- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
Sziasztok!
Új vagyok a topikban és a motorozásban is az leszek, illetve visszatérő, de 14-5 éve nem motorozok.
A terv, hogy a télen felöltözök, alaposan megfontolom milyen motor legyen és ráülök. Szalon motorban gondolkodom, esetleg keveset futottban, de mivel nyugaton élek és komoly szervizköltségek vannak, ezért szeretném az elejétől én bejáratni és tudni, hogy nem valami cseremotoron ülök, amit bejáratás nélkül kentek hidegen melegen.
Amik szóba jöttek eddig az a Yamaha MT-07/09 és a Triumph Speed Triple R, de várok egyéb hozzászólásokat, hogy kategórián belül mit érdemes és mit nem. A Triumphtól kicsit tartok, mint minden angol guruló dologtól, de hihetetlen minőségi érzést kelt minden egyes eleme, a bőr, a tartozékok is, minden.
A Yamahából az MT 07 lenne a kezdésre alkalmasabb, viszont az MT 09 iszonyú jól fest és a speedshift váltó is tetszik, hogy gyárilag rajta van, viszont ennek is és a Triumphnak is tartok a 120 lóerejétől. A Triumph szalonban azt mondták ne tartsak, tökéletes kezdő motor, hát én megkérdőjelezem, amiken eddig ültem a 10 lóerőt is alig érték el, nem hogy a 100-at. Persze van lehetőség lekorlátozni a teljesítményt, sokszor már a motor is tudja, vagy kérhető a szalonban 35kW -ra korlátozott szofver, de annak olyan kiherélt feelingje van, igaz bármikor visszaállítható, de ezekért sem kevés pénzt kérnek. Szóval várom a véleményeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest