- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
WiZARD
addikt
milyen szép szalagcímek lesznek/vannak ebből: A Tesla 1.1 millió autót hív vissza Kínában a fékrendszer hibája miatt.
Ugyanis a regen fék miatt nem kell a fékpedált használni, ezért a kínai hatóság szerint nagyobb az esély, hogy a user rossz pedált nyom.visszahívás=OTA frissítés, a hiba javítása=figyelmeztető üzenet a usernek, hogy a gázpedált nyomja
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #6908 üzenetére
Azert ezt a gondolom uj jogszabaly (eleg friss jogi kornyezet tehetetlensegehez kepest az egypedalos kezeles onmagaban is), amitol visszahivast _kellett_ elrendelni, nem is muszaki vagy pszichologiai hanem inkabb politikai okokbol keletkeztette'k, igy viszont mar mas egy kicsit a leanyzo fekvese...
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Nem feltétlenül. Rengeteg általános jellegű gumiszabály van, amit a hatóság saját szája íze szerint értelmezhet, Kínában meg pláne. Velük amúgy sem érdemes vacakolni, ha azt mondják hogy szerintük az úgy nem jó akkor nem jó. Pont.
Belefutott már ebbe más is, megesik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #6908 üzenetére
Lehet, egy idejét múlt kifejezés, amit időszerű lenne frissíteni/pontosítani. A tömegek számára teljesen félrevezető és megtévesztő, főleg ebben a formában ahogy clickbaitként használja a média.
Mintha egy kategória lenne amikor hozzáadnak egy figyelmeztető kiírást egy automatikusan letöltődő és lényegében észrevétlenül telepíthető frissítés keretében, vagy amikor lehet vinni a német prémiumot a szervizbe, hogy ne gyulladjon ki az autó.Az egyikkel nincs hívva senki sehova. A másikkal vissza van hívva a user a szervizbe.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Noukoum
veterán
-
titán
válasz Shadowbull #6908 üzenetére
Attól még visszahívás.
Attól még fasság. Mennyivel lesz jobb valakinek, hogy most kiírja, hogy nem lassul, ha nyomod a gázt. Azt nem akarja kiírni, hogy ha jobbra tekered a kormányt, akkor nem megy balra, vagy ha előremenetben van az autó, akkor tolatás közben elütöd az előtted állókat?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Andras6800
senior tag
Jóhogy.
Ez egy szolgáltatási update. Most attól tekintsünk el, hogy miként hasít a VW SW csapata. De ennek a frissítésnek a telepítése nincs kötelezővé téve. Ha te akarsz, akkor mehetsz tovább akár a 2.4-el is.
Ellenben a már többször emlegetett Tesla update egy hatóságilag elrendelt kötelező update melynek a forgalomban részt vevő minden autóra történő telepítéséről a gyártónak lehetőségeihez mérten gondoskodnia kell (Nylván a sokadik tulajosos külföldről behozott autókat nehezebb lekövetni). Így jogilag a visszahívás kategóriába esik.
Abban teljesen egyet értek, hogy a sok click bait újság felfújta ami nincs a Tesla sztoriban! Kicsit olyan ez, mint az iPhona hírek.
Jelenleg bármit el lehet adni ami negatív és benne van, hogy Tesla vagy iPhone.
De azért ne csináljunk a bolhából elefántot ennek kapcsán.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz joghurt #6920 üzenetére
Azért feltételezem, hogy kínában elég sok jogi történés van, amiről nem írnak a hírportálok.
(Igen, régóta tisztában vagyok vele, hogy mit jelent a visszahívás szó, kár huszadszor is elmagyarázni. Attól még szerintem lehet arról beszélni, hogy mennyire vicces amikor minden híroldal tele van arról hogy a Teslának egy figyelmeztető szöveget be kellett írni kínában, vagy mennyire szánalmas a bezzeg német csodagyártók szerencsétlenkedése. Erről is érdemes beszélni, amikor az a kérdés hogy azonos áron jobb-e egy VW...)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
Nyilván annak hírértékűnek kellene lennie hogy egy noname blogger szerint mi történik a világban.
Nem kicsit vagy eltévedve.
Mellesleg ugyanúgy megírja a sajtó ha VWt kell visszahívni, csak azon nem háborognak a VW fanok hogy hogyan merik ezt megírni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Andras6800
senior tag
Szerintem meg elég sok szalagcím volt a különböző autógyártó visszahívásai kapcsán. Én elég sokra emlékszem Toyota, BMW (Koreában pl), VW és Ford kapcsán is az elmúlt évekből. Kérlek had ne kelljen kikeresnem az indexes cikkeket...
Az igaz, hogy nem írták meg az összeset.
De ez a Tesla dolog kicsit túl van lihegve szerintem.
A cikkek sem voltak okésak, nem győzöm kiemelni.. de ez a kiakadás rajta is túlzás szerintem.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz Andras6800 #6924 üzenetére
Belinkeltem egy vw témájú cikket, némi kommenttel, inkább beszéljünk arról.
Sorry, ha ennyire "félreérthetőre" sikerült, hogy azóta se bírtok leakadni a tesla/visszahívás szavakon való lovaglásról.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Andras6800
senior tag
A forum előzmények alapján és a kommentből fakadóan semmennyire sem félreérthető szerintem a "némi komment". Pláne, hogy összemossa az almát a körtével.
Mindemellett ki kell emelnem azt is, hogy én személy szerint inkább vennék lovaskocsit, mint bmelyik VW csodát.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Vesa
veterán
Szerintem mindkét eset túl van lihegve. A Tesla ügy messze nem durva probléma, viszont a német autógyártók sem "szerencsétlenkednek". Ezek fejlesztés alatt álló termékek, amibe értelemszerűen csúsznak hibák. Kijavítják, ennyi. Mint amikor a PC-s játékhoz jön egy patch. Most az, hogy a média már mindenből IS szartengert gyárt, nem az autógyártók hibája.
Az viszont nem igaz, hogy a német autóknál nem hír ha probléma van. Nagyon is az, számos ilyen hír borzolta már a kedélyeket korábban, csak nem feltétlen az EV érában.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
axioma
veterán
Van valaki kepben gepjarmubiztositasokrol, vagy van valahol erre itt topik?
-
axioma
veterán
GTK hataran van, de casco ellenere 60%-ig javithato gazdasagosan (union), viszont gyozkod a szervizes hogy a javitassal jobban jarunk mert akkor annak az 59%-nak a 10%-at vonjak le, mig ha GTK, akkor a teljes 100%-bol 10%. A roncsertekbol is, kozben a biztosito meg a roncsot eleve levonja, csak a kulonbozet alapjan fizet karteritest.
Illetve mennyire okolszabaly a roncs = 20%? Mennyire valoszinu hogy nem hozom ki belole azt sem? Foleg hogy jelenleg nem jarokepes (egy kerek kitort).
De leginkabb ez a 90% minusz roncsertek tunik nagyon hasbaakasztos dumanak. Jol alul is van ertekelve az auto, 3926e egy 2013/12 akkori mindent tudo ampera.
[Van ne'mi gyanu hogy hozzanyult mar az autohoz, mert mult penteken gyozkodott, hogy 80%-bol megjavitja, hadd tegye most labra... en meg mondtam biztositos szamokat varjuk meg.]
Ja amikor leadtuk az autot akkor azt mondta hogy egy ilyen ampera 4.8 korul van es o 4-bol nem boldogan de megjavitja, nemreg kisebbet serult ugyanilyet javitott 3.2-ert most meg menne neki 2.3-ert (nem tul nagy a bizalom mostanra...).
Barmelyik reszehez tudsz infot az segitene. Koszi.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Annyit azért hozzátennék, hogy a szervizes esélyesen azért agitál, mert ők elég jól szoktak járni a biztosítós ügyekkel. Ez persze nem zárja ki, hogy emellett Te is jól járj egy klasszikus win-win szituációban. Én kérnék a biztosítótól egy konkrét összeget, amit a GTK-ra kifizet. Abból már minimális matekkal kiszámolható, hogy melyik verzió éri meg jobban.
A tudomány a valóság költészete!
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
TÖltési veszteséggel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Az otthoni töltésnek van adott vesztesége (akár az autó otthoni töltőjét használjuk akár van töltőnk, stb). Olvastam összehasonlítást is (több féle töltő és autó esetén is ). A kérdésem az lenne, hogy ez a veszteség utcai töltők használata esetén (penny, 16A) hogyan alakul?
Köszi!
-
Balázzs
senior tag
válasz mézespálinka #6937 üzenetére
-
WiZARD
addikt
válasz mézespálinka #6937 üzenetére
Ugyanúgy.
Ez az autóban lévő fedélzeti töltő vesztesége. Az mind1 hogy az EVSE milyen formáját használod.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz mézespálinka #6941 üzenetére
Melyik cikk? Bár totál hülyeségnek hangzik.
Az EVSE kb semmit nem csinál, csak átengedi az áramot, a fedélzeti töltőn múlik minden.Ami különbség lehet az a töltési teljesítmény miatt lesz. Mert ha a töltéshez van mondjuk fix 400 Watt ami a rendszerek működtetéséhez kell, akkor nem mind1 hogy egy konnektorba dugott EVSE-vel történő 10A - 2.3 kW töltésből megy el 400 Watt, azaz 17% vagy 3x16A - 11 kW töltésből kell levonni, ahol ez máris csak 3.6%
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Noukoum
veterán
válasz mézespálinka #6941 üzenetére
Elektromobilitás témában a totalcar nem mérvadó, ők leragadtak a hagyományos autózásnál.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
titán
válasz mézespálinka #6941 üzenetére
Ott nem az evse a különbség, hanem a töltési teljesítmény. Az evse nem más, mint egy kapcsoló. Nem csinál semmit az árammal, nincs vesztesége.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Semin
senior tag
válasz mézespálinka #6945 üzenetére
Ott is van mellette, hogy mekkora teljesítménnyel tölt.
Minél nagyobb a teljesítmény, annál kisebb a veszteség.
pontosan ahogy feljebb leírták:[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
-
Semin
senior tag
válasz mézespálinka #6947 üzenetére
A fali töltőknek sok előnye van, de a veszteség amiről beszélünk az autó inverterén keletkezik. Ergo ebből a szempontból teljesen mindegy mivel töltöd. Persze az már nem elhanyagolható, hogy a fali töltő a 10A többszörösére is képes.
-
WiZARD
addikt
Ha már töltés. Itthon 1 fázis 32 A-rel töltöm (tölteném) az M3-at.
Nappal müxik is, főleg ha termelnek a környéken a napelemek.
Aztán ahogy lemegy a nap és elkezd esni a feszültség, elkezdi visszavenni a töltőáramot. Nem vizsgáltam mélyrehatóan, hogy mi a határ (és pillanatnyi beesés nem zavarja), de asszem valahol 215V körül kezdi csökkenteni, kb arra a szintre hogy 220V legyen az általa mért feszültség. (az elosztónál Shelly EM3 5-10V-tal többet mér)Valamikor nyáron felkerül a napelem nekem is, és akkor asszem evse-t is cserélek 3 fázisúra...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen