🤣
Csak szarul mutat hogy eladok egy autót 15 ezerrel és veszek helyette egy 150 ezret futottat. Ezt itthon nehezen tudom beadni.Meg jó lenne ha itthon élne a garancia az aksira.
EV Oasis Jimmyvel már felvettem a kapcsolatot. De most Ioniq nincs csak Leaf az is marha drágán 😅
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #2458 üzenetére
Azért a 100% akkunak ne dőljünk már be, mert olyan nincs hogy nem degradálódik.
(igen, tudom az ígért kapacitás 100%-a elérhető, de ez mást jelent)Jimmyről meg hallottam már érdekes storykat, meg kell nézni alaposan amit kínál/ajánl, ő is csak egy nepper aki eladni/pénzt keresni akar...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
joghurt
addikt
Pontosan mit kell tudnia egy OBD-s diagnosztikai dugónak ahhoz, hogy mindenféle akku állapot kiolvasható legyen vele?
Ami most van (nem kifejezetten EV-hez) az ezen a téren csak az akku töltöttségi %-át, és a hátralevő távolságot írja ki.Mivel a mostanit is kompatibilisnek írták ehhez a típushoz (valamilyen szinten az is, legalább annyit ki tud olvasni), önmagában erre a gyártói/forgalmazói információra nem hagyatkoznék.
A tej élet, erő, egészség.
-
rbalint88
addikt
Mielott megvettuk volna a fujszar csinaltvillanyauto eGolfot, elotte nekunk is Ioniq volt a cel, meg is neztem egy parat, kettot Jimmy erdekeltsegi korebol, hat a jo az nem olyan, annyival meg nem volt olcsobb… a Green Cars autoi szepek, sokszor garisak, meg is kerik az arat. Nyilvan van jopar ember, akinek fontosak az Ioniq jo tulajdonsagai (kategoriaban gyors es stabil DC toltes, egesz jo helykinalat, tenyleg jo zene, premiumban jo felszereltseg, “100%-os akku”), az nem jar vele rosszul, de kicsit tul van tolva a tipus ara (Prius-szindroma) es nagyon el vannak hallgatva a negativumai. Nekem egy olyan ember, aki vezette mindet es ertekesit markafuggetlenul ujat es fiatal hasznaltat is, azt mondta, hogy a 3 kozul az ioniq a legjobb villanyauto, a golf a legjobb auto, szegeny leafet meg ne bantsuk mondjuk ha valakinek az tetszik, nem beszelnem le feltetlenul arrol se, legyen tisztaban mindharom tipus erossegeivel es gyengesegeivel, aztan a felhasznalasi szokasainak es tetszesenk megfeleloen valasszon
-
stickrs
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
Persze-persze, tudjuk, kamu, humbuk A lényeg, hogy hozza azt a távot 200e km után is, ahogy az elején. Nyilván lehet magyarázni hogy miért vagy miért nem. A vevőt általában ez érdekli.
Te láttál már olyat, aki ingyen dolgozik? Én nem vettem "tőle" mert amit néztünk, annak voltak esztétikai hibái, amit 3 nap múlva már javítottak. De akkor már elszállt az áruk eléggé.
Ezért mentünk lentebb, Zoe vs Soul. Utóbbi lett. Majd az idő eldönti. De biztos, hogy Leaf nem. Szép, tetszik, jól felszerelt, de ez már nem minden. Bár nekem is ülés fűtés/hűtés, kormány fűtés meg hátsó tolató kamera (kell is, de rohadtul piszkolódik)
Ha lenne több pénzem, ezt venném újra, de 64kwh-s verziót.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
rbalint88
addikt
válasz Tiédetis #2466 üzenetére
Jezusom, ennyiert vettuk a 2019-es, 27e km-t futott, jol felszerelt golfot, szinten szamlasan, leszervizelve. mondom en, hogy Prius szindroma van az Ioniq-kal is
stickrs: nincs bajom az ioniqkal sem, de mi elsosorban autot kerestunk, masodsorban villanyautot, ezert nekem a hyundaios (foleg belteri) trogersagok nem mennek at a remdszeren ugyanannyi penzert sem, nem hogy dragabb egy golfnal, aminek patent a beltere. A ceges autom egy 2021-es i30, a facelift elotti ioniqhoz kepest sokkal minosegibb, de a golf szintjet igy se eri el. Ami persze nem baj, ha valaki egyutt tud elni vele, mi ezen az arszinten mar azt tul eros kompromisszumnak ereztuk, 6M kornyeken OK lett volna
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Shadowbull #2470 üzenetére
csodák nincsenek. Az akksi is fárad
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
GIJoe
addikt
Ismer valaki olyan e-autó szerelőt, aki direkt akkuvarázsló ?
-
-
mokus1
addikt
Nem tudjátok létezik olyan konnektor. Okos vagy valami hasonló, amivel tudom szabályozni a felvehető áramerősséget?
-
V.T.
aktív tag
Megnéztem egy Leafet ma 8.5 millió Tekna felszereltség. Tető javítva de csak vihar káros. Körbe mértem minden oszlopnál vastag a fényezés. A oszlopnál lehet is szemmel látni a ragasztást.... El se vittem próba körre. 35 ezer km 2019.
Hyundai Ioniq 28 hibátlan 8.8 millió. 2017es 61ezer km. Elmentem körbe mértem bal hátsó sárvédő és a bal hátsó ajtó javítva volt kb 5-600 mikron...azt mondja az ember ők biztos nem jól mérték bocsi..... Mondom jó azért próbáljuk ki. Elvileg garis szervizkönyv van tényleg. De már ez miatt nem volt szimpatikus. Egyébként tetszett tök jól ment. Minden működött ülés szellőztetés marha jó.
Tök jó hogy 9 millióért is rakás szar mindegyik pedig 8 volt a határ.Leaf jobban tetszik egyébként. De egyikből se találni megfelelő példányt sajnos. Kicsit el vagyok keseredve.....
-
V.T.
aktív tag
Pénteken sikerült találni 2 nagyon szép és törés mentes Ioniqot. Ev-Fan.hu-nak köszönhetően, illetve Tiédetis kolléga ajánlására.
Lejjebb adtam az igényeket. Style felszereltség de LED lámpával. vezetett szervizkönyv 52 ezer km. Kék szín.
Hétfőn fogom tudni átvenni. Így is marha drága de olcsóbb mint a Prémium 700 ezerrel
Már nagyon várom. -
axioma
veterán
válasz joghurt #2494 üzenetére
A zold rendszamokat en gyujtoget(t)em: [link]
Nemreg felhivtak a figyelmemet, hogy van ennel "kozpontibb" gyujtes is [link] , de nem volt me'g erkezesem szinkronizalni (de pl. TAB-ot talaltam epp ma nem zold rendszamost is, de letezik mar boven a T kiadasa elottrol feljegyzett, azaz vszinu vasarolt). De a TEA is volt Tesla-n regota, most meg egy csomo greengo vagy melyik megosztos zold rendszamain latom kiosztva is.
Altalaban YZAB kozul valamelyik vagy tobb van benne, es valoban, altalaban a vegzodes. Kiveve par az elejerol, mondjuk a legelso NLE (amirol azt hittem az elso par peldany szembetalalkozas utan hogy Nissan Leaf Electric jelleggel azok kapjak de persze gyorsan kiderult, hogy vegyes)[ Szerkesztve ]
-
GIJoe
addikt
Srácok segítsetek dönteni:
Zoe (2018) 41kw, Soul (2015) 30kw alap akkuCél: feleségnek nagyüzemi (3) gyermek transzport napi 40 km. Ha lehetne(5 munkanap) heti x1 lassú konnektoros töltés, minél hosszabb élettartam használhatóság...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen