- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz Tamás9x #128645 üzenetére
ne csináld.
Vidd el szerelőhöz aki átnézi neked vétel előtt.
Ha nem értesz hozzá irgalmatlanul átbaszható vagy.
Vagy vigyél magaddal szerelőt akiben bízol vagy beszéld meg vele hogy ennél a szerelőnél tali aki ha nem vétózza meg akkor veszed is.
Amikor a zrxet vettem most.
5 motort küldtem oda a szerelőhöz. Kotványabbnál kotványabb hazugságok tömkelege volt. rám bármelyiket rámsózták volna. ez volt amit mondta hogy JÓ. nagyszervíz kell neki és ámen.én ott se voltam. úgy küldtem oda az embert hogy a szerelő megnézi ha azt mondja jó ugrok és papírozunk. így lett.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Tamás9x
őstag
-
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #128649 üzenetére
"76 hp / 10500 rpm-nél és 59 Nm / 8250 rpm-nél. Azért ennek már kell húznia alulról is."
600-as sor4-ek nem arról híresek, hogy alsó fordulaton erősek lennének.
A CBF600 blokkja eredetileg a CBR600-ban volt, igencsak teljesítményre kihegyezve. Ezt egy kicsit visszafogva betették a 600-as nakedbe, majd méginkább visszafogva a CBF600, túrásított változatba.Egy 6-700 körüli V2, sor2 sokkal alacsonyabb fordulatszámon felépíti a nyomatékot.
-
vlevi
nagyúr
válasz gergobaby #128655 üzenetére
Ami egyáltalán nem baj, legalább teljesen kiszámítható, aki akarja, az forgata az 5 számjegy környékére, aki viszont kezdő, vagy kényelmesen motorozik, azt nem fogja meglepni ha mozdít egyet a gázkaron.
Talán annyi, hogy a dinamikusabb haladáshoz 1-el alacsonyabb fokozatban kell használni.
A V-Strom 650, vagy az SV, lóerőben gyengébb, de a CBF-hez képest bakkecske módjára ugrál, ahol mozgatod a gázkart. Persze, mert ott már 3-4ezer körül van nyomaték.
Az sem hiba, aki azt szereti, annak pont jó. -
-
senior tag
válasz vlevi #128654 üzenetére
Hmm... a CBR 600 F -nek és a CBF 600-nak ugyanaz lenne a blokkja?
És a CBF 'remeg / rezeg' 3000-es fordulaton?
Itt valami nem stimmel, vagy csak személyenként mást értünk remegés alatt..
Ha valami akkor egy jól karbantartott CBF600 olyan vajpuha járású majdnem mint egy villanymotor - ezt tapasztaltam (2 hengeres mindenféle és pl CBR 900 RR-hez mérten)..[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Hozzászólva a sisakokhoz:
HJC középkategóriás sisaknál (IS17 - beépített 'napszemüveges') olyan könnyedén pattan le a plexizáró műanyag mint a pelyva, először letört az eredeti plexin, majd aztán 2.!!! használatkor a csere plexiről is, utóbbi simán a kezemben maradt pedig nem volt feszegetve, erőltetve. Nagyon elcseszett része ez. -
senior tag
válasz LógaGéza #128623 üzenetére
Szerencsés kimenetel, akkor lábon mentél haza a csúszás után ?
A pálya melyik részén történt az eset?
Ha jól látom a motor bal oldala vélhetően az első gumiperemen, a kormányvégsúly és a blokkvédőn (bukócsőn) feküdt fel? (A kuplungkar nem támaszthatott ellen szerintem)Egyébként ha a legkülsőbb pont lent a blokkvédő, kijjebb van mint a lábtartó ráadásul lejjebb is akkor arra is felülhetett a motor...
Az pedig nem jó, mert pont a felhajló lábtartón nem érzed a határt.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #128663 üzenetére
2-hengeresről átültve próbáltam.. :-)
Arra akarok utalni hogy a 'remegés' az szubjektív dolog is és így nehéz viszonyítani... -
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #128647 üzenetére
Már megérte az árát Csak most keresnem kell valakit, aki le tudja festeni megfelelő színre, ami nem lesz egyszerű (hülye szín ez a KTM narancs, sehol nem találtam hozzá konkrét színkódot...).
Tanulságnak viszont nagyon jó volt, bár amióta hazajöttem, csak tologattam még a motort, nem ültem fel rá"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
LógaGéza
addikt
Igen, az ijjedtség után vissza is mehettem volna a pályára igazából, de nem akartam szakadt ruhában... Hazaérve ahogy "kiment az adrenalin", jött is a fájdalom, ami ott egyáltalán nem volt még. Azért a bal kezem még jó pár óra múlva is remegett.
Célegyenes ráfordítóban, jobbos (óramutató járásával ellentétes) menetirányban. Ezt a kanyart mindig elszúrom, nagyobb ívet veszek mint a többiek (lehet túl nagy tempóval megyek be), emiatt jobban le is döntöm, és sok volt.
Irónikus, hogy pont előtte beszéltük, hogy nem merem jobban kirakni a térdem, mert nincs térdkoptatóm, és a ruha meg lehet nem szereti...
Szerintem lábtartó volt, jóval kijebb lóg, mint a bukócső, és ugye mivel rajta van a lábam, annyit behajlani se tud."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
vlevi
nagyúr
válasz martonx #128670 üzenetére
CB650 az biztosan teljesen más.
Azt is valószínűnek tartom, hogy a régebbi, karbis CBF600, és az azt követő, injektoros változatok sem egyformák."És a remegés nyilván múlik a sebesség fokozattól is"
Nálam remegés azután van, ha kettesben 5000-nél rátekerem a nyélgázt.
Amolyan aztak.... féle remegés. -
Tamás9x
őstag
-
senior tag
válasz LógaGéza #128668 üzenetére
Igen, pályázásnál külön fel kell készülni a mi van ha beüt a szar esetekre..
(tartalék kuplungkar, fékkar, váltókar, lábtartók, ehhez szerszám, guminyomásmérő, stb.)Mondjuk térdkoptató alap hogy kell, ha kiülsz a nyeregből az lesz oldalt távolabb és ugye annak súrlódása is fogja a viszonyítási pontot jelenteni a ledöntéskor. A felhajló lábtartó részben szintén erre jó, amiatt is van az a legömbölyített csavar az alján hogy az aszfalt azon keresztül jelezze hogy ne tovább... (plusz ne a legvége akadjon illetve kopjon el) És mivel jelentős súly van rajta hiszen támaszkodsz a talpaddal azon így már egy kisebb felfelé mozgása is érezhető. A harmadik ilyen jelzést a csízma lábfej részének külseje adhatja, a sportcsízmákon azért is van ott cserélhető betét mert le érhet és kophat az aszfalton.
(+1 még profibbaknál pedig a könyökkoptató a 4.)Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy egy esés után később jön elő a fájdalom és a sérült rész esetleges bemerevedése, plusz nem tűnik fel feltétlenül, hogy 'kótyagos' még az ember feje. Nagyon ésszel, átgondoltan kell vállalni egy esés utáni lábon hazamenetelt... Függ távolságtól, napszaktól, a körülményektől.
[ Szerkesztve ]
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok.
Mi most az ajánlott gumi sport-túra vonalon? Tapadás száraz aszfalton a lényeg -
pakfong
tag
válasz Viiktor1989 #128676 üzenetére
Amelyik épp megtetszik, meg amelyiket a pénztárcád megengedi.
Nagyobb nevek közül nem hiszem, hogy mellé tudnál nyúlni.
Nekem most Michelin van, előtte Pirelli volt. Mivel a lábtartóm nem kopott el, számottevő különbséget nem vettem észre köztük.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Biqci
aktív tag
-
LógaGéza
addikt
Biztos, hogy a következő ruhámon már lesz, ez a viszonyítási pont hiányzott most nagyon... Csizmámon is van koptató, abból is kiszakadt egy darab
Szerencsére 90%-on autópálya a hazaút, nem is nagyon tudtam volna máshogy hazajönni.Ha már ruha:
Kinéztem FC-Moto-n egy Berik Monza szettet, viszont fel kéne próbálnom valahol, de kis hazánkban nem találtam sehol ilyet... Hol tudnék esetleg itthon Berik szetteket nézni/próbálni? Valamint mennyire lehet hinni az oldalon a mérettáblázatoknak?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
duni84
aktív tag
tavaly áprilistól idén januárig hirdettem egy motorom, az összes létező kiegészítővel, 2022-ig műszakival, a hahu-s szórás alsó harmadában, mert tényleg útban volt. kb 2 tucat ember "indult azonnal", de sohasem ért ide. aztán januárban eljött egy srác megnézni, száraz idő volt, így ki is tudta próbálni, 1 óra múlva el is vitte. egyszerűen túl hosszú volt a leírás a hirdetésben (melyik kopó alkatrész mikor lett cserélve, mire, milyen "nem kopó szervíz" volt az évek során, körbefotózva dobozokkal, azok nélkül, videó, stb) ... a "jön-megy, teszi a dógát" szlogen előcsalogatja a vásárlót a barlangjából soha nem fogom megérteni, hogy hogyan kerül 7 számjegyű összeg azoknak a kezébe, akik erre az alja hirdetés szövegre gerjednek és hogyan nem kerül azokéba, akik amúgy el tudnak olvasni és értelmezni egy 3+ mondatos leírást szóval neked azt tudom javasolni, amit nekem is javasoltak: ha amúgy nincs nagyon útban, akkor takard le, hogy ne porosodjon és ollózz össze a facebook adok-veszek csoportokból egy olyan nagyon alja leírást hozzá, amilyenre önkéntelenül is fintorogni kezdesz, tegyél bele pár nyelvtani hibát, aztán vegyél nagy levegőt minden ismeretlen számról érkező hívás fogadása előtt és új gazdára talál a motorbicigli
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
ath
senior tag
Egy 2006-os GSF650S. Vagy ilyet kevesen keresnek, vagy az ar nem jo.
duni84: hehe, jogos, lehet butulni koll
[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz BenQhunria #128688 üzenetére
Az 1,5 méter oldaltartás miatt index,megáll ,megvár, kikerül...
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Xero
nagyúr
válasz martonx #128687 üzenetére
Latod most ezt fejbol meg nem mondom 6-osban mikor mennyit porog, de 45-50 kornyeken ha nem huzgalom akkor siman elcruiseolgat. Nyilvan ha odarantom neki kuzd mint malac a jegen.
Videobol puskazva 5000-5500 kornyeken 6-osban 120-al megy. Szoval nagyjabol valoszinuleg stimmel.A 6000-tol meglevo vibracio konkretan vibracio.
-
Debilon
addikt
válasz BenQhunria #128688 üzenetére
kérdezed meg az oktatódat, hogy mi az elvárás vizsgán
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
gergo5991
őstag
ti mit tudtok az új gyakorlati vizsga feladatrol? azt hallottam hogy még maga az oktató se tudta megcsinálni egy helyen olyan nehéz lett.
-
Debilon
addikt
válasz gergo5991 #128693 üzenetére
itt vannak az új feladatok
https://www.youtube.com/watch?v=_wU9S7gb7KQ&t=351s[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
A Zéé
addikt
válasz gergo5991 #128693 üzenetére
Öcsémnek azt mondták, hogy egyértelműen nehezebb, mint a régi. Aki 0 tapasztalattal megy neki, és a rutinpályán ül először motoron, annak nagyon nem elég a 10 óra, akinek már van valami korábbi kategóriás tapasztalata, az azért fel tud készülni a rendelkezésre álló időben rá. A régieket én a második dupla óra végére már simán le tudtam motorozni
Ha minden jól megy, akkor a héten meglesz az albérlet, aztán utána beiratkozok kategória váltóra, szóval pár hét és tudok majd mondani gyakorlati tapasztalatot is.Just a simple Lineman...
-
gergo5991
őstag
válasz A Zéé #128695 üzenetére
[link] 50ről kikerülés ellenkormányzással, ismerek olyanokat akik ilyet még videóban se láttak, nem hogy egy kezdőtöl ilyet várjanak el. Azért kivancsi leszek mennyien vágják földhöz a mocit. Meg hátsó fékkel stabilizálás? ismeros 6 éve motorozik mikor erről kérdeztem aztmondta a hátsó fék csak disz ahhoz nem szabad nyulni xDD többiről nem is beszélve. Jó nyilván nagyon fontosak ezek a technikák, de szerintem tulzás egy jogsi csinálótól ilyeket elvárni, ehhez nem hogy 10óra, de szerintem 40 se lesz elég hogy ennyire megtanulják a dolgokat. De ezt csak igy laikusként irom
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz BenQhunria #128688 üzenetére
szerintem ebben a topic-ban teljesen ON a kérdésed
ahogy #128692 Debilon írta: kérdezd meg az oktatót, hogy mi az elvárás. amúgy tök szabályos, ha így csinálsz:
1, körülnézel, hogy éppen előznek-e (fej jól láthatóan balra)
2, index balra, mert sávon belül pozíciót váltasz (az autóig ugye jobbra tartottál sávon belül)
3, fej balra fordul látványosan megint, hogy meggyőződj róla még mindig nem előz épp senki
4, elmész a kocsi mellett "ajtónyitásnyi távolságot tartva" a sávon belül
5, az oktató (vizsgáztatóval a jobbján) remélhetőleg tud követni, mert nem folyamatos szembe a kocsisor.oktatáson, vizsgán és majd a való életben is érdemes egyénben ÉS csapatban gondolkodnod (ha többen vagytok), hogy ne szakadjatok szét, mert te mondjuk még átférsz, de az utánad érkező előtt már összezárnak/pirosat kap/eleve villogtat és dudál, mert darázs ment a dzsekijébe.
#metszéspontok
-
Xero
nagyúr
válasz gergo5991 #128696 üzenetére
A kikerules a regiben is benne volt pont. Szar vilag lenne ha legalabb ezt nem tudna az aki forgalomba akar menni.
A hatso fekkel pedig csak a sajat eletet konnyiti meg az ember. Aki nem hasznalja lassu tempoban vagy "elnyujtani" a motort az elso fek elott az siman csak magat szivatja. -
gergo5991
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hobby elektronika
- Politika
- Diablo IV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen